Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 72

Emner: FANS eller mangel på samme....

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    143

    FANS eller mangel på samme....

    Jeg vil lige lukke lidt galde ud.....

    De sidste mange udebane kampe er antallet af fremmødte fans latterligt lavt.
    Hvor er folk???
    Igår var der dobbelt så mange uofficielle fans(C2) som resten af fck´s fans der var fremmødt....hvorfor??
    HVorfor bliver folk hjemme.??
    Er fcks fans bare en flok medietosser der kun kommer når der er guld i luften eller når det kun tager 10 min at skulle se drengene.

    Jeg er så skuffet over vores fan kultur eller mangel på samme.
    Til alle jer der ikke støtter vores klub ude som hjemme ..:SKRID!!!!

    Vi er stadig nogle der har KB i hjertet og vi gider sgu ikke se på at kontinetets ældste klub blive vandaliseret af en flok pop fans.

    En MEGET skuffet

    General

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    612

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    Forstår udemærket din frustration, men med den facon får du nok ikke udrettet meget. Tror det skal håndteres helt anderledes.. Ting skal ændres for folk gider tage på udebane... Det skal gøres mere attraktivt, og så skal varen sælges MEGET bedre end den bliver nu.

    For at komme på en bustur skal du SELV opsøge turen. Du skal ikke komme til turen - turen skal komme til dig! Der skal reklameres MEGET MEGET mere for dem, og så skal de gøres mere attraktivt!!

    - EEN af de ting som jeg synes er helt galt, er den måde udebaneholdets fans bliver placeret på. Sel eksmepel igår, på Sikleborg stadion. Et halv tomt stadion, men alligevel skal de MEST TROFASTE MEDREJSENDE FANS placeres for enden, på en, noget der så ud til at være, en muddermark. Så i hvert fald ingen tribune. HVOROR HVORFOR HVORFOR - kan man ikke placere de medrejsende fans noget bedre, Eks. på langsiden, helt ude i enden, med et hegn i mellem. DET KUNNE MAN SAGTENS!!

    Der er 12 superliga klubber i Danmark = 12 fan klubber = 12 formænd, som burde gå fingeren ud, og få det forhandlet til noget bedre end det er nu. Det er for alles interesse. Flere folk på stadion giver osse større omsætning for klubben..

    Man hvad hjælper det at skrive det? - Der sker jo ikke en skid alligvel.
    Nix..

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    Enig, jeg burde også have været i Silkeborg igår, var der til sæsonpremieren, men orkede ikke at komme hjem klokken lort om natten. Savnede dog en lang togtur hjem efter det imponerende resultat..;-))
    Men måske burde du sende en lignende opsang til spillerne. Burde de ikke have mødt op iført fodboldstøvler og viljestyrke...??

    Mvh Torben


    ›Jeg vil lige lukke lidt galde ud.....

    ›De sidste mange udebane kampe er antallet af fremmødte fans latterligt lavt.
    ›Hvor er folk???
    ›Igår var der dobbelt så mange uofficielle fans(C2) som resten af
    ›fck´s fans der var fremmødt....hvorfor??
    ›HVorfor bliver folk hjemme.??
    ›Er fcks fans bare en flok medietosser der kun kommer når der er
    ›guld i luften eller når det kun tager 10 min at skulle se
    ›drengene.

    ›Jeg er så skuffet over vores fan kultur eller mangel på samme.
    ›Til alle jer der ikke støtter vores klub ude som hjemme ..:SKRID!!!!

    ›Vi er stadig nogle der har KB i hjertet og vi gider sgu ikke se
    ›på at kontinetets ældste klub blive vandaliseret af en flok pop
    ›fans.

    ›En MEGET skuffet

    ›General

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    143

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    JAJA jeg ved godt det ikke er måden at skulle reagere men jeg bliver så harm når ikke flere dukker op.Klubber som Frem kommer næsten lige så mange til udekampe som FCK.
    Så bliver jeg sgu bare skuffet ....

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    528

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    Tak for sangen GG!
    Jeg holdt sofaen i går og er ikke dårligere fan end du, efter min mening.
    Endvidere er jeg glad for at jeg ikke er tidligere KB fan, hvis de har samme holdning som dig.
    Jeg overværer alt, hvad der er mig muligt af FCK kampe, og yder min del.
    Jeg har ikke behov for en debat om hvad der er rigtige eller forkerte fans.
    Piben ind, DER!
    Fucking
    Cool
    København

    Fodbold er ikke et spørsmål om liv
    eller død...............Det er meget mere.
    Fremtiden er LYS.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    234

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    Vil med et længere indlæg end mit sidste ordfattige gerne tilkendegive at jeg er enLig med Los Generalos i hans udmærkede første post i denne tråd. (Threadstarter)

    Skriver lige lidt blandet om løst og fast, for på den måde at få det til at se ud som om det er en holdning, samt et indlæg jeg længe har puslet med.

    Der blev spillet VM-finale på min fødedag. brian laudrup er super ufed. Amin Jensen er ikke sjov. CX syns nok at jeg sku ha en på munden nu (ellers er der helt sikkert en i kulissen efter ham)


    HOOAH!!!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    Vi fans kunne jo også selv gøre det mere attraktivt at tage til udekampene.
    Ved eksempelvis at følge de spilleregler, der gælder for god opførsel. Dvs. lad være med at antænde røgbomber/romerlys, så man ikke kan se hvad der foregår på banen, samtidig med at man skal indånde al lortet.
    Det er jo heller ikke befordrende, når FCK-fans får et så dårligt ry, at alle de medrejsende fans efter en kamp tilbageholdes af det lokale politi, så man ikke når sit tog hjem. Jeg tager gerne turen til udekampene, men ovenstående irriterer mig en del.

    Mvh Torben

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    ›Jeg er så skuffet over vores fan kultur eller mangel på samme.
    ›Til alle jer der ikke støtter vores klub ude som hjemme ..:SKRID!!!!

    ›Vi er stadig nogle der har KB i hjertet og vi gider sgu ikke se
    ›på at kontinetets ældste klub blive vandaliseret af en flok pop
    ›fans.

    Du har ret. Jeg holder mig væk fra Parken fremover, for jeg var jo ikke i Silkeborg i går.

    Forbløffet,

    J.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    134

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    ›Jeg vil lige lukke lidt galde ud.....

    ›De sidste mange udebane kampe er antallet af fremmødte fans latterligt lavt.
    ›Hvor er folk???
    ›Igår var der dobbelt så mange uofficielle fans(C2) som resten af
    ›fck´s fans der var fremmødt....hvorfor??
    ›HVorfor bliver folk hjemme.??
    ›Er fcks fans bare en flok medietosser der kun kommer når der er
    ›guld i luften eller når det kun tager 10 min at skulle se
    ›drengene.

    ›Jeg er så skuffet over vores fan kultur eller mangel på samme.
    ›Til alle jer der ikke støtter vores klub ude som hjemme ..:SKRID!!!!

    ›Vi er stadig nogle der har KB i hjertet og vi gider sgu ikke se
    ›på at kontinetets ældste klub blive vandaliseret af en flok pop
    ›fans.

    ›En MEGET skuffet

    ›General

    Du kan sgu da ikke regne med at alle har penge eller har lyst til at bruge en hel søndag på at tage til jylland..

    Jeg er dog enig i at der skal reklameres mere for udebaneturene..

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    Jeg kan alligevel ikke lide at komme i Parken. Egentlig gør jeg det kun for at blive set med de kendte og smarte.. Tror jeg vil tage ind og se opera istedet på søndag.

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    Er generelt enig i GG's holdninger til folks fremmøde i går. Selvom generaliseringer og "bedre/dårligere"-fans ikke er den bedste måde at starte en snak om emnet på er der en vis portion sandhed. MANGE må endelig ikke føle sig ramt, men endnu flere burde. Det er altså bare ikke godt nok at sende 1 freakin bus afsted på en søndag EFTER en landsholdpause når man har rundet 17.000 registrerede medlemmer og det leder mig til Leanders vise ord:

    ?For at komme på en bustur skal du SELV opsøge turen. Du skal ikke
    ?komme til turen - turen skal komme til dig! Der skal reklameres
    ?MEGET MEGET mere for dem, og så skal de gøres mere attraktivt!!

    Dette er jeg meget enig i! Ikke for at skamrose UC, men så bliver der gjort et kæmpe stykke arbejde for at få folk med på vores busture og gæt en gang - det er virkelig effektivt! Selve turen er hundedyr i forhold til FCKFC's ditto med fast pris på kr. 225,- uden billet, men ved at gøre varen attraktiv og tilbyde vores medrejsende en oplevelse ud over "ind i bus - ud af bus - ind i bus" er det lykkedes os at sende folk afsted til næsten alle kampe i Jylland i år. Uden at ville opfattes som "hovski-snovski", så kunne fanklubben lære lidt på den front om ikke andet så i det mindste KÆMPE for at flere kommer afsted, ved massivt at lave reklame for turene.

    Tro det eller ej, så selvom vi kan have forskelligt syn på, hvorledes man skal gå til fodbold, så ærgrer det også os at der ikke er flere med på en tur som i går. Til dem der brokker sig over regnvejret, så kan det oplyses at FCK-fans (På nær os faaaaarlige) kunne benytte langsiden og dermed være i tørvejr. Dét havde Silkeborg oplyst om uger inden kampen.

    Nuvel, personligt håber jeg at se flere til F.C. Københavns udebanekampe i fremtiden. Selvom det er umådelig koldt så nærmer vi os sæsonafslutningen og der er kampe i Farum, Herfølge og Esbjerg. Folk må kigge lidt indad og selvom spillerne ikke gør deres bedste kan vi andre som fans ikke tillade os at gøre det samme, eller?!

    Med håb om at se flere i fremtiden.

    Sibs

    - Dette er IKKE et opråb til dem som alligevel sjældent kommer afsted, men alle dem jeg kender, har set og ved plejer at komme på de fleste ture.

    Ps. (HADER Ps.'er, men aner ikke hvor jeg ellers skal flette dette ind :o) ) Fedt at se trommen med på en udebane igen i går trods alt! Det burde være en selvfølge..

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,219

    Re: FANS eller mangel på samme....

    Jeg vil lige lukke lidt galde ud.....
    Jamen bevares - det glæder vi os da bestemt til at læse.
    (Bare det nu ikke er tråd nummer 1.000.001 om "for få fans til udekampene, for det er godt nok en tiger med isvand)

    De sidste mange udebane kampe er antallet af fremmødte fans latterligt lavt.
    OH SHIT!! - det var 1.000.001.
    Nå, frisk mod. det kan jo være at den ihærdige trådstarter har fundet på nye vinkler og ikke bare tuller afsted i den gamle rille.

    Hvor er folk???
    Øhh, det har du i og for sig lige svaret på selv: de var IKKE i Silkeborg. Det efterlader en del plads på jordkloden, og jeg indrømmer på stedet, at jeg ikke har helt styr på hver enkelt befandt sig.
    - men som sagt: De var ikke i Silkeborg.

    Igår var der dobbelt så mange uofficielle fans(C2) som resten af fck´s fans der var fremmødt....hvorfor??
    Den er svær!
    - der er dobbelt så mange C2ere som officielle fans?
    - C2ere er dobbelt så gode fans som de officielle?
    - mange C2ere kommer fra Silkeborgegnen, og benyttede weekend til et besøg derhjemme?
    - en del C2ere var ved en fejl blevet hængende efter Skanderborgfestivalen?

    Jeg giver op! Den er for svær! Du bliver nødt til selv at svare.

    HVorfor bliver folk hjemme.??
    Nu må du altså holde op med de der spørgsmål. De er jo komplet umulige at svare på!
    Jeg har spurgt min nabo om, hvorfor han blev hjemme, og det var fordi han ikke interesserer sig en pind for fodbold og i øvrigt skulle komme frisk vand i regnpytterne; men resten af befolkningen ....?

    Er fcks fans bare en flok medietosser der kun kommer når der er guld i luften eller når det kun tager 10 min at skulle se
    drengene.
    Den er nem. JA

    Jeg er så skuffet over vores fan kultur eller mangel på samme.
    Vi er mange der føler med dig. Det er en skandale, at man kan være medlem af FCKFC uden at tage til Silkeborg .... eller i det hele taget interessere sig for fodbold uden at tage til Silkeborg.
    At tage til Silkeborg er fundamentet i ægte fodboldkultur, og det skal indøves allerede fra lilleput.

    Til alle jer der ikke støtter vores klub ude som hjemme ..:SKRID!!!!
    NEMLIG!!!!!! (Ha! jeg har flere ! end dig - æv bæv)
    - og jeg skulle gerne hjælpe jer med at skride - ude som hjemme - hvis altså ikke lige jeg havde lovet CF19 mine aktionærbilletter. Så I må selv skride over på D-tribunen - ude som hjemme.

    Vi er stadig nogle der har KB i hjertet
    Det er trist at høre. Kan det behandles medicinsk, eller er det nødvendigt med et operativt indgreb?

    og vi gider sgu ikke se på at kontinetets ældste klub blive vandaliseret af en flok pop fans.
    Nix. Det bliver noget svineri med knuste briller og spildt latte. Skal vi vandaliseres, så skal det sørme gøres af rigtige vandaler.

    En MEGET skuffet

    ›General
    Stor salut herfra menig Anders - det er lige før mine briller dugger.
    mvh.Anders
    FC København - du ved aldrig, hvad der sker i morgen

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    143

    Vedr: Re: FANS eller mangel på samme....

    Åbenbart et forsøg på at være morsom hvilket jeg ikke finder dig.
    Den eneste grund til at jeg lavede mit indlæg var fordi jeg gerne ville vide hvofor folk blev hjemme fra udebane kampene og hvorfor vi ikke bare kunne prøve at stå sammen og støtte vores klub.
    Det har på sin vis intet med drengene fra c2, udover at jeg syntes at det er dem der støtter klubben mest.Ikke at jeg vil sige at de er bedre fans end andre men der må da være flere end de 400 der har lysten til at komme ud og synge på larstyndskidsmarker.

    og til dig hr.cf jeg syntes sgu du virker grineren, du har virkelig god humor.
    Selvfølgelig kommer der nok snart en greates fra din side ca i samme humorklasse som amin jensen.

    FCK´s fans burde stå sammen, selv om vi er forskellige og de fans der ønsker deres latte og park dog skulle jo nok kunne få deres afsnit og de syngenes deres.

    CIAO!!!

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Vedr: Re: FANS eller mangel på samme....

    ›FCK´s fans burde stå sammen, selv om vi er forskellige og de fans
    ›der ønsker deres latte og park dog skulle jo nok kunne få deres
    ›afsnit og de syngenes deres.

    Hvordan synes du selv, at den opfordring harmonerer med dit indledende indlæg?
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    122

    Vedr: Re: FANS eller mangel på samme....

    ›Åbenbart et forsøg på at være morsom hvilket jeg ikke finder dig.
    ›Den eneste grund til at jeg lavede mit indlæg var fordi jeg gerne
    ›ville vide hvofor folk blev hjemme fra udebane kampene


    Svare da gerne på hvorfor jeg blev hjemme i søndags:

    1.
    Havde/har influenza.

    2.
    Hørte vejrudsigten søndag morgen.


    Venlig hilsen

    Christian Buchardt

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCKs uovervindelighed eller mangel på samme
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 11.09.06, 09:15
  2. Sikkerhed i Odense eller mangel på samme ?
    By FCK|Perfect in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 14.09.05, 06:32
  3. Holdets bredde... Eller mangel på samme!
    By MSP in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 28.06.05, 10:39
  4. Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 06.11.03, 15:25
  5. OB i UEFA!! ...eller mangel på samme..
    By Grande in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 28.08.03, 18:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •