Side 15 af 37 FørsteFørste ... 51213141516171825 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 554

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det undrer mig, at Rinaldi i 9 ud af 10 tilfælde oplever, at kunden i telefonen prioteres højere. For mig er det nok nærmere omvendt. Hvis ikke det sker endnu mere sjældent.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #212
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    48

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Arrh okay, måske 9 ud af 10 var at smøre tykt på, men det sker i hvert fald i 50% af tilfældene. Anyway, måske den skulle være havnet i DPMA tråden istedet.

    mvh Rinaldi

  4. #213
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det undrer mig Rinaldi ikke har forstået, at når man ligner en hjemløs uden penge, er det fornuftigt at forvente der er mere salg i at svare en potentiel kunde i telefonen.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #214
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det undrer mig, at folk stædigt skriver deres bud på opstillinger op til kampe, eller bliver ved at skrive om deres "drømmeopstilling". Jeg er næppe den eneste, der synes det er pivhamrende uinteressant om John B. håber at Zanka starter inde, eller at Marko L. synes Ailton er lort.

    Ligeledes er hvad-mon-kampen-ender-jeg-ved-det-ikke-men-her-er-mit-stupide-bud-tråde og indlæg lort med lort på, og det undrer mig at folk gider forfatte dem.


  7. #215
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    ›Det undrer mig, at folk stædigt skriver deres bud på opstillinger
    ›op til kampe, eller bliver ved at skrive om deres
    ›"drømmeopstilling". Jeg er næppe den eneste, der synes
    ›det er pivhamrende uinteressant om John B. håber at Zanka starter
    ›inde, eller at Marko L. synes Ailton er lort.

    ›hvad-mon-kampen-ender-jeg-ved-det-ikke-men-her-er-mit-stupide-bu
    ›Ligeledes er d-tråde og indlæg lort med lort på, og det undrer
    ›mig at folk gider forfatte dem.

    Det undrer også mig, at enkelte brugere rent faktisk anser og behandler sidelinien, som var det et forum for fodbold- og FCK-interesserede...


  8. #216
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Ud over at jeg generelt ikke fatter trangen til at udbrede sig om sit skatteresultat, så begriber jeg heller ikke meget af reaktionen på det.

    "Fuck fuck fuck, jeg skal betale 17k tilbage", eller whatever. Ja, penge du så ikke betalte sidste år og derfor burde have endnu, for det er knap hemmeligt hvor meget man betaler i skat.

    "Jaaaaaaaaaaaa, 6k tilbage, nu skal jeg på stripbar". Ja, fint at få sluppet lidt penge tilbage, men det er jo for sæven ikke en gave, det er penge du har betalt for meget.

    Sgu lidt sært.

    mvh,
    -smølle


  9. #217
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    140

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det undrer mig at jeg tilsyneladende altid er uheldig når servere bliver overbelastet, f.eks. ved køb af billetter til store koncerter hvor jeg aldrig kommer igennem, mens mine kammerater kommer igennem uden problemer og nu senest med Skat, hvor jeg kan se løbende statusopdateringer fra folk som får/skal af med penge efterhånden som de kommer ind på deres årsopgørelse.

    Iøvrigt undrer det mig også at man partout skal fortælle det til alt + alle på fb.
    jEoLY

  10. #218
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    546

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det undrer mig, at folk, der har været årevis i København uden at misse et træningspas pludselig render ind i den ene skade efter den anden, når de skifter til en klub i udlandet. Linderoth, Gravgaard, Lars Jacobsen og senest Morten Nordstrand fejlede aldrig noget i Kbh, men har brugt mere tid hos klublægen end på banen, siden de drog afsted.

    Hvad putter de i drikkedunkene derude på Peter Bangs Vej?
    and oh how we danced

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #219
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    ›Det undrer mig, at folk, der har været årevis i København uden at
    ›misse et træningspas pludselig render ind i den ene skade efter
    ›den anden, når de skifter til en klub i udlandet. Linderoth,
    Morten Nordstrand
    ›fejlede aldrig noget i Kbh, men har brugt mere tid hos klublægen
    ›end på banen, siden de drog afsted.

    ›Hvad putter de i drikkedunkene derude på Peter Bangs Vej?

    Anders Storskov. Nuff said!

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #220
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,010

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Den unaturlige dybe mandlige speakerstemme på langt de fleste tv-reklamer undrer mig. Det får mig ikke til at købe en Kia, handle i Føtex, spise på McDonalds, vælge YouSee eller whatever fordi en mand, der lyder som en klam og liderlig stodder fra træfpunkt siger det.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #221
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV



    Det undrer mig, at TV2 farver både 5., 6. og 7. pladsen blå i denne tabel, eftersom det kun er 5. pladsen, der går i Europa League - mens 6. og 7. pladsen ikke kommer i nogen europæisk turnering. Dermed burde de to sidstnævnte naturligvis stå i hvid skrift.

    EDIT: Et nærmere kig på reglerne viser, at 6. pladsen og 7. pladsen har mulighed for Europa League, da FA Cuppen og Liga Cuppen giver adgang til Europa-bold. Hvis FA cuppen eller Liga Cuppen vindes af 1. - 5. pladsen, kommer henholdsvis 6. og 7. pladsen med i kvalifikationen til Europa League. Jeg synes dog stadig, at det er forkert at markere dem blå.
    Sidst redigeret af MSP : 08.03.10 kl. 23:50

  17. #222
    Tilmeldingsdato
    Nov 2009
    Indlæg
    62

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    I dag var jeg forbi PARKEN ca. 3 timer før kampstart. En bil stopper tæt foran mig, 4 mænd stiger ud. Alle 4 mænd har helt sort tøj på -og med kæmpe hagekors på ryggen. De tager jakker/trøjer udover deres afskyvækkende symboler og spadserer hen imod indgangene ... Jeg undrer mig ..
    Sidst redigeret af ForzaHansen : 15.03.10 kl. 10:59

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #223
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det både undrer og pisser mig af at visse folk vælger at have ringetone på deres mobiltelefoner når man sidder i et åbent kontormiljø. For pokker, du sidder lige ved siden af telefonen og vibratorens brummen eller et diskret bip burde være nok.

    Ikke højlydt Happy-Jazz, ikke et gammelt AC/DC nummer og jeg syntes heller ikke det er morsomt at din datter har indtalt noget du nu bruger som ringetone. Udvis dog noget pli!

    Det undrer mig du mener du selv er så vigtig.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #224
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det undrer mig, at jeg ALTID uden undtagelse får den dårligste indkøbsvogn i hele butikken, enter har den sit eget liv og insisterer på at dreje til venstre, eller også larmer den, eller klassikeren... den bremser på det ene hjul hele tiden..

    Det er ikke nok til at pisse mig af, eller finde en ny, men underligt er det...
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #225
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    ›Det undrer mig, at folk går så ufatteligt meget amok over SMS-stemmerne i X-factor. Det er så røvligegyldigt, hvem der går videre, om alle stemmer er talt op, eller om det kun er 15000. At der så nu skal revisorer på programmet, BT forlanger dokumentation etc gør bare det hele mere skørt. Det er et underholdningsprogram for filan.

    I den forbindelse undrer det mig også at man faktisk sms-stemmer i slige programmer.


    MCN

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  3. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38
  4. Den store "Det undrer mig tråd"
    By CasH in forum Diverse
    Svar: 289
    Sidste Meddelelse: 06.10.07, 14:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •