Side 19 af 35 FørsteFørste ... 91617181920212229 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 521

Emner: VOL II: Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan altså godt lide...

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    3

    Re: VOL II: Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan altså godt lide...

    Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan altså godt lide...
    Lugten/duften af benzin, duften af flybrændstof, Michael Rasmussen.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #272
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: VOL II: Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan altså godt lide...

    ...Brøndbys indkøbspolitik i dette vindue! De har imo forstærket sig på de positioner der har været svage (især hvis de også nupper en angriber). Deres signinger har umiddelbart haft væsentlig større klasse end hvad de ellers har underholdt os med de seneste par sæsoner.

    Kom nu ind i kampen CV!
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #273
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: VOL II: Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan altså godt lide...

    At se Deadliest Catch (Livsfarlig fangst) på Discovery Channel!

    Det er måske en kende nørdet, men hold da kæft, jeg synes det er spændende at følge de gæve krabbefiskere!


  6. #274
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: VOL II: Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan altså godt lide...

    ...Tour de France!

    Udskældt (med rette) som den professionelle cykelsport har været gennem de sidste 10 år, og stadig præget af den ene dopingskandale efter den anden, kan jeg dog ikke lade være med at følge med i netop dette klassiske løb, så meget min tid nu tillader det.

    Generelt er TdF og cykelsporten fascinerende, fordi den rummer så mange facetter. Store, stærke ryttere, der gør det godt som sprintere, falder sammen som vådt bølgepap, så snart det går opad. Her kommer de små, vævre klatrere til gengæld til sin ret og viser en anden, og for mig mere interessant, form for cykling. En klassisk bjergetape med et par kraftige stigninger og 2-3 mindre, hvor man virkelig kan se, hvor ondt det gør, når rytterne arbejder sig op gennem hårnålesving og med dødsforagt kaster sig selv og cyklen ned gennem nedkørslen med en hastighed vi andre dårligt nok ville turde køre i en bil, er nu mere spændende end en flad etape, der altid ender i en sprint, og hvor evt. udbrydere som regel køres ind få km. før mål. Det endelige spurtopgør har dog sin helt egen charme.

    Dertil kommer den lidt besyndelige og vel også unikke sammenblanding af holdsport og individuel sport, hvor holdets ryttere arbejder sammen for at bringe individualisten frem. Det svarer vel nogenlunde til, hvis en et fodboldhold udelukkende havde til opgave, at få stjerneangriberen eller anføreren til at score.

    Endelig er det en lækker sport at dyrke selv - både på motions- og eliteplan.

    Jeg håber virkelig, at cykelsporten en dag får smidt dopingspøgelset af sig. Der er intet mere ødelæggende for en sportsgren, end når dopingen stikker sit grimme fjæs frem. Det påståes jo, at det går fremad. Selv er jeg dog yderst skeptisk overfor sandheden af den tese. Men man har jo lov til at håbe. Det ville være en skam, om cykelsporten skulle dø helt ud pga. disse sk... dopingsyndere. Dertil er sporten ganske enkelt for fascinerende.
    Sidst redigeret af Don J. : 25.07.08 kl. 21:49


  7. #275
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: VOL II: Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan altså godt lide...

    Lad mig i forlængelse af Don J.s indlæg krybe til korset:

    Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan altså godt lide at holde med Hele Danmarks Team CSC Saxo Bank, hvad enten det er Sastre, Cancellara eller brdr. Schleck.


  8. #276
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: VOL II: Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan altså godt lide...

    Som en helt 3 ting har jeg da også lige en bekendelse.

    DOPING!!!

    Ikke fordi jeg ligefrem godt kan lide stadset men det kan virkelig ikke pisse mig af at de tager det.
    Jeg vil se de store eksplosioner, de kæmpe kraftanstregelser og de fantastiske præstationer som fx sastre i år, både i bjergene, men også i dagens enkeltstart.
    Det er de karismatiske vindere der trækker mig til sporten også rager det mig egentlig en fjer hva de har sprøtet i blodet.

    Dem der har købt månedens euroman vil nok kunne genkenne dette citat som jeg helt og holdet søtter op om:
    "Jeg fygter for et Tour de Frande i de kommende år kørt af de næstbedste i fredelig og kedelig kappestrid, men de skæve, kantede, stridbare, indebrændte og grænseoverskridende vindertyper sidder derhjemme"

    Meget bedre kan det ikke siges
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #277
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    294

    Re: VOL II: Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan altså godt lide...

    ›"Jeg fygter for et Tour de Frande i de kommende år kørt af
    ›de næstbedste i fredelig og kedelig kappestrid, men de skæve,
    ›kantede, stridbare, indebrændte og grænseoverskridende
    ›vindertyper sidder derhjemme"

    Eller ligger på hospitalet med hjertefejl eller overbelastning - måske i bedste fald på en afvænningsklinik med mindet om Marco Pantani i baghovedet.


  11. #278
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: VOL II: Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan altså godt lide...

    ››"Jeg fygter for et Tour de Frande i de kommende år kørt af
    ››de næstbedste i fredelig og kedelig kappestrid, men de skæve,
    ››kantede, stridbare, indebrændte og grænseoverskridende
    ››vindertyper sidder derhjemme"

    ›Eller ligger på hospitalet med hjertefejl eller overbelastning -
    ›måske i bedste fald på en afvænningsklinik med mindet om Marco
    ›Pantani i baghovedet.

    - spørgsmålet er om den person, der har udtalt disse bevingede ord, ville lade sine egne børn tage doping mhp. at blive gode idrætsudøvere.

    Doping er lort af flg. årsager:

    1) Det skævvrider konkurrencen. Det bliver de bedst dopede, der vinder konkurrencerne og dermed præmiepengene, og ikke de udøvere, der reelt er de bedste.

    2) Dopingtagere spiller hasard med deres helbred og tvinger de andre udøvere til at gøre det samme, dersom de vil have en chance for at vinde.

    3) Unge talenter bliver nød til at dope sig, og det allerede fra en tidlig alder. Jeg tror, det er de færreste forældre, det vil lade deres unge børn dope sig med steroider, EPO, hormoner og andre herligheder. Dermed er vi tilbage ved udgangspunktet.

  12. De følgende 14 brugere er enige:

  13. #279
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: VOL II: Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan altså godt lide...

    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar


  14. #280
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    260

    Re: VOL II: Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan altså godt lide...

    ››"Jeg fygter for et Tour de Frande i de kommende år kørt af
    ››de næstbedste i fredelig og kedelig kappestrid, men de skæve,
    ››kantede, stridbare, indebrændte og grænseoverskridende
    ››vindertyper sidder derhjemme"

    ›Eller ligger på hospitalet med hjertefejl eller overbelastning -
    ›måske i bedste fald på en afvænningsklinik med mindet om Marco
    ›Pantani i baghovedet.

    Er hele pointen med denne tråd ikke, at man netop skal undlade at kommentere andres påstande? Hvis man skriver noget i denne tråd, er det jo under forventning om, at de fleste, eller i hvert fald mange, IKKE er enige i det man skriver. Det kan hurtigt udvikle sig til en noget kedelig tråd, hvis modstandere af diverse indlæg, giver deres mening til kende.

    Måske er det bare mig.
    Latte Lovers
    100% Barista

    (Latte Lovers bakker op om "Ståle Raus!")


  15. #281
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: VOL II: Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan altså godt lide...

    ... Knorrs færdigretter.
    Specielt Lasagnetten!

    Det kan godt være at der dør en stjernekok, hver gang man siger "Knorr" - men det ændrer ikke på mit synspunkt. :o)

    /Philip
    Sidst redigeret af ZFDK : 10.11.10 kl. 08:30


  16. #282
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan altså godt lide...

    Paris Hilton !

    Jeg synes, hun er en cool tøs som har snøret det meste af en hel jordklode. Og jeg stiller mig ikke op i køen af forargede kultursnobber og samfundseksperter som automatreagerer med flosklen "hun har jo ingenting præsteret". Det synes jeg i høj grad, hun har. Og meget, meget få vil have en chance for bare tilnærmelsesvist at gøre hende kunsten efter. Ganske som i fodbold, så er det resultaterne, der tæller:

    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  17. #283
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: VOL II: Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan altså godt lide...

    ›Bo Bech. Han er hudløs ærlig og ved hvordan tingene hænger sammen.
    ...Sir Gordon Ramsay.

    Mest fordi han har noget mere fagligt pondus end Bech, fordi hans serie er bedre filmet end den danske ditto og fordi det så meget mere cool at bande ordentligt på Engelsk.
    Sidst redigeret af DerKaizer : 08.08.08 kl. 13:45
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower


  18. #284
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: VOL II: Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan altså godt lide...

    ... at læse Nationen! på Ekstra Bladet.

    Ikke fordi jeg overhovedet kan relatere mig til de indskrænkede, platte, perverse, lummerracistiske, ubegavede, dysleksiske, prollede, hadefulde, hjernedøde, navlepillende skribenter der udgører Nationen, men netop derfor elsker jeg at læse reaktionerne fra folkedybet om dette og hint. Det er den skriftlige version af, at have en blist i munden som gør naller at røre ved, men som tungen af egen vilje hele tiden søger. Guilty pleasure, I salute you!
    Sidst redigeret af Dingo : 06.08.08 kl. 18:09

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #285
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: VOL II: Jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan altså godt lide...

    ... OL. Jeg har glædet mig lige så meget til i dag, som jeg gør op til de store fodboldslutrunder. Det er rigtigt, at det for det meste består af sportsgrene, man aldrig kunne drømme om at følge på andre tidspunkter end disse 14 dage, men det er netop dette, der gør OL fantastisk set fra mit synspunkt. Man ved nemlig, at ligegyldigt hvad man ser, er det de bedste inden for den pågældende sport, der dyster om (undtagen i fodbold) den ypperste sejr, de kan opnå.

    Jeg skal se så meget OL, som det overhovedet er muligt inden for de næste to uger, og jeg ser frem til det som et lille barn ser frem til juleaften.

  21. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  3. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •