Se afstemningsresultater: Hvem skal købes for at løse FCK's målmandsproblem?

Stemmeafgivere
332. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Kilimanjaro

    45 13.55%
  • Gordon Banks

    35 10.54%
  • En sæk kartofler

    68 20.48%
  • Et sort hul

    49 14.76%
  • En okapi

    135 40.66%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 57

Emner: Hvem skal afløse Kihlstedt?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Hvem skal afløse Kihlstedt?

    De fleste er vist enige i, at Magnus Kihlstedt bør have spillet sin sidste kamp for FCK. Rabo kan agere midlertidig afløser, men hvem skal hentes til klubben, når transfervinduet åbner, og målmandsproblemet skal løses permanent?

    Jeg har sonderet markedet og fundet fem interessante profiler. Hvem bør FCK efter din mening købe i vinterpausen?



    Kilimanjaro - Kilimanjaro er Afrikas højeste bjerg og næsten seks kilometer højt. Suverænt i luftdueller og yderst svært at passere på frispark. Kilimanjaros største svaghed er, at det kommunikerer dårligt med forsvaret, samt at det er meget dyrt at transportere i forbindelse med udekampe.



    Gordon Banks - den engelske målmandslegende kræver ikke nærmere introduktion. Trods sine 66 år vil han være en klar forstærkning i FCK-målet. Ja, grundet sin fremskredne alder lider Banks tilmed af nedsat syn, hvilket faktisk kun gør ham endnu bedre egnet til at efterfølge Kihlstedt.



    En sæk kartofler - en sæk kartofler er god til at stå helt stille inde på stregen, hvilket indgyder forsvaret ro. Sækken laver ikke selvmål på hjørnespark og kan heller ikke tabe frispark ind i nettet, da den ikke har nogen hænder. Hvis sækken alligevel står dårligt, kan man spise den og derved undgå yderligere lønudgifter.



    Et sort hul - end ikke lyset kan undslippe det sorte hul, der således er umuligt at passere i målet. Den største ulempe er, at mange forsvarsspillere er blevet utrygge ved at spille foran et sort hul, efter den norske forsvarsprofil Jegor Fjelgod blev opslugt af et sort hul under en træningsturnering på Mallorca.



    En okapi - "Det som jeg kender til okapien er udelukkende positivt. Jeg har snakket med en zoolog, som kan bekræfte mig i at okapien er en ”modig” målmand med gode reaktioner samt en god placeringsevne. Samtidig er okapien god til at dirigere og har en glimrende spilforståelse," siger målmandstræner Per Wind.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    7

    Vedr: Hvem skal afløse Kihlstedt?

    genial tråd :D

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    234

    Vedr: Hvem skal afløse Kihlstedt?

    Efter at have læst Wind's udtalelser er der ingen tvivl!

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    121

    Vedr: Hvem skal afløse Kihlstedt?

    FREMRAGENDE TRÅD!
    Har stemt på kartoflerne.... tanken om at kunne skille sig hurtigt af med dem hvis de ikke lever op til forventningerne gjorde udslaget.... (selvom Okapien og Kilimanjaro også lokkede) ;P
    Derefter blev nordmanden blandt andet spurgt, hvem der er verdens bedste fodboldspiller, men svaret var ikke som forventet Lionel Messi.
    - Det er han, lød det fra Solbakken og pegede på William Kvist, der også sad med ved pressemødet.

    We haven't won anything. We have beaten a team, we should beat every time.....
    - Ståle, efter sejren over Brøndby (12/08-2018)
    nummer 32's Avatar

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Vedr: Hvem skal afløse Kihlstedt?

    Hvad med Amin Jensen? altså i forhold til Kilimanjaro....


    Man kunne jo bare give manden en mundkurv på?!
    Sidst redigeret af jeske : 30.08.10 kl. 08:40
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  7. #6
    mokouko48 er offline Ikke længere aktiv bruger
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    2,523

    Vedr: Hvem skal afløse Kihlstedt?

    Jeg har stemt på Mt. Kilimanjaro... Men kan vi mon nå at flytte det ned i den anden ende a banen i pausen? :)
    User is no longer active. Det er for indspist.

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    55

    Vedr: Hvem skal afløse Kihlstedt?

    Nok den tråd på FCKFC jeg til dags dato har grint mest af :o))) ROFLMAO!

    Men der hersker ingen tvivl! Jeg kan allerede se for mig, en græstykkende okapi sidde tilbagelænet og snakke kontrakt med Don Ø.
    - Ronni

  9. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    144

    Vedr: Hvem skal afløse Kihlstedt?

    Tjah, jeg har stemt på et sort hul, idet udbuddet af sorte huller rundt omkring i verden er ganske stort (hvis en lokal målmand foretrækkes er Københavns borgerrepræsentation og folketinget jo kendt som fremragende udklækningsanstalter for mange og meget kvalificerede "sort hul-talenter").

    Okapien har jeg svært ved at forestille mig kan blive succesfuld som erstatning for Kihlstedt pga. dens lydfølsomhed. Okapier har det jo som bekendt med at skvatte døde om når der bliver udstødt høje og uartikulerede lyde i nærheden, og med tanke på de gorillaer vores målmænd sædvanligvis stilles overfor, vil forbruget af okapier nok overstige de tilladte 4 udskiftninger.
    Mvh
    Jacob N

  10. #9
    Panthios Slettet

    Vedr: Hvem skal afløse Kihlstedt?

    Tak for et godt grin /Simon :-)
    Godt at nogen herinde kan frembringe det positive ved vores røvdårlige målmand - nemlig at det er hammersjovt at gøre grin med ham..

  11. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Vedr: Hvem skal afløse Kihlstedt?

    Hvor ser den okapi dog flink ud... den skal sgu da ha' en stemme!

  12. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,219

    Vedr: Hvem skal afløse Kihlstedt?

    ›Hvor ser den okapi dog flink ud... den skal sgu da ha' en stemme!

    Fandeme enig. Per Wind er meget flink, men okapien slår ham i flinkhed! Det vil også give gode synergier med okapien på mål når vi forhåbentligt snart overtager driften af Zoologisk Have!

  13. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,219

    Vedr: Hvem skal afløse Kihlstedt?

    Okapien har jeg svært ved at forestille mig kan blive succesfuld
    ›som erstatning for Kihlstedt pga. dens lydfølsomhed. Okapier har
    ›det jo som bekendt med at skvatte døde om når der bliver udstødt
    ›høje og uartikulerede lyde i nærheden
    ... (har lige snippet lidt)

    Hvad er problemet? Vi skruer bare lidt ned for Michael Carøes rædsler, Sonofon reklamer og lignende. Så er der jo alligevel helt stille i mausoleumet! ;-)

    *Støtter nu okapien endnu mere hvis det fører til afskaffelsen af Carøes rædsomme: "Der er et yndigt land jeg ved - LÅLÅ F-C-K HEY LÅLÅ*

  14. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Vedr: Hvem skal afløse Kihlstedt?

    Genialt...

  15. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    169

    Vedr: Hvem skal afløse Kihlstedt?

    Virkelig god gammeldags sort humor.... Stemte på det sorte-hul, så behøver vi jo ikke noget forsvar.....
    VI LIGGER NUMMER 1 VI LIGGER NUMMER 1

    Lad os nyde det imens vi kan....

  16. #15
    Pete er offline BIF var bare en bobel :-(
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    263

    Vedr: Hvem skal afløse Kihlstedt?

    Stemmer på et sort hul, da jeg ikke mener, der bør skiftes drastisk ud på målmandsposten.

    Ser nu hellere at målmandstræner, Per Wind, bliver udskiftet hurtigst muligt.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem skal afløse Silberbauer ?
    By kurt Strand in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 11.04.05, 20:10
  2. Hvem skal afløse Backgear?
    By DG-FC in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 18.01.05, 18:20

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •