Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Derfor går det galt...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    2

    Derfor går det galt...

    1. Vi mangler konkurrence mellem spillerene i forsvaret. Sådan som det ser ud efter salget af Alb. og Zivkovic er ikke for godt - der er jo ikke en kvalificeret afløser/konkurrent. I Ole T.'s tilfælde betyder det desværre, at han ikke har haft en til at presse ham. Vidste I i øvrigt, at Saarinen var på top5 over sæsonnen største flop i Bundeligaen sidste år!!!

    2. Spiller tilgang og afgang fra klubben er ALT for højt. Tænk på hvor lidt tid den enkelte spiller rent faktisk har spillet for FCK's førstehold. Dette bliver selvfølgelig en væsentlig faktor når det er en holdsport og hver enkelt spiller skal fungere sammen med 5-6 nærmeste holdspillere. Vi taler så tit om Brøndbys store europæiske triumf - tænk på hvor lang tid og hvor mange kampe de spillere have sammen inden de fik den succes. Forskerordningen gør måske at vi får nogle gode spillere til FCK, men hvis de aldrig når at tilpasse sig så de kan vise deres fulde potentiale er det lige gyldigt. Hvor mange gange har vi ikke set gode spillere underperforme i FCK?

    3. Så ærger det mig, at spillerne (de fleste af dem) ikke har en rigtig FCK-holdånd i sig. Det har måske lidt med de korte ophold i klubben at gøre.

    4. Vindementaliteten hos den enkelte spiller bliver ikke dyrket. Spillerne skal jo have verbale tæsk før de bliver motiveret (hvilket 32 også selv siger). Det kan ikke passe, at motivationen til at vinde ikke er nok. En fodboldspiller med den rigtige ånd mister sgu' aldrig sulten - når de samtidig tjener gode penge. I Juve har man ingen chance i klubben, hvis man ikke giver sig 100% i hver kamp - og så er det fuldstændigt ligegyldigt hvad man hedder. Det er sgu' da også derfor at næste alle elsker Beckham.

  2. #2
    Ståle Slettet

    Re: Derfor går det galt...

    Præcist. Desværre....

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    13

    Re: Derfor går det galt...

    tjaaa der er noget om snakken og seriøst er ole t nok mest samlignelig med en Ford T, det er gammelt og brugt, og går på ingen måde særlig stærkt, nej ingen tvivl om at forsvaret har lidt problemer, thomasen er vel godt som erstatning i midterforsvaret og mon ikke at traore kan ukonkurrer Ole T i det centrale forsvar (nu at kampen på midtbane er lidt hård, han spiller jo centerforsvar på U21 med stor succes)
    er det ikke???????

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    23

    Sv: Derfor går det galt...

    Noget er galt og det er efter min ringe mening meget der er galt. Faktisk så meget at jeg er kommet frem til følgende:

    1. Spillerne er IKKE I FORM!

    ja ja jeg ved godt at FCK lige akurat fik 2-2 imod Esbjerg men det er alligevel min påstand at de fleste spillere ikke er i god form. Med god form mener ikke kun det at løbe solen sort men også især boldføling.

    Især er det skræmmende at se Hr. Santos og Hr. Nørregård. De to spillere er overhovedet ikke til at genkende fra foråret. Ikke mange kunne få bolden fra de to herrer. Det samme gælder for de fleste andre efter min mening.

    2. Det berømte målmandsproblem.

    Det virker på mig som Ole. T og Bo ikke stoler på deres målmand overhovedet.
    Hvor meget lykkedes og så kanon ud i foråret, stoler de ikke nok på Kihlstedt og er derfor begyndt skulle spille usikkert.

    3. Måske det største problem lige nu. Vores nye back.

    Efter hvilken off-side regel spiller Janne-pigen efter.
    igennem flere kampe er Ole T og Lars J blevet fanget i at Janne fuldstændig har misset de andre. Enten har Janne gået frem og de andre er stået tilbage eller også omvendt. Tydeligt at se i går hvor de øvrige 3 tager et skridt frem men Janne bare bliver stående. Bang så er der en Viborg spiller fri.

    Kristian

    PS. I hetzen imod Ole kan jeg godt se han ikke har gjort det godt nok meeeeeeeen jeg synes ikke det skulle være ham der står i første linie når der skal uddeles hetz. Hvad med vores anfører?? Mod slovenierne var det 90% i Bo og Jannes side de løb igennem. Viborgs mål nr. 3 i går samme sag. Bleidelis løber næste lige igennem Bo og Janne. En Viborg spiller må sgu da ikke bare vade igennem. Kom nu Bo jeg ved du kan stoppe den slags.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    9

    Re: Derfor går det galt...

    ISÆR punkt 3 er jeg enig i!! Naturligvis også de andre...

    Smid fede Ole ad h....... til - og lad Traoré spille den centerplads. Den kan han sgu sagtens klare. Thomassen skal sgu også bare op i omdrejninger. Så har vi et ok forsvar. Men jo, der mangler stadig konkurrence. En mand som Bo Svensson er uden tvivl en dygtig spiller - men ind i mellem ku han sgu godt trænge til en tur på bænken.

    Efter min mening skal der ALTID være plads til udskiftninger på et hold som FCK. INGEN er selvskrevet på noget tidspunkt.
    Danmarks flotteste, fineste & stiveste drenge:


    Traoré Support:


    www.traore.dk

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Går det galt på søndag
    By FC Eagles in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 16.06.05, 20:00
  2. Nå, så det er DÉT der er galt! (Om FCK-analyse)
    By Snogen in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 11.11.04, 11:09
  3. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 08.11.04, 17:52
  4. Hvad er det der går galt?
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 11.08.03, 01:39

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •