Se afstemningsresultater: Godt at Ole T. er sat af holdet ?

Stemmeafgivere
238. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Det er ikke fordi Oles spil fejler noget at han er fjernet i truppen !

    17 7.14%
  • Det er helt godnat, da Ole T. er værdifuld for holdet !

    18 7.56%
  • Det er helt rigtig set af Backe endelig at sætte ham af holdet !

    203 85.29%
Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Godt Tobiasen blev fjernet ?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Godt Tobiasen blev fjernet ?

    Hej !

    Jeg har jo tidligere brillieret, med en vis undren over at Ole T. var for langsom og burde smides til Herfølge for end det var for sent. Dette blev sat til afstemning, og med det for undertegnede højst overraskende resultat at flertallet mente at han var til gavn for holdet !

    Dengang anfægtede jeg hans hurtighed, som jeg stadigvæk syntes han mangler, og jeg lovede at kigge på ham med nye øjne, for at prøve at se om jeg tog fejl, da nu de fleste af jer syntes han var et aktiv for holdet.

    Nu er det tilsyneladende sådan at han er faldet i " unåde " hos HB, og på tide med en ny poll for at tjekke jeres mening.

    Jeg har ingen inside vide om hvorvidt han skulle være skadet og det er derfor at han ikke er med, men vælger at tro at HB godt kan se at LJ ikke er god i den side han får lov at spille udelukkende fordi Ole skal være med, mon ikke også han kan se at Ole er " way over the hill " og forhåbentlig færdig på det her hold fremover ( min mening )

    Lad os høre nogle røster igen, og lad nu vær med at komme med det pis om at tråden kunne være undværet fordi den bare hænger en spiller ud, jeg har aldrig syntes Ole T. var fantastisk, men har da kunne se at han i nogle kampe gjorde det fornuftigt, men nu må det være slut med ham.

    Mvh Thomas
    ****************************** ***************************
    Sidst redigeret af King Glostrup : 21.09.04 kl. 17:27
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,477

    Re: Godt Tobiasen blev fjernet ?

    ›Hej !


    Det er afgørende er ikke om Ole T er god eller dårlig. Det afgørende er om han er så meget bedre end den til rådighed værende bedste venstre back at det kan opveje tabet ved at Lars J bliver sendt over på venstre backplads hvor han åbenbart ikke fungerer så godt. Før Brøndby-kampen skønnede HB at dette var tilfældet. Det er det åbenbart ikke længere.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: Godt Tobiasen blev fjernet ?

    ››Hej !
    ››

    ›Det er afgørende er ikke om Ole T er god eller dårlig. Det
    ›afgørende er om han er så meget bedre end den til rådighed
    ›værende bedste venstre back at det kan opveje tabet ved at Lars J
    ›bliver sendt over på venstre backplads hvor han åbenbart ikke
    ›fungerer så godt. Før Brøndby-kampen skønnede HB at dette var
    ›tilfældet. Det er det åbenbart ikke længere.


    Det kan man jo altid diskutere ..........pointen er at Ole ikke er god nok til byens hold, men du har da ret i at Backe jo må have vurderet at den forsvarskæde skulle være bedre end alternativet, sådan er det..................

    Jeg kan bare ikke gennemskue hvorfor man har 2 kantspillere uden for truppen til den plads, uden at de er i nærheden af at komme med, istedet for at have dem på løn, så sælg dem hvis de aldrig komme til at spille fordi de er faldet i unåde, slet ikke med det spil vi har set på det sidste.
    Det er på ingen måde for udelukkende at hænge Ole op på alle de tabte point, men hans andel i det er væsentlig efter min vurdering.

    Mvh Thomas
    ****************************** ****************************
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    213

    Re: Godt Tobiasen blev fjernet ?

    Nu synes jeg pt at det er godt at han får en pause, men ser ham da bestemt vende tilbage... han har mangler og kvaliteter ligesom andre, men nogle af hans mangler bliver bare udstillet lidt for tit, hvilket til tider kan være hans egen fejl (når han bliver fanget midt på banen!)...
    Lars J er flere klasser over Ole T, derfor finder jeg det naturligt enten at bringe PC'en eller Rooba i spil igen... specielt Rooba for lige før hans længerevarende skade, spillede han i mine øjne upåklageligt og desuden har PC'en lidt problemer med præcisionen i afleveringerne!
    Ovenstående repræsenterer udelukkende skribentens holdning!

    Memoria e amicia
    In memory and friendship

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: Godt Tobiasen blev fjernet ?

    ›Nu synes jeg pt at det er godt at han får en pause, men ser ham
    ›da bestemt vende tilbage... han har mangler og kvaliteter ligesom
    ›andre, men nogle af hans mangler bliver bare udstillet lidt for
    ›tit, hvilket til tider kan være hans egen fejl (når han bliver
    ›fanget midt på banen!)...
    ›Lars J er flere klasser over Ole T, derfor finder jeg det
    ›naturligt enten at bringe PC'en eller Rooba i spil igen...
    ›specielt Rooba for lige før hans længerevarende skade, spillede
    ›han i mine øjne upåklageligt og desuden har PC'en lidt problemer
    ›med præcisionen i afleveringerne!

    Personligt håber jeg stadigvæk på et salg til Herfølge.............så vi aldrig mere ser ham på holdet, med 2 forstærkninger og PC og Rooba kan der ikke være plads til Ole, også må de få købt nogle andre hvis det er rigtigt at HB helst ikke vil bruge de 2.

    Mvh Thomas
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    83

    Sv: Godt Tobiasen blev fjernet ?

    Ole T. er ikke højreback! Han hører til i centerforsvaret!!!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    527

    Re: Sv: Godt Tobiasen blev fjernet ?

    ›Ole T. er ikke højreback! Han hører til i centerforsvaret!!!

    Ole T. kan KUN spille højreback og her er Jakobsen temmelig meget bedre end Tobiasen. Tobiasen er eminent til at læse spillet, men hurtighed er en kæmpe mangelvare. Hurtige spillere som Berglund, Zidan, Kærgaard osv. har meget nemt ved at løbe fra ham, derfor skal han ikke spille i centerforsvaret.

    Jeg må indrømme at jeg var en stor fan af Tobiasen inden han vendte hjem til FC. Men han har skuffet mig rigtig rigtig meget.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Årets værste spiller - tråden er fjernet.
    By beep in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 28.04.05, 06:23
  2. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 29.05.04, 21:42

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •