Se afstemningsresultater: Hvad bliver det for en bif sandhed?

Stemmeafgivere
226. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Det er fodboldrelateret

    95 42.04%
  • perper har ALDRIG sagt vi kun er en fodboldkleb

    121 53.54%
  • Blærehår ved hvad han gør, han får os aldrig i økonomisk uføre

    93 41.15%
  • Hvliken hal, kender vi intet til

    49 21.68%
  • Øhhhhh fuck f*ck, nu styrer vi max!!!!!

    74 32.74%
Multiple Choice Poll.
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 45

Emner: Den store bif bortforklarningstråd

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Den store bif bortforklarningstråd

    Ja hvad bliver undskyldningen?????
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,219

    Vedr: Den store bif bortforklarningstråd

    ›Ja hvad bliver undskyldningen?????

    Jehovas Vidner, Joe Cocker, spilleautomater osv. var og er noget helt andet. Derfor må dette initiativ jo blot være noget helt, helt andet!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Vedr: Den store bif bortforklarningstråd

    Det her er noget helt, helt andet!

    For det her drejer sig jo om at styrke den sociale indsats på Vestegnen. Det handler således absolut ikke om at tjene penge eller profitere på anden vis. Tiltaget kan således ses som en direkte udløber af det store frivillige, sociale arbejde, som BIF udfører til gavn for Vestegnen og resten af Danmark.

    Godt gået af klebben, der igen udviser en særdeles inspirerende klebånd - noget vi andre aldrig kommer til at føle!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vedr: Den store bif bortforklarningstråd

    ›For det her drejer sig jo om at styrke den sociale indsats på
    ›Vestegnen. Det handler således absolut ikke om at tjene penge
    ›eller profitere på anden vis. Tiltaget kan således ses som en
    ›direkte udløber af det store frivillige, sociale arbejde, som BIF
    ›udfører til gavn for Vestegnen og resten af Danmark.

    En art velgørenhed, med andre ord. Vi tager lige vedtægterne for denne idealistiske klub, der kun er et aktieselskab fordi den slags er oppe i tiden - alle ved at hvis der var én fodboldklub herhjemme der var først af alle med at gå på børsen og investere i udenomsforretninger såsom banker, så var det i hvert fald ikke Brøndby IF!

    De er her. Bemærk det totale fravær af udtryk som
    "Selskabets formål er at drive professionel fodbold, handel samt investering, herunder investering i fast ejendom i såvel ind- som udland."
    For det er jo den slags de mere gør sig i inde i byen. Ligeledes drift af konferencefaciliteter, koncertvirksomhed, boksestævner m.m. Og sekters massebryllupper - det er svært at se ske andre steder end Parken.

    mvh,
    -smølle

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Vedr: Den store bif bortforklarningstråd

    Jeg kan nu afsløre via en intens debat, som jeg pt. fører på SSO, at der skam er stor forskel på tiltagene, for i BIFs tilfælde har fodbolden altid førsteprioritet, mens vi prioriterer alt andet end fodbold først. Eksempelvis håndbold.

    Ja, set det er så den nye version af sandheden, som vi nu skal forholde os til. Det er med andre ord i orden at drive virksomhed, så længe fodbolden har førsteprioritet. Tænk, her gik man og troede, at man kun skulle tænke på fodbold, men næh nej, det har bl.a. klebdirektør Bjerregaard aldrig givet udtryk for.

    Spm. til PB i forb. m. indvielsen af Hjalte Park:
    "Hvorfor har i ikke lagt tag på med det samme".

    PB:
    "Fordi herude tænker vi KUN på fodbold!" (sagt med en lettere forarget attitude).

    Man er åbenbart kommet på lidt andre tanker hen ad vejen, og man har oven i købet ladet sig inspirere. Det er jo lidt af en cadeau fra en mand, der ellers er fortabt i klebånd og dobbeltmandater!

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,288

    Vedr: Den store bif bortforklarningstråd

    ›PB:
    "Fordi herude tænker vi KUN på fodbold!" (sagt
    ›med en lettere forarget attitude).

    ›Man er åbenbart kommet på lidt andre tanker hen ad vejen, og man

    Det er noget forbandet sludder, og du ved det! Bjerregård er fejlciteret, noget som BT typisk gør for at genere Brøndby.
    ♪ Un bacio... un bacio ancora... ah!... un altro bacio... ♪

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Vedr: Den store bif bortforklarningstråd

    Ja for BT er nogle...

    [SIZE=6]BADEHÆTTER!![/SIZE]

    ;)

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    38

    Vedr: Den store bif bortforklarningstråd

    Hvilken bortforklaringstråd???

    Alle syntes vist det er en god ide.

    MisterM

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Vedr: Den store bif bortforklarningstråd

    Hans Christian Andersen Arena Park
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    163

    Vedr: Den store bif bortforklarningstråd

    ›Hvilken bortforklaringstråd???

    ›Alle syntes vist det er en god ide.

    ›MisterM

    Den store bortforklaringstråd må vist være.....den her ?

    Nå, jeg er nu ikke så glad for at BIF skal være operatør. Det er dog en trøst at aktiviteten ligges over i et seperat datterselskab, så det er gennemskueligt hvor pengene skabes/tabes. I modsætning til PSE, hvor det er umuligt at gennemskue hvor mange penge fodbolddelen taber. Som aktionær kunne det være rart med gennemskuelighed, f.eks. hvis man for at profitmaksimere ønskede fodbolddelen afviklet el. solgt til anden side.

    mvh
    Sven

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Vedr: Den store bif bortforklarningstråd

    Tror du selv at PS&E som brand ville være så stærkt som det er uden fodboldaktiviteterne?

    Hvis du svarer ja, så vil jeg mene, at det må skyldes din klubobservans.

    Det er sjovt, den med gennemsigtigheden, den har jeg ikke tidligere hørt. Som (snart) uddannet økonom har jeg ikke de store problemer med at læse regnskabet. Jeg er selvfølgelig heller ikke involveret, da jeg ikke ejer aktier i PS&E.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Bull ...

    ... selv jeg kunne forstå den nyligt udsendte beretning fra PS&E - og finde ud af, hvilke aktiviteter, der gav overskud og det modsatte.

    Bif kan pudse glorien lige så længe man vil; hykleriet og dobbeltmoralen vokser med aktiviteterne.
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    163

    Vedr: Den store bif bortforklarningstråd

    ›Tror du selv at PS&E som brand ville være så stærkt som det
    ›er uden fodboldaktiviteterne?

    ›Hvis du svarer ja, så vil jeg mene, at det må skyldes din klubobservans.

    ›Det er sjovt, den med gennemsigtigheden, den har jeg ikke
    ›tidligere hørt. Som (snart) uddannet økonom har jeg ikke de store
    ›problemer med at læse regnskabet. Jeg er selvfølgelig heller ikke
    ›involveret, da jeg ikke ejer aktier i PS&E.

    ›mvh Stephphen

    Er det FCK som brand der sælger Pakren til koncertarrangementer eller er det størrelsen, rulletaget og beliggenheden ? Jeg mener Parken er det stærkeste brand, og kan undvære FCK fodbold.

    Jeg vil gerne have lidt hjælp til at gennemskue regnskabet:

    For fodboldens del vil jeg gerne se omsætning og årets resultat samt overskudsgrad. Kan du give nogle omkostningstal relateret til fodbold er det fint. Disse tal kan du IKKE finde, for regnskabet oplyser ikke nøgletal på de enkelte aktiviteteter.

    Der er et gæt på at fodbold har genereret et overskud før skat på ca. 10 mill., jeg tror såmænd tallet kom fra Ricky Rasmussen.

    Som aktionær må det være interessant at se mere detaljerede informationer om fodbolddelen - bl.a for at lave en cost/benefit analyse på fodbold contra andre PSE aktiviteter.

    mvh
    Sven

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    376

    Vedr: Den store bif bortforklarningstråd

    Fra EB "På et pressemøde onsdag middag blev Brøndby IF præsenteret som driftsherre for byggeprojektet, der skal rumme en multihal med plads til 15.000 tilskuere og byde på blandt andet ridebanespringning, skøjteløb, motorsport og et indendørs skianlæg." Tænk at de nu skal til at være en kleb i ridebanespringsbranchen. kan huske en badedyrs tifo - mon ikke det nu er på sin plads med en my little pony tifo.

    Og om et par år når vi bygger en ørestadsarena bliver det i den grad aktuelt med den store konkurs tifo
    Insane Greeks #1

    København (96) er officielt europæisk topklasse - nu kun 71 pladser fra top 25

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vedr: Den store bif bortforklarningstråd

    Ah... man bliver iagttaget. Pas på, derude bag tastaturerne! Og man siges at være ophidset. Nah - det er nu ikke tilfældet. Man morer sig ganske afslappet over den noget fleksible moral og holdning til hvad en ægte fodboldkleb må og ikke må beskæftige sig med... og man morer sig lidt i samme anledning over en meget lang tråd på et Brøndbyforum der hidser sig op over hvor meget København skulle hidse sig op over Brøndby ;-)

    mvh,
    -smølle

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store store hyldesttråd
    By JoakimK in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 19.07.10, 01:21
  2. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.02.07, 11:31
  3. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 08.03.06, 15:13
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 13.09.05, 18:10
  5. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 04.09.05, 15:19

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •