Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Ny indgangsbøn. Læs venligst...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    626

    Ny indgangsbøn. Læs venligst...

    Vi i Debatredaktionen har arbejdet på en ny indgangsbøn til Sidelinien, og den er nu lagt op.

    Denne nye indgangsbøn er langt mere udførlig end tidligere. Det skyldes, at vi ønsker at skabe større forståelse mellem redaktion og brugere om, hvad der er et "godt" indlæg, og hvad der er et "dårligt" indlæg, og hvorfor nogle indlæg er uacceptable.

    Dette kan forhåbentlig føre til en bedre debatkultur, hvor folk tænker sig bedre om inden de poster indlæg, og hvor alle - fordi det er klart, hvad Debatredaktionens politik er, kan være med til at udøve den.

    Netop fordi denne nye indgangsbøn forsøger at komme rundt om alle emner, er den som sagt temmelig omfattende. Derfor er den opdelt i to afsnit: En kort version og en lang version. Hvis I har spørgsmål til et af punkterne, bedes I også læse den lange version af punktet inden I spørger. Kommentarer og kritik er dog meget velkommen.

    Brugere af Sidelinien formodes at have sat sig ind i hvert fald den korte version af indgangsbønnen, og accepteret dens indhold, når de skriver på Sidelinien.

    med forhåbningerne om fortsat god debat,
    Debatredaktionen / Sidelinien

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    2
    Det er dog utroligt. Når man har læst denne bøn for god tone og ser på nogle af de svar der er givet på forskellige indlæg,er det utroligt at "Gambit" ikke har fået det røde kort.Jeg har læst fler afhans "svar" og det er altid noget med bøsse eller "du er dum".Jeg troede det var et seriøst forum hvor man som fck fan kunne komme med indlæg og debattere med ligesindede

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494
    HA! Så er jeg ikke den eneste, der græmmer tær hvergang Gambit skriver noget.. Jeg har endnu ikke set noget positivt komme fra ham. Sjovt nok.

    Men til gengæld massere af "fuck dig luder", "fis hjem med dig fjols" og "du er en fucking taber".

    Det er ihvertfald ikke sådan en person, der ligefremt fremmer stoltheden ved at være fck-fan.

    Vh. Søren
    fckfc #736


    Edit: D r 1 pæn lol1!1
    Sidst redigeret af Søren Q : 09.11.06 kl. 14:38

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    403

    Til forsvar for den gode gambit...

    ...så tror jeg nu bare hans tone er en tand for venskabelig. Det er jo nu en gang god tone mellem venner at kalde hinanden for luder, spasser og andre slige ting. Problemet opstår jo så når man ikke kender hinanden, hvilket folk og fæ sjældendt gør på et debatforum.

    Bare et gæt, jeg vil kaste mig ud i en større psykoanalyse på gambit ( now that´s a scary thought! ), men jeg finder det nu meget underholdende at læse hans svinske pen, også selvom pladen er gået i hak hvad #32 angår og han i øvrigt er en spasser :-)

    Jens
    GNÆK! sagde den sorte smølf
    Dirk Diggler's Avatar

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,226

    ja, og

    i folkemunde er han kendt som Skambidt -
    hvis det kan hjælpe analysen :-)

    venligst
    beep
    venligst
    beep
    beep's Avatar

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    403

    argh!

    Jeg mente nu at jeg IKKE ville kaste mig ud i en psykoanalyse...ville være bange for resultatet tror jeg!!! :-)

    Sproget hos de unge mennesker i dag bliver værre og værre...og værre er det vel ikke...eller noget.

    Jens
    GNÆK! sagde den sorte smølf
    Dirk Diggler's Avatar

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494
    Det er én ting. En anden ting er at man bør kunne snakke og behandle hinanden ordenligt.

    At han bruger en sådan tone overfor venner, må han for så vidt gerne. Men jeg kender ikke fyren, og har ikke lyst til at få smidt "idiot" i hovedet, bare fordi jeg fastslår at piratkopiering er ulovligt. Det er en tand for lavt efter min mening.

    Vh. Søren
    fckfc#736

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    426
    ›Det er dog utroligt. Når man har læst denne bøn for god tone og
    ›ser på nogle af de svar der er givet på forskellige indlæg,er det
    ›utroligt at "Gambit" ikke har fået det røde kort.Jeg har læst
    ›fler afhans "svar" og det er altid noget med bøsse eller "du er
    ›dum".Jeg troede det var et seriøst forum hvor man som fck fan
    ›kunne komme med indlæg og debattere med ligesindede


    ............ where to start????


    http://fckfc.dk/forums/search.php?ac...ser&userid=527

    Mine søde venner.

    Alle der kunne have interesse i at se hvor mange/få af undertegnedes indlæg der indeholder "bøsse"/"du er dum"/lignende verbale udtryksformer kan med fordel klikke på ovenstående link og tælle efter. :-)
    Uden at have checket tror jeg at jeg allerede på nuværende tidspunkt kan udelukke at der (som citeret!) altid er benyttet et skældsord/glædesudtryk af de førnævnte (eller nogen der kunne tænkes at ligge op af dise for den sags skyld). Dette udsagn er dog (da jeg ikke har talt) noget vagt!

    Debattere med ligesindede.......Hmmm - jeg har altså ingen ligesindede herinde? Dang!!! Jeg ER så ked af at den kære "husmor" og jeg ikke er ligesindede - kender I dét? Der ER bare nogen man SÅ GERNE vil "være lissom"... (fuck hvor bøsset!! sarkasme er sikkert oss fy-fy.. nu er du dum "skambidt" ;-) )

    Til q_beQue har jeg det at sige, at jeg ikke kaldte dig for idiot - blot gjorde opmærksom på de (i mine øjne) forsvindende små chancer (la os kalde det riscici) for at man (det er så underforstået, ihvertfald undertegnede) ville betale for noget der var gratis. Har du taget det som mere end det - tough luck?

    Dog kan jeg af denne tråd udlede at jeg ligger jer mere på sinde, end omvendt - og jeg takker da ærbødigst for opmærksomheden :-D !
    ....arrhh.. ok - nogen af jer drømmer jeg da lidt om beep i en læderpels lidt alá Herr Flicks ska man vel ikke kimse af vel?!


    Jeg kan så forøvrigt osse til de nysgerrige fortælle at jeg HAR fået både gule, og MEGET mørkeorange kort!! Det har osse krævet en vis portion lobbyisme for mig at bevare min status som SL-wanna-be...

    Diggler.... Du ska ikke en gang prøve at komme ind i hovedet på mig, det er "point of no return", og du ville sikkert få din sag for. RESPEKT FOR AT KALDE 32 EN SPASSER!!!!! ;-) :-D

    EDIT: Forresten kan man vel osse hos jer vælge "ignorer bruger"? (problemet er så at I går glip af det jeg havde at sige.. ) *$]-[0\/3 |7 \v/4[]\[]|{4Z*
    Sidst redigeret af Gambit : 13.06.03 kl. 01:54

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.11.06, 23:21
  2. Ny indgangsbøn (kun et forslag)
    By PizzaOles Enlige FAN in forum Diverse
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.09.04, 00:41

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •