... I al den tid om strejke, vil jeg som så mange andre bringe et emne om vores stemning op, Jeg synes der er mange ting som 'mangler' og som gør os til UNIKKE og andre og mere berygtede end de andre. Det eneste der gør det nu, er fordi vi er så mange. Havde vi ikke været det, var der ingen der lagde mærke til os. Sad but true. INDRØM DET NU.

Så hvad kan gøre os 'unikke' og til noget, vi er kendte for?

Mange ting ser man andre steder, og dog også i FCK:

-Klappen under opvarmning, når de løber i takt mod Nedre C.
-Sang med på '..det er kampdag..' & '..der er et yndigt land jeg ved'

Simåle ting som disse ser men sjældent, og ALDRIG HELE Nedre C:

-Halstørklæde tifo
-Flag-HELVEDE
-Hvide/blå røg bomber med tilladelse

..............

Overnævnte ekspempler har været oppe og vende på Nedre C men aldrig slået igennem. Men hvorfor? Jeg tror svaret er 'timing'. Hvornår skulle en evt. halstørklæde tifo opstå? - Hver kamp!!! = Men hvornår i kampen? TIMING!

Alt dette er kun eksempler. Men hvad nu hvis?

- Halstørklæde tifo når spillerne løber ind til 2. halvleg? Til HVER KAMP!! Sådanne til os selv og andre vidste, at dette var ''VORES' ting?

- KLAPPEN!! Men ikke bare med klør fem klappende nede ved dunken (betegnet som mave i nogle kredse) men med hænderne lang oppe i luften. Evt. med BREDDE armbevægelser når man slår hænderne sammen. En speceil klappe rytme kunne laves?

- ''Sangen'' KLAP KLAP KLAP - KØBENHAVN - KLAP KLAP KLAP - KØBENHAVN som jeg synes er KANON fed, pga. dens aggresivitet. Den indgyder gejst og vindervilje. Dog aldrig slået igennem. Og hvorfor ikke? Fordi det er en sang som klart er fedest hvis HELE Nedre C startede den SAMTIDIG. Så ville den blive sindsyg OND. Sammenlign lidt med ''come on FC'' når den starter når DON Ø starter den på storskærm. Tror ALLE synes lige prævis der, at 'come on FC' er fedest netop fordi at HELE Nedre C starter den samtidigt, fulkdstændigt umotiveret, så det lyder kanonm krafigt og kommer som en overraskelse. Så hvornår kunne man så starte den?

- Ved kamp start. Dette ville dog være lidt Bundby-wannabe, så NEJ.
- Evt. hver gang der var målspark ved vor målmand. Lige i det der bliver sparket til bolden starter 6000 mennesker KLAP KLAP KLAP - KØBENHAVN... Forsilt jer hvor ond dette ville være.

Kun ganske få eksempler, men allivel alternativer der ville gøre os 'OS' og lidt mere unikke. Sammenlig evt, med træningskampen mod Malmø. Får stadig gåsehud når jeg så den måde de klappede i takt på med hænderne over hovedet, med lange pauser, og klap. KANON respekt herfra!

Tror i ikke dette ville være med til at gøre stemningen en smule bedre, eller er det noget P:I:S??