Side 202 af 207 FørsteFørste ... 102152192199200201202203204205 ... SidsteSidste
Viser resultater 3,016 til 3,030 af 3093

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd - Arkiv

  1. #3016
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XII

    Det pisser mig af, at det som ville være grov bandevold mod sagesløs for alle andre, og som politikerne falder over hinanden for at få straffet så hurtigt som muligt, er kritisabelt (for en enkelt persons vedkommende) men slet ikke kriminelt når det begås af politiet, og syltes i årevis inden den forventede hvidvask finder sted.

    Og det ryster mig også... selv om det ikke rigtig overrasker mig.

    mvh,
    -smølle


  2. #3017
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XII

    Det gør det ikke bedre at selv samme politiassistent har været så fraværende i episoden at han har tabt sin tjenestepistol og først fået den tilbage da en tilskuer gav den til en kontrollør.

    Det var da også 'meget kritisabelt', så vi kan trøste os med at manden nok har ganske røde ører næste gang han pander nogen ned.

    'Det var en kaotisk situation, hvor der skete meget på kort tid.' jamen, ehm... så går det jo nok.
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #3018
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XII

    Topbanner-reklamer med høj musik, lyd eller anden støj, pisser mig så afsindigt meget af.

    Det er dem især EkstraBladet.dk og Tipsbladet kører med.
    Dem der afgiver en forfærdelig lyd, når man bevæger sin mus op for enten at indtaste en ny adresse eller finde en af sine favorit-links.

    Det er marketing fra helvedet og det burde simpelthen forbydes ved lov omgående!

    /Alexander


  5. #3019
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    508

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XII

    ›Topbanner-reklamer med høj musik, lyd eller anden støj, pisser
    ›mig så afsindigt meget af.

    Et tip: Noscript. Om det er pest til kolerabekæmpelse, må du selv afgøre, men jeg er glad for det.
    No law of Nature. Just Nature!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #3020
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    217

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XII

    ›Topbanner-reklamer med høj musik, lyd eller anden støj, pisser
    ›mig så afsindigt meget af.

    ›Det er dem især EkstraBladet.dk og Tipsbladet kører med.
    ›Dem der afgiver en forfærdelig lyd, når man bevæger sin mus op
    ›for enten at indtaste en ny adresse eller finde en af sine
    ›favorit-links.

    ›Det er marketing fra helvedet og det burde simpelthen forbydes ved lov omgående!

    ›/Alexander


    Ja, lad os endelig få noget lovgivning som forhindrer selskaber, der lever af annoncører og bannere, i at have den slags reklamer de selv ønsker på deres egen, og i øvrigt gratis, hjemmeside!

    Alternativt kunne man jo lade være med at handle i butikken (besøge siderne) hvis man mener prisen (reklamerne) overgår varens værdi (artiklerne).

  8. #3021
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XII

    ›Alternativt kunne man jo lade være med at handle i butikken
    ›(besøge siderne) hvis man mener prisen (reklamerne) overgår
    ›varens værdi (artiklerne).

    og endnu mere alternativt kan man bruge Firefox , Adblock og diverse filtre og så leve lykkeligt uden at have den fjerneste idé om reklamer, bannere og andre irritationsmomenter som IE-folket hygger sig med ;-)

    *rider hesten mod solnedgangen, uden at have set en online-reklame ufrivilligt i flere år*
    Vh Mads
    Sidst redigeret af Mads740 : 15.05.08 kl. 01:09
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar


  9. #3022
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XII

    ›Ja, lad os endelig få noget lovgivning som forhindrer selskaber,
    ›der lever af annoncører og bannere, i at have den slags reklamer
    ›de selv ønsker på deres egen, og i øvrigt gratis, hjemmeside!

    ›Alternativt kunne man jo lade være med at handle i butikken
    ›(besøge siderne) hvis man mener prisen (reklamerne) overgår
    ›varens værdi (artiklerne).
    Det var da en dum kommentar.

    Når noget pisser mig af, tager jeg ikke hensyn til om det nu er fornuftigt at stille sig på bagbenene. Hverken omkring markedsværdi for det bemeldte firma eller annoncepenge for hjemmesiden. Jeg er helt enkelt røvligeglad.

    Det pisser mig dog af at reklamerne er placeret sådan at 98% af sidens brugere unægteligt bliver påduttet høj musik og voldsom støj, pga. den vej 98% af internettets brugere nu bevæger deres mus.
    Helt fint, sådan fungerer reklame, der spekuleres i at ramme flest mulige, og det er heller ikke dét at der befinder sig et topbanner, der får mit temperament til at blusse op, men at denne indeholder larm, støj og musik. Det er over grænsen. Og det pisser mig af. Hvis det ikke pisser dig af, så godt for dig.

    Jeg bruger selv Firefox, Mads, og jeg vidste ikke at man kunne bremse reklamer som er en del af hjemmesiden, jeg troede kun det var pop-up's der kunne nukes. Men så ved jeg da det :-)

    /Alexander

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #3023
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    508

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XII

    og endnu mere alternativt kan man bruge Firefox , Adblock og diverse filtre og så leve lykkeligt uden at have den fjerneste idé om reklamer, bannere og andre irritationsmomenter som IE-folket hygger sig med ;-)
    Der er forresten også en rigtig cool løsning til folk, der f.eks. insisterer på IE, eller vil have blokeringen af reklamer på et lidt mere fundamentalt niveau. Alle operativsystemer har en hosts.txt, hvor de allerførst slår domæner op. F.eks. kunne en linie lyde:

    Kode:
    195.41.114.138 sidelinien.dk
    og så ved f.eks. browseren, at hvis den vil finde sidelinien.dk, skal den lede på 195.41.114.138. Så kunne man jo være smart og skrive

    Kode:
    192.168.0.1 doubleclick.net
    .

    Så bliver alle forespørgsler til doubleclick.net sendt ud i intetheden. Og endnu bedre: Nogen har allerede gjort det for os.

    Husk at tage backup af den gamle hosts.txt, og læs/hør lidt mere om det først: Wikipedia og "Security Now!".
    No law of Nature. Just Nature!

  12. #3024
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    217

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XII

    ›Det var da en dum kommentar.

    ›Når noget pisser mig af, tager jeg ikke hensyn til om det nu er
    ›fornuftigt at stille sig på bagbenene. Hverken omkring
    ›markedsværdi for det bemeldte firma eller annoncepenge for
    ›hjemmesiden. Jeg er helt enkelt røvligeglad.

    ›Det pisser mig dog af at reklamerne er placeret sådan at 98% af
    ›sidens brugere unægteligt bliver påduttet høj musik og voldsom
    ›støj, pga. den vej 98% af internettets brugere nu bevæger deres
    ›mus.
    ›Helt fint, sådan fungerer reklame, der spekuleres i at ramme
    ›flest mulige, og det er heller ikke dét at der befinder sig et
    ›topbanner, der får mit temperament til at blusse op, men at denne
    ›indeholder larm, støj og musik. Det er over grænsen. Og det
    ›pisser mig af. Hvis det ikke pisser dig af, så godt for dig.

    ›Jeg bruger selv Firefox, Mads, og jeg vidste ikke at man kunne
    ›bremse reklamer som er en del af hjemmesiden, jeg troede kun det
    ›var pop-up's der kunne nukes. Men så ved jeg da det :-)

    ›/Alexander


    Jeg forholder mig alene til, at du skrev det skulle forbydes. Men jeg kunne forestille mig, det ikke skal tages bogstaveligt? Sådan bliver jeg ofte revet rundt og smidt i dumhedens brønd, når satire bruges på skrift.

  13. #3025
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XII

    Mazdas tv-reklamer p.t. pisser mig argt af. Den der barnestemme der hele tiden kommer ind og hvisker "Zoom zoom" er den værste kilde til myrekryb... ja, vel nok nogensinde.

    mvh,
    -smølle

  14. #3026
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XII



    Idioter, skrid fra min klub....
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  15. #3027
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    726

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XII

    enig med Pabbe og tilføjer:


  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #3028
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XII

    Toget hjem fra en stresset dag på jobbet... går med min ipod på, med noget stille og roligt musik.
    Sætter mig i en stillekupe.. som jeg plejer.
    Her sidder 2 midaldrende ægtepar som tydeligvis ikke har kørt tog siden dengang man fyrede med kul.
    De pludrer, muligvis efter en munter dag i hovedtaden... og fred være med det...
    Da vi når Valby, tager jeg mine høretelefoner ud, og fortæller dem stille og roligt at det er en stillekupe, så de skal føre deres samtaler stille og korte. (jeg kunne uden problemer høre deres samtale, på trods af ovennævnte ipod)
    Den ene mands svar på min meget venlige henstilling:
    "Du har jo dem der i ørerne" underforstået at jeg kunne ikke høre dem alligevel.

    Jeg blev paf....og efterfølgende eddikesur.
    Først og fremmest på idioterne der dog dæmpede sig efterfølgende, men fandme også på de pader der bare kiggede endnu dybere ned i deres Weekendavis eller deres bog, mens de skulede med onde øjne på de midaldrende ægtepar.

    De gange at yngre mennesker har forvildet sig derind med en mobil klistret til øret, så har de nærmest bakket baglæns ud, undskyldende.

    Mattsson #1988.. der ind i mellem føler sig gammel
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #3029
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XII

    En eller anden HAT fra Jylland som er min sidemand på et kursus jeg er på i denne uge, og som er ORDENTLIGT belastigende! HAN pisser mig af !!!1

    Heldigvis arbejder man hver for sig, og havde det været gruppearbejde så var jeg udvandret fra kuset!

    Lige meget hvad så ved han bedre. Hvis noget går galt for en selv, så "er det jo nååååjet du lærer af, dåååååå". Og sådan HELE tiden med dumsmarte bemærkninger. KÆFT, mand !!!!!

    Hilsen
    Karsten
    Sidst redigeret af Karsten CF1 : 20.05.08 kl. 21:51

  20. #3030
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    1,554

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XII



    HAM Her!! .. det er utrolig en person kan være så kønsforladt! han er indbegrebet af en tøsedreng og den enorme presse dækning af hans ligegyldige eksistens, pisser mig af.. jeg gider ikke glo eller høre om ham. .

    og så ønskes deres KH Jorchim tillykke med endnu en golddigger!... SUK!
    Tu sei tutto quello che..
    Strom's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •