Viser resultater 1 til 14 af 14

Emner: Pest eller Kolara - Sejr eller nederlag

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    21

    Pest eller Kolara - Sejr eller nederlag

    Nu går det sikkert sådan at vi fedter en 1 eller 2 måls sejr hjem mod AGF - eller endda spiller flot. Får uafgjort mod FCN på søndag og så redder Backe endnu en gang røven. Det selvom han nu flere gang har bevist at han ikke magter at bringe os op på "europæisk" niveau

    Første gang i foråret 2003 hvor vi sætter er forspring på 10 point over styrs men hvor Hjalte redder det hele på målstregen
    Anden gang sidste efterår hvor vi taber i en tæt duel mod Rangers fordi vi har forkert målmand i Glasgow samt ikke mindst manglende kynisme i Parken.
    Dernæst blamagerne mod først Ferencvaros (husk vi var ude i straffespark før vi gik videre) og dernæst mod Mallorca. Men endnu en gang redder han den hjem i et forår hvor alle andre snubler over hinanden og vi egentlig ikke spiller det fodbold vi gerne vil.
    Og nu igen - på knapt 2 år.

    Det kan godt være spillerne skal høre på meget, og at det ikke er træneren der spiller. Men han må altså også have et ansvar.

    Derfor er det som pest eller kolera. Mit hjerte siger mig naturligvis at vi skal vinde - HVER GANG. Men hvis vi ikke taber så slipper vi sgu aldrig af med det svenske spøgelse på bænken som "mener at resultater mod Brøndby er underordnet". Bevares han er da en god træner. Men hvem kunne ikke få de resultater med det spiller materiale. I mine øjne er det hærværk han lavet. Vi har behov for en træner der kan bringe os videre og ikke kun bevare status quo som det førende hold i "sekunda Danmark", eller i udviklingsligaen.


    Jeg er i vildrede

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,204

    Re: Pest eller Kolara - Sejr eller nederlag

    Man kan efter min ydmyge mening ikke acceptere nederlag, uanset om man vil have Backe fyret eller ej.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    26

    Re: Pest eller Kolara - Sejr eller nederlag

    Jeg tror ikke at fck fyre HB, jeg tror at hvis der sker noget bliver det en ny assistent træner. Det vil jeg også syntes at den bedste løsning og hvis man kan få et træner duo som består af HB og Ståle Solbakken syntes jeg at vi er godt rustet. Jeg tror at Ståle Solbakken har noget ernergi og spille glæde som kan sprede sig til resten af holdet. Jeg tror heller ikke at det vil være dårligt at få nogle nye taktiske indput til et krise ramt fc hold der er for lette at læse i spillet.

    Forza FC

    Søren Bruun

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    271

    Re: Pest eller Kolara - Sejr eller nederlag

    ›Jeg tror ikke at fck fyre HB, jeg tror at hvis der sker noget
    ›bliver det en ny assistent træner. Det vil jeg også syntes at den
    ›bedste løsning og hvis man kan få et træner duo som består af HB
    ›og Ståle Solbakken syntes jeg at vi er godt rustet. Jeg tror at
    ›Ståle Solbakken har noget ernergi og spille glæde som kan sprede
    ›sig til resten af holdet. Jeg tror heller ikke at det vil være
    ›dårligt at få nogle nye taktiske indput til et krise ramt fc hold
    ›der er for lette at læse i spillet.

    ›Forza FC

    ›Søren Bruun

    Det eneste problem bliver hvordan vi får lokket Ståle fra sin plads som cheftræner til at være assistent-træner.

    Hvis Ståle kan opretholde nogle fine resultater håber jeg inderligt at han bliver en del af teamet bag holdet i FCK. Gerne som cheftræner.
    Jeg er ikke den store fan af Backe, men han har trods alt opnået fine resultater. Mit eget første argument imod "Backes fine resultater" er som så mange andres "at med det budget og spillermateriale ville de fleste kunne opnå resultater". Dette holder ikke altid vand. F.eks. er Chelsea først for alvor inde i mesterskabskampen i år, efter flere år med massive investeringer. Et mere hjemligt eksempel er AGF, hvor investeringerne eller spillermaterialet bestemt ikke står mål med resultaterne.

    Men Ståles karisma og professionalisme er savnet - nu mere end nogensinde, så lad os få ham til klubben. Vi kan evt. sende Ole Tobiasen den anden vej :-).

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    438

    Re: Pest eller Kolara - Sejr eller nederlag

    ›Første gang i foråret 2003 hvor vi sætter er forspring på 10
    ›point over styrs men hvor Hjalte redder det hele på målstregen

    Vandt vi Mesterskabet? JA !
    Og hvorfor vandt vi det? Fordi Hans Backe havde skaffet os de 10 point forspring !

    ›Men endnu en gang redder han den hjem i et forår hvor alle andre
    ›snubler over hinanden og vi egentlig ikke spiller det fodbold vi
    ›gerne vil.

    Det var dog en ualmindelig mærkelig indgangsvinkel til vores Mesterskab, vi vandt de afgørende kampe, bl.a. 2 kampe over buif og 1 over Esbjerg.
    Det er da logisk at de andre tager point fra hinanden, de kan jo ikke begge 2 vinde et indbyrdes opgør.

    Dit indlæg, minder meget om Michael Moore's film, du piller præcis dét ud, der fremmer din holdning og glemmer alt det gode der er gjort.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    481

    Re: Pest eller Kolara - Sejr eller nederlag

    Jeg tager gerne en tur i 1. division for at slippe af med Backe!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    271

    Re: Pest eller Kolara - Sejr eller nederlag

    ›Jeg tager gerne en tur i 1. division for at slippe af med Backe!

    Jeg savner en smiley som afslutning på den udtalelse!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,012

    Re: Pest eller Kolara - Sejr eller nederlag

    Stop nu med at tud!? Medgangsfans. Burde Manchester United fyre Ferguson, fordi de har fået en skidt sæsonstart? Hvad gjorde Raboczki galt i Glasgow? Eller var det på hjemmebane? CHRIST!!!
    -

  9. #9
    Abzalon er offline Lalleglad Jubeloptimist
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    670

    Re: Pest eller Kolara - Sejr eller nederlag

    ›Jeg tager gerne en tur i 1. division for at slippe af med Backe!

    Wow...
    .
    "... I could cry for the time I've wasted, but that's a waste of time and tears ..."
    .

  10. #10
    PEdedrengen Slettet

    Re: Pest eller Kolara - Sejr eller nederlag

    ›Jeg tager gerne en tur i 1. division for at slippe af med Backe!

    Jeg tager gerne med dig! (så længe ledelsen "står fast" er det alligevel der vi ender)

    mvh

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,136

    Re: Pest eller Kolara - Sejr eller nederlag

    hvor vi taber i en tæt duel mod Rangers
    ›fordi vi har forkert målmand i Glasgow samt ikke mindst manglende
    ›kynisme i Parken.

    Her går det så galt for dig... Hvis du viste lidt om det fodboldfaglige så ved du også at Rabo ikke er helt skyld i målet...:) og det ikke var grunden til vi fik 1-1 se på de andre chancer han redder deroppe... og ikke mindst de chancer vi brænder i begge kampe.... om igen.

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    1,484

    Re: Pest eller Kolara - Sejr eller nederlag

    ››Jeg tager gerne en tur i 1. division for at slippe af med Backe!

    ›Jeg tager gerne med dig! (så længe ledelsen "står fast"
    ›er det alligevel der vi ender)

    ›mvh

    Lad mig være den første til at trøste dig og dine ligesindede med dagens FCK-sejr. Det var sgu ærgerligt, at vi vandt og halede ind på Brøndby. Det modsatte havde vel klart være at foretrække...

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    481

    Re: Pest eller Kolara - Sejr eller nederlag

    Jeg skal gerne uddybe.

    Den nuværende krise er blot endnu et symptom på at vi ikke har den rette træner. For et år siden var jeg også kritisk over for Backe. Jeg mener helt grundlæggende at hans trænerstil ikke passer til de krav der stilles i FCK. Self. vinder vi en kamp nu og her, men med det hold vi har så tillader jeg mig altså at sætte forventningerne en liiiille smule højere end det vi har præsteret inden for det sidste lange stykke tid (..og så kommer der straks 10 indlæg om at vi har vundet the double osv. hvortil jeg kan svare: ja, men med den mindst mulige margin, og hvis vi f.eks. kigger på vores europæiske præstationer ser det jo totalt skod ud! men sure, hvis man er tilfreds med at vinde suppen med 1-2 point til nr. 2 og derefter floppe europæisk år efter år, så er Backe the man!).

    Jeg kan stadig trække på smilebåndet over udtagelser som "vi skal være med blandt de 25 bedste i Europa bla. bla. bla."

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Pest eller Kolara - Sejr eller nederlag

    ›Dit indlæg, minder meget om Michael Moore's film, du piller
    ›præcis dét ud, der fremmer din holdning og glemmer alt det gode
    ›der er gjort
    - Er du da gal en slatten sammenligning! Jeg tror saadan set godt du selv ved det (det haaber jeg da for dig), men du har vel ikke haft chancen for at bruge dette Cheney-citat foer nu? Og hvis nej, hvordan mener du saa selv det gaar med at distancere dig fra Moore? Tumpe!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 22.02.06, 14:16
  2. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 28.10.05, 07:00
  3. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 30.10.04, 09:55
  4. Bliver der plads til PC eller ROBA eller ingen !
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 09.09.04, 12:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •