Se afstemningsresultater: Total club manager eller football manager??

Stemmeafgivere
17. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Total club manager.

    1 5.88%
  • Football manager.

    16 94.12%
Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Total Club Manager eller football manager??

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    309

    Total Club Manager eller football manager??

    Jeg skal ud og købe et af de 2 spil, men er lidt i tvivl om hvilket der er bedst og ville derfor gerne høre folk herinde...

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Vedr: Total Club Manager eller football manager??

    De to spil kan på ingen måde sammenlignes. EAGames patetiske forsøg på at lave en realistisk manager er over flere år gået galt, hvorimod SIGames gang på gang leverer varen. (Dette er selvfølgelig min mening).

    Download Football Manager 2005 demoen på www.sigames.com og prøv dig frem. Husk at det er CM5 i forklædning. Dvs, var du fan af CM serien, så er det FM2005 du skal købe. Er du til hovedløs manager simulator, så køb endelig Total Club Manager. Men for mig at se har det intet med fodbold at gøre.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    1

    Vedr: Total Club Manager eller football manager??

    Ikke fordi jeg er voldsomt uenig, men lidt mere nuanceret:

    Hvis du er til fed grafik og lette løsninger, så er det TCM, du skal have - der er 3D grafik af kampene og en mere 'poppet' tilgang til de ting, du skal kontrollere... Til gengæld har spillet (så vidt jeg husker) også mulighed for at du kan kontrollere snart sagt alt; hvad der skal sælges af support-gear, om kiosken skal have pølser osv

    Football Manager er et regneark i pæn indpakning (grundlæggende) - og det kan ses langt hen ad vejen. Du styrer spillerhandel, taktik og træning - that's it. Og så alligevel ikke - for det er så godt, fængende og alt muligt andet, at jeg slet ikke kan lade være med at sidde og smile, når jeg skriver ;o)

    Og så glemte du Championship Manager XXXX, som kommer en gang i 2005 (hvis guder står Eidos bi). Det er lidt svært at gennemskue, hvad det bliver til, da der ikke er en demo af spillet - og producenten kun lover "Større spilhastighed og bedre træningssystem"...

    Et godt råd kunne være at hente demoen til SIgames' Football manager (www.sigames.com) og spiller det lidt (giv det 14 dage)... Hvis det er for langhåret, så tag TCM ;o)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    468

    Vedr: Total Club Manager eller football manager??

    Jeg er til Football Manager. Hele vejen..hverken mere eller mindre...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Football Manager 09
    By MSO in forum Spil
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 01.05.09, 10:12
  2. Total club manager ?
    By Rossi in forum Spil
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 31.07.05, 22:30
  3. Total club manager ?
    By Rossi in forum Spil
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 31.07.05, 21:13
  4. Total Club Manager styrer (FCK/Danmark)
    By Bingohanz in forum Spil
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 09.06.05, 15:01
  5. Football manager
    By Moo in forum Spil
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.04, 18:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •