Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 19

Emner: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    10

    Hvorfor skal Hans Backe fyres??

    Jeg er ligesom resten af FCKs fans utrolg skuffet of godt tosset over holdet seneste resultater.
    Jeg mener dog ikke at Hans backe skal fyres på nuværende tidspunkt. Det er der flere grunde til, efter min opfattelse.

    1. Det er svært at se hvem der skulle erstatte ham. Jeg har ikke nogen bud!!

    2. Jeg har meget svært ved at se, at det kan være HBs skyld, at forsvaret spiller så ringe som de gør i øjeblikket.
    Oplægget til dagens kamp har der ikke være t noget i vejen med, og holdet fører 2-0 ved pausen, og der er sikkert ikke sagt så meget til spillerne i pausen.
    På den baggrund mener jeg ikke at HB bør fyres. Det svarer til at man fyrer en direktør, fordi medarbejderne ikke gør deres arbejde som de skal. Det lyder fuldstændig latterligt i mine ører.
    Sidst redigeret af Den Sorte Snog : 07.08.04 kl. 19:27

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

    HB skal IKKE fyres. Der skal skiftes ud i forsvaret. FEDE-OLE skal ud, og DT skal ind.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    528

    Re: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

    ›HB skal IKKE fyres. Der skal skiftes ud i forsvaret. FEDE-OLE
    ›skal ud, og DT skal ind.

    Jeg bryder mig ikke om dit navnevalg på spillerne. Derudover er jeg enig i at Dan T. nu skal have mulighed for at spille sig på.
    Fucking
    Cool
    København

    Fodbold er ikke et spørsmål om liv
    eller død...............Det er meget mere.
    Fremtiden er LYS.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    51

    Re: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

    ›Jeg er ligesom resten af FCKs fans utrolg skuffet of godt tosset
    ›over holdet seneste resultater.
    ›Jeg mener dog ikke at Hans backe skal fyres på nuværende
    ›tidspunkt. Det er der flere grunde til, efter min opfattelse.

    ›1. Det er svært at se hvem der skulle erstatte ham. Jeg har ikke nogen bud!!

    Hey, der er fandme næsten lisså mange gode trænere i fodboldverdenen, soim der er spillere.

    ›2. Jeg har meget svært ved at se, at det kan være HBs skyld, at
    ›forsvaret spiller så ringe som de gør i øjeblikket.
    ›Oplægget til dagens kamp har der ikke være t noget i vejen med,
    ›og holdet fører 2-0 ved pausen, og der er sikkert ikke sagt så
    ›meget til spillerne i pausen.

    Man kan enten vælge at fyre hele holdet eller man kan vælge at fyre træneren. Når man ser på hvilke klassespillere FC har for øjeblikket er det vel egentligt ikke noget synderligt dilemma. Manden har fået sin tid, og tak for alt, men ingen er større end holdet, vi må sgu videre...

    ›På den baggrund mener jeg ikke at HB bør fyres. Det svarer til at
    ›man fyrer en direktør, fordi medarbejderne ikke gør deres arbejde
    ›som de skal. Det lyder fuldstændig latterligt i mine ører.

    Man fyrer en direktør når firmaet kører ad helvede til c´est la vie...
    "jeg sagde til ham, at jeg ville give dem et tilbud, de ikke kunne afslå"

    - sagt af Don Østergård, adspurgt omkring hvad det første var, han sagde til Hans Jensen tirsdag morgen.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    10

    Re: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

    ›Man kan enten vælge at fyre hele holdet eller man kan vælge at
    ›fyre træneren. Når man ser på hvilke klassespillere FC har for
    ›øjeblikket er det vel egentligt ikke noget synderligt dilemma.
    ›Manden har fået sin tid, og tak for alt, men ingen er større end
    ›holdet, vi må sgu videre...

    Man skal naturligvis ikke fyre hele holdet, men der skal ske nogle udskiftninger på forskellige pladsen, især i forsvaret

    ››På den baggrund mener jeg ikke at HB bør fyres. Det svarer til at
    ››man fyrer en direktør, fordi medarbejderne ikke gør deres arbejde
    ››som de skal. Det lyder fuldstændig latterligt i mine ører.

    ›Man fyrer en direktør når firmaet kører ad helvede til c´est la vie...

    Firmaet kører ikke ad helvede til. Der er ingen tvivl om at holdet ikke fungere optimalt. HB skal naturligvis ikke have ubegrænset tillid fra bestyrelsen. Der skal vises nogle resultater

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    140

    Re: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

    Jeg mener han skal fyres - eller også skal der i hvert fald føres en samtale med ham, så man kan rette op på tingene.

    Jeg mener ikke, han længere er i stand til at motivere spillerne, og så foretager han også nogle dumme udskiftninger. Samtidig sætter han ikke de spillere af holdet, der spiller dårligt (Tobiasen og Kihlstedt har længe holdt et lavt niveau, men er stadig at finde i startopstillingen).

    Dog er det eneste problem afløseren, men jeg tror også på, at snart afløseren er klar, er Backe fortid - medmindre han selvfølgelig retter op på problemet, for man skal da lige huske på, at sæsonen lige er startet.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    83

    Re: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

    at forstærkningerne kom et ½ år for sent, kan man desværre ikke punke HB for. men at spillere, der gentagne gange falder igennem, stadig er at finde i startopstillingen, ligger uden for min fatteevne!!!
    Jesper og Dennis på fløjene!!!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    1

    Re: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

    Hvis man ser over de sidste par kampe har vi ik spillet særlig godt fodbold. Der er ingen motivation intet fck-spil hvor vi styrer kampen og hvis vi vil vinde...
    Hvis ikke det bliver bedre kan jeg ik se nogen anden udvej. Vi mangler noget nyt blod... Få en ny international træner

    Når vi er bagud forstår jeg ik han ikke satser hele lortet vi har jo ik noget at tabe. Smid alt op i feltet og så håbe på at vi får en løs chance og score. Men nej...

    Prøv nogle nye forsvarsspillere vi har lige fået Dan prøv ham dog!!!

    Med hensyn til vores nye ventre back synes jeg han skal på bænken brug Pc eller Bervoldt indtil han har fundet sig til rette i forsvaret. Han har ik startet særlig godt giv han lidt mere træning.

    Vi mangler nogle figthere ligesom Pc han er ik altid lige god men han kæmper sku da. Han lagde også op til 2 mål i Farum har vi glemt det..

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    36

    Re: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

    Hans Backe har spillet fallit. Det er jo skabelon-bold og det er også fint når det giver resultater, men det gør det joo ikke lægere. Synes vi skal lægge systemet om og det kan kun ske med en anden træner. Har da sjældent set en mand der så stædigt fastholder sit system, selvom han kan se at det ikke fungerer. Se bare Gorica-kampen. Han fastholder systemet og bytter midtbanespiller for midtbanespiller og angriber for angriber.

    Det holder bare ikke.

  10. #10
    Ståle Slettet

    Re: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

    At HB skal fyres er rent til grin! Manden er den største træner-succes i klubben. Kan ingen huske hvor genial vi alle blev enige om han var for et par måneder siden??

    Jeg er dog enige i at forsvaret har set en liiiiiiiiile smule tyndbenet ud i de to sidste kampe - sådan bare for eksempel. Fint nok at have tillid til sine spillere; men måske DT, PC og BR skulle få lov at prøve lykke nu man alligevel har dem... og dog - mon Don stadig har nummeret til Thomas Gill?

    Engang i foråret 2005 når vi skal slås med AGF om at blive i Superligaen kan vi alle sidde og tænke tilbage til den 7. august 2004, hvor de mest latterlige 3 points jeg nogensinde har set blive smidt væk, kunne have reddet vores røv.

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    1,492

    Re: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

    Backe skal ud. Udviklingen er gået i stå. Jeg må give visse AAB tilhængere ret om deres forudsigelse om manden. Han er fantastisk de første år men kører fast i systemet. Så jeg er ked af det men manden må simpelthen ud. det funker ikke længere. Kilstedt kan man passende sende over på den anden side af sundet.
    Det er bare så pinligt. 2-0 føring sat fuldstændig over styr. hvordan kan man tabe 3-2. Elendigt. Jeg kan dårligt sætte ord på den fornærmende indsats spillerne viser.

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    95

    Re: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

    Hans Backe er forhåbentlig snart fortid, at få HB væk har været mit største ønske siden det første mesterskab under hans ledelse. Backe er fortrinlig til at få ro omkring truppen og eminent til at håndtere medierne, men taktisk er han på stenalderniveau!
    Det har vi set nok eksempler på! Backe Raus!

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    416

    Re: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

    ››Man kan enten vælge at fyre hele holdet eller man kan vælge at
    ››fyre træneren. Når man ser på hvilke klassespillere FC har for
    ››øjeblikket er det vel egentligt ikke noget synderligt dilemma.
    ››Manden har fået sin tid, og tak for alt, men ingen er større end
    ››holdet, vi må sgu videre...

    ›Man skal naturligvis ikke fyre hele holdet, men der skal ske
    ›nogle udskiftninger på forskellige pladsen, især i forsvaret

    ›››På den baggrund mener jeg ikke at HB bør fyres. Det svarer til at
    ›››man fyrer en direktør, fordi medarbejderne ikke gør deres arbejde
    ›››som de skal. Det lyder fuldstændig latterligt i mine ører.

    ››Man fyrer en direktør når firmaet kører ad helvede til c´est la vie...

    ›Firmaet kører ikke ad helvede til. Der er ingen tvivl om at
    ›holdet ikke fungere optimalt. HB skal naturligvis ikke have
    ›ubegrænset tillid fra bestyrelsen. Der skal vises nogle
    ›resultater

    Der er 1 problem , holdet fungere ikke, så kan man fyrer spillerne tror næppe det ville hjælpe meget, hans backe har ikke kunne ændre spillernes indstilling eller sætte dem op til kamp, derfor må der nye krafter til , ikke første gang dr må et træner skifte til , nu har jeg aldrig synes backe var nogen genial løsning, og stadig en gåde for mig hvorfor han er valgt til årets træner, jeg synes helt klart det burde være esbjergs træner, så for mig er der kun en løsning her og nu træner skifte , og gerne dem alle.

  14. #14
    copje er offline Frihed til at vælge .....
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    488

    Re: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

    Hey !!!

    Hmmm Backe gav os da de sidste 4 titler der har været spillet om
    SuperCup, DM 2002/2003, Pokal og DM 2003/2004
    Og supercuppen blev kørt hjem med mange af de spillere der spillede både mod Silkeborg og Esbjerg, så man kan undre sig ...

    Man ja lad os prøve DT det kan umuligt være dårlige end det er lige nu ...

    Og sammensætningen af OT og BS viker ikke mere, det gjorde den i efteråret, men nok mere takket været en god midtbane ....
    "Don't judge a man by the color of his skin, but by the content of his character." Martin Luther King

    "I'm sorry, Frank, I think you missed it. Queen to bishop three, bishop takes queen, knight takes bishop, mate." Stanley Kubrick

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Sv: Re: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

    ›HB skal IKKE fyres. Der skal skiftes ud i forsvaret. FEDE-OLE
    ›skal ud, og DT skal ind.

    Her 1½ måned senere har du fået din vilje... nu er det din skyld, hvis vi ikke nakker 'GF!

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 25.03.05, 09:48
  2. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  3. Så er det tid igen, skal Backe fyres?
    By mathiasf in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 29.11.03, 13:41
  4. Skal Backe fyres, hvis vi taber Frem-kampen?
    By Exadios in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 29.09.03, 22:31
  5. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •