Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 49

Emner: FCK trak Stabæk i næste runde af årets CL-kval (2009)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    159

    Re: Lodtrækning?

    Hvorfor tror du ikke at han ved det?

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Lodtrækning?

    ››Stabæk var én af de værste vi kunne trække af de hold som der
    ››var...Skod lodtrækning.



    ›nu vil jeg ikke sidde her og være bagklog... eller jo det vil jeg
    ›egentlig godt...

    ›sidste år da vi trak lillestrøm, var alle også ude og råbe og
    ›skrige og pisse i bukserne af skræk, (eller mange herinde på
    ›forrummet var) og jeg har tænkt mig at sige præcis det samme som
    ›jeg skrev dengang...

    ›den danske liga har udviklet sig sindssygt meget de sidste 4-5
    ݌r, og vi er LANGT foran norge og sverige... vi kan sagtens vinde
    ›begge opgør med en samlet sejr på 4-5 mål, ligesom mod
    ›lillestrøm... END OF DISCUSSION!

    ›nu ved jeg godt bøfferne fik bank af rosenborg sidste år, og vi
    ›kun spillede uafgjort med dem, men jeg vil lige minde alle om at
    ›rosenborg er det eneste hold i norden som er nogenlunde på vores
    ›niveau, alle andre svenske og norske hold er ikke noget og råbe
    ›hurra for! men det er så bare min mening...
    Enig med dette over.

    Tror i øvrigt den øverste komentar er omkring Stabæks tidligere styrke.

    Stabæk spillede noget fantastisk fodbold i 2007 og 2008 sæsonen, i år har de sagt farvel til Tippeligaens to helt store profiler. Alanzinho og Veigar Páll Gunnarsson, og har erstattet med en japansk leje spiller ved navn Daigo Kobayashi og en hvis Fredrik Bella Berglund som også er lejet. Derefter er de blevet sat til vægs i den norske liga, bagud med 14 point i forhold til RBK efter en halvsæson. I starten af sæsonen var det en helt katastrofe, på det sidste er de kommet lidt bedre med, senest med en 4-0 sejr i pokaltuneringen mod Lillestrøm som jeg selv så live på stadion. Men det siger ikke så meget om Stabæk altså, Lillestrøm er om muligt blevet endnu mere ringe end da vi mødte dem.

    Stadion i øvrigt, 100% indendørs hall med den nyeste generation kunstgræs, det kan blive eneste ubehagelige 'udebane' fordel for Stabæk i forhold til at de er vandt til at spille på dette, men vi har før klaret det mod svenske og norske hold i Royal League. Stadion hedder TeleNor Arena, så kan dem som vil se det selv prøve på google. Håber vi kan lukke kampen hjemme i PARKEN først så vi slipper for nogen klamme overraskelser her. Stadion er i øvrigt helt nyt, det er første sæson der bliver spillet der, Stabæks fans har ikke rigtig fået fodfæste der og må siges at være det tammeste mesterholds publikum man nok nogensinde vil opleve. Selv HB Køge ville synge dem ud af stadion, selvom de vel ikke rigtig nogen fan skare har endnu, ej heller sange, men det behøver man heller ikke.

    Et hold der i øvrigt nævner Christian Keller blandt deres største profiler bør ikke skræmme F.C. København.

    En kamp vi bør vinde, men ingen walk over, med fuld konsentration vil vi rigtig nok slå dem her let, men det blir ikke som FK Morgan f.eks
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Lodtrækning?

    fuldstøndig enig med dig ovenover... efter alt det erfarring vi har fra CL og Uefacup, vi vinder helt sikkert over et hold som, (ret mig hvis jeg tager fejl) aldrig har været i CL eller gruppespil i uefa cuppen...

    vi er allerede blevet udråbt til klare favoritter af stabæk "stjerne"

    http://www.onside.dk/node/37139

    og Kvist skuffer mig ekstremt meget med den her udtalelse....

    http://www.onside.dk/node/37143

    jeg ved godt det der med underlaget spiller ind, men at man skal frakaste sig favoritværdigheden pga et underlag, tjah.. det virker lidt som om Kvist ikke rigtig deler den samme ambitiøse personlighed som resten af truppen, her tænker jeg specielt på JC!

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Lodtrækning?

    Til de dovne:



    Der må være en noget speciel stemning.
    I øvrigt mener jeg Stabæk er en ok lodtrækning. Meningerne på det norske forum virker ikke helt så delte som her, de er rimelige enige om at det bliver en svær, men ikke umulig kamp for dem. http://www.stabaek.no/forum/index.ph...ic=5054&st=380

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Lodtrækning?

    ›Du ved godt hvem der er regerende norske mestre, ikke?
    Og du har tjekket den aktuelle stilling i deres liga, ikke?

    Edit: Nå, overhalet af Toeffe WA med flere længder...
    Sidst redigeret af _EG_ : 17.07.09 kl. 13:34
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  8. #21
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Lodtrækning?

    ›jeg ved godt det der med underlaget spiller ind, men at man skal
    ›frakaste sig favoritværdigheden pga et underlag, tjah..

    Det er klart, at det må være en fordel, at de er vant til at spille på sådan et underlag, men kun en lillebitte, konstaterer Kvist.
    Tjah, indeed.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    270

    Re: Lodtrækning?

    Er sgu ligeglad med hvor meget erfaring vi efterhånden har, jeg er sgu altid nervøs før disse kampe.
    Aldrig undervurdere mostanderen!!!

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Lodtrækning?

    Meningerne på det norske forum virker ikke helt så delte som her, de er rimelige enige om at det bliver en svær, men ikke umulig kamp for dem.
    Hvilket jo nok også er en korrekt vurdering. Vi er klart stærkere, men det er jo ikke altid det stærkeste hold, der vinder. Vi er klare favoritter, men jeg havde bestemt hellere trukket en anden modstander. Jeg håber de dummer sig mod Albanerne.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    169

    Re: Lodtrækning?

    Bare fordi det var en af de sværere muligheder i lodtrækningen betyder det jo ikke at vi ikke er favoritter. Det betyder bare at vi nok kan forvente hårdere modstand end hvis vi havde trukket så mange andre hold.

    Jeg tror ikke der er ret mange, der ikke ser os som samlede favoritter til at gå videre, men derfor er der jo alligevel forskel på om man er 70/30 eller 90/10 favoritter i en given runde. Risikoen for at fucke op er alt andet lige større, hvis man møder et hold, der er gode nok til at udnytte chancen, hvis man giver dem den. Og det tror jeg Stabæk er.
    "Me fail English? That's unpossible"
    -Ralph Wiggum

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    632

    Re: Lodtrækning?

    Jeg synes sgu det er en skidt lodtrækning. Der var 6-7 hold ud af de 10 jeg hellere ville have trukket. Tror det bliver to tætte kampe og tror vi får det svært på kunstgræsset i Norge. I mine øjne er vi allerhøjst 60-40 favoritter. Selvfølgelig hjælper det noget at en mand som Alanzinho er væk, men tror sgu det bliver tæt.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    159

    Re: Lodtrækning?

    Hvem ville du så meget hellere have mødt?

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    538

    Re: Lodtrækning?

    Jeg er af den klare holdning, at dem skal vi kunne slå. Faktisk bør der overhovedet ikke være tvivl om, at det her er en opgave SKAL kunne skuldre.

    I det hele taget; Salzburg, Debrecen, Stabæk, Kalmar eller APOEL, alle useedede hold i denne kvalifikation er hold vi skal kunne slå, hvis vi skal kunne se os selv i øjnene oven på de seneste års præstationer, de mange års solide opbygning til hvor vi står pt. og sidst, men ikke mindst, egne målsætninger.

    Jeg vil stikke hovedet frem og påstå at der er ganske enkelt ikke nogen af de fem nævnte som jeg vil karakterisere som "svær", i næste runde venter sandsynligvis Maccabi Haifa, Dinamo Zagreb, Zürich, Wisla og BATE.

    Det vil jeg indrømme, det ser noget sværere ud. Men igen, hvis vi på nogen måde har ambitioner, og vil fortsætte vores udvikling som klub, så er selv de fem sidstnævnte, klubber vi bare SKAL slå.

    Summa summarum; Jeg synes Stabæk er en fin lodtrækning af tre simple grunde:
    Det er en relativt kort rejse i europæisk sammenhæng.
    Det er et hold og en klub vi kender fra tidligere.
    De fremstår væsentligt svagere end for bare et år siden.
    Hvis FCK omsatte spil til mål, var vi allerede europæisk topklasse.
    fckfreak's Avatar

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Lodtrækning?

    Jeg vil faktisk sige, at det er en ganske fin lodtrækning. Det er et hold vi godt kan slå, hvis vi hæver spillet et niveau, og det vil gavne os i næste runde (hvis vi altså slår Stabæk), at vi ikke har haft to gange walkover.

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Lodtrækning?

    En del af deres fans kommer med indsatte fodboldbusser fra en by, der hedder Bærum, står der på deres hjemmeside. Jeg blir rasende, hvis vi ik vinder. Og så vil jeg blæse på, om de spiller på kunstgræs, pløjemark eller drivis. Det hold skal bare slås. Ellers har vi intet at lave i den turnering. Punktum.
    Sidst redigeret af Tommo : 17.07.09 kl. 19:51
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008
    Indlæg
    50

    Re: Lodtrækning?

    Lodtrækningen er godkendt, der er ingen af de hold der slår os, som vi spiller for tiden. :)

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK trak FC Moskva i 1. runde af UEFA Cup
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 144
    Sidste Meddelelse: 03.10.08, 13:31
  2. FCK trak FC Vestsjælland i pokalturneringens 3. runde
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 01.10.08, 10:37
  3. Tilmelding af spillere til næste kval.runde
    By tordenstøvle in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 03.08.06, 09:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •