Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 72

Emner: FANS eller mangel på samme....

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    490

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    Selvfølgelig kan man være forhindret.

    Men 16.000 medlemmer, og FCK spiller 10 gange i Jylland/Fyn i denne sæson.

    Hvis bare hvert medlem bare 1 gang !! pr. sæson tog på en tur til jyske, ville vi have et gennemsnit på over 1600 (nogen tager afsted mere end en gang og så er der alle de uofficielle).
    Mere kræver det ikke, at banke gennemsnittet gevaldigt op.

  2. #32
    PEdedrengen Slettet

    Vedr: FANS eller mangel på samme....


    ›Jeg er så skuffet over vores fan kultur eller mangel på samme.
    ›Til alle jer der ikke støtter vores klub ude som hjemme ..:SKRID!!!!

    Du kan rende mig noget så nederdrægtigt!

    ›Vi er stadig nogle der har KB i hjertet og vi gider sgu ikke se
    ›på at kontinetets ældste klub blive vandaliseret af en flok pop
    ›fans.

    Dem der vandaliserer KB/FCK er backe og tågehornet. ret din galde mod dem.
    De eneste popfans er lålålålå fjolserne der synes alt5 FC er fantastisk og godt.
    Den man elsker tugter man.


    ›En MEGET skuffet

    Jeg ahr været skuffet siden backe blev ansat. Og den skuffelse er ikke blevet mindre. Så tag din popsmarte "se mig jeg er en fan" attitude og stik den op hvor solen aldrig skinner.
    Ledelsen er pinligt ynkelig i form af Don Ø. Han skulle holdes sig til sine regnskaber, og ellers holde kæft.
    Tågehornet der gang på gang beviser at tomme tønder buldrer mest.
    OG endeligt backeklovnen der intet har tilført spillemæsigt, men tværtimod kvæler spillere og spilleglæde. taktisk uduelig og uden idee om hvad begrebet "coaching" dækker over.

    ›General

    Vær du skuffet alt det du vil. Jeg gider ikke stå og støtte FCK når og vhis det kan tolkes som en støtte til backe og tågehornet. No way!
    Men stå du bare og støt den sportslige kurs i FC. Men forvent ikke at dem for hvem FC faktisk betyder noget, også skal stå og lålålå medens FCK molestreres af et par uduelige sinker med store egoer.

    PEdedrengen

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    296

    Att: Hr General

    Grunden til at jeg, der iøvrigt er gammel KBer, ikke tager til Silkeborg er følgende:
    Grund nr.: 1: Silkeborg Stadion er et lorte stadion, dvs. efter en 4 timers bustur, bliver man belønnet med en af de allerværste pladser på samtlige danske stadions (tak til SIF for at tage så godt i mod deres gæster)
    Grund nr.: 2: 4 timer i bus frem og tilbage, til en kamp der starter kl. 17.35, det holder ikke i min verden. Spillede de f.eks. kl. 15.00 var der en øget (ingen garantier herfra) mulighed for at jeg ville tage med.
    Grund nr.: 3: Grund nr. 1 + Grund nr. 2, sammenholdt med at kampen bliver vist direkte på TV og jeg således kan se den sammen med mine venner fra nedre C, giver grund nr. 3.
    Selvom jeg faktisk tjener en pæn skilling så skal jeg da ikke være bleg for at det rent økonomisk er noget af en udskrivning hvis man skal følge alle udekampe, især når man som jeg har en teenager søn, der naturligvis også gerne vil med.
    Og så forventer jeg altså andet end en uoverdækket jordvold når jeg skal af med flere hundrede kr. for at se fodbold...magelig kan du kalde mig, det kan jeg leve med (jeg gider heller ikke at tage på Roskile Festival længere, jeg vil have faciliteter;-)
    Derfor begrænser mine udekampe sig til FCN (gode forhold), Herfølge (lorte forhold, men flinke mennekser) og OB (lorte forhold, men god stemning på stadion). Jeg sætter ikke mine ben på BIFA/S stadion. Det er direkte uforsvarligt med så mange mennesker på så lille et område (også kaldet bedrageri, man sælger den samme vare flere gange). Lokums forholdene og ikke mindst ølslaget er en katastrofe. Og med den afstumpethed man udelukkende finder hos BIFA/S' klienter og Glostrup Politis manglende evne og vilje til at stoppe vandalerne, så holder jeg mig langt væk fra deres klamme våde hul i jorden.

    Så General, du kan kalde mig lige hvad du vil, og du kan bede mig skride og alt muligt andet, men det får mig ikke til Jylland en søndag aften kl. 17.35, og det får mig ikke til at blive væk fra Nedre C, selvom jeg syntes de spiller ad helvede til og at vores træner mangler international erfaring og format!
    Medløber????

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    922

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    KB er ganske vist ikke kontinentes ældste klub, men det er så det.

    For at svare på det primære: jeg har ikke være med på udebane i år, har dårlig været i PARKEN, og det skyldes udelukkende, at jeg ikke har så meget tid til det. Går i 2.g og det tager altså meget af min tid.
    "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."
    - Bill Shankly

  5. #35
    Rexus er offline Action Jackson lookalike
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    221

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    ›Jeg vil lige lukke lidt galde ud.....

    det tør siges!

    ›De sidste mange udebane kampe er antallet af fremmødte fans latterligt lavt.
    ›Hvor er folk???
    ›Igår var der dobbelt så mange uofficielle fans(C2) som resten af
    ›fck´s fans der var fremmødt....hvorfor??
    ›HVorfor bliver folk hjemme.??
    ›Er fcks fans bare en flok medietosser der kun kommer når der er
    ›guld i luften eller når det kun tager 10 min at skulle se
    ›drengene.

    nej de er bare forfængelige.

    ›Jeg er så skuffet over vores fan kultur eller mangel på samme.
    ›Til alle jer der ikke støtter vores klub ude som hjemme ..:SKRID!!!!
    Vi er stadig nogle der har KB i hjertet og vi gider sgu ikke se
    ›på at kontinetets ældste klub blive vandaliseret af en flok pop
    ›fans.

    undskyld jeg viste ikke det var din klub ellers var jeg da aldrig blevet hjemme foran fjerneren.
    ›En MEGET skuffet

    ›General

    du må tage højde for at blandt visse af os godt og vel 20.000 fans, er der nogen som har et liv efter kampen.

    ps. Hvordan var vejret? Stod i godt?
    ------------------------------------------------------------------------------
    I have never learned to fight for my freedom. I was only good at enjoying it.

    Oscar van den Boogaard

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    38

    Vedr: FANS eller mangel på samme....


    ›Nu er det jo ikke sådan at jeg er tvunget til at overvære alle
    ›FCK's kampe, det er en vare de sælger, og hvis de ikke gør det,
    ›så ser jeg ingen grund til at komme. At bruge en hel dag på at se
    ›en flok spillere, som hellere ville ligge hjemme under dynen,
    ›fordi de ikke gider spille... Nej tak...

    jeg tror netop det er ovenstående holdning GG ikke kan følge. Du mener at dit hold er en vare, som du kun gider se når det går godt. jeg tror GG har en anden holdning til det at holde med et fodboldhold/varer.

    Hvad blev der af mottoet stærk i medgang Loyal i modgang??

    MisterM/BIF ( jeg kalder folk der sammenligner sit hold med en varer for PLASTIC :O)

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,626

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    [SIZE=2]SERIØST!!![/SIZE]
    Vi er over 16.000 i fanklubben, men alligevel kan vi KUN mønstre ca. 100 mennesker til SIF-FCK!!!

    DER ER NOGET GALT MED HOLDNINGEN I FANKLUBBEN!!!
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    230

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    ››
    ››Jeg er så skuffet over vores fan kultur eller mangel på samme.
    ››Til alle jer der ikke støtter vores klub ude som hjemme ..:SKRID!!!!

    ›Du kan rende mig noget så nederdrægtigt!
    ››
    ››Vi er stadig nogle der har KB i hjertet og vi gider sgu ikke se
    ››på at kontinetets ældste klub blive vandaliseret af en flok pop
    ››fans.

    ›Dem der vandaliserer KB/FCK er backe og tågehornet. ret din galde mod dem.
    ›De eneste popfans er lålålålå fjolserne der synes alt5 FC er fantastisk og godt.
    ›Den man elsker tugter man.

    ››
    ››En MEGET skuffet

    ›Jeg ahr været skuffet siden backe blev ansat. Og den skuffelse er
    ›ikke blevet mindre. Så tag din popsmarte "se mig jeg er en
    ›fan" attitude og stik den op hvor solen aldrig skinner.
    ›Ledelsen er pinligt ynkelig i form af Don Ø. Han skulle holdes
    ›sig til sine regnskaber, og ellers holde kæft.
    ›Tågehornet der gang på gang beviser at tomme tønder buldrer mest.
    ›OG endeligt backeklovnen der intet har tilført spillemæsigt, men
    ›tværtimod kvæler spillere og spilleglæde. taktisk uduelig og uden
    ›idee om hvad begrebet "coaching" dækker over.

    ››General

    ›Vær du skuffet alt det du vil. Jeg gider ikke stå og støtte FCK
    ›når og vhis det kan tolkes som en støtte til backe og tågehornet.
    ›No way!
    ›Men stå du bare og støt den sportslige kurs i FC. Men forvent
    ›ikke at dem for hvem FC faktisk betyder noget, også skal stå og
    ›lålålå medens FCK molestreres af et par uduelige sinker med store
    ›egoer.

    ›PEdedrengen





    Som talt ud af min mund, kan ikke gøre det bedre......

    Mihca

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    941

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    ›KB er ganske vist ikke kontinentes ældste klub, men det er så det.


    Hvilke klubber er ældre?

    Hilsner Casper CC - der heller ikke var i Silkeborg i søndags, men heller ikke føler sig forpligtiget til at forklare om mine prioriteter.

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    ›[SIZE=2]SERIØST!!![/SIZE]
    ›Vi er over 16.000 i fanklubben, men alligevel kan vi KUN mønstre
    ›ca. 100 mennesker til SIF-FCK!!!

    DER ER NOGET GALT MED HOLDNINGEN I FANKLUBBEN!!!

    Enig, det er skidt når nogen vil til at diktere hvem der skal komme til kampene og hvornår.

    Mvh,

    J.

  11. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    143

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    Det er jo heller ikke det der var meningen som tidl. skrevet.
    Jeg er bare dybt forundret over hvor lidt passion for klubben og hvor lidt lyst der er til at hjælpe den både i med og modgang.
    Der er jo intet galt i ikke at tage på udebaneture, men hvorfor er der så lidt i FCK der gider det er det der er underligt og det er det jeg stiller spørgsmål til.Så må folk ælligt undskylde min vræde til at starte med, men jeg ønskede blot at høre hvorfor folk ikke kom og det har jeg nu fået besvaret.JEg er nok bare ikke samme type fan som de sofa elskere der er her men man skal da have lov til at være forskellig.

    Kjøbenhavns Boldklub er det kontinentale Europas ældste fodboldklub, idet den er stiftet 26. april 1876. De første par år blev der kun spillet langbold, men i 1879 indførtes fodbold og cricket, og fra 1883 spilles der også tennis i K.B..
    Efter en omskiftelig tilværelse på diverse spillesteder tog man 1893 anlægget i Skt. Markus Allé på Frederiksberg i brug. Det er omtrent, hvor Forum ligger i dag.

    I 1938 flyttede man til det nuværende anlæg på Peter Bangs Vej. Her dyrkes de tre sportsgrene - Fodbold, Cricket og Tennis, mens man på Pile Allé anlægget, der kom til i 1917, primært dyrker tennis.

  12. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,626

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    ››[SIZE=2]SERIØST!!![/SIZE]
    ››Vi er over 16.000 i fanklubben, men alligevel kan vi KUN mønstre
    ››ca. 100 mennesker til SIF-FCK!!!
    ››
    ››DER ER NOGET GALT MED HOLDNINGEN I FANKLUBBEN!!!

    ›Enig, det er skidt når nogen vil til at diktere hvem der skal
    ›komme til kampene og hvornår.

    ›Mvh,

    ›J.

    Hvem dikterer???

    Både Gonzales og jeg undrer os bare over 16.000 menneskers manglende vilje til at støtte Løverne!

    Drop dog de personlige forklaringer/ undskyldninger og indrøm, at det er tyndt at der ikke er mere støtte til drengene!!!
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  13. #43
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    Modsat bøsserne ude på pestegnen, så har størstedelen af FCK`s fans et arbejde der skal passes. Og desværre vælger DBU at lægge kampene så sent at ganske almindelige københavner ikke gider tage hele turen til det ukendte på den andet side af bæltet. Derudover mener jeg også at silkeborg stadion af enormt dårlige forhold for udefans. Og personligt gider jeg sgu ikke stå en kold efterårsaften i silende regn, dårligt fodbold(ok, det kunne man ikke vide på forhånd) og en meget sent hjemkomst, på et lortestadion i det jyske.

    Jeg vil sgu 100 gange hellere tage mine 2 drenge, varm kakao og en kæmpe dyne, og så sidde og se kampen på fjernsyn.

    Og desuden tager jeg gerne til udekampe på sjælland, VALBY OG BUNDBY UNDTAGET, og ser drengene spille. Også selv om de sætter priserne op hver gang FCK kommer på besøg.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  14. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Vedr: FANS eller mangel på samme....


    ›Hvem dikterer???

    Gonzales.

    ›Både Gonzales og jeg undrer os bare over 16.000 menneskers
    ›manglende vilje til at støtte Løverne!

    Og Gonzales siger: "Alle der ikke støtter ude som hjemme: SKRID". Selv dikterer du hvordan folk skal tænke i fanklubben, dog på et mere acceptabelt plan.

    ›Drop dog de personlige forklaringer/ undskyldninger og indrøm, at
    ›det er tyndt at der ikke er mere støtte til drengene!!!

    Jeg skal sgu ikke punke nogen for ikke at møde op i Silkeborg. Jeg var der jo ikke selv.

    Mvh,

    J.

  15. #45
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Vedr: FANS eller mangel på samme....

    Nu har jeg selv været til alle FCKs kampe i år
    (pånær kampen i slovenien pga skole og kampen mod Viborg ude hvor 'vi' aftalte og blive hjemme for at vise vores vrede overfor spiller pga 0-5 nederlaget)

    Jeg synes nu at fan klubben gør det godt nok, sende folk afsted i busser som ankommer dejlige 2 minutter inde kampen. (I.A.)

    I stedet for at i alle sidder og kommer med svar på hvorfor i selv ikke kom.. eller måske både jer selv og jeres nabo, så skulle i måske svare på:

    "HVORDAN FÅR VI FLERE TIL AT TAGE MED PÅ UDEBANE, SPECIELT NÅR DET IKKE GÅR SÅ GODT"

    jeg er selv i vildræde, men som sibs skriver så gør vi i UC et stort stykke arbejde for at fylde vores egen bus hver gang, vi er en fast kerne af folk som altid tager med, også tager vi alle nogen andre med (mere eller mindre) ellers prøver vi og få folk med ved at lave opslag på forums (mest vores egent).

    Dette er blot et eksempel (som endda har været prøvet, og virker!!)

    der må findes andre metoder.. nogen forslag?

    synes ikke at folk kan bruge økonomi eller sygdom som undskyldning (for en flok på 16.000 knap 17.000 mennesker..)

    bare for at sammenligne os med brøndby (ja jeg ved godt det ikke er godt og være som dem, men de er trodsalt mange på udebane hver gang, både folk der dukker op fra jylland, men de sender altså også mange busser afsted fra vestegenen hver gang og må nok siges og være de bedste i DK til at rejse med deres hold rundt i landet.)

    Deres priser er altså ikke billigere end vores de får tilbudt en bustur eller et klippekort til deres busturere til omkring sammepris som vores, og deres en uden billiet til stadion, så vidt som jeg kan forstå fra min bekendte derude fra.. (ret mig gerne hvis jeg tager fejl)

    For at runde af, har i nogen forslag? bare fordi jeg har skrevet forslaget med 'caps-lock' betyder det ikke jeg er sur, det er bare så man kan se det!!

    hilsen Toeffe
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCKs uovervindelighed eller mangel på samme
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 11.09.06, 09:15
  2. Sikkerhed i Odense eller mangel på samme ?
    By FCK|Perfect in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 14.09.05, 06:32
  3. Holdets bredde... Eller mangel på samme!
    By MSP in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 28.06.05, 10:39
  4. Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 06.11.03, 15:25
  5. OB i UEFA!! ...eller mangel på samme..
    By Grande in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 28.08.03, 18:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •