Viser resultater 1 til 15 af 15

Emner: FCK - BIF skal være vendepunktet den 19.9

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    FCK - BIF skal være vendepunktet den 19.9

    Efter dagens TV kamp mellem Aab - BIF kan man godt blive i tvivl, om vi kan matche BIF denne gang. Der var god figth og tempo over kampen i Aalborg. Ikke lige noget vi har vist i dette efterår.
    Spillerne og trænerstaben må tage sig sammen nu. Det er næsten ikke til at bære, hvis vi skal miste point på hjemmebane til bifferne. Som det ser ud nu, er de jo bedre kørende end vi er.
    Håber det bedste, men frygter det værste på søndag.
    Man glæder sig ikke som tidligere til dette opgør. På grund af FCK har spillet elendigt indtil videre.
    Nu kommer der garanteret nye spillere på nye pladser igen til på søndag, så de skal bruge kampen til at finde hinanden endnu engang.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    110

    Re: FCK - BIF skal være vendepunktet den 19.9

    tjaaah. Lad os antage at vi slår BIF eller spiller uafgjort. Vil det så være et vendepunkt? taget i betragtning at BIF absolut også har spillet som en sæk kartofler dette efterår.
    I am a little bakelite tram, and my name is barnacle bill!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    528

    Re: FCK - BIF skal være vendepunktet den 19.9

    Det ligner sidste år,
    Det ...................

    og dem taber FCK ikke til.
    Fucking
    Cool
    København

    Fodbold er ikke et spørsmål om liv
    eller død...............Det er meget mere.
    Fremtiden er LYS.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: FCK - BIF skal være vendepunktet den 19.9

    Jeg håber selvfølgelig ikke, at FCK taber en kamp - og på ingen måder håber jeg, at når de forhåbentlig sjældne nederlag kommer, bliver i kampe mod Brøndby. Således heller ikke d. 19. september - derfor er mit ønske også, at vi mindst spiller uafgjort, og stille og roligt får bygget lidt selvtillid op.

    MEN! - jeg frygter, at hvis kampen mod Brøndby (endnu engang) falder ud til vores fordel, så bliver dette endnu en sovepude. Ligesom Hans Backes - måske oprigtige, men ikke desto mindre - naive udtalelse (efter Randers-kampen) om, at han da havde håbet på, at landskampspausen og sejren mod AaB, ville have sat tingene på rette spor. Jøsses, Backe - du om nogen skal da have fingeren på pulsen vedr. lige præcis trupstemning og den generelle gejst - ligeledes er det for en stor del hans ansvar, at stemning og gejst kan følge med forventningerne om en godkendt præstation (resultatet i øvrigt underordnet).

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,013

    Sv: Re: FCK - BIF skal være vendepunktet den 19.9

    ›Jeg håber selvfølgelig ikke, at FCK taber en kamp - og på ingen
    ›måder håber jeg, at når de forhåbentlig sjældne nederlag kommer,
    ›bliver i kampe mod Brøndby. Således heller ikke d. 19. september
    ›- derfor er mit ønske også, at vi mindst spiller uafgjort, og
    ›stille og roligt får bygget lidt selvtillid op.

    ›MEN! - jeg frygter, at hvis kampen mod Brøndby (endnu engang)
    ›falder ud til vores fordel, så bliver dette endnu en sovepude.
    ›Ligesom Hans Backes - måske oprigtige, men ikke desto mindre -
    ›naive udtalelse (efter Randers-kampen) om, at han da havde håbet
    ›på, at landskampspausen og sejren mod AaB, ville have sat tingene
    ›på rette spor. Jøsses, Backe - du om nogen skal da have fingeren
    ›på pulsen vedr. lige præcis trupstemning og den generelle gejst -
    ›ligeledes er det for en stor del hans ansvar, at stemning og
    ›gejst kan følge med forventningerne om en godkendt præstation
    ›(resultatet i øvrigt underordnet).

    Læser jeg dig bare lidt for bogstaveligt - eller mener du at det vil komme os til gode at tabe denne kamp til BIF "for at vi kan vågne op"?

    Det rødderne har brug for er sq. da et par succes oplevelser - idstedet for at få tudet ørenen fulde af middelmådighed. (for det er det vi viser lige nu)
    - næ du skulle hellere håbe på at vi kører dem ud af banaen i den grad - det ville gøre godt for holdet. Lige netop dette hold mangler at bevise at de kan samme.
    Mvh PIB

    Den eneste forskel mellem Bjarne Riis og de andre cykelryttere er at Bjarne Riis ikke lyver mere.
    pib's Avatar

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,219

    Re: FCK - BIF skal være vendepunktet den 19.9

    Jeg er meget enig i overskriften. Det skal være vendepunktet. Taber vi denne kamp så tror jeg det for alvor kan gå helt galt. Erindrer Backes ord efter den der 1-1 kamp i Parken hvor Allan "jeg fucker altid up mod København" Olesen lavede et klosset straffe på Pettersson, så Peter Nielsen kunne udligne. Backe sagde noget i retning af at hvis vi havde tabt der så kunne det hele været ramlet... Jeg tror meget vel det samme kan gøre sig gældende denne gang.

    Jeg sætter min lid til individualisterne (ekstra bittert at vi mangler Hoseth!) på søndag. Og fremfor alt Zuma, men jeg må indrømme at jeg frygter denne kamp mere end sædvanligt og har dårlige vibes. På trods af stastikken, vores på papiret bedre trup osv.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Sv: Re: FCK - BIF skal være vendepunktet den 19.9

    ›Læser jeg dig bare lidt for bogstaveligt - eller mener du at det
    ›vil komme os til gode at tabe denne kamp til BIF "for at vi
    ›kan vågne op"?

    ›Det rødderne har brug for er sq. da et par succes oplevelser -
    ›idstedet for at få tudet ørenen fulde af middelmådighed. (for det
    ›er det vi viser lige nu)
    ›- næ du skulle hellere håbe på at vi kører dem ud af banaen i den
    ›grad - det ville gøre godt for holdet. Lige netop dette hold
    ›mangler at bevise at de kan samme
    - Hej pib. Det undrer mig meget, at du komplet overser denne her: "derfor er mit ønske også, at vi mindst spiller uafgjort, og stille og roligt får bygget lidt selvtillid op".
    For det er selvsagt mit højeste ønske, at vi såvel kommer ud af næste weekends kamp med et positivt resultat SAMTIDIG med, at vi får opbygget lidt (gerne meget!) selvtillid.
    Mit "MEN!" er såmænd blot afstedkommet af en frygt for, at et positivt resultat mod de største konkurrenter (ligastillingen underordnet), vil betyde en endnu større og langt blødere pude, lige til at falde i en bjørnesøvn på for vores spillere (og trænere?).

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: FCK - BIF skal være vendepunktet den 19.9

    ›Det ligner sidste år,
    ›Det ...................

    ›og dem taber FCK ikke til.
    STOP DET JINXERI!!!
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: FCK - BIF skal være vendepunktet den 19.9

    SÅ STOPPER ALLE DEN HER SNAK NU !!!!!!!!!!

    Jeg har også brillieret med indlæg om det hele er noget pis, men vi er sgu nødt til at tage os sammen og tro på det.....

    Tænk hvis spillerne får det samme, aaaahhhhh det går nok ik mod Klebben.......

    VI NAKKER DE HUNDE, og sådan er vi nødt til at tænke for ellers går det sgu først galt.....

    FORZA FC, vi vinder på søndag....hvorfor.....? fordi det gør vi næste altid mod BIF.

    Mvh Thomas
    ****************************** ***************************
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    252

    Sv: FCK - BIF skal være vendepunktet den 19.9

    ....Hørt!! :D

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    610

    Re: FCK - BIF skal være vendepunktet den 19.9

    ›SÅ STOPPER ALLE DEN HER SNAK NU !!!!!!!!!!

    ›Jeg har også brillieret med indlæg om det hele er noget pis, men
    ›vi er sgu nødt til at tage os sammen og tro på det.....

    ›Tænk hvis spillerne får det samme, aaaahhhhh det går nok ik mod Klebben.......

    ›VI NAKKER DE HUNDE, og sådan er vi nødt til at tænke for ellers
    ›går det sgu først galt.....

    ›FORZA FC, vi vinder på søndag....hvorfor.....? fordi det gør vi
    ›næste altid mod BIF.

    Der er ikke ngoet hvorfor - faktum er at vi altid slår de uvaskede når de besøger vores fine by..... Drengene skal nok være på toppen når det gælder, og vi kører også mesterskabet i hus (Det har Don Ø jo slv lovet ;o)

    Seks dage og to min. til kampstart.....
    Cph. Pivert Boyz #8

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    528

    Re: FCK - BIF skal være vendepunktet den 19.9

    ›STOP DET JINXERI!!!

    Hey Jak, DER!
    Intet jinxeri.

    Jeg gentager:
    Fucking
    Cool
    København

    Fodbold er ikke et spørsmål om liv
    eller død...............Det er meget mere.
    Fremtiden er LYS.

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    Re: FCK - BIF dømmes af Milton 19.9

    Kim Milton dømmer FC København-Brøndby

    For anden gang i 2004 dømmer Kim Milton Nielsen ny-klassikeren mellem FC København og Brøndby i Parken. Knud Stadsgaard åbner 8. runde med at dømme det jyske topopgør mellem FC Midtjylland og Silkeborg.


    Der er bud efter nogle af landets bedste dommere og linjedommere flere gange i løbet af den kommende uges tid.

    DBUs Elitedommergruppe evaluerede søndag aften dommernes indsats i weekendens kampe, og har blandt andet på den baggrund fordelt kampene i den kommende weekend og midtuge-runde i SAS Ligaen mellem de i alt 14 dommere i den bedste række.

    Knud Stadsgaard åbner 8. runde om lørdagen med topgøret mellem FC Midtjylland og Silkeborg. Søndagens tv-kamp er ny-klassikeren FC København - Brøndby på et næsten udsolgt national stadion, og for anden gang i 2004 er det Kim Milton Nielsen, der styrer kampen i Parken.
    I de øvrige kampe i 8. runde leder Nicolai Vollquartz opgøret mellem OB og FC Nordsjælland søndag eftermiddag i Odense, Rene Christensen skal til Viborg og dømme hjemmeholdets kamp mod Randers, mens Emil Laursen er på plads i Århus til AGF-Herfølge. Thomas Vejlgaard skal lede kampen søndag eftermiddag mellem Esbjerg og AaB.


    Elitedommergruppen har samtidig påsat dommerne til næste uges midugerunde onsdag den 22. september, hvor Emil Laursen og Kim Milton Nielsen igen er på banen. Herudover dømmer Michael Svendsen Esbjerg-OB, Peter Rasmussen leder slaget i Parken mellem FC København og AGF, FC Midtjylland tager imod Viborg, hvor Martin Wulff styrer fløjten, og Claus Bo Larsen dømmer det jyske opgør mellem AaB og Randers.

    Dommerpåsætningen til SAS Ligaens 8. runde er som følger:

    Lørdag den 18. september:
    FC Midtjylland-Silkeborg (klokken 17.00): Knud Stadsgaard

    Søndag den 19. september:
    AGF-Herfølge (klokken 15.00): Emil Laursen
    Esbjerg-AaB (klokken 15.00): Thomas Vejlgaard
    OB-FC Nordsjælland (klokken 15.00): Nicolai Vollquartz
    Viborg-Randers (klokken 15.00): Rene Christensen
    FC København-Brøndby (klokken 17.35): Kim Milton Nielsen


    Dommerpåsætningen til SAS Ligaens 9. runde er som følger:

    Onsdag den 22. september
    Brøndby-FC Nordsjælland (klokken 19.00): Emil Laursen
    Esbjerg-OB (klokken 19.00): Michael Svendsen
    FC København-AGF (klokken 19.00): Peter Rasmussen
    FC Midtjylland-Viborg (klokken 19.00): Martin Wulff
    Silkeborg-Herfølge (klokken 19.00): Kim Milton Nielsen
    AaB-Randers (klokken 19.00): Claus Bo Larsen


    Baggrund:

    Påsætningen af dommerne til kampene i SAS Ligaen sker ud fra tre kriterier.

    DBUs elitedommergruppe benytter et rotationsprincip, som har til formål at sikre en hensigtsmæssig fordeling af de seks SAS Liga-kampe i hver runde mellem de 14 dommere.

    Dertil kommer en vurdering af den enkelte dommers aktuelle niveau. Dommerne i SAS Ligaen vurderes og evalueres således af en dommerbedømmer efter hver enkelt kamp.

    Bedømmernes vurderinger ligger herefter til grund for påsætningen til den efterfølgende weekends runde i SAS Ligaen og også til en mulig efterfølgende midtuge-spillerunde.

    Påsætningen foretages af DBUs elitedommergruppe, der ud fra en faglig vurdering dermed har mulighed for at påsætte dommerne til de opgaver, de vurderes bedst egnede til på det pågældende tidspunkt, samt i andre tilfælde at sætte dommerne af efter én eller måske et par mindre gode præstationer og derved give dem tid til at restituere.

    Derudover tager gruppen hensyn til dommernes ønsker om fridage af erhvervsmæssige eller private årsager og til eventuelle internationale opgaver.

    Elitedommergruppens evaluering af den enkelte dommers indsats forbliver en intern dialog mellem udvalget og dommeren.

    ”Det er vores fornemmeste opgave at gøre dommerne endnu bedre. Og det gør vi bedst gennem en direkte og konstruktiv dialog med dommerne. Ikke gennem en offentliggørelse af indholdet af vores vurderinger og samtaler med dommerne”, udtaler tidligere topdommer, Kaj Østergaard, der er formand for DBUs Elitedommergruppe og medlem af DBUs dommerudvalg.

    Proceduren, der blev indført i sæsonen 2003/2004 giver også mulighed for at sikre dommerne i SAS Ligaen en ekstra respons på deres indsats udover den, de modtager fra dommerbedømmeren på stadion straks efter kampene.

    ”Vi benytter naturligvis også denne mulighed undervisningsmæssigt og til at orientere dommerne om vores evalueringer i de tilfælde, hvor det er hensigtsmæssigt”, forklarer Kaj Østergaard.

    Undtagelse for reglen om påsætning op til hver enkelt spillerunde i SAS Ligaen er som nævnt midtugerunderne. Af praktiske årsager – dommernes frihed fra civilt arbejde, transportarrangementer med mere – foretages påsætningerne til midtugekampene i forbindelse med den foregående weekendrunde.

    Uanset spilleprogrammet i de tre sidste runder af SAS Ligaen påsættes dommerne og linjedommerne før hver enkelt runde. I de to sidste spillerunder skal alle seks kampe i SAS Ligaen i øvrigt spilles samtidigt.

    Påsætningen af liniedommere og dommerbedømmere foretages af administrative årsager forud for hver halvsæson.

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: FCK - BIF skal være vendepunktet den 19.9

    .....og så blev det tid til et jubeloptimist indlæg!

    Jeg mener nemlig ikke vi kunne ønske os nogen bedre modstander end bif hjemme lige nu.

    Begrundelse; noget af det vi mangler mest pt. er som Hjalte siger, viljen til at give de sidste ti procent. I en fyldt Parken mod ærkerivalerne, er der vist ingen tvivl om, at alle er topsuper motiverede.......og så er det jo trods alt i alt ret gode fodboldspillere vi har, så FCK skal nok levere en rigtig fornuftig kamp.
    Samtidig har det bifhold vi skal møde, på kort tid mistet stort set alle de rutinerede og bærende kræfter, der skal gå forest i sådan en kamp. Hvis SkruebrækkerSkruebrækker er ude, er det jo stort set kun unge spillere, der alle har kunne nyde godt af at have nogle at læne sig op ad i de store kampe....
    Så i en fyldt Parken mod et toptændt FCK hold, vil det ringeste og mest urutinerede bifhold i mange år komme til kort....og lad så den forventede sejr over bif blive starten på et mere motiverende efterår, end det vi hidtil har set.....
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    Re: FCK - BIF skal være vendepunktet den 19.9

    Forslag til holdopstilling?

    Rabo


    Ole - Bo - Dan - Lars

    Silber - Tobias - Hjalte - Traore (eller Bech/Fredgaard)

    Zuma - Alvaro (eller Bech)

    12: Fredgaard
    13: Elrio
    14: Røll, hvis han er klar
    15: Gall
    Det lader jo til at være en lang skadesliste efterhånden!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 18.08.07, 13:55
  2. Hvordan skal den franske være?
    By filibuster in forum Mad
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 03.01.06, 19:25
  3. Hvis FCK skal være seeded i 1. runde af UEFA-cuppen...
    By Andreas in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 27.08.05, 04:31
  4. Hvem skal være ny FCK målmand?
    By donØ in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 06.04.05, 15:23
  5. Nu skulle den være god nok (ikke FCK fodbold relateret)
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 30.04.04, 11:32

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •