Side 18 af 32 FørsteFørste ... 81516171819202128 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 477

Emner: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Overraskende! Havde ikke fået indtryk af at i faktisk så fodbold af nogen nævneværdig grad på de ture og at det mest var et påskud for at drikke sig i hegnet, hvilket der jo i høj grad er brug for nu.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #257
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Så prøver vi igen.

    Næste tur bliver til Herlev hvor de lokale helte tager imod den nye fusionsklub SC Egedal.

    Det er lørdag d. 3/9 og vi mødes under Uret 11.50 og tager linje C 11.58 ankomst Herlev 12.24.

    Alle er velkomne.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #258
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Anmeldelse: Herlev Stadion

    Landskampspausen blev optimalt udnyttet da vi i går drog til Herlev for at se Herlev IF mod fusionsklubben SC Egedal.

    Gæsteanmeldere: Valbymaleren, Brøndby-Henrik, Magic(Aab), Claus CR, EALP, Fr4nc0, Ribs

    Med 3 timers søvn og spændingen fra nattens 50 km kapgang for mænd stadig i kroppen, mødtes vi som sædvanligt under uret.



    Undervejs på togturen steg der flere og flere folk på



    Og da vi nåede Herlev var vi blevet en hel flok



    Vores lokalguide CR, førte os op til Bodega 100 der ligger tæt på stationen.



    En dejlig brun bodega med fair priser. 18 kroner for en øl, 24 for en Sommersby og 27 kr for en Arn.


    Bodega 100 skiltede med Blød I Bolden-shots. 4 CL for 20 kr. Det viste sig at være blå og gul Gajol blandet sammen, og jeg bestilte en omgang til bordet, men da bartenderen havde store problemer med at få flasken op i stativet efter at ha skiftet den, blev han til sidst så sur at han kun ville skænke 2. "Jeg skal lige ha det her på afstand, det må du da kunne forstå"



    Claus fortalte at det mest populære hold i Herlev, B73, er blevet stiftet på Bodega 100, og at de samler mere end 500 tilskuere pr kamp og netop er rykket op i Danmarksserien.

    Efter Bodega 100 gik vi op på gågaden hvor vi fandt Herlev Kro, og en dejlig gårdhave.



    Her kostede en øl 22 kr, og det samme gjorde en Sommersby.

    Tilgængelighed - er det til komme dertil.

    Pludselig var der kun 40 minutter til kampstart og vores guide førte os ud på en laaang gåtur





    Gåturen førte os gennem det meste af Herlev, over græsplæner og gennem villakvarter


    og til sidst blev vi ført den forkerte vej rundt om stadion



    Da vi endelig kom ind på stadion var der spillet 4 minutter og vores gamle ven Thomas Wagner fra denne kamp havde allerede brag SC Egedal foran 1-0.

    Tilskuerpladserne - udsyn, komfort osv.

    Der er en stor, ikke overdækket trætribune på den ene langside



    Her sidder man ganske forfærdeligt, og de skæve, pilrådne planker væltede 5-6 af vores øl i løbet af kampen og stjal min kuglepen. Nogle fandt den dog behagelig



    Bag målene er der intet



    og



    Der er også så langt ind til banen pga løbebanen, at det ikke kan betale sig at stå der



    Det er desuden heller ikke til at komme ned bag målene hvis man er en voksen mand



    På den anden langside er der udskiftningsbænke



    Hvis man ikke har råd til at betale de 50 kr for at komme ind, kan man se en del af banen bag denne låge



    Faciliteter - toiletter, lystavle m.m.

    Toiletterne var helt ok



    og hvis man ikke gad at gå op til klubhuset kunne man forrette sin nødtørft i hækken




    Og så kan vi for første gang nogensinde vise dametoiletternes stand:



    De var ok, men kunne godt trænge til en kærlig hånd.

    Der er en enkelt måltavle bag den modsatte langside


    komplet med et ur der ikke virker, ovenfor.


    Øl, vand, pølser osv. - Kan man få stillet sin sult

    På Herlev stadion drikker man Carlsberg eller Carl's Special



    Pølserne så gode ud



    Og af dyppelse var der hvad der skulle være



    Den unge pølsemand skulle udover at passe pølserne, også høre på lidt hyggeracisme fra de omkringstående tosser. "Nej du skal ikke tage hans billede, han er ulovligt i landet hø hø hø" og "Du skal ikke brokke dig, det er billig arbejdskraft ha ha ha" Da jeg spurgte om de kunne leve af deres stand-up show inkasserede jeg to fortørnede blikke og et enkelt genert taknemmeligt blik.



    Pølserne var ok men ikke så gode som de så ud. Der var ikke rigtigt den store smag i dem. Pølsepanelet svingede lidt men enedes om karakteren 3 ud af 5.

    Priser - er det dyrt/billigt.

    Det koster 50 kroner at komme ind. Det er billigt. Men øl koster 30 kroner (ingen rabat for 5), pølserne koster 35 kroner og programmet koster 20 fucking kroner. DET! er dyrt.


    Tilskuere - Opførsel, stemning osv.

    Der var en flok unge Herlevknægte der sang lidt engang i mellem, lige foran os



    og så var der en flok SC Egedalfans der havde taget turen til Herlev.



    Disse drenge havde holdt med Ølstykke før fusionen og var naturligvis fans af SC Egedal nu.



    Der var 210 tilskuere til kampen, men da himlen pludselig åbnede sig forsvandt alle undtagen de mest hardcore fans ind i tørvejr



    Kampen

    Herlev fik vendt kampen og vandt 2-1. Læs mere her


    Kändisar

    På dette billede er der hele to kändisar.



    Manden til venstre er Herlevs andenmålmand Henrik Cortsen og ham til højre har spillet UEFA cup fodbold for Union Luxembourg.

    Programmet

    Programmet er et sådan lille hæfte man normalt får med gratis i indgangen.



    Det indeholder de to trupper, redaktørens klumme, stillingen i 2. DØ og så ellers en masse reklamer. 20 kr for dette program er røveri ved højlys dag. Skam jer Herlev.

    Konklusion - Hvad er helhedsindtrykket.

    En helt ok oplevelse og en hjemmesejr til Herlev blev fulgt op med endnu et besøg på Bodega 100 (denne gang tog vi bussen) og en togtur hjem.







    Alt i alt en herlig dag i Herlev.
    Sidst redigeret af Sokken : 04.09.11 kl. 20:38
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar


  6. #259
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Hyggelig læsning som altid.

    Og lad mig så lige citere følgende, som kan tåle at blive gentaget:



    Den unge pølsemand skulle udover at passe pølserne, også høre på lidt hyggeracisme fra de omkringstående tosser. "Nej du skal ikke tage hans billede, han er ulovligt i landet hø hø hø" og "Du skal ikke brokke dig, det er billig arbejdskraft ha ha ha" Da jeg spurgte om de kunne leve af deres stand-up show inkasserede jeg to fortørnede blikke og et enkelt genert taknemmeligt blik.
    Klasse! :-)

    /Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  7. #260
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Det er nok den tur jeg allerhelst ville ha deltaget i, men et bryllup kom i vejen, det ser ud til i havde en hyggelig tur og NÆSTE gang herlige SC Egedal spiller på en stadiontur er jeg med, Amar halshug..
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #261
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Så er der en anmeldelse på trapperne igen. Denne gang tager vi til Helsingør og ser Elite 3000 - Nordvest FC.

    Mødetid er kl 9 på Hovedbanen, og med toget 9.16 mod Helsingør. Da kampen er kl 13 er der masser af tid til at komme ind i Parken og se FCK-Aab bagefter.


    Alle er som sædvanligt velkomne.

    Edit: Og det var så søndag d. 18. vi snakker om.
    Sidst redigeret af Sokken : 16.09.11 kl. 00:22
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #262
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,010

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Tør man håbe på en Volume II af dette pragtværk? Originaltråden er nemlig bleven for trivelig til at kunne nydes i træstrukturvisning.

  12. #263
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    ›Tør man håbe på en Volume II af dette pragtværk? Originaltråden
    ›er nemlig bleven for trivelig til at kunne nydes i
    ›træstrukturvisning.


    Enten dét eller også kunne man fra DRs side slette en del (alle?) af de ligegyldige indlæg der er i tråden (ala dette). Jeg er helt enig i at tråden og anmelderkorpset er fantastisk, men overskueligheden går lidt fløjten i den almindelige visning, når der for hver anmeldelse er 4 "hvor er I bare herlige" og diverse blablabla-indlæg.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #264
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,929

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Hvis man vil sortere al sniksnakken fra og have et bedre overblik, kan man vel bruge oversigten i trådens allerførste indlæg, hvor der linkes til samtlige anmeldelser.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #265
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Anmeldelse: Helsingør Idrætspark

    Søndag d. 18/9-11 tog vi til Helsingør for at se Elite 3000 - Nordvest FC



    Gæsteanmeldere: Awesome, KoreAnne, Dan, Sandie, DB Niks, Jesper

    Dette var mit andet besøg på Helsingør Idrætspark

    Det første var til en træningskamp mellem FCK og Sheffield Wednesday hvor en flok kegler stod og råbte af Lønstrup hele kampen.

    Vi mødtes kl 9 under uret (alle undtagen Sk8erboy der sov over sig og først sluttede sig til selskabet 2½ time senere og mange mange genstande bagud) og tog Kystbanen til Helsingør.



    Efter en togtur på cirka 45 minutter ankom vi pinligt rettidigt til Helsingør station.



    Herfra gik vi den korte tur op til Strandborg, men måtte konstatere at de havde lukket netop i dag.


    Heldigvis havde vi kyndige lokalguider med (fire ud af otte i selskabet er fra Helsingør og omegn) og det varede derfor ikke længe før vi stod foran Axelhus og kunne bevidne dette fantastiske tilbud


    Et sæt for 20 kroner er jo sindsygt billigt og priserne lagde grundstenen til hvad der skulle vise sig at være episke branderter.


    Vi kunne desværre ikke sidde på Axelhus hele dagen da vores lokalguider havde flere planer og disse ledte os til det legendariske værtshus Københavneren



    Da vi kommer ind, bliver der helt stille og en gut i baren udbryder: Hold da kæft en stor mand.

    Vi finder os et bord, spiller FCK-cd'en i jukeboksen og bestiller al det smørrebrød som de har tilbage



    her blev vi så vidne til Awesomes sære måde at spise på.

    først en bid af den ene mad og så en bid af den anden, og så fremdeles indtil maden er væk. Mystisk.

    I baren forhørte vi os om priserne på et sæt og fik at vide at det kostede 46 kroner. Skuffet udbrød jeg, jamen det koster kun en 20'er på Axelhus, hvor efter en gut i læderjakke og generelt Biker Jens-look med mord i stemmen knurrer: Så gå derned. Jeg vender mig om og svarer: Vi kommer lige dernede fra. Biker Jens' attitude ændres fuldstændigt og med omsorg i stemmen udbryder han: nåh, var der lukket? Nej nej, men vi skulle jo også opleve dette sted.

    Biker Jens vakler derefter ud og kører hjem.


    En af branderterne fra baren rejset sig og dinglede hele vejen ned til mig for enden af bordet, og fortalte at han godt kunne bruge én som mig når han dyrkede sejlsport. "Med dig i båden ville vi ligge 10-15 grader mod vinden hele tiden"


    Jeg takkede for tilbuddet men måtte pænt afvise denne farverige mand.

    Nu var der pludselig kun 50 minutter til kampstart og vi begav os mod stadion, men efter tre minutter overmandede tørsten Awesome, og vi besøgte endnu en bar på vejen.


    Her stødte Sk8terboy endelig til og de fire Helsingørdrenge kunne med tårer i øjenkrogen bestille hver sin Wiibroe


    På Tårnkroen havde de et pokalskab sat op henover baren og det var fine sager de havde der:

    En Metaxa, en pokal og en Galliano. Tillykke med de fine præstationer.

    Tilgængelighed - er dettil komme dertil.

    Kampstarten nærmede sig med hastige skridt og jeg begyndte at få bange anelser da Awesome sagde at stadion kun lå 20 minutters gang derfra. På lokalguidesprog betyder 20 minutter jo 40, så vi måtte sætte det lange ben foran for at nå kampen.

    og vi gik og vi gik og vi gik


    20 minutter senere stod vi ganske rigtigt foran stadion, men pga de håbløse adgangsforhold skulle vi bruge yderligere 10 minutter for at gå rundt om stadion og finde indgangen


    Da vi endelig kom frem kunne vi konstatere at det kostede 50 kroner at komme ind


    DB Niks der på dette tidspunkt var lettere overrislet stod på den anden side af indgangen og stirrede forundret på de 40 kroner han havde fået tilbage på sin halvtredser. Han havde valgt pensionistindgangen (10 kr i indgang) og vagten havde ikke haft nogle problemer med at tro på at Niks var pensionist


    På grund af lokalguidernes legendariske mangel på tids- og afstandsbedømmelse missede vi kampstarten og Elite Ultras crepe rulle-tifo og forkampen der var mellem Espergærdes og Snekkerstens U9 piger


    Tilskuerpladserne - udsyn,komfort osv.

    Der er en flisetrappe bag den ene langside og der stillede vi os over til at starte med


    Men da det begyndte at regne trak vi over på den overdækkede tribune på den anden langside
    Her var der både tørvejr, siddepladser og en masse landsbytosser, blandt andet den legendariske Ole der ikke holdt kæft et eneste sekund af kampen



    Bag det ene mål var der intet

    Men bag det andet mål var der pølsemand, popcornsmand, ølmand og et hus jeg går ud fra er klubhuset

    Man sad ganske fint på tribunen, selvom der ikke var den store plads til os med en velpolstret bagdel. Heldigvis gik det fint at sidde på to sæder samtidigt.

    Faciliteter - toiletter,lystavle m.m.

    Der er en enkelt stor lystavle i det ene hjørne af stadion


    Den har set bedre tider, og kunne godt bruge en våd klud, men fungerer da fint. Det er dog svært at se den fra tribunen.

    Toiletterne lignede noget fra mellemkrigsårene


    og der var et rigt dyreliv dernede. Myg, biller og andre insekter krøb omkring på væg og loft og var sikkert god mad for denne skønhed

    Bag den anden langside var der også tolietter


    Men orker man ikke gå de fem meter, kan man jo altid bruge buskene




    Øl, vand, pølser osv. -Kan man få stillet sin sult

    Man drikker Wiibroe på Helsingør Idrætspark hvilket ikke bør forundre nogen, men jeg var ikke specielt begejstret for den

    De lokale (og resten af det efterhånden godt stive stadioncrew) drak den dog med stor glæde


    Pølserne så aldeles herlige ud


    og selv om der manglede lidt i dyppelsesafdelingen, var det ok.


    Ristede og rå, stærk sennep og ketchup. Brøddet var ikke bare sådan en hvid dejklump som man er vandt til men et herligt mørkt brød. Mit var desværre tørt

    Men pølsen mand..... WOW... Det er den bedste pølse jeg nogensinde har smagt og den hamrer ind på førstepladsen. Det tørre brød og manglen på tilbehør er det eneste der forhindrer den højeste karakter og vi lander på 5 med pil ned for dette mesterværk af en pølse. NAM NAM NAM!!!

    Og jeg var ikke den eneste der nød pølsen.



    Priser - er detdyrt/billigt.

    50 kroner for at komme (10 kroner for pensioNikst), 30 kroner for Danmarks bedste pølse og 25 kroner for en øl (ingen rabat for 5). Det er billigt.

    Tilskuere - Opførsel, stemning osv.

    En flok unge drenge der kalder sig Elite Ultras stod på stenterrassen overfor tribunen, og havde tromme, megafon, gejst, vilje og en hel del FCK-sange omskrevet til lejligheden



    Da det regnede mest, trak drengene over mod tribunen, men blev stående udenfor



    Da det holdt op med at regne gik de tilbage til deres plads

    Det er lidt svært at se, men der står Elite Ultras - vi støtter Byens Hold.

    Udover Elite Ultras var der landsbytosserne på tribunen der kampen igennem kom med uforståelige tilråb á la: KOM SÅ OP PÅ LINIERNE!!

    Det blev da også til et par gamle HIF sange efter spritstive Awesome fik sat dem igang

    ♪Vi er en samling glade gutter, af sprut vi allesammen strutter. Vi er bekendte alle vegne, med os kan allesammen regne. For med sprut og energi hif'er det er vi. HIF'ER DET ER VI♪

    Den mest højlydte af tosserne lagde mærke til at jeg tog billeder og ville gerne have foreviget sin tatovering

    Der var ikke mange der havde taget turen fra Holbæk til helsingør men vi så da en enkelt pige med Nordvest Trøje


    Kampen

    Elite 3000 har ikke startet alt for godt i denne sæson og har lukket alt for mange mål ind. Sidste kamp blev tabt 3-4 og træner Benny Gall blev udvist og havde derfor karantæne til denne kamp. Dette løste han på bedste måde ved at kravle op på taget af tribunen


    Herfra råbte han så ned til en hjælpetræner. "Sig til Lønstrup at Paw ser meget træt ud heroppe fra"

    Kampen endte 1-0 til Elite 3000. Du kan læse mere om den på Nordvests hjemmeside her. Elite 3000 har ikke selv skrevet noget om kampen endnu.

    Kändisar

    Benny Gall er som skrevet træner i Helsingør


    Den tidligere bundesligaspiller for Hansa Rostock David Rasmussen spiller nu i Elite 3000 og dette var det bedste billede jeg fik af ham


    Den tidligere superligaspiller Peter Benjaminsen spiller også for Elite men ham fik jeg ikke fotograferet.

    Nordvests Kaan Metin fangede vi


    og endelig kom turen til stjernen over dem alle, den normale assistenttræner, og i denne kamp hovedtræner, Christian Lønstrup

    Lønstrup lyste op i et smil da Awesome fortalte at vi var Lønstrup Polizei. "Nej, er i Lønstrup Polizei?" Dette bekræftede stive Awesome, og Christian, hvis du læser dette: Det må du meget undskylde, det er vi ikke. Men vi holder meget af dig alligevel.

    Programmet

    Programmet er en foldet A3 side, der var gratis.



    Det indeholder alt hvad det skal indeholde og er således godkendt. Lige præcis.


    Konklusion - Hvad erhelhedsindtrykket.

    Efter kampen brillierede lokalguiderne med at føre os til hele to lukkede værtshuse der lå liiiige rundt om hjørnet.

    Først var vi på en campingplads ved Marienlyst.


    Her var kiosken lukket, men de fuldeste medlemmer af stadioncrewet fik moret sig alligevel



    Og med tanke på promillen var det utroligt at ingen kom til skade. DB Niks var ellers tæt på de han med 40 km/t røg af trampolinen og landte på næsen flere meter derfra

    Efter at været blevet bortvist af vagterne gik vi i flere timer gennem Helsingør


    Næste sted var også lukket

    og vi gik og vi gik og vi gik


    ENDELIG nåede vi frem til Gæstgivergården på Axeltorvet og her faldt DB Niks i søvn i det øjeblik hans røv ramte sæddet.

    Her fik han sig en god lur


    her fra en anden vinkel

    Efter 20 minutter vågnede han pludselig og ville have en kebab. 10 minutter senere ringede den gamle Helsingørdreng til Awesome da han var faret vild og ikke vidste hvor hverken vi eller Gæstgivergården var. Awesome måtte derfor ud og lede efter ham og han fandt ham på torvet 50 meter derfra :)

    Efter at have fået en styrkende tår, gik vi ned til stationen, og kom dermed forbi den slagter der leverer pølserne til stadion

    Efter at have spottet Kronborg


    tog vi toget tilbage til København


    hvor vi tog i Parken til topkamp, hvor FCK slog Aab 2-0 i denne kamp.

    en LEGENDARISK tur der bød på Danmarks foreløbigt bedste pølse og timevis af underholdning i Helsingør.
    Sidst redigeret af Sokken : 10.08.12 kl. 03:01
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar


  17. #266
    Tilmeldingsdato
    Sep 2011
    Indlæg
    5

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    "Sig til Lønstrup at Paw ser meget træt ud heroppe fra"

    Hvilket klassecitat.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #267
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    373

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Endnu en fantastisk underholdende anmeldelse. Må jeg foreslå at i tager til en Brønshøj hjemmekamp næste gang. De har en gruppe tilskuere der kalder sig "Drunken Army". Flinke flinke folk (der synger og kan lide øl)...
    - Joppe
    __________________________
    http://xkcd.com/386/

  20. #268
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    ›Endnu en fantastisk underholdende anmeldelse. Må jeg foreslå at i
    ›tager til en Brønshøj hjemmekamp næste gang. De har en gruppe
    ›tilskuere der kalder sig "Drunken Army". Flinke flinke
    ›folk (der synger og kan lide øl)...

    Tak for roserne.

    Vi har allerede været i Brønshøj og drukket med Drunken Army. Du kan læse om det her
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #269
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    266

    Re: Anmeldelse: Helsingør Idrætspark

    Det er bestemt en fornøjelse at følge jeres færden landet rundt, men jeg tillader mig lige at henlede opmærksomheden på dette: http://www.datatilsynet.dk/borger/in...a-internettet/
    ...som måske kan give anledning til overvejelser af etisk eller juridisk karakter. Ikke mindst når indlæggene også bliver læst af lokale fra de besøgte områder jf snak i skakten.
    ♥ Santos ♥
    Strictly's Avatar

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #270
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    32

    Re: Anmeldelse: Helsingør Idrætspark

    ›Det er bestemt en fornøjelse at følge jeres færden landet rundt,
    http://www.datatilsynet.dk/borger/in...0;internettet/
    ›...som måske kan give anledning til overvejelser af etisk eller
    ›juridisk karakter. Ikke mindst når indlæggene også bliver læst af
    ›lokale fra de besøgte områder jf snak i skakten.


    Tak for linket og som jeg læser indholdet, er der jo INTET i vejen for at poste dene type billeder på dette forum.

    Men det er da sikkert rart at få slået fast inden hønserøven tager overhånd for andre *_^

    ( med andre ord, fatter hat af ovenstående indlæg / link og relevansen ??? )

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Vittigheder (eller forsøg derpå)
    By Martin in forum Diverse
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 26.08.11, 09:36
  2. VM-stadions
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.12.09, 23:36
  3. Landskampene Danmark-Sverige & Letland-Danmark
    By kalaha in forum De korte linier
    Svar: 94
    Sidste Meddelelse: 17.06.07, 10:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •