Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 30

Emner: BT: Tid nok i FCK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    BT: Tid nok i FCK

    Af denne artikel i BT fremgår det, at FCK stadig er i markedet efter en profil til midtbanen. Men man vil ikke købe mellemvare - skal der komme en ny mand, skal han være rigtig god.

    Det er jo positive, men egentlig ikke specielt overraskende meldinger. Betryggende er det, at vi ikke skal frygte en "forstærkning" på niveau med, say, Stefan Schmidt.

    Jagten på en midtbaneprofil kommer altså til at indikere, om vi overhovedet kan tiltrække spillere af den kaliber, den sportslige ledelse ønsker sig. Lidt ligesom den søgen efter en ordentlig angriber, der endelig blev tilendebragt med købet af Álvaro sidste år. Lad os håbe, det går lige så godt denne gang!

    Og nå ja, en meget glædelig notits i artiklen: Røll ser ud til at være blevet sin skade kvit!

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,625

    Sv: BT: Tid nok i FCK

    ›Og nå ja, en meget glædelig notits i artiklen: Røll ser ud til at
    ›være blevet sin skade kvit!

    Hej! Hallo! I maend, der leger med krudt! Saadan!! Wuhu!!
    Vi är inte med för att byta tröjor, ta autografer och se arenor och sånt skit. Oscar Wendt
    Perec's Avatar

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    226

    Re: BT: Tid nok i FCK

    Jeg håber bare på at det bliver en større profil end Trond Andersen - hvem ??? Har ingen anelse. Der har været en masse gode bud på SL, men jeg ved ikke hvem jeg helst kunne tænke mig.

    Jeg ved derimod, hvem jeg drømmer om kommer til klubben - men der er en grund til at det er en drøm - det har nemlig intet med virkeligheden at gøre ( og det er fuldstændig blottet for realisme )
    "You see, whenever I start feeling sick, I just stop being sick and be awesome instead - true story" - Barney Stinson

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    2,352

    Sv: Re: BT: Tid nok i FCK

    *HOST*Thomas Gravesen*HOST* :D
    Forza FCK

    1993, 2001, 2003, 2004, 2006, 2007, 2009, 2010, 2011, 2013, 2016, 2017, 2019 - Fucking miles away! Bye bye BIF

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,173

    Re: BT: Tid nok i FCK

    ›Jeg håber bare på at det bliver en større profil end Trond
    ›Andersen - hvem ??? Har ingen anelse. Der har været en masse gode
    ›bud på SL, men jeg ved ikke hvem jeg helst kunne tænke mig.

    ›Jeg ved derimod, hvem jeg drømmer om kommer til klubben - men der
    ›er en grund til at det er en drøm - det har nemlig intet med
    ›virkeligheden at gøre ( og det er fuldstændig blottet for
    ›realisme )

    Hvad med Davids? Han er en rigtig brilleabe og har vel også lært at drikke latte i sin tid i Italien?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: BT: Tid nok i FCK

    Hvis Kurt Strand kan, kan jeg også!

    Tomás Galásek

    Om det så er realistisk, lader jeg være op til folk selv at vurdere... ;-)
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: BT: Tid nok i FCK

    Håber stadigt på Christian Poulsen, synes han er rigtig god til at erobre bolde og få spillet til at flyde. Han har jo heller ikke haft den bedste sæson i Schalke, og de skulle vist også være på udkig efter en ny midtbane spiller. Ville være super at få ham tilbage.... måske ikke helt realistisk , men dog ikke umuligt... hvis han altså overhovedt vil til Danmark.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,136

    Re: BT: Tid nok i FCK

    Yakubu fra Ajax er blevet nævnt et par steder... ellers er der en Galasek som er nævnt højere oppe...

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,479

    Re: BT: Tid nok i FCK

    ›Yakubu fra Ajax er blevet nævnt et par steder... ellers er der en
    ›Galasek som er nævnt højere oppe...

    Yakubu vil være et scoop. Galasek kommer desværre ikke til København. Han satser på at afslutte sin karriere i Ajax.
    Løns er FCK's sjæl

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    43

    Re: BT: Tid nok i FCK

    Hvilken sum ligger en transfer i for Yakuba ?

    Evt. Daniel Jensen ?

    Er der nogen nordiske landsholdsspillere som udfylder rollen som midtbane general med europæisk erfaring og i så fald hvad regner i med en given transfer vil være ?

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Lidt namedropping

    ›Hvilken sum ligger en transfer i for Yakuba ?

    Svært at sige. Men sikkert ikke det helt store, eftersom han er til overs i Ajax. I modsætning til...

    ›Evt. Daniel Jensen ?

    ... Daniel Jensen, som er noget mere eftertragtet. Ham tror jeg godt man stille og roligt kan glemme, uden at det egentlig har noget med transferbeløbet at gøre.

    ›Er der nogen nordiske landsholdsspillere som udfylder rollen som
    ›midtbane general med europæisk erfaring og i så fald hvad regner
    ›i med en given transfer vil være ?

    Jada - Trond Andersen. Ham er jeg umiddelbart mest varm på blandt de mange nævnte, selvom det selvfølgelig ikke ville være en specielt spektakulær eller opsigtsvækkende signing. AaB skal sikkert have 5-10 mio. kr. for ham, er mit gæt.

    Ellers taler vi vel Morten Andresen, Tobias Linderoth og Thomas Gravesen. Ingen af dem virker umiddelbart som om de kunne være på vej til København. Det kunne derimod Backes gamle AaB-indkøb Anders Andersson måske være. Men han var pænt usynlig i landskampen, så hans niveau og form er lidt svært at vurdere.

    Venligst,
    Bo N K

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: BT: Tid nok i FCK

    Galasek kommer desværre ikke til København. Han satser på at afslutte sin karriere i Ajax.
    Satans! Så er jeg blevet snydt af UEFA, der skriver om ham: "He signed a one-year contract extension in November 2003". Det forfører jo en til at tro, at hans kontrakt med Ajax udløber til november.

    Øv. Der er ligesom ikke det samme snit over Jan Michaelsen, vel?
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,479

    Re: BT: Tid nok i FCK

    ›Satans! Så er jeg blevet snydt af UEFA, der skriver om ham:
    "He signed a one-year contract extension in November
    ›2003"
    . Det forfører jo en til at tro, at hans kontrakt
    ›med Ajax udløber til november.

    Men det gør den så ikke. Skulle vi have nogle tjekkiske landsholdsspilere er Roman Tyce en mulighed, når nu vi alligevel har fat i 1860. Han kan operere både på den centrale defensive midtbane og venstre back. Derudover er der også den nye Rosicky, Jaroslav Plašil fra Monaco. Han er et kæmpe, kæmpe talent. Men selvfølgelig mest i det offensive, hvor han kan spille på begge kanter, og allerhelst centralt. Hans ophold i Monaco er ikke helt perfekt, og har trods flere opmuntringer også budt på en del ture på bænken, hvilket åbner muligheden for et skifte. Dertil kunne hans tilstedeværelse måske tilfredsstille visse CP-tilhængere, da han minder betydeligt om ham i ansigtet. Endelig er der jo også Marek Heinz, der spiller for at komme væk fra Banik Ostrava - om FCK så er drømmedestinationen er så en anden sag. Derudover er han måske nok lige vel offensiv.
    Løns er FCK's sjæl

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Re: Lidt namedropping

    Det kunne derimod Backes gamle AaB-indkøb
    Anders Andersson måske være. Men han var pænt usynlig i
    landskampen, så hans niveau og form er lidt svært at vurdere.
    På svensk TV4 var Backe meget kritisk overfor den svenske startopstilling, især fordi Anders Andersson skulle være den defensive på midtbanen - og han sagde det inden kampen!

    FCK søger jo præcist en mand til den plads, som Anders Andersson spillede. Derfor tror jeg ikke Backe vil skrive kontrakt med ham.

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Re: Lidt namedropping

    ›På svensk TV4 var Backe meget kritisk overfor den svenske
    ›startopstilling, især fordi Anders Andersson skulle være den
    ›defensive på midtbanen - og han sagde det inden kampen!

    Nå for søren. Det må egentlig siges at være lidt af et hint! Well, så vil jeg betragte ham som afskrevet alligevel! :-)

    Venligst,
    Bo N K

    PS - Det KAN jo være at Backe har hentydet til hans totale mangel på kamptræning, men alligevel...

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Låg på BIF-FCK rivaliseringen (for en tid)
    By Hulken in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 08.08.06, 11:05
  2. Investerer FCK nok i nye spillere?
    By Totti in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 01.03.05, 14:10
  3. I denne tid mde Europacup overser de fleste nok dette..
    By Sibusiso in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 01.08.04, 10:09
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 29.02.04, 11:48
  5. Silber er sgu god nok og han skal nok blive en succes!!!
    By FCK Forever in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.01.04, 22:51

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •