Side 10 af 25 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 364

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV



    Den kvindelige del af ungernes yndlings morgenprogram i ferien. Damn hun er belastende at høre på.
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    ...at denne side har været nede siden i aftes:

    Det er jo værre end SSO. :o(
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #138
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Okay, here goes: *suger luft ind* De til stadighed blodsugende igler, der kalder sig forsikringsselskaber, som hele tiden finder nye måder at presse penge ud af os stakkels kunder. Er det ikke de "gode gamle" old school-præmieforhøjelser, som selv en debil kan gennemskue, så er det alverdens tiltag i form af tillægsforsikringer for ting der tidligere var dækket af den almindelige forsikring (cykelforsikring, rejseforsikring osv.) eller andre opfindsomme forringelser. Nu har de fx fundet ud af, at min ulykkesforsikring kun dækker 50 %, fordi jeg kører motorcykel. Hvad bliver det næste mon? 25 % dækning på ulykker, hvis man bevæger sig ud af hjemmets trygge rammer efter kl. 20 i weekender? 20 % dækning, såfremt man ikke skyller sine overfladebehandlede citrusfrugter? 33 ½ % dækning, såfremt man løber eller cykler i nærheden af andre trafikanter? Det er jo ikke fordi, der vanker præmienedsættelser, når man spiser sundt, ikke ryger og dyrker motion, næ nej, det skal vel snarere koste mere, da man nemt kan kløjs i et stykke broccoli, eller snuble i sit snørebånd eller komme til at passivryge ved at have kigget på en ryger engang.

    I får Stein Bagger til at virke som et hædersmenneske, hvor I til sammenligning mere tager jer ud som overskægsfetichistiske masseudryddelsesentusiaster fra lande, vi endnu ikke plejer at sammenligne os med. Stram op, eller jeg dagligt skal totalskade min motorcykel, uden at pådrage mig personskade, indtil jeres latterlige krejlervirksomhed ligger i ruiner!

    Og mens jeg er mellemvred: Kunne jer semidebile og småsavlende analfabetiske tosser, der på ubestemt tid har lånt de sidste 5 bøger, jeg mangler, i Arne Dahl-serien ikke se at aflevere dem tilbage til Vesterbro Bibliotek. Tag for helvede at lån dem som lydbog, når I nu tilsyneladende skal klappe samtlige stavelser og prikke vokaler vha. jeres pandepind, så en anden en kan komme til dem, okay?!

    På forhånd tak.
    Sidst redigeret af Spejder fra Mars : 24.07.09 kl. 17:08
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar


  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    At Steven Seagal åbenbart er blevet kult, og nægter at forsvinde fra mit TV! Jeg har sympati for, at der lige var en periode hvor han, ligesom så mange andre (Chuck Norris, David Hasselhoff), blev gjort kult-status, fordi det netop er så fesent, at det bare er sjovt. Jeg købte den nu ikke selv, men havde det fint med at venner ind i mellem insisterede på, at man så Seagal-maraton. Så længe der var tilpas mængde af div. rusmidler med i hatten, så gik det an. Men flere TV-stationer har åbenbart overset, at det var en såkaldt "dille", der som alle andre diller dør ud, og tror at folk generelt bare elsker Seagal. De tror øjensynligt også selv, at de er super dygtige forretningsfolk og har gjort et scoop ved at købe en stor (fucking!) kasse med licenser til Seagal-film, for nu har der kørt ca. 3 Seagal film om ugen (gennemsnit... Og nej jeg har ikke talt) I 5 ÅR! Stop NU FFS!

    Pisse effin irriterende at have lyst til at se en natfilm, og så vises der enten kærlighedsdrama eller ENDNU en filmperle med den altid versatile og fremragende Seagal:


    (Ja gammelt billede, men... It's funny cus' it's true)

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #140
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    208

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    ...at fordi man ikke lige smider alt hvad man har i hænderne for at besvare en indkommen sms, der ikke ligefrem gik på liv og død, bliver man sms'et og kimet ned en time senere om hvorfor man ikke svarer.

    Ro på makker - det kunne jo være jeg var optaget andetsteds.

    Jøsses mand!!


  9. #141
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Online-formularer, hvor alt bliver slettet, så man skal starte forfra, hvis man kommer til at springe et felt over eller udfylde et felt forkert. Det er ikke specielt brugervenligt.


  10. #142
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Dette pisser mig af - en flok latterlige narrøve med prins Joachim i spidsen, der får lov at spærre en halv bydel af i dagevis for at gennemføre et absurd løb med gamle lortebiler. Skrid! Hold det i Møgeltønder!

    mvh,
    -smølle


  11. #143
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Stikkontakter kan pisse mig af til tider! Nogle gange kan man stå og fumle med lortet i flere minutter før man kan få stukket stikket i kontakten. Det giver jo ingen mening at en så simpel konstruktion som to runde huller og to runde pinde kan blive en fuldstændig umulig opgave at løse. Endnu mindre mening giver det at man nogle gange blot kan vende stikket om og så passer det pludselig som fod i hose. Det er jo de samme runde huller og de samme runde pinde, så det burde ikke betyde det mindste at man vender stikket om!!! Jeg forstår det ikke :(

  12. #144
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Det pisser mig af, når prolede oktantosser bruger tråde, der ikke kan svares i, til at reagere på indlæg her - såsom de to seneste her i denne tråd. Men så må det jo falde her i stedet...

    Debat over to tråde - afpissende.

    mvh,
    -smølle

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #145
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Det pisser mig af, at Kent Nielsen er sat til salg:

    http://www.dba.dk/asp/soegning/detai...nceid=61446560

    :-)

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #146
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Nyhedernes omsiggribende tendens til at bruge Google Earth pisser mig af!

    Giv os da et større overblik over området - HVIS det virkelig er vigtigt (hvilket det sjældent er).
    Bare at sætte en rød cirkel omkring et boligområde som ingen kan genkende, er da helt tåbeligt, og formålsløst.

    Tænkt eksempel: "Her på Lupinvej i Skørping fandt overfaldet sted", eller "Skudepisoden fandt sted på Fuglevej i NV".
    Vi ser et par blokke oppefra og en rød cirkel om en vej. Det kunne være hvorsomhelst! Vis os hellere hvor fanden Skørping ligger, eller hvor i København Nordvestkvarteret er i forhold til resten af byen (for de stakkels jyder), hvis I virkelig ikke kan illustrere indslaget bedre.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #147
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    At Canal 9 har købt returkampen mod Stabæk!

    Nu har jeg været i Spanien, og har hverken set den første kamp mod Stabæk og jeg får ikke set kampen mod Silkeborg, jeg fik ikke engang set HB Køge kampen, så jeg havde sgu glædet mig til at komme hjem og se FC. Tak for lort Canal 9.


    Og nu vi er ved Spanien, så er jeg på ferie med min kæreste og hendes forældre... og ffs min svigermor pisser mig af... Arg, hun er anstrengende! Troede virkelig at had til svigerforældre var forbeholdt amerikanske serier og tegnefilm, men fandme om de ikke lever - næsten mere end - op til virkeligheden.
    Sidst redigeret af Meller : 31.07.09 kl. 22:11
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #148
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Hold som Herfølge BK, der ikke har andet at bidrage til superligaen med end at være komplet til grin, pisser mig sgu af.

    Edit: og når så deres cheftræner står efter kampen og erklærer, at man ikke har et mål om at overleve i superligaen, så er det først for alvor pinligt for alle.

    mvh,
    -smølle

  21. De følgende 12 brugere er enige:

  22. #149
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  23. De følgende 12 brugere er enige:

  24. #150
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    750

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    De til stadighed blodsugende igler, der kalder sig forsikringsselskaber, som hele tiden finder nye måder at presse penge ud af os stakkels kunder. Er det ikke de "gode gamle" old school-præmieforhøjelser, som selv en debil kan gennemskue, så er det alverdens tiltag i form af tillægsforsikringer for ting der tidligere var dækket af den almindelige forsikring (cykelforsikring, rejseforsikring osv.) eller andre opfindsomme forringelser. Nu har de fx fundet ud af, at min ulykkesforsikring kun dækker 50 %, fordi jeg kører motorcykel. Hvad bliver det næste mon? 25 % dækning på ulykker, hvis man bevæger sig ud af hjemmets trygge rammer efter kl. 20 i weekender? 20 % dækning, såfremt man ikke skyller sine overfladebehandlede citrusfrugter? 33 ½ % dækning, såfremt man løber eller cykler i nærheden af andre trafikanter? Det er jo ikke fordi, der vanker præmienedsættelser, når man spiser sundt, ikke ryger og dyrker motion, næ nej, det skal vel snarere koste mere, da man nemt kan kløjs i et stykke broccoli, eller snuble i sit snørebånd eller komme til at passivryge ved at have kigget på en ryger engang.
    Det pisser mig af, at folk ikke læser deres policer igennem, og istedet skyder skylden på forsikringsselskaberne. Det er temmelig almindeligt, at motorcyklister er dækket med 50%. Der er dog selskaber der dækker 100%, også selvom forsikringstager er motorcyklist.

    Og for at underbygge dette, så kan man via www.foriskingsguiden.dk undersøge forsikringer inden man tegner dem.

    http://www.forsikringsguiden.dk/Ulyk...3c01d892e8f36e

    Ydermere sker de fleste ulykker hjemme, så jo mindre man er hjemme, jo mindre er risikoen for skader :-)))
    Sidst redigeret af Jens Andersen : 05.08.09 kl. 10:28
    Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke!!

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 10 af 25 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •