Side 12 af 16 FørsteFørste ... 29101112131415 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 226

Emner: Den danske vinkel

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: Den danske vinkel

    Nu handler historien jo rent faktisk om en dansker, så den danske vinkel er vel helt i orden her?
    Og at medierne skriver om, at vi har en rigtig god chance for at få en dansker i F1 igen, kan jeg ikke se det store problem i.

  2. #167
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Den danske vinkel

    Amen altså. Det har intet med at kvalificere sig, men blive udvalgt. Kevin har ikke de økonomiske muligheder i fht. til sponsorer og lign. som mange af hans konkurrenter har. Det er kæmpe stort. Uden på nogen måder at kunne lave en direkte sammenligning, svarer det altså til et skifte til Real Madrid. McLaren er historisk et af de største F1 hold og det er så sjælendt at en rookie får chancen for et så stort hold. Det sker måske hvert 10. år med de største talenter.

    Jeg sidder på kanten af stolen og venter på at nyheden bliver bekræftet.

    EDIT:
    Og så er de fleste nyheder bare oversat fra store internationale sider som AUTOsport og BBC. Dermed er det svært at kritisere danske medier for at have en dansk vinkel :-)
    Sidst redigeret af Bastiano : 13.11.13 kl. 10:36
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #168
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den danske vinkel

    Citat Oprindeligt indsendt af cphdreaming Se meddelelser
    Nu handler historien jo rent faktisk om en dansker, så den danske vinkel er vel helt i orden her?
    Og at medierne skriver om, at vi har en rigtig god chance for at få en dansker i F1 igen, kan jeg ikke se det store problem i.
    Den danske vinkel på F1-sporten er i hvert fald tydelig, nu hvor en mand med åbenbart helt usædvanligt pæredansk blod i årerne lader til at skulle køre med. Det er jo set mange gange før, at medierne kammer over, så overraskende er det ikke. Men jeg er allerede træt ved tanken om at skulle høre om farven på Kevins kærestes hunds madskål.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #169
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Den danske vinkel

    Det skal altså lige nævnes at man i McLaren (formentligt og forhåbenligt) har valgt/vælger at satse på Kevin M. fremfor en mand (Perez) der antages at ha' et sponsorat med sig på ca. 100 mio. kr fra Mexico.
    Mener ikke der er meget "den danske vinkel" over Kevin M. mener derimod at det blot er en kæmpe gave for os der elsker F1 og har hungret efter en dansker at følge.
    At det så lige bliver i McLaren, der tidligere har haft kørere som Prost, Senna og Hamilton er jo bare dybt imponerende.

    /Christian

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #170
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Den danske vinkel

    Man kunne tro, at "Agbonlahor hylder Kozak" lå lige til højrebenet, men i stedet fik vi opfundet den dobbelt-danske vinkel helt ud af det blå!
    http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-l...ius-konkurrent

    *Hylder overskriftsnedkeren* :)))
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.


  9. #171
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den danske vinkel

    Citat Oprindeligt indsendt af csl1985 Se meddelelser
    Det skal altså lige nævnes at man i McLaren (formentligt og forhåbenligt) har valgt/vælger at satse på Kevin M. fremfor en mand (Perez) der antages at ha' et sponsorat med sig på ca. 100 mio. kr fra Mexico.
    Mener ikke der er meget "den danske vinkel" over Kevin M. mener derimod at det blot er en kæmpe gave for os der elsker F1 og har hungret efter en dansker at følge.
    At det så lige bliver i McLaren, der tidligere har haft kørere som Prost, Senna og Hamilton er jo bare dybt imponerende.

    /Christian
    Enig! Jeg var f.eks. også selv meget begejstret, da Wozniacki slog igennem, for jeg interesserer mig tilfældigvis for tennis. Det jeg (med store problemer) prøver at trænge igennem med er, at journaliststanden i dette lille land - der jo fejrer så få triumfer - simpelthen ikke magter opgaven til noget der bare kunne komme i nærheden af at aftvinge faglig respekt. Det er helt parallelt til Wozniackis succes. Dengang gravede man straks en hob af "eksperter" som f.eks. Peter Bastiansen (nr. 522 i double) og Michael Tauson (102 kg.) frem, som så uge efter uge kunne udråbe hende til både det største navn siden Navratilova og til et gigantisk flop. Fuldkommen uden at have gnist af begreb om, hvad det forgår på det øverste plan af elitesport. Det samme sker nu. "1landen Winther, jr." har allerede været ude at gøre Kevin til verdensmester. Den danske vinkel er i denne sag en kolossal og pivåben vidvinkel der omgående gør billedet fuldkommen overbelyst. Det er tåkrummende pinligt og dansk bonderøvskultur, når det er værst.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  10. #172
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Den danske vinkel

    Jens Winther er en skændsel som kommentator, ingen tvivl om det, han minder mig mest af alt om en dybt populistisk politiker. Han peger altid i den retning vinden blæser og der er aldrig mere dybdegående analyser.
    Til gengæld synes jeg faktisk det er ret spændende/fedt at 3+ har indgået samarbejde med Sky-sport således at de får nogle flere interviews og andet brugbart materiale. (Men det viser nok også bare hvor meget bedre journalistikken blir når historien bearbejdes udefra)
    Kiesa skal altså også lige ha' et par rosende ord med på vejen, uden ham ville det være nærmest uudholdeligt at se F1 på 3+ (ser det dog stadig på Skysport, hvis jeg kan komme til det)

    Jeg er helt enig med dig i at Wozniacki er et nærmest identisk eksempel, dog må man sige at vi i DK har en længere tradition for motorsport (i hvert fald på højeste plan) og der derfor også er en del flere deciderede "eksperter" der rent faktisk har noget interessant at komme med.
    Når nu Kevin er kommet i McLaren håber jeg inderligt man satser mere på at få Tom Kristensen i studiet til løbene (når han selvf. ikke er racing-steward) han har så meget kendskab til de forskellige hold og sporten i sig selv, både gennem sine utallige test, sit indgående kendskab til F1 gennem sine optrædender som racing-steward, de personer der er i og omkring F1 mm.

    Alt i alt synes jeg faktisk vi har en del eksperter der kunne være spændende at grave frem, men håber bare de har selvindsigt nok til at bruge nogle af Skysports ekspert analyser samtidigt - De har trods alt Coulthard og andre store navne tilknyttet deres media"apparat".

    /Christian

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #173
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    97

    Re: Den danske vinkel

    Tak til BT for denne servicegennemgang af Superligaens ringe udlændinge, der stort set alle er helt uden chance for at blive udtaget til diverse VM-deltagende landes trupper. Hvis nogen altså skulle have været i tvivl.

    http://www.bt.dk/superligaen/stjerne...il-vm#slide-37

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #174
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Den danske vinkel


  15. #175
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: Den danske vinkel

    I dag satte Ole Einer Björndalen rekord med sit 13. OL guld, og det var en stolt dansk kronprins, der overrakte ham medaljen. Vi har fulgt HKH Kronprins Frederik bag kameraet
    Godt vinklet, DR Sporten.
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #176
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: Den danske vinkel

    Citat Oprindeligt indsendt af Lundberg_aus_Lolland Se meddelelser
    Godt vinklet, DR Sporten.
    Nu ved jeg ikke, hvor det citat stammer fra, men det lyder til, at det nærmere handler om et indslag om Kronprins Frederik end om Bjørndalen, så den danske vinkel er vel helt i orden her, eller?

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #177
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,455

    Re: Den danske vinkel

    Tidligere Cornelius-konkurrent. Det er jo sådan alle kender Craig Bellamy...

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #178
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Den danske vinkel

    Den gamle danskerklub er CL-klar med titelhattrick

    http://politiken.dk/sport/fodbold/EC...titelhattrick/

    Man burde fange den som journalist når man starter med at forklare den danske vinkel, men ak.

    Da Anderlecht midt i 1980'erne vandt det belgiske mesterskab tre gange i træk var det med danske spillere som Morten Olsen, Frank Arnesen, Per Frimann og Henrik Andersen i truppen.

  22. #179
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Den danske vinkel

    http://jyllands-posten.dk/sport/hand...per-noeddesbo/

    Puyol hjælper lige præcis denne ene dansker.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #180
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Den danske vinkel

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...eriksens-klub/ Eriksens klub, tidligere kendt som Tottenham Hotspurs...

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 12 af 16 FørsteFørste ... 29101112131415 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den danske dommerstand
    By Krølben in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 02.12.21, 12:12
  2. Den tjekkiske vinkel
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 17.06.08, 02:08
  3. Storleverandør til den danske sportspresse
    By Leo in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 15.09.06, 16:36
  4. Kvaliteten af den danske liga??
    By MBS in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 28.01.05, 20:18

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •