Side 6 af 22 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 320

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ›Teoretisk chance eller ej, så beroliger det absolut ikke, når
    ›producenten - blot dage før Statens Seruminstitut erklærer
    ›epidemien for en realitet - melder ud, at de så absolut ikke vil
    ›have noget ansvar over for eventuelle bivirkninger. Der er en
    ›eller anden lille stemme, der skriger "hovsa-løsning" i
    ›retning af vaccinen - og hovsa-løsninger plejer som regel at gøre
    ›mere skade end gavn.

    Sådan som jeg har forstået det gælder samme forbehold, og mangel på virkelig grundig afprøvning, for influenzavaccinen hvert år. Vaccinen i år er lige så meget "hovsa-løsning" som de foregående mange år. Sådan er det når man skal bekæmpe en størrelse der hele tiden muterer. For mange år siden var der nogle bivirkninger ved en influenzavaccine der blevet lavet. Var det ikke en gang starten på 70'erne? Men ellers har hvert års influenzavaccine ikke ligefrem været farlig ........
    Sidst redigeret af +Christoffer+ : 10.11.09 kl. 14:14
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,929

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig af at manden, der har at gøre med den lejlighed jeg pt. har ansøgt om at overtage, lover at han vil vende tilbage til mig i løbet af eftermiddagen og så ikke holder det og er taget hjem for i dag da jeg forsøger at ringe ham op. Den der ulidelige venten i det uvisse er dræbende. :-/

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    At en kop kaffe er blevet sat op fra 4 kr til 6 kr på min skole..

    Det er fandme mange penge for en skide kop kaffe! 4 kr kunne måske lige gå, men 6 kr!?

    Og jo, jeg har faktisk et liv.
    Didier Drogba: "Fucking disgrace"

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyhede.../04/172754.htm

    Det pisser mig af, at de fik så latterlig en lav straf, for at have foretaget sig noget så ultimativt dumt og uansvarligt, at det i værste fald kunne have kostet to tilfældige mennesker livet eller førligheden.

    Og det handler ikke om, at de beskrives som "Brøndby fans". De er hooligans og intet andet.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #80
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    197

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Jeg føler mig både urban og moderne nok til at acceptere graffiti som en spændende og alternativ måde at udtrykke sig på.

    Jeg har både hygget mig med StyleWars og glædet mig over Martha Coopers bøger om emnet.

    Men at man kan finde på at male graffitiJarmers Tårn ved Nørre Vold pisser mig voldsomt af!

    Somebody get me a blowtorch and a pair of pliers.

    Historieløse vandaler!

    Hilsen
    JohnSparking

    Disclaimer:Personerne på billedet har næppe noget med graffitien at gøre
    Don't you know that crew-cuts and trainers are out again?


  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig voldsomt af at:

    Min sambo kl 07.45 skal starte dagen med at fortælle mig at jeg i går hostede ned i hans sandwich og om jeg ikke gerne vil holde mig for munden når jeg hoster. Fordi han går nemlig meget op i hygiejne!?
    Undskyld Mr. Smelly fritidsløber der aldrig gør rent, går du meget op i freaking fekcing hvad? Vores lejlighed ligner en svinesti, ingen af os går sgu da op i hygiejne. Ikke nok med det, så flyder der det meste af tiden med hans brugte håndklæder, fordi de ifølge hans forskruede hoved ikke må hænge til tørre på hans eget værelse da det kan lave fugtskader. Fugtskader? Hygiejne?

    AAAAARGH det pisser mig af!!!!!

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,498

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    .
    Sidst redigeret af Lil_stamp : 25.08.10 kl. 12:55


  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Nov 2009
    Indlæg
    42

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig af!, at folk ligger og flagrer i midtersporet på motorvejen, endsige også i ydersporet! Så KØR dog hvis du skal ligge derude din tosse!..

    Desuden pisser kigge-køer mig også heftigt af.

    Ahhhhhh..

    Vh
    Krofatter.

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    438

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Liste P.I.K eller hva fuck de nu hedder. I pisser mig røv meget af!

    Fair nok, hvis i er ligeglade med at stemme, det må i selv lægge og rode med, men hvorfor i hede hule helvede skal i absolut lave en parti-liste der håner vores demokratiform, altså vi snakker en af de vigtigste grundpiller i vores samfund i 160 år, hvorfor skal der gøres grin og tages pis på noget så vigtigt som demokratiet? Ja jeg fatter det ganske enkelt ikke.
    At i vil melde jer ud af samfundet er jeres eget problem på denne måde, kunne ikke rage mig mindre, hvis I dog bare ikke opførte jer som små teenage børn, Bliv dog voksne for helvede og lav noget fornuftigt i jeres fritid.

    http://www.listepik.com/
    http://ekstrabladet.dk/nyheder/polit...cle1253275.ece



    Edit: Nihilistisk Folkeparti er (om muligt) ligeså dumme.
    Dansk politik er fuldstændig ligegyldigt, men kommunalvalg er endnu mere ligegyldigt. Hvis du også er ligeglad med, hvem der bestemmer, hvor der skal opstilles cykelstativer, så er NFP partiet for dig.
    Hej Hej idioter!
    København for altid.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #85
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det er selvfølgelig dybt tragisk, at Robert Enke valgte at begå selvmord, når nu det var på grund af depressioner, blandt andet som følge af at have mistet sin datter.

    Men det kan godt pisse mig en lille smule af, at hele verden åbenbart græder for Enke, mens ingen tænker på, at manden altså nærmest sprang ud foran et tog, og sandsynligvis har ødelagt resten af den stakkels togchaufførs liv.

    I forvejen synes jeg, at selvmord er den ultimative egoistiske handling. Men det bliver i den grad ikke bedre af, at man samtidig gør sig til dommer for, at en anden mand lige skal have en endnu større straf, selvom han egentlig ikke har gjort sig fortjent til den.

    I modsætning til Enke, har resten af verden tid til at tænke over, om det her virkelig er mest synd for Enke. Det burde den gøre.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    140

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    www.politiken.dk's nye hjemmeside pisser mig gevaldigt af! Hvorfor skal den være så fucking uoverskuelig? Hvem fanden finder på at lave sådan et design?!? Det er nøjagtig ligesom EB.dk!
    jEoLY


  19. #87
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    406

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Værksteder - eller ihvertfald dem jeg benytter ! Det er mig fandme en gåde, hvorfor man altid gange deres første antagelse og tilbud med 3 eller 4 for at komme frem til den pris man i sidste ende kommer til at betale... Sjovt som der altid dukkernogle ting op, som er livsnødvendig man også lige får klaret... og for en person uden nogen særlig viden omkring biler, så er det jo håbløst at gennemskue hvorvidt det er korrekt eller man gerne lige vil malke kunden lidt ekstra....

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #88
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig af, at Eurosports koncept for at kommentere fodboldkampe er lig med en uendelig gang knævrende oplæsning af diverse fatsvage seeres sms'er - "Hvorfor spiller Frankrig i blåt når Irland spiller i grønt?" var det dummeste i et skidt bundt, men der har været de første 100.

    Det er krepérligt at høre på.

    mvh,
    -smølle


  22. #89
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Well, Arsenal har så mange på listen, hvad skade kan en ekstra gøre :(

    http://www.bold.dk/snak/index.php?ac...ead&id=1277400

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Mig selv pisser mig af i øjeblikket. Der er meget travlt på jobbet, og da jeg er en af dem der har været ansat længst, besidder jeg også - i al beskedenhed - en vis mængde viden om tingene og systemerne, og bliver derfor ofte kontakte af kollegaer der lige skal vide dit eller dat. På grund af travlhed og de mange afbrydelser affejer jeg ind imellem kollegaer, jeg ellers værdsætter højt, på en måde, så jeg får det dårligt med mig selv bagefter. Jeg er ikke sur eller siger "skrub nu af". Det er mere kortfattede svar og temmelig sikkert et ansigt der, ja - nok siger "skrub nu af". Jeg må være en pestilens for mine omgivelser og det pisser mig af. Men som jeg sagde til mig selv i går aftes - "i morgen bliver det anderledes".

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 22 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •