Side 10 af 22 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 320

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ›Det pisser mig af, at "køkkenet" konsekvent blev stavet
    ›"køknet" i et Gordon Ramsey program... Hvad fanden er
    ›det for en amatør, der har fået det job? Skal vi også til at
    ›skrive ik, 10hi og narj fordi det er sådan det udtales? amatør...


    ›edit: og så ikke et ord om, at jeg så et Gordon Ramsey program.
    ›Jeg havde tømmermænd.

    Desværre er "køknet" en lovlig stavemåde. Og det er sikkert endnu en af de utallige øjebæer sprognævnet har besluttet at godtage af gud ved hvilken årsag.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #137
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig af, at jeg har glemt hjemmearbejdet derhjemme! Har lavet alle tiders arbejdsplan til hele denne uge, sådan at jeg kan holde fri fra på næste mandag. Nu kommer jeg en dags arbejde bagud og må derfor formentlig arbejde på lørdag for at kunne holde juleferie som planlagt.

    Det er fandens surt!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #138
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    750

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    at Bonnier ringede til mig i sommers, tilbød mig 3 gratis blade samt en rygsæk. Jeg spurgte den unge dame i telefonen om der var nogen som helst former for udgifter forbundet med det, altså for mig. 3 gange afslog hun i telefonen, og slog det ovenikøbet hen med, at; "der ikke er noget med småt eller andet fusk".

    Fair nok, jeg valgte at modtage Illustreret Videnskab i 3 eksemplarer samt et stk rygsæk. Jeg blev dog hurtigt desillusioneret da jeg modtog bladet, og der var et girkort med på 67 kroner. Nu jeg ikke nærig eller fattig, men dette var stik i mod aftalen, så jeg greb straks telefonen og gjorde opmærksom på, at dette var en fejl da jeg var blevet lovet 0 udgifter.

    Den rare unge mand jeg talte med sagde, at det var helt normalt at der var et girokort med, men hvis jeg ikke ønskede det kunne jeg sende bladet retur. Som sagt så gjort, jeg sendte det første, det andet, det tredje, det fjerede og det femte blad retur ved modtagelsen. Alligevel kom der regninger fra Bonnier, og til trods for flere mundtlige aftaler og løfter om en skriftlig bekræftelse (som dog aldrig kom, tak for den kundeservice) kom der girkort til indbetaling.

    Jeg forfattede en mail og sendte denne til bonnier, dog uden respons. Denne mail gensendte jeg dog med besked om en tilbagemelding. 3. gang jeg sendte denne mail kom der relativt hurtigt respons i form af et brev fra Bonniers samarbejdspartner, Advis A/S, et inkassofirma.

    Jeg har nu frem til 31/12 til at indbetale 775,00 kroner, ellers vil sagen ryge videre til retsligt efterspil, som vil påføre yderligere udgifter for mig. HVA FANDEN ER MENINGEN ?! Et tilbud om 3 gratis blade (underforstået uden udgifter), er altså blevet til 775,00 kroner. Dér kan man tale om en fjer der er blevet til 5 høns - eller noget.

    Hvis en skulle have en form for forbindelse til Bonniers, så få venligst denne regning slettet, det hænger mig langt ud af halsen at have inkassotrussel, RKI registrering med deraffølgende konsekvenser som en trussel!! Jeg har naturligvis gjort Bonnier såvel som Advis opmærksom på, at jeg ikke har nogen form for intention om at betale deres lort. (i mere diplomatiske vendinger dog)

    EDIT: Nå ja, jeg har for i øvrigt slet ikke modtaget nogen rygsæk !!

    EDIT EDIT: Har fået svar fra Jens Henneberg (Executive Vicepresident i Bonnier), så på en eller anden måde håber jeg det betalte sig jeg sendte en meget vred mail til Gud og hver mand jeg kunne finde i Bonnier. Han iværksætter en undersøgelse !!
    Sidst redigeret af Jens Andersen : 14.12.09 kl. 13:30
    Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke!!


  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    EDIT EDIT: Har fået svar fra Jens Henneberg (Executive Vicepresident i Bonnier), så på en eller anden måde håber jeg det betalte sig jeg sendte en meget vred mail til Gud og hver mand jeg kunne finde i Bonnier. Han iværksætter en undersøgelse !!
    Uh, de pisser også mig af. Super at du har fået ret. Det glæder mig at du ikke lod dig køre over .-)

    Bonnier er fantastiske til at overtræde samtlige regler for god forretningsskik. Det er jo f.eks. ikke tilladt at sende folk til inkasso, hvis de har gjort indsigelse overfor regningen, og det gør de altid LYSTIGT. Jeg er selv blevet sendt til inkasso 3 gange af Bonnier. Heldigvis så er det en af mine yndede fritidsfornøjelser at opdrage forretninger til at opfører sig ordentligt overfor kunderne, og jeg har brugt MEGET tid på Bonnier. Det er en hel lille hobby for mig, at blive sendt til inkasso af diverse firmaer, som ikke kan opføre sig ordentligt.

    Jeg vil da gerne komme med et par råd, (som jeg selv synes er gode):

    1. Forlang specificerede regninger.
    De regninger jeg modtog fra Bonnier indeholdt i flere tilfælde blot en "hey, vi kan se du skylder os 124 kroner". Ikke noget med hvorfor eller hvilket blad det drejede sig om. Det er naturligvis ikke godt nok.

    2. Sørg for dokumentation.
    Send en mail, det er fin dokumentation, specielt hvis du har en web-mail, som ikke er nem at fuske med. Din mobil er også fint i stand til at optage et telefonopkald, og det er i øvrigt vældig sjovt at høre sælgere/kundeservicemedarbejde blive helt rundt på gulvet, når man meddeler at samtalen optages af dokumentationshensyn. Det er ikke nødvendigt at sende anbefalede breve, som koster en formue.

    3. Hvis du benytter en formular på sælgers hjemmeside til at brokke dig, så tag en kopi inden du sender det ind. Det er rart selv at have en kopi af korrespondancen.

    4. Hvis de sender dig til inkasso, og du har gjort indsigelse, så giv inkassofirmaet et referat af sagen og meddel dem at du for længst har gjort indsigelse mod regningen. Så slutter sagen oftest for inkassofirmaet. Hvis først inkassofirmaet har sendt dig 2 rykkere og lagt gebyrer på - og dermed brugt tid på dig - så har du også dem at slås med.

    5. Min egen regel siger, at der ikke er nogen, der skal tjene penge på at tage røven på mig. Så hvis jeg bliver snydt, så skal jeg nok sørge for, at de ender med at bruge så mange ressourcer på mig, så de ikke kommer ud med overskud :-)

    Jeg håber inderligt at jeg er på "de pisser mig af"-listen hos en række virksomheder :-) Man kan jo få afløb for sine frustrationer på mange måder, nogen smider brosten efter politiet, jeg skriver breve og mails til virksomheder :-)

    Jeg ender temmelig sikkert som en sur bitter mand, der skriver læserbreve til lokal-avisen.

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 22.12.09 kl. 11:58
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  7. #140
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    750

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Jeg håber inderligt at jeg er "de pisser mig af"-listen hos en række virksomheder :-) Man kan jo få afløb for sine frustrationer på mange måder, nogen smider brosten efter politiet, jeg skriver breve og mails til virksomheder :-)

    Jeg ender temmelig sikkert som en sur bitter mand, der skriver læserbreve til lokal-avisen.
    Jeg takker mange fange for dette yderst brugbare svar. Jeg forsøgte at træffe Jens Henneberg pr mail (jeg er nok en smule konfliktsky) for at få svaret, men jeg genlæste hans venlige svar igen, og kunne se han ville sende et svar pr brev senest tirsdag, ergo bør jeg have dette idag eller allersenest i morgen. Dette må jeg vel respektere, omend dagene begynder at gå hurtigt, og den 31/12 nærmer sig hastigt. (Dette meddelte jeg ham i øvrigt i min mail)

    Som ekstra krydderi kunne jeg berette, at jeg mandag middag ringede til kundeservice for at forhøre mig om min fredagsmail (som jeg beskrev tidligere) i hovedet fik jeg smidt, at jeg nok havde prøvet det før, og at jeg da er den "typiske dårlige betaler, der bestiller og bestiller, og når det kommer til stykket ikke vil betale" - hov hov sagde jeg, jeg vil gerne bede om dit navn. Efterfølgende meddelte den høflige dame i "kundeservice" at jeg måtte tale med advokaten - hvilket jeg sikkert kendte alt til - om alt vedrørende min sag og smed røret på.

    Eeeh...? Det ærgrer mig dobbelt så meget, at jeg ikke fik hendes navn i første omgang. Dét er nok et af mine udviklingsområder.....

    Jeg har stadig ikke modtaget svar :-( Og Jens Hedeberg er nu gået på juleferie, derfor var jeg nødt til: "at gå i kridthuset" og forlange et svar A.S.A.P:

    Kære Jens

    Jeg har lige talt med dig sekretær, og kan forstå du er gået på ferie.
    Jeg har desværre måttet konstatere min postkasse ikke indeholder det lovede brev, på den lovede undersøgelse.

    - Jeg er naturligvis nysgerrig efter at vide, hvorfor min "sag" er sendt til inkasso selvom jeg har gjort indsigelser, mig bekendt er dette imod alle regler omkring inkassooverleveringer.
    - Jeg har ikke accepteret et tilbud, derfor er jeg naturligvis nødt til at insistere på at få forelagt dokumentation for dette.
    - Jeg kan ikke gå på juleferie velvidende, at der muligvis er en kommende retssag, derfor er jeg nødt til at bede om et svar enten pr mail eller pr mobil. Jeg vil så nødig true med presseindblanden, men på den anden side synes jeg ikke jeg efterlades med mange alternativer efterhånden.
    - Jeg bryder mig ikke om at blive kaldt dårlig betaler hos jeres "kundeservice"
    - Hvornår kan jeg forvente et svar?

    Med ønske og forventninger på en snarlig afklaring, ønsker jeg en rigtig god dag.
    Må gerne komme med et svar idag !!
    Sidst redigeret af Jens Andersen : 18.12.09 kl. 08:40
    Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke!!

  8. #141
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Kim Bildsøe Lassen, du belaster mig!



    For pokker da for en selvoptaget jornalist. Afbryder konstant i din iver for at høre dig selv tale - og meget sjældent med noget, som er bare en anelse bedre eller kvikkere. Og nu endda også med særindslag om sin egen uddannelse og nære forhold til BBC-stjerner. Klaphat!
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #142
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ›Kim Bildsøe Lassen, du belaster mig!

    for min skyld må du gerne udvide afpisningen til alle tv-journalister:-)

    Nå, min afpisning er noget helt andet:

    Min ufatteligt intolerante underbo, fuck hvor du pisser mig af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

    Hvad sker der for dig? Du har allerede sent en klage til bestyrelsen over os, hvori du mener at vi larmer fra 530 om morgenen til 2130 om aftenen - hele tiden, i weekender såvel som på hverdage. Vi er jo for helvede ikke hjemme særligt meget og vi står i øvrigt først op kl. 630-700. og er hjemme omkring klokken 17. Nuvel vores søn på 2 år løber da lidt rundt, men da han skal sove omkring klokken 19 er de to timers da ikke proportionalt med 530-2130? I øvrigt tager du på arbejde klokken 730 så vores formiddag hjemme kan da vel ikke genere dig - med mindre du altså optager lyde derhjemme?!

    Nu har du kraftedeme sent endnu en klage - denne gang fordi vi åbenbart larmede forleden. Er du fuld? Vi holdt lidt julehygge klokken 17-21 for nogle venner - og de gik ALLE klokken 21 for ellers var de sneet inde. Fair nok, at vi larmede lidt, men vi har fandens sjældent besøg og en enkelt gang i løbet af året holder vi altså julehygge. Der var jo ikke tale om høj musik eller træskodans. Fuck, du er en bitch.

    Hvis du ikke snart lukker røven sender jeg en klage til dig over A) hvor meget du stønner når du har sex, B) din lortekat der mjaver konstant når du ikke er hjemme C) den værtshusstank af røg, der ligger i opgangen når du har åbnet døren og som i øvrigt trækker op i vores lejlighed, hvis vi tilfældigvs har vinduerne åbne samtidigt. D) at du stiller dine våde sko på trappeopgangen. E) at du smider cigaretskodder i haven. F)G)H)...


    MCN - fucking afpisset

    PS: Er der nogen der vil købe min lejlighed?

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #143
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    246

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig af at 50 Cent kommer og spiller d. 13 marts når jeg den 12 marts rejser over for at se noget bold på Old Trafford

  13. #144
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig af at en så klar sag som denne, kan få lov til at spilde skattekroner for tredje gang.

    http://politiken.dk/indland/article863593.ece
    Sidst redigeret af Ailton : 18.12.09 kl. 18:26
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #145
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    140

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig af at jeg i år til dato endnu ikke har fået noget rødvin i firmajulegave. Det plejer at vælte ind med rødvin/slik/andre gaver og jeg har ikke modtaget én eneste fucking flaske vin. Kun 2,9 kilo slik...

    Lortespasser finanskrise!

    *disclamer* Ja, rødvinen i gaver er ikke altid værd at råbe hurra, men har faktisk modtaget adskillige gode rødvin igennem årene.*
    jEoLY

  16. #146
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ›Det pisser mig af at jeg i år til dato endnu ikke har fået noget
    ›rødvin i firmajulegave. Det plejer at vælte ind med
    ›rødvin/slik/andre gaver og jeg har ikke modtaget én eneste
    ›fucking flaske vin. Kun 2,9 kilo slik...

    ›Lortespasser finanskrise!

    ›*disclamer* Ja, rødvinen i gaver er ikke altid værd at råbe
    ›hurra, men har faktisk modtaget adskillige gode rødvin igennem
    ݌rene.*

    Faktisk kan det godt pisse mig af, at der er folk der tror de kan "pleje" mig ved at sende tre flasker rødvin til jul..

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #147
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ›Jeg takker mange fange for dette yderst brugbare svar. Jeg
    ›forsøgte at træffe Jens Henneberg pr mail (jeg er nok en smule
    ›konfliktsky) for at få svaret, men jeg genlæste hans venlige svar
    ›igen, og kunne se han ville sende et svar pr brev senest
    ›tirsdag, ergo bør jeg have dette idag eller allersenest i morgen.
    ›Dette må jeg vel respektere, omend dagene begynder at gå hurtigt,
    ›og den 31/12 nærmer sig hastigt. (Dette meddelte jeg ham i øvrigt
    ›i min mail)

    ›Som ekstra krydderi kunne jeg berette, at jeg mandag middag
    ›ringede til kundeservice for at forhøre mig om min fredagsmail
    ›(som jeg beskrev tidligere) i hovedet fik jeg smidt, at jeg nok
    ›havde prøvet det før, og at jeg da er den "typiske dårlige
    ›betaler, der bestiller og bestiller, og når det kommer til
    ›stykket ikke vil betale" - hov hov sagde jeg, jeg vil gerne
    ›bede om dit navn. Efterfølgende meddelte den høflige dame i
    ›"kundeservice" at jeg måtte tale med advokaten -
    ›hvilket jeg sikkert kendte alt til - om alt vedrørende min sag og
    ›smed røret på.

    ›Eeeh...? Det ærgrer mig dobbelt så meget, at jeg ikke fik hendes
    ›navn i første omgang. Dét er nok et af mine
    ›udviklingsområder.....

    ›Jeg har stadig ikke modtaget svar :-( Og Jens Hedeberg er nu gået
    ›på juleferie, derfor var jeg nødt til: "at gå i
    ›kridthuset" og forlange et svar A.S.A.P:



    ›[IMG]http://bonnierpublications.com/system/files/Jens_Henneberg.
    ›jpg?1258968283[/IMG] Må gerne komme med et svar idag !!

    Hej Jens

    Jeg er tidligere medarbejder hos Bonnier. Jeg kender sager som din alt for godt. En af de ting der fik mig til, at søge væk fra firmaet var (til dels uddannelse) men også ubehageligheden i at skulle følge retningslinier overfor folk, som man godt var klar over talte sandt. Jeg var så rationel som muligt, hvilket også gav mig en venlig påtale fra min nærmeste overordnede.

    Bonnier har hyret et telemarketing selskab til, at foretage de her opkald. De er, for at sige det mildt, MEGET kreative. Det du har sagt ja til er et introduktionstilbud på et abonnement, hvor du får 3 blade og en rygsæk (som først sendes efter 1. indbetaling) og derefter et løbende abonnement som du selv skal opsige.

    For det første er du blevet løjet for ved salget, det skal du virkeligt holde fast i.
    For det andet frafalder regningen ikke fordi du sender bladet tilbage, det eneste der sker er, at Bonnier stopper med at sende blade. Hvilket jeg kan forstå de heller ikke har gjort. Medarbejderen skulle selvfølgeligt have fortalt dig dette. Jeg tør vædde med at deres argument er: "jamen der står i betingelserne, at du ikke kan blive refunderet på returnerede blade". Du siger naturligvis bare, at du aldrig har åbnet bladene og blot sendt dem retur. Serviceafdelingen ser aldrig bladene, der bliver sendt retur.

    Det vigtigste her er at du fastholder dit argument om, at sælgeren ikke fortalte om et abonnement og at du fik af vide, at du kunne sende bladene tilbage uden omkostninger.
    Lad endeligt være med at betale en eneste krone. Som kunde hos Bonnier er man desværre meget afhængig af hvilken medarbejder der tager røret op. Nu er din sag videre til Advis, dvs. at du ikke vil blive "serviceret" af serviceafdelingen mere, de vil blot henvise dig til advokaten.

    Du kan skrive en mail til dem (serviceafdelingen) der forklarer sagen i detaljer. Mails som disse tager noget længere tid at svare på. Der sidder kun få medarbejdere der er kompetente til dette. Nogen gange hjælper det, andre gange gør det ikke.

    Jeg kan fortælle dig, at jeg dagligt havde 3-5 opkald som dit, hvor en person pludseligt står med et girokort og et abonnement de ikke har bestilt. Jeg annullerede det hele, men det er langt fra alle der gør det.

    Håber du snart får det overstået.
    Fc Ålene

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #148
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Spambot der har sendt lort rundt til halvdelen af min venneliste fra min profil på fjæsen.. Det pisser mig satme af!

  21. #149
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    423

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    DPMA at jeg i dag halvvejs i min skiferie, falder så mit knæ bliver beskadigt. korsbåndet forstrukket eller værst rævet over.


  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #150
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    DPMA udviklingen på mit gamle gymnasieværtshus, der ikke har stået låst fast i tid og sted, men rent faktisk har undergået en forvandling.

    Jeg lagde mærke til den allerede var gal ved indgangen, her var der pludselig kommet rødt gulvtæppe på - smart nok, så kan man heller ikke så blod så tydeligt. Næste indikation var at der nu var kommet dørmand på, seriøst, vi taler om et værtshus i provinsen!?

    Da jeg så endelig kom ind var alt i orden, det så ud som det plejede, poolbordet med crackhovederne oppe ved indgangen, de sørgelige eksistenser der havde fået en eller to over tørsten oppe i baren. Der manglede bare en ting, de unge gymnasiepiger stedet tidligere var kendt for at huse. Men de var ingen steds at se, de har åbenbart forladt stedet og fundet andre og bedre alternativer.

    I stedet måtte jeg tage til takke med en arbejdsløs trunte der hævdede at have været der siden mandag og i øvrigt mente hun kunne pisse længere end jeg kunne, dette forklarede hun mens hun rullede sig en jønte og forklarede om det nyttige i at have sin egen brevvægt med i byen.

    Armen ffs, giv mig min gamle Krystal Bodega igen og ikke det plagiat af et Amagerværtshus!

    Sidst redigeret af jeske : 28.12.09 kl. 15:27
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Side 10 af 22 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •