Side 70 af 155 FørsteFørste ... 20606768697071727380120 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,036 til 1,050 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #1036
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    hhmmm - man kan se på hans næste indlæg at det med stavningen ikke er en enlig svale, men at der nok er tale om en ordblind fætter. så er det jo ikke helt så sjovt længere.... - med mindre det er en TROLL!!!

    Lars Olsen (SydSiden Online)
    skrevet af ÆgteBrømdbyIF, , 18.09.2011, 19:23

    Rene Meulensten?

    Selvfæljelig er det en fårdel at Lars Olsen kender klubben!

    Udenlanske trænere kender ikke Brøndbys historie og ser mæske klubben som en mitterklub.
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1037
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    351

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ole Bjur fortæller hvorfor Auri alligevel på en måde ikke er at betragte som indavl eller rigtig klubmand. Hvis ikke jeg vidste bedre ville jeg tro at det var satire. :-)

    "- Jeg ved ikke, om man kan kalde Auri en klubmand. Det er rigtigt, at han har været her som spiller, men som træner har han ikke været her."

    "- I den situation, vi er i nu, er det en åbenlys fordel, at vi får en træner, der ved, hvad det er for en kultur, han er kommet til."

    Alligevel utroligt at de INTET har lært af de erfaringer de har gjort sig de seneste år efter de kom for skade at ansætte Meulensteeen der jo mildt sagt ikke var imponeret af tingenes tilstand.

    Mere her: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1645531.ece

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #1038
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    "Hamza_BIF" på SSO har lavet sin egen optakt til pokalkampen i aften 27-10-2011 som bestemt er værd at læse, for det er de store følelser der er i spil. Og den Mentalitet Vestegnen som vi andre nok ikke kan sætte os ind i.

    Bare én vild aften mere (1/2)

    Så er vi her igen, mine damer og herrer.

    Med godt 19 timer og 30 minutter til kampstart imod vores største rivaler, vil jeg benytte lejligheden til at lufte nogle tanker, som jeg har gået rundt med i lang tid. Del 2 af dette indlæg er det vigtigste. Indlægget vil indeholde:

    - Tanker omkring kampen, samt opfordring til at møde op af diverse årsager

    - Personlige oplevelser/følelser*

    - Hadet til fck*

    - Bare én vild aften mere*

    * = De vigtigste



    Først og fremmest mine tanker omkring kampen i morgen. Jeg opfordrer alle til at møde op. Påtrods af alt som der er sket, er der vel ingen af os som ønsker - igen - at være ude af både mesterskabskamp, Europa og pokalen. Det her er chancEN for at komme i Europa igen næste år, samt at vinde en pokal igen efter 4 år. Jeg tror personligt, at det ville give et kæmpe boost hele vejen rundt at vinde en turnering igen, spillerne vil mærke at det ikke er umuligt, folk vil begynde at tro på det igen osv.

    Og lad mig lige minde om, at fck har været særdeles uimponerende i lang tid nu. De smalle sejre skulle stoppe på et tidspunkt, og det skete efter de mødte os sidst, hvor vi spillede dem ud af brættet og ligeudsagt kørte dem på røv og albuer. Siden d. 24. September har fc københavn ikke vundet én eneste kamp. Deres form i Superligaen er værre end HB Køges, mener jeg at have læst (i de sidste 5 kampe). Vi har ikke slået fck i 3 år og 57 dage. 3 meget lange år, som har været pinefulde, men nu har vi chancen og skal udnytte hjemmebanefordelen, samt deres elendige form. Husk at billetterne koster 40 kr. for børn og pensionister til Sydsiden og det dobbelte (KUN 80 til et Derby!) for voksne. 50 og 100 kr. til langsiderne. Det er som en oplagt mulighed for at komme mange på stadion og blæse de klamme sataner ud fra VORES hjemmebane!

    Med dét vil jeg nu gå videre til de personlige følelser og oplevelser. Nogle vil sikkert mene at dette punkt er ligegyldigt, men nu må jeg ud med det. Det er ikke som sådan noget, som specifikt har noget at gøre med kampen i morgen, men kan perspektiveres på nogle områder til vores elskede klubs nuværende situation. Jeg er 16 år, til dem som ikke ved det. Og jeg bor på Østerbro (Indtil i morgen, hvor jeg flytter... kunne være oplagt at fejre med en Derby-sejr). Som Brøndbyfan er jeg vokset op i et hårdt og ensomt miljø herude. Jeg er blevet tævet, truet og hvad der ellers kan findes på da jeg var mindre, men her har jeg været anderledes end de fleste andre: Når jeg er blevet truet med forskellige ting hvis jeg ikke tager min Brøndbytrøje af, eller nogensinde har den på fremover, har jeg gjort netop det igen og vist, at jeg rejser mig igen og ikke vil forandre mig uanset hvor mange gange jeg i bogstaveligste forstand bliver slået i gulvet. Mentalitet Vestegnen. Mentalitet Vestegnen er for mig noget, som kendetegner vores klub, og den identificerer jeg mig med. Der er en grund til at jeg holder med Brøndby og det er at jeg som person har de samme værdier. Jeg er stolt over at være Brøndbyfan. Stoltheden over at holde med Brøndby i modgang, vil for mig altid være større end glæden ved at holde med dem i medgang. For i modgang skal man vise sin styrke. Et par andre eksempler fra denne sæson, hvor jeg netop er begyndt på gymnasiet: Jeg går i en klasse med knap 35 elever. Jeg er den eneste Brøndbyfan, og selv dem der ikke følger med i fodbold, er fck-fans. Det jeg har gjort efter alle de nederlag, svinende kommentarer og nedgørende ord er, at jeg næste dag, oftest mandag efter nederlagene, har taget cap'en på, trøjen på udover alt det andet tøj og halstørklædet med. Gået ned igennem strøget og hen til min skole mens folk har stirret underligt på mig. Har også brugt mange citater tidligere i mit liv i folkeskolen som:
    "Sig hvad I vil. I kan tage alt jeg har, alt jeg ejer, svine mig til og sige hvad I vil. Men Brøndby IF vil altid være det vigtigste i mit liv. Og det kan I ikke tage fra mig." Efterfulgt af en tale om mine følelser, og de ting jeg har ofret for at se vores kampe og træninger. Deres tomme blikke og chokerede ansigter er fantastiske at se på, og de indser gang på gang at de prikker til et kæmpe monster indeni mig hver gang de angriber min stolthed - Brøndby IF

    Jeg vil ikke lave det helt om til en dagbog, så jeg vil komme med perspektiverings-delen/konklusionen her: Brøndby har altid været en storklub som har været vant til mesterskabet, Europa og så videre. Jeg har altid haft et hjem, økonomisk god stand, fantastiske karaktérer og alt hvad man kunne bede om. Alt det havde jeg for 8 måneder siden. Nu har jeg ingen form for indtægt, er teknisk set hjemløs da jeg på et krisecenter og siden jeg er begyndt på gymnasiet har mine karakterer været skuffende grundet forskellige personlige problemer. Jeg har netop fået 02 i matematik. Jeg har aldrig nogensinde forestillet mig, at jeg skulle få mindre end 7 i det fag. Det har af forskellige årsager haft brutale konsekvenser for mig, men her kommer det så: Igen er det hos min klub jeg søger trøsten, inspirationen osv. Jeg føler mig bundet til klubben, og er i samme personlige situation. Jeg vil ikke ligge mig ned og kæmpe mig frem og sikre et nogenlunde liv - Brøndby skal det samme. Det er efterhånden det eneste der betyder noget for mig, Brøndby er uden sammenligning det vigtigste for mig. Giganterne fra Vestegnen er sårede, men vi bliver altså nødt til at rejse os i fællesskab, mine damer og herrer. Lad os tage hinanden i hånden, og marchere fremad i en samlet flok - Vestegnen skal atter stråle!

    http://www.youtube.com/watch?v=OjWQVaiwyDg
    Og det er en langt optakt, så der kommer en Del 2

    Bare én vild aften mere (2/2) - Den vigtigste del
    Jeg hader det firma så inderligt, jeg hader dem og har lyst til at smadre dem i alt. ALT. Ikke kun på banen, jeg vil smadre dem i alt. Selvom der er venskaber på kryds og tværs med utallige af dem, er de i mine øjne i sidste ende ikke andet end en flok usle, forfærdelige, debile, sataner. Intet andet. Jeg HADER alt ved dem. Jeg hader deres "klub", jeg hader deres "fans", jeg hader deres spillere, deres ledere, deres alt. Når jeg har mødt Santin, Zanka, Zohore etc. på gaden har de ikke fået et "hej", de har ikke fået et "Din klamme fck'er". De har fået hele kavalkaden af tilsvinelser på dansk, spansk, engelsk og hvad der ellers findes af sprog. Når N'doye har givet mig hånden når jeg har været sammen med hans agent, har jeg ikke strakt min hånd ud siden den første gang, hvor jeg gav ham dræberblikket. Jeg gider ikke hilse på den mand. Jeg kan ikke styre mine følelser. Jeg har været i slåskampe i skolen, som har medført ture på skadestuen. Brøndby er min stolthed, og når nogen angriber min stolthed, forsvarer jeg den, især når det tager overhånd og bliver personligt. Nej, jeg er ikke hooligan. Jeg hader dem. Pulsen stiger når jeg møder dem i FIFA, i FM, når jeg løber om kap med en fck'er, når jeg i hvad som helst skal slå en der holder med fck, kan jeg mærke vreden boble og hjertet banke hårdere, hurtigere, jeg kan mærke et hjerte der banker for at smadre dem i alle mulige forstande. Jeg vil ikke slå fck, jeg vil smadre fck. I alt. Sådan er jeg, og sådan har hadet vokset sig stort grundet mine oplevelser.


    Bare én vild aften mere... ÈN sølle aften, hvor vi lader helvede slippe løs. Så mange følelser stod på spil i disse kampe før, nu er der ingen hype optil. Før i tiden var verdens største klubber imponerede over Brøndby Stadions atmosfære og intensitet. Nu snakker HB Køge og SønderjyskE om at komme frem på banen og prøve at presse os. Dét skal laves om. Og det kan kun gøres på en enkelt måde: Tænd din indre flamme. Lad det slå gnister, lad flammen vokse til en enorm skovbrand der forårsager at du står på stadion med et blik der udstråler mord. Når du træder indad Phillips-indgangen og marcherer ind mod Sydsiden, forpligter det. (Også til alle mine medfans på de øvrige tribuner, gør hvad I kan). Du skal vise hadet, vise at du har den glødende flamme i dig, vise at du er klar til løvejagt. ÈN aften hvor du brøler hvad du kan uanset hvad, hvis din hals bløder, så lad det sprøjte og brøl højere. Lad hadet vokse for hvert sekund, lad følelserne få frit løb i morgen og lad os så smadre de plastikludere. Spis aftensmad tidligere i morgen, kom på stadion og brøl med resten af din familie. Det er en udstrakt hånd med de billetpriser. Lig alt der hedder tidligere resultater, fremtidige udsigte, bestyrelse, trænere, spillere og hvad der ellers finde til siden. Nu handler det om Brøndby. Vi holder af Brøndby, også er jeg ligeglad med om det så er Osama Bin-Laden eller Muamar Gaddafi der sidder ved roret sammen med Turbo-Bent.

    Brøl så højt, at du blæser kineserne tre ture rundt om jorden, inden de lander på Brøndby Stadion, klap så meget at dine hænder kommer til at være på størrelse med Rundetårn, hop så meget at de kan mærke et jordskælv på 9,8 i Rusland, fest så meget igennem med din store familie på tusindviser af mennesker, at du aldrig igen vil kunne rejse dig op. Jeg har kedelige nyheder. Jorden går under i morgen kl. 22. Fest som om det er slutningen på verdenen, og du kun kan overleve ved at være den kriger der brøler højst på hele stadion.

    Løven fra Østerbro har domineret savannen længe nok. Og det er en såret løve der indtager arenaen og står overfor vores hær af blodtørstige krigere. Nu skal den dræbes. Den skal brøles til døden, den skal føle smerten, føle blodet strømme nedad tindingen, føle kvæstelserne i kroppen, føle Vestegnens orkan blæse dens manke af, føle at den ikke længere er kongen af savannen - Den skal føle Brøndby Stadion!

    Bare én vild aften mere, Brøndby! En aften der genskaber fortet vi alle har savnet, en aften der blæser vores krigere hen imod løven og tager livet af den efter 3 år og 57 lange dage! Mirakler udføres hurtigt. Det umulige tager længere tid - Nu skaber vi miraklerne på hjemstedet for den sovende gigant - Nu vågner giganten, og den er hævntørstig. ALLE mand på stadion for at genskabe det stadion der fik en journalist fra Marca efter Barcelona-kampen til at kalde det "Helvede I Nord", ALLE mand på stadion for at genskabe det tryk vi lagde på dem tilbage i 2005, ALLE mand på stadion for at genrejse Brøndby IF! Alle mand på stadion - TIL ÉN VILD AFTEN MERE, HVOR HELVEDE SLIPPES LØS!


    WELCOME TO HELL!!!
    Sidst redigeret af scaleo : 27.10.11 kl. 21:48


  6. #1039
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ^ Det er edderrøvme god grineren det der, og sådan cirka essensen af det jeg altid har syntes var kvalmt ved BIFF.


  7. #1040
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Personligt tror jeg nu den unge Hamza trænger til:
    ›1. Få noget
    ›2. Et besøg hos en psykolog.

    Burde vi ikke holde os for gode til at referere sådan et indlæg,
    A) enten er det en muldvarp jf. at stort set alt det vi elsker at hade ved bif repræsenteret i indlægget
    B) hvis ikke det er mulighed a, så er der jo tale om en ung mand med en hel del 'udfordringer', hvorfor vi burde holde os for gode til at more os over det.
    Synes egentlig at det ville klæde DR at fjerne indlægget fra tråden. Jeg synes ikke det rammer pointen med tråden.

    MCN

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1041
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    ›Burde vi ikke holde os for gode til at referere sådan et indlæg,
    ›A) enten er det en muldvarp jf. at stort set alt det vi elsker at
    ›hade ved bif repræsenteret i indlægget
    ›B) hvis ikke det er mulighed a, så er der jo tale om en ung mand
    ›med en hel del 'udfordringer', hvorfor vi burde holde os for gode
    ›til at more os over det.
    ›Synes egentlig at det ville klæde DR at fjerne indlægget fra
    ›tråden. Jeg synes ikke det rammer pointen med tråden.

    ›MCN

    Eller C), Hamza repræsenterer den typiske jærte-smerte-i-hele-landet-følgende, glas-og-læderstue-ejende, golfboldekastende BIF fan, og det er helt OK at citere hans udfald herinde.

    Edit: Indsæt selv "kolossal", "blod", "passion" og/eller "ægte" efter forgodtbefindende i overstående.

    Edit edit: Se evt. hvor mange plus'er og hvor mange minus'er han har fået (hhv. 60 og 9).
    Sidst redigeret af Emilo : 27.10.11 kl. 21:31


  10. #1042
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    http://www.sporten.dk/superligaen/bj...an-tage-guldet

    Ja jeg kunne ligsom ikke helt lade være.......undskyld!
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  11. #1043
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Hehe - meget sjov kommentar om BIF vokale styrke

    Emne: Sv:Her kommer et POSITIVT indlæg
    Forfatter: Den Rigtige Martin
    Dato: 28-10-11, kl. 08:40:25

    "Jeg skal være ærlig og sige at det efterhånden ikke kan give mig stiv
    pibe at vi er gode på tribunen, det er jo ikke x-faktor vi er ned i... "
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  12. #1044
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    97

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    http://www.sporten.dk/superligaen/bjerregaard-
    ›vi-kan-tage-guldet


    ›Ja jeg kunne ligsom ikke helt lade være.......undskyld!

    Det er efterhånden devisen, at den type udtalelse luftes, lige så snart modvinden endnu engang begynder at blæse over Vestegnen.
    Og det er svært at se dem blive klogere, når formand B bliver ved med at fastholde en syg patients, for at bruge en ofte anvendt analogi, naive tro på bedre tider, når virkeligheden efterhånden taler sit tydelige sprog.
    Der er så meget administrativ og sportslig uduelighed derude, at det nærmer sig det tragikomiske (Jeg er dog stadig underholdt!!!)

    Illusion og selvbedrag er de nye Brøndby-dyder. Elsker det.

  13. #1045
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    http://www.sporten.dk/superligaen/de...-et-vinderhold

    Få minutter efter "de unævnelige"s formidable kæmpestore afklapsning af hovedstadens tandløse missekatte...kom denne...sjovt nok!...

    Og ja...det gør lidt "nas" at tabe til de urinfarvede....men altid god LOL at læse deres kommentarer.
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1046
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,456

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    http://www.sporten.dk/superligaen/det-her-er-et-vind
    ›erhold


    ›Få minutter efter "de unævnelige"s formidable
    ›kæmpestore afklapsning af hovedstadens tandløse missekatte...kom
    ›denne...sjovt nok!...

    ›Og ja...det gør lidt "nas" at tabe til de
    ›urinfarvede....men altid god LOL at læse deres kommentarer.
    Her må jeg bare melde ud, at jeg intet, INTET sjovt ser i ovenstående. Bedømt ud fra gårsdagens kamp har de jo ret, de ville vinde mere end os. OK, de gik både til stregen og over (Bernburg), men de vandt fortjent, og det gør ikke "lidt nas", det er dybt afpissende og deprimerende!

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar


  16. #1047
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg er meget tilfreds
    -Auri Skarbalius efter at Brøndby fik udlignet til 1-1 i overtiden mod HB Køge.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #1048
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,566

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg er meget tilfreds
    Auri Skarbalius efter at Brøndby fik udlignet til 1-1 i overtiden mod HB Køge.
    Og man bør vel også nævne:
    Men jeg har haft meget fokus på organisationen, og der er maks gået et mål ind per kamp, så det lover godt.
    Ambitionerne er HELT i top.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  19. #1049
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Sakset fra B4 ang. HB køge kampen

    Indlæg 1: "vi bliver kneppet af en flok fugle.. "

    Indlæg 2: "Tjah, efter 5½ år med Pers pik i røven, så er et undulatnæb sgu en forfriskende afveksling."

    thi hi
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #1050
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,427

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    I en ejendommelig udvikling har Brøndby ansat sin nyligt fyrede pr-medarbejder Mads Davidsen - nu som U19-træner.

    Vi andre kendte bedre Mads som skribent hos Tipsbladet med en halvmakaber interesse for saftige billeder af skader og en blog. En blog, der nu har mistet sin signatur, medmindre man kigger oppe i url'en eller googler alternative sider. Lad os for sjov, nu den synes at være under afvikling, kigge på lidt højdepunkter fra den, først om Per Bjerregaard:

    20/7 2009:

    At påstå, at Per Bjerregaard vil Brøndby noget ondt er en løgn af olympiske dimensioner, men nogle gange kan selv de bedste hensigter blive skjult i manglende empati og ledelsesmæssige visioner.
    I 1980'erne var det Per Bjerregaard, der var den nytænkende mand i dansk fodbold. Han sendte Brøndby IF på børsen som den blot anden klub i verden og etablerede professionel dansk fodbold med de første fuldtidsansatte spillere. Det må og skal man aldrig glemme, men samfundet har ændret sig.
    En klub som Brøndby er nødt til at kunne navigere i en moderne verden, hvor omstillingsparathed og nye veje er et must. Det betyder ikke, at man skal afgive suverænitet over sjæl og hjerte - nej, det betyder blot, at man ikke kan eller må gå i stå.
    Per Bjerregaard må indse, at hans tid i Brøndby er forbi, og hans motivation for at køre projektet videre kan være Brøndbys vej mod afgrunden, da hverken spillere, trænere, administration, fans eller sponsorer ønsker at være en del af et galehus på vestegnen.
    Supra Societatem Nemo står der, når man træder ind i korridorerne under Brøndby Stadion. Måske man glemmer at kigge op, når man har gået den vej i mange år...
    Senere på året, 7. december, havde Mads bud efter træner og sportsdirektør, der dengang også hed Bjerregaard:

    Jeg er normalt ikke tilhænger af fyringer, øjebliksbilleder eller forhastede beslutninger, men omvendt skal man kunne se en rød tråd og en udvikling i tingene, og både Kent Nielsen og Anders Bjerregaard er gået flere skridt tilbage i dette efterår.
    Direktør Frank Buch-Andersen udtalte ved sin tiltræden, at han 'elsker' Brøndby. Hvis det er sandt, så træffer han den rigtige beslutning og fyrer Kent Nielsen og Anders Bjerregaard.
    Well, heldigvis bærer dr. Per tilsyneladende ikke nag. Eller læser måske ikke blogs.

    mvh,
    -smølle


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •