Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 19 af 19

Emner: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

  1. #16
    PEdedrengen Slettet

    Re: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

    ›Jeg er ligesom resten af FCKs fans utrolg skuffet of godt tosset
    ›over holdet seneste resultater.
    ›Jeg mener dog ikke at Hans backe skal fyres på nuværende
    ›tidspunkt. Det er der flere grunde til, efter min opfattelse.

    ›1. Det er svært at se hvem der skulle erstatte ham. Jeg har ikke nogen bud!!


    Alt i alt er der vel ingen der kunne gøre det dårligere... men eks er Benny Johansen ledig på markedet..

    ›2. Jeg har meget svært ved at se, at det kan være HBs skyld, at
    ›forsvaret spiller så ringe som de gør i øjeblikket.

    Ok, her kommer en hurtig manduktion: Fodbold er et aftalespil. Det er et taktisk spil. Aftaler og positioner styres af træneren... Det gælder også når holdet ikke "står i balance"

    ›Oplægget til dagens kamp har der ikke være t noget i vejen med,
    ›og holdet fører 2-0 ved pausen, og der er sikkert ikke sagt så
    ›meget til spillerne i pausen.

    Det var tydeligt efter ti minutter at bifferne spillede sig forbi vores lille diamant midtbane med de samme tre afleveringer. Hver gang og hele tiden.
    Efter tredive minutter var det grotesk. En middelmådig træner justerer til eks en flad kæde længe inden der er gået en halv time. Backe justerede overhovedet ikke..

    ›På den baggrund mener jeg ikke at HB bør fyres. Det svarer til at
    ›man fyrer en direktør, fordi medarbejderne ikke gør deres arbejde
    ›som de skal. Det lyder fuldstændig latterligt i mine ører.

    Måske. Men der skal stille krav til medarbejderne som de kan honorere. De skal udfordres og engageres og udvikles. På alle disse punkter falder backe igennm. Desuden må du ihukomme at det er den samme "direktør" der har håndplukket disse medarbejdere.

    Så uanset hvordan du måtte vende og dreje den: mandskabs pljen er dårlig, udvælgelsen og andvendelsn er dårlig, taktikken er mangelfuld og coachingen der skal implementere evt taktiske tiltag er mangelfuld.

    Så konklusionen er lige for

    Eks: Giv mig ET eneste eksempel gennem backes år på et offensivt spilmønster. Dvs en automatisme af små aflveringer der resulterer i en chance.
    (den lange bold og overlappet, der imho er mere overordnede silstrukturer undtaget)
    jeg har efterlyst nogen der kunne give mig et sådant eksempel i mere ned to år.. og jeg har endnu ikke fået noget.
    Eller et spilmønster ved kontraangreb: jeg har ikke set et sådant, og har ikke mødt nogen der har.

    Samt: Giv mig eksempler på hvorlede der er aftaler for opbakning når fc er ude af balance specifikt ved tilbageløb på konttra muligheder.

    Eller forklar mig hvorofr FC er så voldsomt ringe på dødbolde i begge ender. Vi har spillere som Røll, 32, Svensson, Todi der allle er meget stærke i luften.

    mvh

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,274

    Re: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

    ›Jeg er ligesom resten af FCKs fans utrolg skuffet of godt tosset
    ›over holdet seneste resultater.
    ›Jeg mener dog ikke at Hans backe skal fyres på nuværende
    ›tidspunkt. Det er der flere grunde til, efter min opfattelse.

    ›1. Det er svært at se hvem der skulle erstatte ham. Jeg har ikke nogen bud!!

    ›2. Jeg har meget svært ved at se, at det kan være HBs skyld, at
    ›forsvaret spiller så ringe som de gør i øjeblikket.
    ›Oplægget til dagens kamp har der ikke være t noget i vejen med,
    ›og holdet fører 2-0 ved pausen, og der er sikkert ikke sagt så
    ›meget til spillerne i pausen.
    ›På den baggrund mener jeg ikke at HB bør fyres. Det svarer til at
    ›man fyrer en direktør, fordi medarbejderne ikke gør deres arbejde
    ›som de skal. Det lyder fuldstændig latterligt i mine ører.

    Jeg har været virkelig glad for den tid HB har været i klubben, men som jeg ser det er det fornyelse vi mangler. Og det er ikke i spillertruppen jeg mener, den er stærk nok! Vi skal have en ny træner der kommer med nye ideér. Og mest af alt en træner der virkelig er i stand til at motivere sine spillere. Hvem det så skulle være, kan jeg ikke umiddelbart lige sige, men mon ikke ledelsen har bedre indblik i hvem der er frie på markedet, og hvem der er mulige emner?

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    376

    Re: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

    Han skal fyres af følgende grunde

    1) Det er trænerens ansvar at sætte spillerne op og motivere dem til kampene. Alt for ofte ser man en uengageret indsats fra holdets side, som noget nyt under Hans Backe oplever man også dette fænomen i vigtige og europæiske kampe. Eks. Brøndby kampen, Gorica, Mallorca, Djurgaarden, Ferencváros osv. Det sker alt for tit og ikke kun en sjælden gang imellem på en vindblæst Lars tyndskids mark. Spillerne skal yde deres bedste også på udebane i november måned.

    Her er Hans Backe dumpet med et brag. Karakter 03

    2) Det er trænerens rolle at få det bedste frem i spillerne og gøre dem til bedre fodboldspillere. Et par spillere eller 4, der spiller under niveau er ok i en kort periode, men ikke som man ser det under Hans Backe, hvor der konsekvent er mere end en håndfuld spillere, der ikke lever op til det man ved de kan præstere. For tiden spiller følgende spillere efter min mening under niveau: Zuma, Álvaro, 32, Todi Jønsson, Jesper Beck, Thomas Røll, Carsten Fredgaard, Martin Bergvold, Hjalte Nørregaard, Tobias Linderoth, Bo Svensson, Ole Tobiasen, PC, Saarinen, Urmas Rooba, Magnus Kihlstedt, Rabo og tildels Michael Silberbauer da han ikke har vist hele det potentiale man før har set. Det giver hele 18 spillere, der for tiden( Det meste af denne sæson, samt seneste periode de har spillet, for dem der har været skadet) om ikke underpræsterer, så i det mindste ikke spiller op det det potentiale, man tidligere har set, disse spillere kan opnå. Under Hans Backe er meget få spillere blevet til væsentligt bedre spillere end man vidste de var, Personligt kan jeg ikke komme i tanke om et eneste eksempel. Tilgengæld er mange spillere blevet dårligere fodboldspillere end de tidligere har været om ikke hele tiden så i alt for lange perioder.

    Tre eksempler:

    Thomas Røll har i lange perioder lignet en spiller, der ikke ville kunne begå sig i 2. Division og er aldrig i en længere periode blevet til den klassespiller alle ved gemmer sig i ham.

    Zuma, kun i få glimt viser han, at han har potentialet til at være superligaens absolutte stjerne, det er efterhånden længe siden man har set noget til den hurtighed, der var Zumas varemærke den første sæson eller halvanden han var i klubben (husker selv hvordan han sprintede fordi et par lamslåede svenske forsvarer i sin første kamp nogensinde på dansk grund), Kun i få kampe ad gangen lever han op til det potentiale vi ved han besidder for derefter at falde ned i anonymiteten i en lang periode derefter. En god træner ville kunne forlænge de gode perioder, og forkorte de dårlige for hans vedkommende - Zuma er og bliver en humørspillerog og vil derfor altid svinge i niveau, under Hans Backe er det omvendte sket, De dårlige perioder er blevet længere og de gode kortere.

    PC, Han har ubetinget talentet til at blive den næstbedste venstre back i Danmark efter Niclas Jensen. Han har på intet tidspunkt under Hans Backe vist, at han kunne leve op til det, selvom vi har set ham spille lige så godt som Niclas gjorde det i sin tid, i få kampe ad gangen har hans downperioder været for mange og for lange. På hans plads har vi Superligaens tre bedste venstre backs men ingen af dem viser for tiden superliganiveau.

    Der er mange flere eksempler på spillere(se listen ovenfor og læg dertil et tilsvarende antal + det løse), der er blevet dårligere under Hans Backe men efter min mening er disse 3 af de mest groteske eksempler.

    Hans Backe er på dette punkt dumpet med et brag. Karakter 00

    3) Hans Backe er ansat til at lave europæiske resultater, de fleste andre trænere i superligaen ville kunne bringe guldet til FCK med det spillermatriale og de budgetter, der er til rådighed. Gider ikke komme med yderligere forklaringer her, resultaterne taler for sig selv. Nogle vil sige, at han i sin første sæson gjorde det flot, jeg vil mene, at det var resultaterne af Roy's tid der skinnede igennem i Backes første par måneder.

    Dumpet med et brag. Karakter 03

    4) Hans Backe spiller ikke den slags fodbold vi ønsker at se i FC København, Det er alt for kedeligt og alt for sjældent bliver dårlige hold straffet af FCK, Når man f.eks kun med møje og besvær kan hive en 2-0 sejr hjem over Skive i Cuppen er man bare ikke skræmmende nok. FCK burde spille flot og indbydende fodbold i langt de fleste kampe og flere gange hver sæson sønderbanke diverse bundhold. Vi har holdet, spillerne og individualisterne til det men det sker alt for sjældent under Hans Backe.

    Dumpet med et brag. Karakter 03

    Kunne lave flere punkter, som Takitk, heldige overtids mesterskaber, forsvar, angreb, dødbolde(offensive og defensive), resultater i parken, fejlkøb, målmænd osv alle punkter, hvor Backe er dumpet men mener, at min pointe er kommet frem i det ovenstående.


    "Resultater er ikke det vigtige" Citat Hans Backe
    Sidst redigeret af Lounen : 22.09.04 kl. 23:53
    Insane Greeks #1

    København (96) er officielt europæisk topklasse - nu kun 71 pladser fra top 25

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    356

    Re: Hvorfor skal Hans Backe fyres??

    Hey.. men hvem gav os det første mesterskab.. Det kan I nok ikke huske.. så er det vel godt I har jeres dyrtindkøbte opslagsværker....
    Suede er vel egenligt britpoppens svar på Status Quo...

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 25.03.05, 09:48
  2. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  3. Så er det tid igen, skal Backe fyres?
    By mathiasf in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 29.11.03, 13:41
  4. Skal Backe fyres, hvis vi taber Frem-kampen?
    By Exadios in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 29.09.03, 22:31
  5. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •