Side 16 af 32 FørsteFørste ... 61314151617181926 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 477

Emner: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Anmeldelse: Energi Nord Arena

    ›Jeg kan ikke se billederne. Det ligner, at de gerne vil have dig
    ›til at opgradere til pro.
    ›[IMG]http://3.bp.blogspot.com/_D-dbF62kM7o/Sr-EGEthw0I/AAAAAAAAA
    ›Dc/GDX7OpStdw0/s320/Bandwidth%20Exceeded.png[/IMG]

    Jeg har netop opgraderet til pro, så nu burde det være i orden igen.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #227
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Anmeldelse: Energi Nord Arena

    Efter de smukke billeder af Dumme-Romario, så vil jeg lige præsentere et fint lille kort over StrüMpfe og co.'s udflugter igennem de sidste par år.

    Da StrüMpfe synes det var en god ide med et kort, så har jeg lavet et. Man kan dog desværre ikke sætte kortet ind direkte på sidelinien, så man skal klikke på det lille billede. Men så kan man klikke lidt rundt og se hvor drengene har været.



    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  4. #228
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Her er et hurtigt forslag til en "udgivelse" af stadionanmeldelser. Det er et hurtigt udkast., bare for at vise hvad man kan flikke sammen på ca. 15 min.

    http://gupl.dk/58429/
    Das NT

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #229
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    ›Her er et hurtigt forslag til en "udgivelse" af
    ›stadionanmeldelser. Det er et hurtigt udkast., bare for at vise
    ›hvad man kan flikke sammen på ca. 15 min.

    http://gupl.dk/58429/

    Tak for dit forslag, men det bekræfter bare min mening om at formatet ikke lige passer i bogform.


    Stampe
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #230
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Min pointe var heller ikke bogform. Min pointe var en PDF-form. Naturligvis en anelse mere kræset for en den jeg præsenterede her.
    Idéen med at smide alle stadions ind i pdf er at så bliver det et "værk" man kan downloade. Skulle man være vildt begejstret kan man jo selv gå til en bogbinder og få det trykt og indbundet i læderomslag med guldtitel!!1
    Das NT

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #231
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    ›Tak for dit forslag, men det bekræfter bare min mening om at
    ›formatet ikke lige passer i bogform.

    Hej Sok

    Nu ved jeg ikke om du så mit link i skakten her forleden, men Saxo giver gode muligheder for at udgive via deres Book on demand service. Som der står i linket:

    Books-on-Demand betyder, at bogen først trykkes, når den sælges. Det gør det billigt og nemt. Og gennem SAXO.com er du sikret adgang til en effektiv salgskanal, så du let kommer i kontakt med mange potentielle købere...Du bliver guidet igennem trinnene, og uploader selv manuskriptet, billeder, med mere, og du sætter selv bogens pris. Når bogen er færdig, vil den helt automatisk blive salgbar hos SAXO.com
    .
    Hejsa
    Elver's Avatar

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #232
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Så har vi mere eller mindre fastlagt programmet for foråret:

    Næste stadion der skal anmeldes er Ballerup stadion på lørdag. BSF-B93. Vi mødes kl 12 under uret. (Under uret på Hovedbanen for de provinsbønder der ikke ved hvor det er)

    Resten af forårets program er:

    25/4 B1903-Gvi kl 13. Perfekt optakt til FCK-Silkeborg kl 16.

    11/5 AB Tårnby-Ledøje Smørum kl 19.

    (3/6 Svebølle-Brøndby) Ikke helt fastlagt endnu.

    11/6 Stenløse-Allerød. 5 års jubilæumsanmeldelse. Onkel Pabbe tænder op i grillen bagefter.

    Alle er selvfølgelig velkomne til at deltage.
    Sidst redigeret af Sokken : 14.04.11 kl. 21:20
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #233
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Anmeldelse: Ballerup Idrætspark

    Lørdag d. 16/4-11 gik turen til Ballerup for at se den nye sammenlægning af Ballerup og Skovlunde, BSF, spille mod B93




    Gæsteanmeldere: Valbymaleren, Das NT, Puma

    Dette var mit første besøg på Ballerup Idrætspark

    Turen startede som sædvanlig under uret. Denne gang med Underberg som Das NT havde været så venlig at medbringe:



    Derefter satte vi os i Linje C mod Ballerup:



    Det viste sig at blive en laaang tur der bragte os mange mærkelige steder hen



    Heldigvis havde vi pakket picnic-kurven godt



    Så vi var i højt humør da vi endelig nåede Ballerup



    Her stødte vi på et par unge mennesker der var ved at skrælle en bil




    Tilgængelighed - er det til komme dertil.

    Vi startede på Postpubben lige ved siden af Ballerup Station for at få en strategibajer og en blå gajol




    For 5 gajol og en stor fad skulle jeg af med 110 kr, men da jeg ville betale med dankortet, var automaten lukket. Jeg spurgte om de lige havde åbnet siden han ikke havde tændt for automaten endnu. Dette udløste et fnys, hvorefter han sagde: Der er ingen der bruger Dankort her. Han tændte dog allernådigst for maskinen for de københavnske gæsters skyld.

    Her var ganske hyggeligt



    Men vi skulle jo videre, så vi tog line 400S mod Hundige



    og steg af ved Hedegårdscenteret hvor vi fandt Centerpubben



    her kunne vi nyde 5 øl for 100 kr og de dejlige stamkunder.



    En fulderik af rang var henne og takke mig for sidst jeg var der. Da jeg bedyrede at jeg aldrig havde været her før, sagde han: Jo jo, du var her da for et par dage siden, mens han blinkede indforstået til mig. Jeg fandt jukeboxen og valgte blandt andet Ultravox med Vienna. Denne sang fik jeg åbenbart skrålet lidt for højt med på, for en kvinde kom ned og spurgte mig om jeg godt kunne li' denne sang. Ja? Så lad være med at ødelægge den.

    Nu nærmede kampstart sig med raske skridt, og med knapt så raske skridt forlod vi Centerpubben for at gå det sidste stykke mod Ballerup Idrætspark. Det var ned at bakke hele vejen, så alle var glade.



    På denne gåtur kom vi blandt andet forbi Ballerup Superarena hvor der blandt andet bliver afholdt 6 dages løb og AG Københavns hjemmekampe.



    Vi havde hørt at Gryden, som de lokale kalder Ballerup Idrætspark, er omkranset af en voldgrav, og stor var glæden da vi så at det var sandt



    Alt i alt tog det os 3 timer at komme til stadion fra Hovedbanen, men det kan klares på en time hvis man er mindre tørstig og mere gangvillig end stadioncrewet. Malmparken station ligger en halv times gang fra stadion.



    Tilskuerpladserne - udsyn, komfort osv.

    Der er en enkelt tribune på Ballerup Idrætspark bag den ene langside



    Bag det ene mål er der intet, udover den vold der omkranser hele Gryden



    ligeledes bag den anden langside



    Bag det andet mål er der indgang, omklædningsrum og øl og pølser



    her er også fast ståsted for BSF's fanklub Leverlogen



    og hvad gør det også at man ikke kan se en skid af kampen når man står lige ved siden af baren?

    Kontrollørerne - venlige/uvenlige.

    Vagterne var vældigt flinke. En af dem var enige i vores tilråb til højre back, der aldrig spillede højre wing.



    De er uvenner. Han gider ikke at spille ham, forklarede vagten med et smil.



    Faciliteter - toiletter, lystavle m.m.

    Toiletterne var pæne og rene



    og så lugter de af grillpølser, da de ligger op af grillen. DET er smart!!

    Der er en enkelt lystavle i det ene hjørne af stadion



    af vi-de slagsen. Valbymaleren konstaterede at man stadigvæk er Des med hinanden i Ballerup.

    Øl, vand, pølser osv. - Kan man få stillet sin sult

    Der var Carlsberg i hanerne i Ballerup, så alle var glade.



    Jeg fik aldrig købt øl på stadion, så jeg ved faktisk ikke hvad en øl eller 5 koster, men på et tidspunkt blev der råbt i højtaleren at i resten af kampen, når man købte 5 øl, ville man få 2 fribilletter til Brøndby's kamp mod Aab dagen efter. EDIT: (De koster 25 kr stykket, ingen rabat ved køb af fem, med mindre du er medlem af Leverlogen)



    og så kan det ellers være at folk løb mod ølkioskerne.


    Pølserne ligende nogle fornemme drenge



    og de smagte fantastisk



    Der var MASSER af dyppelse



    ketchup, sød sennep, stærk sennep, power chili ketchup, power karry ketchup, remoulade, ristede og rå løg. En sand fornøjelse.

    Pølsepanelet enedes efter en lang diskussion om 4 stjerner til pølsen. Jeg ville give den 4,5 med blev nedstemt, og det var da også dagens første måltid har de muligvis ret. Das Nt var nede og hente pølser 3 gange, og han mente også at 4 stjerner var passende.

    Priser - er det dyrt/billigt.

    Det kostede en halvtredser at komme ind. Øllen ved jeg som sagt ikke hvad kostede men med 2 fribilletter til Brøndby stadion med hvergang man købte 5, kan prisen ikke være andet end billig.



    Pølsen kostede 30 kr, og var alle pengene værd, så alt i alt er det billigt at gå på Ballerup Idrætspark. Men med deres forestående nedrykning in mente, kan det godt være at de skal sænke priserne et nøk.

    Tilskuere - Opførsel, stemning osv.

    Der var ingen fans i spillertrøjer men der var en god blanding af tilhængere af begge hold på tribunen, kunne vi høre når der blev scoret.

    Leverlogen holdt jo til nede ved baren, men dem hørte vi intet til.


    Kampen

    B93 vandt 3-1 og BSF ligger uhjælpeligt sidst i anden division øst. Du kan læse lidt om kampen her.


    Kändisar

    Vi fik taget et billede sammen med B93's træner Jeppe Tengbjerg, der målløst flere gange spurgte hvorfor vi ville have taget et billede med ham



    Derudover mødte vi Sebastian Clausen, der udover at være kampens bedste spiller efter vores mening, også ser rock n roll ud




    Programmet

    Programmet var gratis og var ganske fint, med stilling, kommende kampe forord af Kim Nykvist (hvem han så end er), spillertrupperne og billeder af både David Beckham og Stephan Andersen



    Konklusion - Hvad er helhedsindtrykket.

    Kampens anden halvleg var underholdende, men vejret var lidt la la, og bestemt ikke de 20 grader der var blevet lovet. Pølserne og øllene var gode og der fulgte fribilletter med til Brøndby Stadion. En fremragende dag.

    Udenfor stadion kunne vi konstatere at Bif spiller deres allersidste kamp,



    at det ikke er nemt at være bolddreng i Ballerup





    og at der er langt hjem til København. Derfor tog vi en taxa til Skovpubben i Skovlunde for at se Silkeborg-Esbjerg



    og for at få lidt i halsen inden hjemturen.



    Efter en taxatur mere, havnede vi på Fridas på Gl Kongevej



    her er maden god, men jeg nåede da at blive latterliggjort og hånet af personalet fordi vi ville havde regningen delt op i 5, så der sætter jeg ikke mine ben mere.

    På Fridas mødte vi en ung knægt der blev voldsomt glad for fribilletterne til Brøndby stadion



    Vi fortsatte på Pinden bagefter og alt i alt blev turen næsten lige så lang som den til Aalborg

    Sidst redigeret af Sokken : 25.07.11 kl. 01:56
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar


  15. #234
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Manden til venstre hedder Bjarne og er tidligere træner for Skovlunde. Manden forrest i billedet der hænger udover banden, er Tom Nielsen viceborgmester i Ballerup.
    Foran ham hænger der en seddel med prisen for 5 øl, nemlig 100 kr.

    Edit: Det lange skur med det grå hår er i øvrigt Rene Almind, formand for BSF.
    Sidst redigeret af SALT : 18.04.11 kl. 12:03

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #235
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    359

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Jøsses! Jeg ser lige så syg ud som jeg var. :-/

    Jeg har for øvrigt stadig mine to billetter til BIF-AaB, hvis nogle skulle være interesserede?

    Og det med at man fik fem øl for 100 havde de vidst glemt oppe i baren, jeg fik lov til at betale fuld pris, 125, men det er da også billigt nok.
    Pabres 00:11
    Pema ved mere end man skulle tro ved første øjekast, som hvis man ser en dværg man har lyst til at tæve, og han så kan 16 forskellige slags kampsport.

    caro 00:12
    Pummie er zyg nok!
    Puma's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #236
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    ›Og det med at man fik fem øl for 100 havde de vidst glemt oppe i
    ›baren, jeg fik lov til at betale fuld pris, 125, men det er da
    ›også billigt nok.

    Mit falkeblik fortæller mig, at de 100kr var for medlemmer af Leverlogen og at normalpris for 5 øl er 125kr.

    Ps. tak for endnu en fantastisk anmeldelse :-)
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #237
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Næste tur bliver et besøg på Lyngbyvejen hvor vi skal se B1903-GVI. Det er mandag d. 25.4 og vi mødes på Ryparken Station kl 11.30, hvor kongerne af indre ydre Østerbro, Paco og Dirk Diggler vil guide os til nogle fine, brune beværtninger. kampen slutter 14.45 og der er således masser af tid til at komme indtil Parken inden kl 16.

    Alle er som sædvanligt velkomne.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  22. #238
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Anmeldelse: B1903

    Mandag d. 25.04 varmede vi op til FCK-Silkeborg ved at besøge B1903's anlæg på Lyngbyvejen hvor der var derby i Danmarksseriens pulje 1. 3'erne tog imod lokalrivalerne fra GVI

    Gæsteanmeldere: Paco, Dirk Diggler, KMI, Dan, DAS NT, EALP, Mgt09, Pabres, Don J






    Dette var mit andet besøg på Lyngbyvejen 270

    Vi mødtes på Ryparken station hvorfra vores 2 lokalguider skulle guide os til et par brune beværtninger



    Det viste sig at der kun var et par 100 meter til Polar Bodega, der var vores første stop.



    Polar Bodega, eller Det Kølige Hjørne som lokabefolkningen kalder det, viste sig at være et dejligt brunt sted med overkommelige priser.



    25 kr for en stor fad, og 13 kr for en flaskebajer. Fernet koster 20 kr, så man kan altså få en øl og en sidevogn for 33 kr. Det er svært at slå.

    På Polaren genkendte eksilsønderjyden Dan til sin store glæde en spillemaskine.



    Samme maskine har de åbenbart på Brunos Grillbar i Aabenraa. Man kunne vinde 3 øl hvis man fik pladen fuld, og dette viste sig naurligvis at være umuligt.

    Polaren var så hyggelig at tidsplanen skred for os, så besøget på de andre beværtninger måtte droppes så vi kunne nå kampen.



    Tilgængelighed - er det til komme dertil.

    De mere magelige i stadioncrewet bestilte en stor vogn (108 kr) mens du unge friske folk cyklede til B1903's anlæg



    turen var lang for staklerne på cykel, og det er således ikke lige til at komme dertil, men frem kom vi alle.




    Tilskuerpladserne - udsyn, komfort osv.

    Der er én tribune på B1903's anlæg bag den ene langside



    Her kan ganske få mennesker stå og læne sig mod rækværket



    Her ser man fint fra, men i et åbenlyst eksempel på tankeløshed, har man valgt at gøre det øverste brædt skråt, så man ikke kan stille sin øl fra sig. Ikke smart.

    På den anden langside er der verdens mindste græsforhøjning som folk kan sidde på



    Her er også de to holds bænke, og man kan komme rigtigt tæt på trænere og spillere hvis man er interesseret i den slags. Man kan også bare tage et tæppe med og nyde solen, hvis vejret er til det.



    Bag målene er der intet



    og



    Man kan dog komme så tæt på målmanden at man kan føre en samtale med ham, som Pabbe gjorde da diskussionen gik på hvor høj 3'ernes målmand egentlig er. Pabbe gik simpelthen ned og råbte Kenneth Jørgensen (Mgt09's fætter) op midt i kampen og fik at vide at Kenneth er 187 høj




    Faciliteter - toiletter, lystavle m.m.

    Der er et enkelt toilet lige ved indgangen som hele tiden var optaget og som desuden var beskidt og løbet tør for papir til at tørre hænderne med



    En enkelt meget lille lystavle er placeret bag det ene mål. Her kan man aflæse tiden og stillingen hvis man stiller sig i en præcis vinkel



    Solen gør det umuligt at se tavlen fra mange andre vinkler end lige på.

    Øl, vand, pølser osv. - Kan man få stillet sin sult

    Man skal ind i cafeteriet for at købe øl



    En Carlsberg koster 27 kr



    og til DAS NT's store glæde kan man købe Imperial Stout



    Han købte i sin lykke også en Limfjordsporter til Mgt, der var knapt så begejstret



    Det tog ham det meste af første halvleg at få klemt den ned.

    Grillmesteren hedder Kokkefar og er fra Skåne, så ham blev jeg naturligvis straks ven med.



    Pølserne så rigtig gode ud og der var masser af dyppelse


    Ristede og rå løg, åkander, stærk, sød og en tredje slags sennep, ketchup, hjemmelavet remoulade og jalapeños!!

    Pølserne var FANTASTISKE!!!! Dejlige kødfyldte og velsmagende. De næstbedste pølser vi har fået på Stadionturen, kun overgået af Slagelses. Simpelthen fænomenale. Det eneste der var at klage over var størrelsen, men da Paco gjorde det (tredje gang han købt en pølle) fik han fluks en ekstra pølse. God service.


    Pølsepanelet landede på en samlet karakter på 4,5 til denne dejlige dejlige pølse. Den eneste der ikke var enig var Das NT. Han ville kun give den 3, men han blev behørigt ignoreret af resten af panelet.

    Derudover kunne man få bøfsandwich



    Jeg smagte den ikke selv men Sk8erboy og Pabbe roste den begge




    Bedst som man var mest mæt kommer Gitte fra cafeteriet ud til Kokkefar med en stor flæskesteg, og man kan nu købe flæskestegssandwich.



    Dette gjorde Pabbe utroligt rasende da han ikke kunne klemme mere ned. Selv var jeg også ganske mæt, men flæskestegen så for god ud, så jeg købte en.



    og for helvede mand hvor smagte den også fantastisk.



    Men sikke en moppedreng, og så oven på pølserne. Jeg klemte den med nød og næppe ned, men måtte levne noget af brødet. Beviserne skyndte jeg mig at smide ud, inden de andre fik taget et billede af det.

    Priser - er det dyrt/billigt.

    27 kroner for almindelige fadøl (jeg ved ikke hvad Das Nt måtte slippe for de 2 gange mosevand han købte)

    35 kroner for en KÆMPE flæskestegssandwich, 25 kroner for pølsen i verdensklasse og 30 kr for den gode bøfsandwich.

    Det er gode priser når man tænker på den kvalitetsmad der bliver serveret af Kokkefar.

    Samtidigt er det gratis at komme ind, så alt i alt er det pisse billigt at tage til Lyngbyvejen

    Tilskuere - Opførsel, stemning osv.

    Det var søndagshyggefolket der var taget til fodbold og der blev godt nok kigget noget da vi klappede af vellykkede detaljer i spillet og da der blev fløjtet til pause. Det er man ikke vant til her. Der blev klappet de 2 gange der blev scoret og så ellers ikke.

    Der var et par drenge i GVI-trøjer



    og et par piger i B1903 trøjer



    Derudover så vi en del FCK-trøjer på folk der ligesom os brugte denne kamp som opvarmning til denne kamp.


    Kampen

    Kampen var ganske jævn, men B1903 fik større og større spilovertag og kom da også foran 1-0. Mod slutningen af kampen fik GVI udlignet i en periode hvor de næsten ikke havde haft bolden, og kampen sluttede således uafgjort 1-1.

    Læs GVI's kampreferat her.

    B1903 har mens jeg skriver denne anmeldelse, endnu ikke lagt en nyhed om kampen op.

    Kändisar

    De to lokalguider havde fundet følgende kendte mennesker frem:



    Poul Bonde - GVI-koryfæ, som også er ham der har skrevet referatet af kampen jeg linker til ovenfor. Poul er iført den spritnye GVI trøje, der er en del kønnere end den blå/gule trøje som holdet har spillet i siden 1983. Trøjen er kun en måned gammel og den er så ny at spillerne ikke har fået den på endnu.

    og



    Carsten Graae, kaldet Calle. B1903-legende.

    Deudover mødte vi til vores store glæde Sidelinie-skribent Ougar



    Ougar er manden bag dette fantastiske kort over vores anmeldelser.

    sidst men ikke mindst fik vi et glimt af Ole Gris der er en lokal Vangede-legende og nærmere bestemt en legende på værtshuset Dilligencen



    Programmet

    Der var desværre intet program. Det er ærgeligt da vi ikke lige genkendte nogle af spillerne, eller havde stillingen i Danmarksserien memoreret.

    Konklusion - Hvad er helhedsindtrykket.

    En helt igennem herlig da med høj sol, god øl og et madudvalg der trodser enhver beskrivelse. Jeg kan kun anbefale at man lægger vejen forbi B1903's anlæg. Kamp eller ej. Den mad skal smages!!!


    Efter kampen ringede vi igen til 4x35, men de kunne desværre ikke skaffe en stor vogn i dette herlige sommervejr, hvor lige præcis 0 mennesker tager taxa, så vi måtte gå ned for at finde et busstoppested



    bemærk mesterfotograf Don J's finger henover linsen.

    og vi gik og gik og gik



    heldigvis kunne vi tage et hvil ved Hvilevej



    Da vi endelig fandt et stoppested var bussen selvfølgelig lige kørt.



    Da bussen endelig kom var klokken så mange at vi måtte droppe vores planlagte besøg på Børges bodega og tage direkte i Parken.

    Sidst redigeret af Sokken : 26.04.11 kl. 10:13
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar


  23. #239
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Anmeldelse: B1903

    Jeg er vældig beæret over at blive listet under Kändisar :-) Det var hyggeligt at hilse på jer i den virkelige verden, selvom lyset var væmmelig skarpt i forhold til lyset fra computerskærmen.

    Kortet ER opdateret nu :-)


    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #240
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Anmeldelse: B1903

    Hej ougar.

    Jeg kan se at du mangler Valby Idrætspark på kortet.
    Das NT

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Vittigheder (eller forsøg derpå)
    By Martin in forum Diverse
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 26.08.11, 09:36
  2. VM-stadions
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.12.09, 23:36
  3. Landskampene Danmark-Sverige & Letland-Danmark
    By kalaha in forum De korte linier
    Svar: 94
    Sidste Meddelelse: 17.06.07, 10:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •