Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 59

Emner: En dyb analyse... Not

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    61

    En dyb analyse... Not

    Hey....

    Sad og læste nogle af jeres tråde igennem... Vil først sige, at det er et yderst velfungerende forum I har!

    Men.....
    Lad os tage det fra en ende af: Man er ikke tro overfor sin gud, kone osv hvis man bryder en strejke skriver begbi(e) i sin vedhæftede tekst!

    Det ved jeg ikke om er helt rigtigt, hvad har konen med det at gøre? Klasse.... må gerne uddybes! Man er tro for sin klub og sine fans. Hvis I strejkede på et tyndt grundlag mod en arbejdsgiver der havde hjulpet jer igennem 25 år, hvem ville i så støtte?

    Generelt så er der kun ting herinde, specielt i den vedhæftede tekst på profilerne, der går på at nedgøre Brøndby! Hmm altså det er nogle år siden at de fleste af os fra Brøndby kom over det stadie, hvor alt skulle drejes hen på PS&E! I er vel fans af FCK, og ikke hadefans af brøndby (Just join them), for de sidst nævnte er der mange af, men ikke alle ved en skid om bold!

    I bund og grund, støt nu bare jeres klub, den har sku brug for det! Selvfølgelig skal der være rivalisering, men lad nu ikke hadet drive jeres lyst til fodbolden, men istedet kærligheden til klubben, hvis den er tilstede!

    Felix

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: En dyb analyse... Not

    Han skulle i hvert fald prøve at se på SSO og Blok4 og se hvordan de ofte definerer sig som modpoler til FCK så her ender den vist uafgjort.

    At vi så har det bedste forum er så en helt anden sag.

    Sjovt hvordan man kan opsummere et helt forum ud fra et indlæg.

    mvh Stephphen

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: En dyb analyse... Not

    ›Hmm altså det er nogle år siden at de fleste af os fra Brøndby kom over det
    ›stadie, hvor alt skulle drejes hen på PS&E!

    Skal vi lige tage den én gang til?

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    662

    Re: En dyb analyse... Not

    ›! Hmm altså det
    ›er nogle år siden at de fleste af os fra Brøndby kom over det
    ›stadie, hvor alt skulle drejes hen på PS&E!

    Ahhhhahahahahaha.......griner højlydt....... bliver helt rød i hovedet........kan ikke trække vejret af grin.........*snøft*....tørere lige en enkelt tåre væk.......dyb indånding og jeg er klar igen....

    Det har jeg godt nok svært ved at nikke genkendende til. Jeg ser / høre da FCK / PSE nedgjort ved en hver ledig stund af mange biffer. Så jeg må melde pas til denne bemærkning.
    MVH
    Thomas

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    123

    Re: En dyb analyse... Not

    Skal jeg for en gang skyld bryde mit princip og svare på ikke fck'ers indlæg. Havde jeg lyst til at diskutere med ikke fck'ere, søgte jeg et andet forum....

    Men jeg synes faktisk du har ret! :-]

    Uden at jeg har nogen som helst holdning til, hvorvidt "os fra Brøndby er kommet over det stadie".

    Jeg gider nemlig ikke læse Jeres forum :-]

    T1

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    61

    Re: En dyb analyse... Not

    Ja jeg sidder også på kanten af stolen i spænding......!

    Lad os nu bare tage din vedhætede tekst!!! Kan sige at den er blevet sakset fra et interview, og drejet utroligt meget. Der er ingen kritik i at sige noget er uheldigt, som per n gør!

    Ellers kunne vi jo bare tage fat i Heine F, P Møller, Bo S og jeg kan godt finde flere som også har sagt noget der kan virke dobbeltmoralsk ved første syn.

    Min pointe er: hvorfor ikke hellere skrive noget om jer selv, end koncentrere jer om os? Hvad gør os så satans interessante, at hver gang der er en der læser et indlæg fra dig, så skal han se hvad Per Nielsen har udtalt???

    Felix

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    61

    Re: En dyb analyse... Not

    Find 10 indlæg, hvor skribenterne slutter af med "jeg hader fc" e.lign. på SSO!!!

    Selvfølgelig bliver jeres politik diskuteret derinde, ligesom vores gør herinde, og det er fair nok. Men ligefrem at gøre det til sit visitkort, vsier at hadet er større end kærligheden!!

    Felix

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: En dyb analyse... Not

    Måske fordi den udtrykker meget fint hvad mange føler om BIF. Hykleri og dobbeltmoral, og så måske at i biffere tager jeg selv så seriøst, at det er til at kaste op om.

    Den store forskel på FCK og BIF er, at vi (os fans altså) godt kan se, når vi har lavet noget lort. Vi er ikke så selvhøjtidelige. Dette er i mine øjne ikke gældende for BIF's fans.

    Det er direkte løgn, når du skriver, at I ikke skriver om PS&E (for at benytte dit sprogbrug). Prøv at se på SSO'en. Der er adskillige indlæg om kampen i ARKEN, som I så behændigt kalder vores hjemmebane. Der skrives om kampen mod fuckerne og jeg kan blive ved. I er akkurat lige så gode som os.

    Hvis det havde været en biffer, der havde skulle svare på et tilsvarende angreb på BIF, så havde vedkommende ikke selv kunnet se bjælen i eget øje. Det er forskellen på os!

    mvh Stephphen

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: En dyb analyse... Not

    ›Ja jeg sidder også på kanten af stolen i spænding......!

    ›Lad os nu bare tage din vedhætede tekst!!! Kan sige at den er
    ›blevet sakset fra et interview, og drejet utroligt meget. Der er
    ›ingen kritik i at sige noget er uheldigt, som per n gør!

    ›Ellers kunne vi jo bare tage fat i Heine F, P Møller, Bo S og jeg
    ›kan godt finde flere som også har sagt noget der kan virke
    ›dobbeltmoralsk ved første syn.

    ›Min pointe er: hvorfor ikke hellere skrive noget om jer selv, end
    ›koncentrere jer om os? Hvad gør os så satans interessante, at
    ›hver gang der er en der læser et indlæg fra dig, så skal han se
    ›hvad Per Nielsen har udtalt???

    ›Felix


    Jamen, Per Nielsen har fortjent at blive udstillet offentligt. Der er ikke så meget at gøre ved det. Du er iøvrigt velkommen til at finde lignende dumme udtalelser fra vores spillere. Findes de vil jeg meget gerne se dem, og det er jeg sikker på at mange andre også gerne ville. At man i BIF er så patetisk uproffesionelle kan vi vel ikke andet end at gøre opmærksomme på, igennem vores dertil indrettede debatforum.

    Havde SSO havde haft sammme mulighed, tror jeg ikke et øjeblik du skal være i tvivl, om at der var flere værre tekster i signaturen end herinde.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: En dyb analyse... Not

    Som på alle andre fora er der jo en naturlig spredning i niveauet. Jeg er ikke sikker på hvor du ligger i den spredning Felix, for du er ikke kommet med så mange argumenter endnu, som du vel at mærke kan bakke op. Det er ellers en god regel på et debatforum. Ellers bliver det jo bare udsagn.

    mvh Stephphen

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    233

    Re: En dyb analyse... Not

    Felix søde ven,

    tak for din fine dybdeborende 5-punktsafsløring af forholdene på dette forum.

    Som tak får du sådan en fin krabat, med ske og det hele !

    The Ghost of Laudrup - spøger stadig !!
    Er det ikke ved at blive lige i overkanten med alt det stemning ?!

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    61

    Re: En dyb analyse... Not

    Okay........!! Rart at nogle kan svare uden brugen af verbale ukvemsord :o)

    Alt det med diskutioner om dit og dat er ikke det jeg stiller spørgsmålstegn!

    Men ligemeget emnet, slutter mange af med at understrege hadet til Brøndby, prøver at udstille dem, konstaterer en dårlig politik osv... HVORFOR??

    Jeg kan godt snakke om Brøndby uden FCK PS&E skal blandes ind i det....!

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: En dyb analyse... Not

    Fint at du godt kan det, sådan er der også flere FCK'ere der har det.

    At de to klubber er hinandens modpoler kan man ikke gøre noget ved. Det er ligesom det der driver værket, og det er det der gør, at vi gang på gang har kampe mod hinanden med 30.000+ tilskuere. Det er den intensitet der gør, at man på mange arbejdspladser glæder/gruer for at møde mandag alt efter klubbernes resultater i weekenden.

    Dit angreb er derfor ikke smart, da du ikke kan dokumentere dine påstande. Så blander du i øvrigt pærer og bananer ved at rode konflikten ind i sag, da den ret beset ikke har noget at gøre i denne diskussion. I Brøndby må man ikke mene, at spillerne havde en fair sag. Herinde er holdningen lidt mere nuanceret. Der er stor splittelse iblandt FCK's fans. Der er ca lige mange for og imod, hvilket en afstemning viste.

    Jeg synes helt alvorligt at du skulle se på egne fora og så revurdere, om I ikke er lige så gode/slemme som vi er.

    Hvordan du er kan trods alt ikke benyttes til at illustrere hvordan BIF's fans er, lige som jeg næppe er en god repræsentant for hvordan FCK's fans er. Virkeligheden er heldigvis mere nuanceret.

    mvh Stephphen

  14. #14
    Abzalon er offline Lalleglad Jubeloptimist
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    670

    Re: En dyb analyse... Not

    ›Lad os nu bare tage din vedhætede tekst!!! Kan sige at den er
    ›blevet sakset fra et interview, og drejet utroligt meget. Der er
    ›ingen kritik i at sige noget er uheldigt, som per n gør!

    Hvis Per Ns udtalelse er i orden, hvorfor har du så noget imod at den bliver citeret i en signatur?

    Personligt synes jeg at det er uheldigt, at du ikke kan se det uheldige i at Per N igennem pressen kritiserer Sennels for at kritiserer holdkammerater igennem pressen ;o)
    .
    "... I could cry for the time I've wasted, but that's a waste of time and tears ..."
    .

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: En dyb analyse... Not

    I denne tråd har foreløbigt kun en bruger en signatur, der berører BIF. Det er nemlig /Simon, der har et noget uheldigt citat fra rivalernes anfører. Næppe noget bevis men hvad ved jeg?

    mvh Stephphen

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. dyb undren! (om Morten Olsens udtagelses-kriterier, red.)
    By Firefyrre in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 05.06.05, 16:04
  2. DYB DYB skuffelse over fckfc og shoppen
    By nokredit in forum Kontoret
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 22.05.05, 15:08
  3. Den lange, tunge analyse...
    By KK in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 05.08.04, 10:04
  4. Keeper-situationen. En analyse.
    By NewerNN in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 12.06.04, 21:14
  5. Analyse skema/model...
    By Outpatient in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 10.12.03, 21:31

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •