Side 7 af 30 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 446

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder og morer mig, at folkene ud på vestegnen ikke kan se at de altid har været patetiske.

    Lad mig uddybe: Hvis vi snakker om patetisk i ordets oprindelige form betyder det jo følelsesfuld og højtideligt, med patos. Og når man tænker tilbage på alt det patosfyldte ævl, som klebben har leveret over årene må man konstatere de er patetiske.

    Men klebben moderniserer sig jo også. Og i disse nymodens tider betyder er patetisk en fordanskning af det engelske pathetic. Yderligere uddybning er vist ikke nødvendig her .....

    Det glæder mig at jeg til enhver tid, og med rette, kan kalde klebben patetisk.
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  2. #92
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig at jeg for første gang i seks uger har fri. Det kan mærkes lidt at jeg har arbejdet over 500 timer i løbet af de seks uger. Endvidere glæder det mig enormt meget, at det nationale TV-selskab har tænkt sig at vise FCK-Benfica i aften; der er ellers kun canadisk tv hér, udover KNR. Når man nu ikke er i dk og kan være i PARKEN, så er det ikke ilde at kunne se kampen direkte.

    mvh
    Kasper

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig USIGELIGT, at den kommision, der tildeler støttetimer til børn i folkeskolen, inde i Kbh Kommune, ikke bare er blevet underkendt (i og med vi nu får 15 timer isf 5 til vores søn), men så sandelig også får en påtale fra klagenævnet over deres behandling af sagen.

    5 (FEM) parter i sagen, med personligt kendskab til vores søn har alle og uafhægigt af hinanden sagt at vores søn skal have støtte. Der blev søgt 22 timer, men kommision gav fem. Det klagede vi over, og klagenævnet har især lagt vægt på vores argumenter der bl.a. bestod i at vi fandt det DYBT problematisk at sådan en kommision alene ud fra skriftligt materiale kan skære så drastigt i støttetimer. Klagenævnet gav os medhold i at når der laves en såkaldt "administrativ vurdering" så skal der tillige henvises til en given lovparagraf hvori begrundelsen skal tage udgangspunkt i. Det havde de så ikke gjort, og så faldt der brænde ned og vores søn fik så endnu mere støtte.

    Så det KAN betale sig at klage - og DET glæder mig!

    Hilsen
    Karsten

  4. #94
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,427

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig, at transfervinduet nu er smækket i, så vi - medmindre der kommer uventet interesse fra River Plate eller Flamengo - beholder vores trup, og da ikke mindst Atiba Hutchinson og Brede Hangeland, til vinterpausen!

    mvh,
    -smølle


  5. #95
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig at en gruppe unge mennesker dag for dag ødelægger deres ry som alternativt tænkende, nyskabende og omfavnende folkefærd, fordi en gruppe småmilitante grødhoveder, finder det passende at smadre min bydel.

    En bydel som de tager som gidsel, på trods af at størstedelen af dem selv, kommer fra parcelhuse og villaer i Nordsjælland, mens os der er opvokset der, efterhånden har tabt alt for den sag de tror de kæmper for.

    Det glæder mig virkelig.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #96
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig at jeg i dag er blevet bilejer (og bor på nørrebro).
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  8. #97
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    922

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig at Tiesto kommer til DK igen, især for alle os, som ikke fik set ham på Roskilde. At det så er i Parken gør det jo heller ikke noget :-)

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #98
    Pete er offline BIF var bare en bobel :-(
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    263

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Historien om Paul Potts.

    Nedenstående link er til hans første optræden foran publikum og dommerne i det britiske 'Stjerne for en aften/Scenen er din'

    http://www.youtube.com/watch?v=1k08y...elated&search=

    Han vandt forståeligt nok konkurrencen - og det glæder mig!

    _
    Pete

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #99
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    I går kørte jeg hjem fra arbejde omkring klokken 17, så jeg kunne være hjemme i god tid til Lens-kampen i tv. Det går selvfølgelig hverken værre eller bedre, end at bilen punkterer. Jeg ringer til Falck, og får beskeden at de er der inden for en time. Nå, det var så den første halvleg. Jeg kan sidde her på rute 6 og vente.

    Men nej - cirka 20 minutter senere ankommer falckmanden, og får i løbet af 5 minutter klaret sagen, så jeg kan nå hjem og tænde fjernsynet lige i tid til kick-off. Tak for god service!

    WII
    Tilskuer

  13. #100
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig, at Faderhuset sælger grunden på Jagtvej 69.
    Det er det lolleste lol.
    Stenkastende egoister: "You got owned!"
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #101
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig at min nabo netop har overrasket mig med 2 billetter til kampen i aften. Så nu skal 1 kone lige overtales til at give en midlertidig udgangstilladelse...

    MvH
    ZuperFarDK

  16. #102
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    http://www.bt.dk/article/20071001/un...ning/71001053/

    Det glæder mig at man ikke kan købe sig til at være forælder!!
    At dette så kun er en dråbe i havet af primært amerikanske forældre som burde få fjernet deres børn, er så en anden sag!

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  17. #103
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig at Dida har fået to dages karantæne, for sin dybt teatralske optræden, i sidste uges CL.

    For helvede hvor var det usympatisk...


    Mvh. Simon, der håber Milans appel resulterer i, at han får smidt et par dages karantæne mere oveni.
    Sidst redigeret af Mandrilen : 13.10.07 kl. 16:04
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #104
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,228

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig at jeg idag bliver "far" til 2 små 12 ugers misser, skal bare lige op til Frederikssund i bilen og hente mine "børn" :)
    Og i samme forbindelse glæder det mig også, at i min tidligere lejlighed ikke måtte have kat, men godt må hvor jeg bor nu. :D
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  20. #105
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig at oprykkere ikke altid er dømt til en pinefuld overlevelseskamp i bunden af tabellen. Et godt og aktuelt eksempel er seria-a der ser således ud:




    I tilfældet Juventus er det måske ikke så underligt. Men de to andre kan glæde mig umådeligt!
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

Side 7 af 30 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3
    By +Christoffer+ in forum Diverse
    Svar: 825
    Sidste Meddelelse: 27.05.24, 14:02
  2. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  5. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •