Kære Jens
Jeg har lige talt med dig sekretær, og kan forstå du er gået på ferie.
Jeg har desværre måttet konstatere min postkasse ikke indeholder det lovede brev, på den lovede undersøgelse.
- Jeg er naturligvis nysgerrig efter at vide, hvorfor min "sag" er sendt til inkasso selvom jeg har gjort indsigelser, mig bekendt er dette imod alle regler omkring inkassooverleveringer.
- Jeg har ikke accepteret et tilbud, derfor er jeg naturligvis nødt til at insistere på at få forelagt dokumentation for dette.
- Jeg kan ikke gå på juleferie velvidende, at der muligvis er en kommende retssag, derfor er jeg nødt til at bede om et svar enten pr mail eller pr mobil. Jeg vil så nødig true med presseindblanden, men på den anden side synes jeg ikke jeg efterlades med mange alternativer efterhånden.
- Jeg bryder mig ikke om at blive kaldt dårlig betaler hos jeres "kundeservice"
- Hvornår kan jeg forvente et svar?
Med ønske og forventninger på en snarlig afklaring, ønsker jeg en rigtig god dag.