Hvornår begyndte du at hade br*ndby, Hovedstadens afløbsrør?

  1. Dingo
    Dingo
    I kender det alle: Man står der og laver aftensmad (typisk hakkebøffer eller fiskefilletter) eller stirrer måske forelsket ind i ens udkårnes øjne og så bliver man pludselig ramt af den der følelse af afgrundsdyb had til BØF og/eller tvangstanker om at tage ud og brænde kattebakken, ved motorvejssammenfletningen ude på remouladekysten, ned. Og det er en god og en ren følelse. Men hvornår var første gang at du begyndte at bare hade BØF helt vildt for sindssygt meget?

    Personligt har jeg altid hadet dem lidt, men det har ikke været noget der forstyrrede min nattesøvn eller som jeg fik tatoveret på kroppen. Altså, ikke indtil hjemmekampen mod de tisgule, i juli 1996 som BØF vandt 2-3. Siden den dag har dagens første og sidste tanke været: "Ahhh, endnu en god dag at hade BØF!". Hvad med dig?
  2. Begbie
    Begbie
    Begyndte at hade bøf i 1964. Før da hadede jeg Bøfbyøster IF og Bøfbyvester IF lige meget.
  3. Dét er humor
    Dét er humor
    Hadet er KOLOSSALT!

    Har hadet biffan ALTID: før klubben blev dannet ved et stinkende urin-gadekær i 1964 af en kronjyde fra Randers sammen med en flok landsbytosser fra nogle forstads-tosselandsbyer - før fodbold blev opfundet!ALLE dage er gode hader-biffan-dage - ALLE!

    HAD - HAD - HAD mod biffan - HADET er KOLOSSALT!
  4. Erobran
    Jeg har Ahadet BØF lige siden den da i 2002 da jeg begyndte at intressere mig lidt for fodbold.
    Og siden dengang er hadet blevet større til BØF og Fodboldinteressen for FCK maksimal!

    Dog gør det det ikke bedre at meget af min Familie er BØFFER, og med dem er der altid fodboldskænderier når jeg er der hjemme, og dog har jeg brændt lidt af deres merchendice af gennem tiden(Dsv også omvendt:(.)
Viser resultater 1 til 4 af 4