Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 59

Emner: En dyb analyse... Not

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: En dyb analyse... Not

    ›HVORFOR??

    Jeg er da blevet noget klogere i dette indlæg, men jeg forstår stadig ikke hvorfor du vælger at tolke det som en beskyldning om at du er muldvarp etc, hvilket er en indgangsvinkel du selv vælger på et ellers rimeligt nøgternt spørgsmål (din overskrift i oprindelige indlæg) og det undrer mig sq for at sige det mildt ! Det morsomste er dog de infantile beskyldninger kommer fra /Simon og dem der er inde i ham.......

    Mvh,
    Bopa
    Mvh,
    Bopa

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Hmm, ease down!

    Så kig du lige Sidelinjen igennem, og du vil se, at der delte meninger om NCH blandt FCK's fans. Vi er ikke en flok, der ikke kan forholde os kritisk om egne. Som skrevet et andet sted, så opfatter jeg dette som en af de store forskelle på de to fankulturer.

    At NCH udtalte det kunne jo hænge sammen med en strategi for at få CP solgt dyrere. Det er sikkert ikke i pagt med sandheden det han har sagt, men hvis det havde givet flere gysser, så havde det været smart. Den samme strategi forsøger jeres doktor jo også tit (sidst set med salget af AJ), så også her ender det uafgjort.

    mvh Stephphen

  3. #18
    Pete er offline BIF var bare en bobel :-(
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    263

    Re: En dyb analyse... Not

    ›Okay........!! Rart at nogle kan svare uden brugen af verbale ukvemsord :o)

    Jaah, det er jo ikke SSO det her. Lå lige til højrebenet (;

    ›Alt det med diskutioner om dit og dat er ikke det jeg stiller spørgsmålstegn!

    ›Men ligemeget emnet, slutter mange af med at understrege hadet
    ›til Brøndby, prøver at udstille dem, konstaterer en dårlig
    ›politik osv... HVORFOR??

    Og som du sikkert også bemærker, er det fortjent.

    ›Jeg kan godt snakke om Brøndby uden FCK PS&E skal blandes ind i det....!

    Rolig nu, gamle jas. Vi snakker altså autosignatur her. Dvs. noget som kommer med automatisk hver gang en skribent skriver et indlæg - ikke noget, som bliver skrevet konsekvent hver gang. Og iøvrigt, så er det sjældent et signatur danner grundlag for en debat. Heller ikke når vi en sjælden gang diskuterer Brøndby.

    Jeg er sikker på, at det ingen forskel vil være, når I engang får et lignende forum med BRUGERREGISTERERING NU!!!!

  4. #19
    Abzalon er offline Lalleglad Jubeloptimist
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    670

    Re: Hmm, ease down!

    ›Har lige postet indlægget, og har allerede 2 sidders svar.....
    ›ved ikke hvor hurtigt du skriver, men jeg kan sku ikke nå at
    ›svare!

    ›Dobbeltmoral: Don Ø om Chr. Poulsen da Southhampton var
    ›ineresseret. Hvorfor sælge ham nu for 70 mil. når vi om 2 år ka
    ›få det dobbelte for ham..... 3 uger senere spillede han i
    ›Schalke, 70 mill........

    ›Og hvis I ikke selv har opdaget det, så er Niels Christian
    ›TALstrøm altid god for en god griner! Manden der mener at dbu
    ›bestyrelsen til dels ødelægger fodbold i DK!!
    ›HAN HAR SELV VÆRET STOR FORTALER FOR NETOP DEN TYPE BESTYRLSE.
    ›Ikke at jeg synes om DBU

    ›Felix

    Jeg kan noterer at du starter tråden med kritikken, at for mange FCKere sviner bif til i deres indlæg, hvorefter du (biffer) fortsætter med indlæg der sviner FCK til. For at citerer Per N "Det er uheldigt".

    Det kører sgu for dig :o)
    Sidst redigeret af Abzalon : 10.09.04 kl. 14:22
    .
    "... I could cry for the time I've wasted, but that's a waste of time and tears ..."
    .

  5. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    61

    Re: En dyb analyse... Not

    Tak for et ordentligt svar/spørgsmål Stephe... Fuck hvordan er du staver det!

    Hvorfor fik spillerne ikke en fair sag?? Der er INTET bevis for at Per B har haft noget som heelst med alt det strejkebryderri at gøre... Det er vel og mærke rygter startet af Nr 32! Klart at spillere som Per og Dan A har en stærk følelse for klubben....

    Personligt ser jeg gerne Wieghorst forlod klubben eller droppede karrieren! Efter de udtalelser han har lavet, er han ikke en Brøndby mand i min forstand. Og til dels gælder det samme for sennels!

    Ved godt at ingen kan ses over en kam, men hvis du selv ligger mærke til det, så kan indlæg om "FCK i NY" have vedhæftede filer med BIF...?

    Felix

  6. #21
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    1,050

    Re: En dyb analyse... Not

    ››Hmm altså det er nogle år siden at de fleste af os fra Brøndby kom over det
    ››stadie, hvor alt skulle drejes hen på PS&E!

    ›Skal vi lige tage den én gang til

    ROLLING ON FLOOR LAUGHING

  7. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,497

    Re: En dyb analyse... Not

    ›Tak for et ordentligt svar/spørgsmål Stephe... Fuck hvordan er du staver det!

    ›Hvorfor fik spillerne ikke en fair sag?? Der er INTET bevis for
    ›at Per B har haft noget som heelst med alt det strejkebryderri at
    ›gøre... Det er vel og mærke rygter startet af Nr 32! Klart at
    ›spillere som Per og Dan A har en stærk følelse for klubben....

    ›Personligt ser jeg gerne Wieghorst forlod klubben eller droppede
    ›karrieren! Efter de udtalelser han har lavet, er han ikke en
    ›Brøndby mand i min forstand. Og til dels gælder det samme for
    ›sennels!

    ›Ved godt at ingen kan ses over en kam, men hvis du selv ligger
    ›mærke til det, så kan indlæg om "FCK i NY" have
    ›vedhæftede filer med BIF...?

    ›Felix


    Okay mester. Nu stopper galskaben. Det er okay at Brøndbyspillere/ledere udtaler sig om alt, hvad de nu engang har lyst til? Og du mener endda at Per Nielsens ord blev fordrejet af pressen. Alligevel formår du at fyre sådan en gang galle af: "Det er vel og mærke rygter startet af Nr 32". Kan du ikke selv se hvor dumt det er?

  8. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    81

    Sv: En dyb analyse... Not

    Nu har Felix fået 250 meter længere Randers reb end de fleste FCK'er får hos SpasserSpasserOnline (Hvis jeg må skrive dette. Det er vel ikke for Bundbyhadsk), på et helt år. Jeg tror vi er meget tolerante og yderst fredelige. Vi hader ingen og går med livrem og seler!

  9. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,013

    Sv: Re: En dyb analyse... Not

    ›Tak for et ordentligt svar/spørgsmål Stephe... Fuck hvordan er du staver det!

    ›Hvorfor fik spillerne ikke en fair sag?? Der er INTET bevis for
    ›at Per B har haft noget som heelst med alt det strejkebryderri at
    ›gøre... Det er vel og mærke rygter startet af Nr 32! Klart at
    ›spillere som Per og Dan A har en stærk følelse for klubben....

    ›Personligt ser jeg gerne Wieghorst forlod klubben eller droppede
    ›karrieren! Efter de udtalelser han har lavet, er han ikke en
    ›Brøndby mand i min forstand. Og til dels gælder det samme for
    ›sennels!

    ›Ved godt at ingen kan ses over en kam, men hvis du selv ligger
    ›mærke til det, så kan indlæg om "FCK i NY" have
    ›vedhæftede filer med BIF...?

    ›Felix

    Er man i en konflik - ja så er man i en konflikt. Hvis man ikke kan stå inde for konflikten skal man melde sig ud af den inden konfliken begynder. Sådan er det på hele arbejdsmarkedet. Prøv at sidestille Per med en teamleader i dansk supermarked. Dansk supermarked vil indføre regler der gør at en butik skal betale kompensation til en anden butik hvis Per vil skifte arbejde.

    Fuldstændigt forrykt ikke?

    Så går per og alle hans kolleger i strejke - alle er glade.

    Nu er det sådan at Alex Nyborg madsen kommer til byen og har proklameret at han skal ind og handel i Dansk supermarked. Per er Alex's allerstørste fan - og vil derfor gerne stå i butikken når alex kommer forbi - derfor bryder Per ud af strejken og melder sig ud af fagforeningen der kæmper i hans navn. Per er nu strejkebryder eller skruebrækker populært.

    Hvis du kan se ud over din BIF kasket, vil du se at der er meget mere på spil her en en fodboldkamp mellem BIF og Ventspils - der her drejede sig IKKE om BIF men hele danmarks fodboldklubber. At Per og Danton træder ud af strejken efter at den er begyndt og lige før en vigtig kamp for BIF - er at være 100% skruebrækker og super egoist på sine og BIFs vegne.

    Du havde nok syntes det samme hvis der var et par FCK'ere der havde gjort det samme - tænk det nu rigtigt godt igennem før du svarer.
    Mvh PIB

    Den eneste forskel mellem Bjarne Riis og de andre cykelryttere er at Bjarne Riis ikke lyver mere.
    pib's Avatar

  10. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Sv: En dyb analyse... Not

    Jeg vil ikke udtale mig om noget, da jeg bare er en skide muldvarp på 13 år...

    MULL!
    MOLL!
    MÅL!
    MOLE!

    Thi hi.. Fnis..

    Nå men.. Egentlig er jeg ikke meget for sådanne indlæg (løøøøøgn)..- men flere sætninger i dit første indlæg gør, at jeg hverken kan eller vil tage dig seriøs..

    VI ELSKER KUN KLEBBEN OG HADER IKKE PS&E OG DERES FUCKING PLASTIKFANS!

  11. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    751

    Re: Sv: Re: En dyb analyse... Not


    › tænk det nu rigtigt godt igennem før du
    ›svarer.

    Tror du virkelig det ville hjælpe???

    forundret,

    tric
    Paco er solskin på en regnvejrsdag, et sejrsmål i overtiden, et pressemøde i agurketiden! Paco er den ekstra redningsbåd på Titanic. Paco er nærmere GUD

  12. #27
    Pete er offline BIF var bare en bobel :-(
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    263

    Re: Hmm, ease down!

    ›Har lige postet indlægget, og har allerede 2 sidders svar.....

    Når vi lugter muligheden for et nyt, godt signatur, så følger vi sgu op det.

  13. #28
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    63

    Re: En dyb analyse... Not

    ›Hey....

    ›Sad og læste nogle af jeres tråde igennem... Vil først sige, at
    ›det er et yderst velfungerende forum I har!

    Vi er også glade for det :o)

    ›Men.....
    ›Lad os tage det fra en ende af: Man er ikke tro overfor sin gud,
    ›kone osv hvis man bryder en strejke skriver begbi(e) i sin
    ›vedhæftede tekst!

    Det er måske lige meget at tilskrive den ellers velformulerede Begbie; det er vist et Jack London citat, men det er da rart, du kan analysere dig frem til signaturens berretigelse.

    ›Det ved jeg ikke om er helt rigtigt, hvad har konen med det at
    ›gøre? Klasse.... må gerne uddybes! Man er tro for sin klub og
    ›sine fans. Hvis I strejkede på et tyndt grundlag mod en
    ›arbejdsgiver der havde hjulpet jer igennem 25 år, hvem ville i så
    ›støtte?

    Det er jo en længere diskussion - og du virker ikke som om, det ligefrem er debatten i ordet debatforum, du vægter højest. Men hvis du gerne vil diskutere strejken og derigennem måske også få forståelse for Jack London-citatet, så kan jeg hjælpe med:

    http://fckfc.dk/forums/showthread.php?t=10615
    http://fckfc.dk/forums/showthread.php?t=10540
    http://fckfc.dk/forums/showthread.php?t=10542

    Der er selvfølgelig mange flere, da vi ikke er nødt til at slette hvert kvarter.


    ›Generelt så er der kun ting herinde, specielt i den vedhæftede
    ›tekst på profilerne, der går på at nedgøre Brøndby! Hmm altså det
    ›er nogle år siden at de fleste af os fra Brøndby kom over det
    ›stadie, hvor alt skulle drejes hen på PS&E! I er vel fans af
    ›FCK, og ikke hadefans af brøndby (Just join them), for de sidst
    ›nævnte er der mange af, men ikke alle ved en skid om bold!

    Langt størstedelen herinde holder selvfølgelig mere med FCK end mod BIF, men du må da indrømme, at nogen gange, så er det s'gu for nemt lige at finde et charmerende citat fra Per Nielsen, der ikke alene forklarer, hvem BIF er og står for, men samtidig også illustrerer, hvordan vi netop ikke ønsker at være; derved får netop disse foden-i-spinaten-situationer en helt speciel dobbelttydig identitetsskabelse. Lidt på samme måde, hvis en SOS'er skriver, at "I BIF handler det kun om fodbold" - et udsagn, der på overfladen kunne fremstå som en positiv tilkendegivelse af, at BIF er en fodboldklub; MEN i samme sekvens ligger ligesåmeget et negativt udsagn, der siger, at hos nogle andre "handler det ikke kun om fodbold" (qua konteksten refereres der som regel til FCK). Så hvis du leder SSO igennem efter udsagn, der understreger BIF særegne klebånd, så vil du støde på utallige eksempler, der vil kunne lede til samme konklusion. I positionerer jer mere i det skjulte, måske fordi mange af jeres fans formentlig ikke vil kunne bære en erkendelse af, at klubben netop ikke er det eneste for jer: antagonismerne lever i den grad på vestegnen!


    ›I bund og grund, støt nu bare jeres klub, den har sku brug for
    ›det! Selvfølgelig skal der være rivalisering, men lad nu ikke
    ›hadet drive jeres lyst til fodbolden, men istedet kærligheden til
    ›klubben, hvis den er tilstede!

    Jeg tror, jeg har ret!


    ›Felix

    Post-Hippien.
    "I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!"

  14. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    61

    Re: En dyb analyse... Not

    Nej det kan jeg ikke... giv mig 1 god grund til at Per B skulle starte et rygte der sætter stor tvivl ved hans adfærd i forbindelse med strejken!!

    Eller en der viser hvorfor Per Nielsen skulle starte et sådan rygte!

    Der er ingen der kan bekræfte at Per b har haft noget med det at gøre, alle3 parter har afvist det personligt. Både Dan, per of per!

    Felix

  15. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,497

    Re: En dyb analyse... Not

    ›Nej det kan jeg ikke... giv mig 1 god grund til at Per B skulle
    ›starte et rygte der sætter stor tvivl ved hans adfærd i
    ›forbindelse med strejken!!

    ›Eller en der viser hvorfor Per Nielsen skulle starte et sådan rygte!

    ›Der er ingen der kan bekræfte at Per b har haft noget med det at
    ›gøre, alle3 parter har afvist det personligt. Både Dan, per of
    ›per!

    ›Felix

    Forstår du ingenting? Det har intet at gøre med hvorvidt Per B eller Peter Møller har startet et rygte. Det der er problemet er at DU skal lære at se tingene nuanceret. Livet er ikke sort/hvidt (Selvom /Simon påstår det).

    Når du kommer med et postulat vedrørende hvad en FCK'er har udtalt. Så tænk dig lige om, og overvej om det nu også er rigtigt. Jeg ved ikke om Per Nielsen har udtalt hvad han har gjort til Forza, jeg ved ikke om Møller har udtalt det du påstår (Som jeg kun har hørt fremført fra Brøndby fans side). Derfor vælger jeg ikke at udtale mig.

    Og så skriver man en-to-tre-fire-fem-seks-syv-otte-ni-ti og ikke 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10.

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. dyb undren! (om Morten Olsens udtagelses-kriterier, red.)
    By Firefyrre in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 05.06.05, 16:04
  2. DYB DYB skuffelse over fckfc og shoppen
    By nokredit in forum Kontoret
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 22.05.05, 15:08
  3. Den lange, tunge analyse...
    By KK in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 05.08.04, 10:04
  4. Keeper-situationen. En analyse.
    By NewerNN in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 12.06.04, 21:14
  5. Analyse skema/model...
    By Outpatient in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 10.12.03, 21:31

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •