Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 66 af 66

Emner: Mohamed Zidan til Brøndby!?

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    17

    Re: Mohamed Zidan til Brøndby!?

    Men 2-3 år eller ej: den mand har nogle seriøse skills! Han vil være et stort aktiv for FCK - også i fremtiden.. Men havner han i BØF blir jeg sur. Ham har de ikke fortjent, og på trods af Airforce Ones evner i forsvaret vil en type som Zidan (læs evt. Zidan selv) kunne løbe om hjøner med vores forsvar. Gud forbyde det!

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    242

    Re: Mohamed Zidan til Brøndby!?

    ›Nej, hvis du bliver ved med at svare i øst på noget der er sagt i
    ›vest, så holder det nemlig ikke. Men interessant at du, trods en
    ›meget konkret forklaring på hvad jeg mente, stadig holder fast i
    ›det oprindelige ævl.

    ›mvh,
    ›-smølle

    Jeg svarede fra starten af på det med din opfattelse af FCK og helliggørelse af samme vedr. "voldsmænd" og så kom jeg med en hentydning vedr. fans og vold som drejer tråden væk fra det du egentligt skrev, det beklager jeg.

    Men du skal da ikke tro at Don Ø ikke ville ansætte Zidan i jeres klub, hvis det var ham som var løsningen på jeres "problemer" (som i desværre ikke har nogen af pt.) pga. hans fortid, vi lever i en moderne verden hvor det er vigtigt at intigrere folk og kunne jeres træner rette ham til, har man vel nok den bedste spiller i superlgaens historie, efter min mening og mon ikke der er andre i hans organisation som heller ikke er lige i kanten, så tag glorien af bare et kort øjeblik :-)

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Mohamed Zidan til Brøndby!?

    Lidt om Zidan fra denne artikel:

    http://www.berlingske.dk/sport/artikel:aid=846794/


    ...."Ingen ledere i Brøndby havde andet end skæve smil til overs for historien, om at Mohamed Zidan skulle være på vej til klubben. »Zidan er bestemt en god spiller,« lod Tom Køhlert sig godt nok citere for i B.T. i går. Men der må være tale om en klassisk avisand. Der findes næppe en eneste spiller i nogen europæisk liga, som ligger fjernere cheftrænerens erklærede mål for Brøndby: Disciplin og organisation. Med mindre Brøndby vil ændre Per Bjerregaards ti år gamle latinske motto, som i dag står mejslet ind i klublogoet: Supra Societatem Nemo - ingen over fællesskabet - til: Supra Zidan Nemo."......


    ser nu, at ovennævnte blev postet i aftes......synes ellers, at jeg gik ret langt tilbage i tråden, før jeg postede........typisk!
    Sidst redigeret af Elisabeth : 09.01.07 kl. 09:47

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Mohamed Zidan til Brøndby!?

    ›Dejligt med en brøndby fans mening, eller nej egentlig ikke..

    Edit: Debatredaktionen slettede det indlæg jeg svarede på, som indeholdt ovennævnte citat, som svar på en biffers indlæg. Jeg vælger at lade mit indlæg stå, da pointerne som sådan er generelt gældende.

    Grunden til at Sidelinien i mine øjne er et bedre fodboldebatforum end så mange andre, er at der er højt til loftet. Det betyder heldigvis ikke at Debatredaktionen tillader alt, men at folk der holder med andre klubber kan deltage herinde. Det betyder så at det evindelige navlepilleri og bekræften af hinanden i at "vi er en satans god klub" ikke får lov til at existere upåtalt.

    Jeg erklærer mig hverken enig eller uenig i en Brøndby-fans indlæg, men jeg vil til hver en tid forsvare hans ret til at være her, ligesom jeg vil forsvare alle andre tilhængere af andre klubbers ret til det samme. Det er et sundhedstegn at de er her, det er udtryk for at vi har fat i den lange ende, at der foregår en interessat debat på vores forum som de ønsker at deltage i. Dit indlæg er udtryk for det modsatte, en "vi har nok i os selv"-attitude som jeg mener ikke rigtig fordrer en særlig interessant debat. Så kan vi istedet sidde og klappe os selv på ryggen og blive enige om hvor pokkers gode vi er, hvor højt vi synger og om hvor lort alle andre er.

    VH Mads
    Sidst redigeret af Mads740 : 26.02.07 kl. 23:11
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar


  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Mohamed Zidan til Brøndby!?

    Jeg ser Zidan som værende langt bedre end Berglund. Han er lige så hurtig, men så kan han altså også sætte et helt forsvar af på egen hånd med sine dribblinger. Det sker trods alt ikke skide tit for Berglund.
    Ho ho. Smukt billede :-) Nej jeg har også ret svært ved at se Berglund danse sig igennem et forsvar, med et par stopfinter, og overlegen flytten bolden rundt om modstanderes udstrakte ben.

    Forestil jer hvordan den tilsvarene Berglund video ville se ud, i forhold til f.eks. denne her.

    http://youtube.com/watch?v=ykwHNi31BGQ

    Der ville jo være mål nok at tage af, men de fleste ville nok kun indeholde en enkelt berøring fra Berglund. (Hvilket så absolut er en kvalitet i sig selv. Men nogen Zidan er Berglund sgu ikke.

    Tror dog ikke på en signing af Zidan, nu hvor vi også har Ailton. De minder for meget om hinanden.
    Lad os da håbe det (på banen altså). Nu mangler Ailton måske stadig at bevise lidt mere inden man kan sige det :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  7. #66
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Mohamed Zidan til Brøndby!?

    http://ekstrabladet.dk/sport/udenlan...icle259008.ece

    Nu kan vi vist godt sove rolige igen :)
    Zanka-Mania

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Køb Zidan til jul!
    By ZumAlvaro in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 06.11.04, 11:01
  2. Mohamed Zidan er på vej til spanske Mallorca
    By copje in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 25.08.04, 18:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •