Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 35

Emner: Konkurrence: Hvem kan forudsige indholdet af Per Nielsens næste klumme?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Konkurrence: Hvem kan forudsige indholdet af Per Nielsens næste klumme?

    Brøndbys højt ansete anfører Per Nielsen er jo aldrig bleg for at tage bladet fra munden og tale rent ud af posen til klubbens fans, når holdet bare ikke har været godt nok.

    Hermed udskrives en lille konkurrence: Hvem kan på ægte Per Nielsensk forfatte det afsnit, der kommer tættest på anførerens næste klumme?

    Jeg spiller ud med mit bud:

    Vi ved, vi er meget bedre, end vi viste i torsdags. Det skal vi ud og demonstrere på søndag, hvor det er vigtigere end nogensinde, at alle er enige om at gå ud gøre det meget, meget bedre. Jeg tør godt garantere, at alle i truppen vil gå ud og give alt, hvad de har mod Silkeborg.

    Vinderen vil blive kåret af undertegnede, når den rigtige klumme rammer brondby.com.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  2. #2
    mjølner er offline Absolut et voksenproblem
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    543

    Re: Konkurrence: Hvem kan forudsige indholdet af Per Nielsens næste klumme?

    ›Brøndbys højt ansete anfører Per Nielsen er jo aldrig bleg for at
    ›tage bladet fra munden og tale rent ud af posen til klubbens
    ›fans, når holdet bare ikke har været godt nok.

    ›Hermed udskrives en lille konkurrence: Hvem kan på ægte Per
    ›Nielsensk forfatte det afsnit, der kommer tættest på anførerens
    ›næste klumme?

    ›Jeg spiller ud med mit bud:

    Vi ved, vi er meget bedre, end vi viste i torsdags. Det skal
    ›vi ud og demonstrere på søndag, hvor det er vigtigere end
    ›nogensinde, at alle er enige om at gå ud gøre det meget, meget
    ›bedre. Jeg tør godt garantere, at alle i truppen vil gå ud og
    ›give alt, hvad de har mod Silkeborg.


    ›Vinderen vil blive kåret af undertegnede, når den rigtige klumme
    ›rammer brondby.com.

    ›/Simon



    Hvem interesserer sig for hvad det lange, magre rør siger af mundlort.......det vælter jo ud af gabet på ham dag ud og dag ind....
    Prøv nu at kigge ud over brillekanten og se det hele UDEN for universitetet og dets evige politiske korrekthed.
    THE REAL WORLD!!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Konkurrence: Hvem kan forudsige indholdet af Per Nielsens næste klumme?

    Hvor er motivationen? Hvor er præmierne? HVOR ER PINGVINEN!?!?!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    438

    Re: Konkurrence: Hvem kan forudsige indholdet af Per Nielsens næste klumme?

    ›Vinderen vil blive kåret af undertegnede, når den rigtige klumme
    ›rammer brondby.com.

    ›/Simon

    Nogen præmier ? :P

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: Konkurrence: Hvem kan forudsige indholdet af Per Nielsens næste klumme?

    ... Per Nielsen tilføjer:

    "Det var slet ikke godt nok hvad vi præsterede i Ventpils, men jeg kan love ALLE Brøndbyfans at det er et andet hold der kommer på banen mod Silkeborg. I øvrigt skal der lyde en varm tak fra Dan og jeg til jer fans for den fantastiske opbakning vi oplevede i torsdags. I er simpelthen Danmarks BEDSTE!"


    Den kommer... Jeg brækker mig...

    Sibs

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    356

    Re: Konkurrence: Hvem kan forudsige indholdet af Per Nielsens næste klumme?

    Vi ved, at det ikke var godt nok. Der skal ikke herske nogen tvivl om at de mest skuffede er de folk, der har deres daglige gang i klebben. Men sådan er fodbold også. Det går op og ned, man taber og vinder. Det er her at sammenholdet virkelig viser sin styrke, for det er kun sammen vi kan komme ovenpå igen. Så lad os vise Silkeborg, at vi har moral nok til at sejre os ud af en svær tid. For sammen er vi Danmarks Stolthed!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    438

    Re: Konkurrence: Hvem kan forudsige indholdet af Per Nielsens næste klumme?

    "Den indsats vi leverede i torsdag var resultatet af Spillerforeningens strejke, og nu kan vi jo alle sammen se hvor fornuftig det var, at Danton og jeg selv gik ud af strejken, det var jo ene og alene vores skyld at vi ikke tabte kampen idag, bare se hvor stor en skandale det kunne været blevet, hvis ikke vi havde trænet igår. Efter kampen på søndag kan I være kritiske overfor os, så har vi haft noget tid til at træne sammen igen."

    Hermed mit bud.

    // Fr4nc0

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Konkurrence: Hvem kan forudsige indholdet af Per Nielsens næste klumme?

    ›Brøndbys højt ansete anfører Per Nielsen er jo aldrig bleg for at
    ›tage bladet fra munden og tale rent ud af posen til klubbens
    ›fans, når holdet bare ikke har været godt nok.


    Kære Simon.

    Hvorfor gøre livet let for Per? Han kommer jo bare herind og laver et c/p af alle de guldkorn, som bliver smidt i denne tråd!

    Men mon ikke at det bliver lidt a lá:

    ' Jeg kan godt love at det varmede i mit hjerte, da vi løb ind til opvarmning. Jeg er ked af at vi ikke kunne holde presset på Ventepils, vi havde håbet på at holde 0'et fra de forige kampe, men dommeren ville det åbenbart anderledes.
    Jeg kan love at vi vil tage de gode takter fra torsdagens kamp med til Silkeborgkampen.
    Vi vil nu fokusere 100% på mesterskabet, og jeg ved at, med hjælp fra jer fans, kan få skabet hjem i år.'
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Konkurrence: Hvem kan forudsige indholdet af Per Nielsens næste klumme?

    Jeg forudser gengivelser af klummer fra disse to datoer:

    16-03-2004 Per Nielsen: Undskyld
    10-03-2004 Per Nielsen: Så starter guldjagten

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Konkurrence: Hvem kan forudsige indholdet af Per Nielsens næste klumme?

    Ventspils kampen var naturligvis et kedeligt exit fra europæisk fodbold. Vi er desværre ikke optimalt kørende for tiden, og får ikke udnyttet vores chancer. Men vi må stå sammen og komme videre for dansk fodbolds skyld.

    På søndag møder vi topholdet Silkeborg, og her er det vigtigt vi står sammen som klub. Strejken er slut og den har vi nu lagt fuldstændig bag os. Jeg er overbevist om vi nok skal få en sejr, og alt alle vil kæmpe benhårdt i 90 minutter. Samtidig er jeg slet ikke i tvivl om, at vores fantastiske fans vil give os den støtte vi har fået så mange gange før, gennem hele kampen.


    Knus PerPer
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Konkurrence: Hvem kan forudsige indholdet af Per Nielsens næste klumme?

    "Dette er ikke den letteste klumme jeg har skrevet, men på den anden side er det ikke svært at finde et tema. Jeg vil ikke sige så meget om kampen, der er vist allerede sagt rigeligt. Det gælder nu om at glemme, og om at komme videre hurtigst muligt.
    Jeg vil dog godt lige benytte lejligheden til at undskylde på hele holdets vegne! Vi er selvfølgelig godt klar over, at det der blev præsteret i går ikke er noget vi kan være bekendt; det var pinligt og langt under vores niveau, og det er vi meget ærgerlige over, så hermed en undskyldning fra os alle!"

    Well, det er da et kvalificeret gæt ;-)

    mvh,
    -smølle

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Konkurrence: Hvem kan forudsige indholdet af Per Nielsens næste klumme?

    Undskyld!
    Jeg skal være den første til at beklage det skuffende resultat i torsdagens kamp. Vi leverer alle en skidt præstation, og det virker som om vi har en skrue løs (eller knækket), sådan som vi kollapser. Årsagen er nok mere mental end noget andet pga. al den hurlumhej, der har været på det seneste, så jeg vil gerne opfordre alle jer fantastiske fans, til igen at vise klassen og være med til at bære os frem på søndag. Sammen kan vi vinde mesterskabet i år - og måske de næste to år også.

    Ja det er jo bare et gæt, men det kunne da ske.
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    626

    Re: Konkurrence: Hvem kan forudsige indholdet af Per Nielsens næste klumme?

    Mit bud er, at Per-Pers klumme goes something like this:

    Det har været nogle turbulente dage i klebben, og ingen skal være i tvivl om, at vi alle kunne have været den megen uro op til kampen foruden. Vi er desværre ude af EC før den rigtig kom i gang, og uanset hvad man kan stille op af undskyldninger og forklaringer, så er det bare ikke godt nok for en kleb som BIF. Vi har i truppen haft et møde og fået renset ud i luften, så jeg er sikker på, at alle er klar til kampen mod Silkeborg. Selv om vi alle er enormt skeffede, så er det nu, at vi alle skal vise formatet og vise, at vi i BIF spiller med hjertet. På trods af det skuffende spil og resultat skal alle jer fans vide, at spillertruppen, og Asbjørn Tunnels i særdeleshed, sætter enorm pris på jeres fantastiske støtte.
    På med arbejdshandskerne og lad os få gulvet hjem til klebben.

    mvh Per-Per.
    Få koll på hvad der er prol
    http://whitetrashoftheday.blogspot.com/

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    548

    Re: Konkurrence: Hvem kan forudsige indholdet af Per Nielsens næste klumme?

    " Jeg skal være den første til at undskylde, det var simpelthen ikke godt nok hvad vi præsterede mod Ventpils. Men nu må vi tænke fremad og fokusere på mesterskabet, og det starter vi med mod Silkeborg. For så er al snak om konflikt og hvad ved jeg glemt. Og med opbakningen fra Danmarks bedste Fans er der ingen tvivl om det vil lykkes.
    ktulu

    The call of myself

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    296

    Re: Konkurrence: Hvem kan forudsige indholdet af Per Nielsens næste klumme?

    Nu er det en hel ny situation, år nul efter laudrup, så at sige, og jeg kan godt garantere at alle "ægte biffere" (mig og Danton, that is.) vi smøger ærmerne op og tager fat, og dette vil bedst cementeres med en sejer over FØREHOLDET silkeborg, der endnu mangler at vise sig som et tophold der magter at fastholde positionen over en årrække.
    ..OOOO.....OOO......O.....O..
    ..O.........O.......O....O...O....
    ..OOO....O..............O.O......
    ..O.........O.......O....O...O....
    ..O............OOO......O.....O..
    ---AVATAR ANARKISTERNE---

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kan vi låne biffernes 5-2 skilte til næste kamp-:))))
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 23.04.06, 10:02
  2. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 25.11.05, 11:07
  3. Ord/udtryk i den næste "Anførerens klumme"
    By Vahl in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.04.05, 18:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •