Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 52

Emner: Billeder af Gravesen vs. Robinho

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Billeder af Gravesen vs. Robinho

    Problemet med Gravesen er, at når han tænder af, så går han fuldstændig bersærk. Han har kun fokus på den person, han har lyst til at skade. Man ser det også i rigtige kampe. Det er pinligt, og hans temperament har sikkert ødelagt meget for ham.

    En voksen mand burde kunne kontrollere sin følelser lidt bedre. Og så er det ligegyldigt, hvem der slog først.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    227

    Re: Billeder af Gravesen vs. Robinho

    Jeg synes heller ikke at det lader til at være Graverserns skyld; han er jo bare Graversen. Man ved at han går til stålet - også til træning. Man ved også at han har temperament - og man bør vide at hvis man klapper ham en, så reagerer han. Jeg havde sku gerne set at han klappede Robinho en ordentlig en tilbage, så han kan lære det. Man slår ikke graversen, uden at man får en retur! Real Madrid ledelsen er direkte dumme, hvis de er overraskede over hvordan Graversen er, for han er præcis den samme person som han altid har været, og således burde de vide hvad de har med at gøre.

    Hvad angår muligheden for at Graversen spiller i FCK, så tror jeg DESVÆRRE ikke at han gider at spille i DK. Han har masser af andre muligheder. Men hvis han kommer til FCK, så bliver de en gevinst på størrelse med Grønkjær. Han er kanon god, og jeg synes han har en fed anderledes personlighed.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    351

    Re: Billeder af Gravesen vs. Robinho

    ›Nu klappede Gattuso jo heller ikke til Poulsen.

    Nej, det ved jeg da godt. Men det ændrer ikke på at det nu er Gravesen som står som idioten istedet for Robinho. Det kunne da ha været interessant hvis overskrifet havde set sådan her ud: "Robinho smidt væk" Og det så viste sig at det var fordi han havde slået Gravesen. Nu er det TG som mister ansigt i Real og i hele fodboldeuropa...

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    192

    Re: Billeder af Gravesen vs. Robinho

    ›Det skal dog siges at det var Robinho der knaldede til Gravesen først
    ›ifølge de spanske aviser, men manden er som skrevet nok snart
    ›fortid i Madrid, hvilket må siges at være bedst for alle
    ›parter.

    ›Jeg tror efterhånden at både tilhængere, kollegaer og ledelse er en
    ›anelse træt af manden.

    Ja og forhåbentlig er han også snart fortid på det danske fodboldlandshold og en del af en ny generation på det danske BRYDNINGlanshold

  7. #20
    BigDumbFate Slettet

    Re: Billeder af Gravesen vs. Robinho

    ››Nu klappede Gattuso jo heller ikke til Poulsen.

    ›Nej, det ved jeg da godt. Men det ændrer ikke på at det nu er
    ›Gravesen som står som idioten istedet for Robinho. Det kunne da
    ›ha' været interessant hvis overskriften havde set sådan her ud:
    ›"Robinho smidt væk" Og det så viste sig at det var
    ›fordi han havde slået Gravesen. Nu er det TG som mister ansigt i
    ›Real og i hele fodboldeuropa.

    Det er jeg ret sikker på havde været tilfældet ligegyldigt hvad. Graver nyder ikke den store opbakning pt. i Real og Robinho er deres lille elskede wonderboy, så ligegyldigt hvad er jeg meget overbevist om at Graver ville være blevet hængt ud i pressen.

    Real er et forbandet galehus og intet lader til at fungere dernede. De er jo bindegale.

    Næ Graver tag du en tur til City! Du skal være udpræget velkommen.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    73

    Re: Billeder af Gravesen vs. Robinho

    Jeg synes lige at vi skal tage den med ro!

    De spanske medier har siden TG's ankomst kørt en hetz imod ham, og lad nu alle sagens parter udtale sig før vi tager stilling til om han er gået over stregen. De spanske aviser kan meget vel øse ud med propaganga, for at slippe af med ham.

    Ganske vel kan TG have taklet Robinho hårdt, men det giver ham ikke ret til at slå.

    Thomas Gravesen, se at kom væk fra det galehus!
    FCK - ODERINT, DUM METUANT
    Heko's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    246

    Re: Billeder af Gravesen vs. Robinho

    Det er nok bare mig, men jeg synes sgu det er for komisk.

    TG tag hjem til Tøffe i Rander. Se, det ville være sejt

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Billeder af Gravesen vs. Robinho

    Jeg synes også at det virker som om Gravesen har fået lidt af en offerrolle dernede, de spanske medier har intet tilovers for manden og tvivler på han nyder meget respekt i truppen...

    Manden lavede jo ikke disse skandaler da han var i England, og var slet ikke på kant med Everton som det er tilfældet i Real, jeg tror bare at han passer bedre ind i den engelske mentalitet hvor der bliver givet og taget af et godt hjerte...

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    425

    Re: Billeder af Gravesen vs. Robinho

    ›I.A.? ...

    ›Han går efter benene?

    ›[IMG]http://www.as.com/recorte.php?id=LCO&xref=200608 01dasda
    ›sftb_24&type=Ies[/IMG]

    Griber han ikke bare ud efter en Robinho der snubler over sine egne ben?
    Køhlert har en pragtfuld udstråling.
    Infamous's Avatar

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Billeder af Gravesen vs. Robinho

    Hvis han ikke vil til FCK kan vi jo altid købe næsehornet Brutalis; det er lidt den samme stil.

    Jeg synes Gravesen skal slappe lidt af. Han ved jo godt at pressen kigger efter ham og ønsker sådanne historier.
    Så enten koger han bare over eller også er det for at komme væk billigt, som andre også er inde på.

    Men hvis Graver vil til FCK skal han da være mere end velkommen, også hvis det er på bekostning af Linde
    Zanka-Mania

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    351

    Re: Billeder af Gravesen vs. Robinho

    ›Hvis fck ikke vil til fck kan vi jo altid købe næsehornet
    ›Brutales, lidt den samme stil.

    ›Jeg synes Gravesen skal slappe lidt af. Han ved jo godt at
    ›pressen kigger efter ham og ønsker sådanne historier.
    ›Så enten koger han bare over eller også så er det for at komme
    ›væk billigt, som andre også er inde på.

    ›Men hvis Graver vil til fck skal han da være mere end velkommen,
    ›også hvis det er på bekostning af Linde

    Leder efter en uenig knap..


  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Billeder af Gravesen vs. Robinho

    ›Men hvis Graver vil til fck skal han da være mere end velkommen,
    ›også hvis det er på bekostning af Linde

    Mit indtryk er at vi har god harmoni i truppen pt. Så vil du gerne ha Psycho til at rykke ved det? Manden ville sikkert komme hertil som verdensstjernen fra Madrid, koste rundt med samtlige spillere og dertil forlange en uhyrlig sum i løn....derudover ville han sikkert tænde af og dumme sig i de kampe hvor vi virkelig kunne bruge ham.....NEJ TAK
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    250

    Re: Billeder af Gravesen vs. Robinho

    Ingen ved jo på forhånd hvad der er sket, historien går dog på, at Gravesen tacklede Robinho alt for hårdt, og det fik Robinho til at slå ud efter danskeren.

    Mig bekendt hører det ikke hjemme, at man tackler en medspiller så hårdt til træning, så han kan risikere at få en skade. Og det er jo ikke første gang, at han har gået for hårdt til hans medspillere. For noget tid siden gik han hårdt til deres Castilla-spillere, og det medførte straks uro omkring ham igen.

    Bevares, han er som han er, men det ser satme ikke smart at te sig sådan på træningsbanen, og så i en klub som Madrid, hvor han slet ikke er ønsket. Capello har også udtalt, at Gravesen og Helguera for den sags skyld SKAL væk fra klubben, idet de ikke har bevidst noget som helst som han kan bruge under de forskellige træningskampe.

    Manden er psykopat, ligesom Paplo García iøvrigt er, og uanset hvad andre måtte påstå, så er det sgu ikke i orden at tackle en medspiller så hårdt uden nogen grund. Overvej lige hvis han fik skadet Robinho, så han var ude i flere måneder.. det havde ramt klubben på så mange områder, at han ville blive sparket ud af klubben på rekordtid.

    Ta dig sammen Gravesen!
    Eeeeeelsker Ailton! >>> ¡FC Copenhague, La respuesta escandinavia del Real Madrid!
    Thomas's Avatar

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    922

    Re: Billeder af Gravesen vs. Robinho

    ›Overvej lige hvis han fik
    ›skadet Robinho, så han var ude i flere måneder.. det havde ramt
    ›klubben på så mange områder, at han ville blive sparket ud af
    ›klubben på rekordtid.
    Det er måske derfor, han gjorde det. Han har jo lidt svært ved at komme væk fra klubben på grund af sin høje pris ;)

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    694

    Re: Billeder af Gravesen vs. Robinho

    Ahr, det er jo kun sjov og spas. Det er ligesom "diller i hovedet" komik. Man er en sinke hvis man ikke fatter det sjove i det...

    ...eller?

    Manden burde aldrig være kommet til Spanien. Og jeg skyder skylden på den sjovert som fandt på at bruge ham på landsholdet, og ikke mindst MO for at synes det var sjovt at fortsætte med det.

    Jeg glæder mig til den dag han går på fodboldpension.

    Desuden tror jeg at Brutalis er død, men selv hvis den var, synes jeg den er at foretrække over Graver.

    * Skruer ned for galdefaktoren igen *

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Gravesen drilleri
    By SantoZuma in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 28.09.06, 12:41
  2. Gravesen og FCK
    By Reffi in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 05.09.04, 11:40
  3. Thomas Gravesen
    By Junker in forum De korte linier
    Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 11.06.04, 23:24

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •