Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Men hvad sker der for Backe i dagens kamp?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Men hvad sker der for Backe i dagens kamp?

    Først startopstilling

    Kihlstedt

    LJ - Ole* - Traore - Saarinen

    Silber - Linderoth - Hjalte* - Bech*

    Zuma - Hoseth*


    * betyder at spillere skal placeres et andet sted på banen eller starte ude.

    Først Ole Tobiasen, Er utrolig passiv, så man også i FCN kampen bl.a. Tommy Olsens kæmpechance hvor han tøver meget, og så er Dickoh hans Mand på hjørnesparket. Han falder og bliver sat af ved Olsens mål.

    RAUS ud af startopstillingen. Hvad med at prøve Dan T. istedet Dan Thomassen - Traore har i mange år vist sig at være en rigtig god midterforsvarscocktial på u20 holdet.

    så kombinationen med Hjalte - Bech - Hoseth.

    Hjalte, har de sidste par gange vist sig udmærket på kanterne og hvor er hans anførerbind?, (forsiden af fck.dk har han det ikke på), Givet hvis Ole Tobiasen der har fået dog, dog uden at vide det.

    Bech på venstremidt har vi prøvet med succes, men på bekostning af at Magne Hoseth skal spille angriber, så er den ikke god.

    Vi fik endelig den længe ventede midtbanekonstalation Linderoth - Hoseth, men den formår han så at smadrer igen på 1½ kamp, til trods for at Hoseths offensive energier giver holdet frisk pust, når han vender spillet med den hastighed han nu er i stand til at gøre det med(meget hurtigt imo.)..

    Man kan sige at det så er uheldigt at KIhlstedt og Zuma må udgå, det er som om, (efter at have fulgt liveupdate og p3) at da Zuma udgår, dør vores spil. Det er så der at Magne ville have taget over på off. midt, efter min mening.

    Min startopstilling

    Kihlstedt

    LJ - Dan T - Theo - Saarinen

    Silber - Linderoth(def) - Hoseth(off) - Hjalte(C)

    Zuma - Bech

    Bare min mening
    ----

    Og iøvrigt glæder jeg mig til imorgen, når den grå original bliver fyret.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Vedr: Men hvad sker der for Backe i dagens kamp?

    Det er fuldkomment skingrende vanvittigt, at stille op som de gjorde i dag. Jeg håber ved gud, at det får ledelsen til at spærre øjenene op.
    Man HAVDE to angribere til rådighed i dag, og alligevel stiller man med en offensiv midtbanespiller som angriber? Jaja, der er ikke meget defensivt i ham, men det er hul i hovedet.

    Jeg havde gerne set:

    Silber - Linderoth (def) - Hoseth (off) - Bjergtrold
    Zuma - Bech

    Hjalte en tur på bænken. Hvis Hjalte absolut skulle være inde, så istedet for Trolden.
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    89

    Vedr: Men hvad sker der for Backe i dagens kamp?

    Er meget enig med dig. Jeg kan ikke fatte hvad fede ole skal starte inde for, når vi har Dan T. Flæske dellen har nok det laveste bundnivau jeg har set og jeg kan faktisk ikke huske noget om hans topnivau. Hvad kan han egentligt?

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Vedr: Men hvad sker der for Backe i dagens kamp?

    ›Er meget enig med dig. Jeg kan ikke fatte hvad fede ole skal
    ›starte inde for, når vi har Dan T. Flæske dellen har nok det
    ›laveste bundnivau jeg har set og jeg kan faktisk ikke huske noget
    ›om hans topnivau. Hvad kan han egentligt?

    Well.. Han var god i Ajax inden hans skade, og så lagde han en RIMLIG vigtig aflevering i føderne på Hjalte engang kan jeg huske. Ellers intet.

  5. #5
    PEdedrengen Slettet

    Vedr: Men hvad sker der for Backe i dagens kamp?

    Endvidere kan det nævnes at Zidan er kendt for at være hurtig med fødderne både ved driblinger og i løb..

    Der er jo dem der mener at dette netop er Oles svage sider..

    Og så er der de rygter om at Dan Thomasen er en hurtig forsvarsspiller..

    mvh

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    89

    Vedr: Men hvad sker der for Backe i dagens kamp?

    ›Well.. Han var god i Ajax inden hans skade, og så lagde han en
    ›RIMLIG vigtig aflevering i føderne på Hjalte engang kan jeg
    ›huske. Ellers intet.

    Ja der var jo lige afleveringen, han har da også lavet et par vigtige mål, men han er vel købt til at gøre det svært for modstanderen at score mål, men personligt synes jeg han er pisse dårlig til det.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    84

    Vedr: Men hvad sker der for Backe i dagens kamp?

    ›Well.. Han var god i Ajax inden hans skade, og så lagde han en
    ›RIMLIG vigtig aflevering i føderne på Hjalte engang kan jeg
    ›huske. Ellers intet.

    Jeg må indrømme at jeg hører til koret, der vil have Fede Ole sendt hen hvor peberet gror.
    Den aflevering du refererer til, har han selv udtalt var en afslutning.
    Dette understøtter min meningen om Peberland

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    239

    Vedr: Men hvad sker der for Backe i dagens kamp?

    ›Det er fuldkomment skingrende vanvittigt, at stille op som de
    ›gjorde i dag. Jeg håber ved gud, at det får ledelsen til at
    ›spærre øjenene op.
    ›Man HAVDE to angribere til rådighed i dag, og alligevel stiller
    ›man med en offensiv midtbanespiller som angriber? Jaja, der er
    ›ikke meget defensivt i ham, men det er hul i hovedet.

    ›Jeg havde gerne set:

    ›Silber - Linderoth (def) - Hoseth (off) - Bjergtrold
    ›Zuma - Bech

    ›Hjalte en tur på bænken. Hvis Hjalte absolut skulle være inde, så
    ›istedet for Trolden.

    LIGE PRÆCIS...enig i alle betragtninger!!!

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Vedr: Men hvad sker der for Backe i dagens kamp?

    Startopstillingen skriger til himlen!

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Vedr: Men hvad sker der for Backe i dagens kamp?

    Ole: Gider ikke diskutere det. Det er useriøs kritik.
    Hjalt og Bech på midten: Absolut intet at udsætte på det.
    Hoseth: Måske man tænkte Bech var for klejn til det jydske forsvar? Og Hoseth som angriber er jo en begrænset justering ift hans normale rolle.

    Klap hesten. I har hørt radio og trykket F5 på fck.dk...

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    248

    Vedr: Men hvad sker der for Backe i dagens kamp?

    Jeg har svært ved at se om backe skal ud eller ej. Jeg syntes vores største problemer er set efter FCM kampen idag. Målmandsposten+forsvaret. Jeg ved godt det ikke er noget nyt men der er bliver sq spillet for lidt fodbold via vores midtbane og vores kanter. Der er på grund af mangle tiltro til forsvaret+målmanden for langt fra midtbane til angreb. Ligeledes syntes jeg generelt vores første gangs berøringer er for dårlige. Vi går glip af for mange angreb via mistede afleveringer. Hvilket undre mig en del for jeg syntes helt ærlig ikke spille er særlig hurtig på midtbanen, det er lidt som om det går død.
    At alle vores angriber enten er skadet eller har karantæne hjælper sq heller ikke for godt på det hele. Lige nu er jeg sq lidt fortvivlet og kan ikke rigtig se en ende på kirsen. Jeg er ræd for at nedtures forsætter rester af året ud. Så må vi sq bare håbe på at vi for styr på målmandsposten i vinter pausen. Samt en eventuelt forstærkning til forsvaret.

    Så fik jeg lige luftet min holdning - det trængte jeg sq til :o(

    Forza FCK
    ~ Kun døde fisk flyder med strømmen ~

    Skal I bruge et mål, siger du?? Et vigtigt et?`Bare rolig: Vi sender Allbäck, han scorer altid, når det kræves.

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Vedr: Men hvad sker der for Backe i dagens kamp?

    Ja der er sgu intet at sætte sine fingre på, ved den opstilling. Og hey, vi er FCK, vi er altså ikke Brøndby, så et udebanenederlag (sådan et som der mirakuløst er flere af, end hjemmebanenederlag) til et midtjysk bondehold, er bare helt fint. Det skal I altså lære at acceptere... prøv nu lige slappe af, gutter.

    Vi har altså kun tabt 4 kampe i superligaen, og hvis nu spillet måske kommer til at fungere lidt bedre, kan det måske være, at vi ikke taber så mange kampe i den resterende sæson - og hvis vi er så heldige, kan det også være at vi vinder lidt flere opgør. Sig mig lige engang, er det ikke nok for os?
    Og så skal vi altså huske på, at Backe allerede har lært os, at et hold går gennem tre kriser på en sæson, og da vi aldrig formåede at kæmpe os ud af den der startede mod Silkeborg i superligaen, så må vi jo bare læne os tilbage, og forvente at yderligere to er i vente. Det må altså være ok, når nu Backe havde forberedt os på det, ikke?

    Desuden hjælper det ikke at skælde ud og være negative. Spillerne er utroligt sårbare, og de har brug for vores støtte, uanset hvordan de mener at selvsamme støtte skal udnyttes, behandles og belønnes. Det kunne sgu da være, at nogen af dem var trætte efter at have været på bytur dagen før en kamp, så hey gutter, tag lige og giv dem en chance. De er jo også bare mennesker. Og de skal sgu også have lov til at more sig - så vigtigt er fodbold altså heller ikke, at man inden en kamp ikke må gå ud og tage sig en swing-om til ud på de små timer.

    Jeg synes i hvert fald at ledelsen træffer de rigtige beslutninger altid, og alle dem der ikke er enige i det, er nogle forbistrede medløbere, der enten ikke har været med da vi altid blev nr. 8 (for det er nemlig ret så relevant i forhold til den position i dansk fodbold vi har nu), eller ikke formår at vise loyalitet (nej, det at være kritisk er ikke foreneligt med at være loyal - det er illoyalt!).

    ›Klap hesten. I har hørt radio og trykket F5 på fck.dk...
    - Og havde et par udsendte på Muhjylland stadion, men fuck det, vi tabte bare en kamp, uden at have spillet bare tilnærmelsesvis acceptabelt. Men ikke et ondt ord herfra, for det ville fandeme være illoyalitet og usaglighed af værste skuffe.

    Hurra for Backe. Hurra for spillerne. Hurra for NCH. Hurra for den lagte taktik. Hurra for PS&E. Alle andre udbrud ville SAGTENS kunne devalueres med en cool hentydning om, at man ikke har set en tilfældig kamp... det er i den sammenhæng skide hamrende ligegyldigt, om vi skulle have leveret 15 tilsvarende elendige og uacceptable præstationer (nå ja, det har vi jo rent faktisk... SHH! For fa'en, det er illoyalitet, det der).

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    425

    Vedr: Men hvad sker der for Backe i dagens kamp?

    Det virker bare lidt hul i hovedet at ændre på noget, som fungerede i sidste kamp. Kontinuitet er vel et nøgleord, især når vi ikke kan stille med samme forsvar. Jeg synes sgu det virker lidt mærkeligt. Men Backe har dog endelig taget bladet for munden, og indrømmet at forsvaret IKKE virker.
    Køhlert har en pragtfuld udstråling.
    Infamous's Avatar

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Vedr: Men hvad sker der for Backe i dagens kamp?

    Vi har kun tabt 4 kampe... HELE sidste sæson tabte vi 5.. dvs. for at holde statistisk må vi kun tabe 1 kamp mere hele sæsonen, vi spillede 8 uafgjorte, nu har vi spillet 5 uafgjorte. dvs dem har vi 3 tilbage af..

    Vi må derfor kun tabe 1 kamp og spille 3 uafgjorte, eller deromkring.. for at blive mestre som jo er målet.

    Min mening:

    Nederlag til AGF skal resultere i fyring.

    Sejr over AGF, gir vi det tid. Overvintre på mindre end 3. pladsen skal det resultere i fyring.

    Så kan det da godt være at han har vundet titler og andet, men derfor skal forventninger også være høje og derfor kan man ikke acceptere andet end mindst top3, Vi har ikke opnået særlig meget de seneste par år i europæisk bold, og så ligger 0-5 jo stadig i hukommelsen.

    --

    Jeg kan godt forstå at folk vil have at vi andre dropper den negative attitude, men det er fandme svært for de fans hvor fodbold betyder utroligt meget for en og dem er der en del af.

    Men det er jo set før at vi har fyret en kanon ½sæson af efter pausen, men vi har altså aldrig prøvet at ligger nummer 4-8 ved pausen og det tror jeg ikke spillerne vil kun rejse sig på under Backe, klubben har brug for et friskt pust og en mere kontant træner end Backe, det er det vi har brug for på de trængte pladser i FCK. Det er præcis det samme som med målmandsposten, Kihlstedt råber næsten aldrig op og har det svært med at dirigere sit forsvar.

    Ole T.'s bommert der var ved at give mål mod FCN, fik han bare lov at gå fra.. Det virker som om at Kihlstedt er nervøs for at stå, og det har vi langt fra brug for i en klub som FCK hvor forventnigerne er så høje.

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Vedr: Men hvad sker der for Backe i dagens kamp?

    ›Ja der er sgu intet at sætte sine fingre på, ved den opstilling.
    ›Og hey, vi er FCK, vi er altså ikke Brøndby, så et
    ›udebanenederlag (sådan et som der mirakuløst er flere af, end
    ›hjemmebanenederlag) til et midtjysk bondehold, er bare helt fint.
    ›Det skal I altså lære at acceptere... prøv nu lige slappe af,
    ›gutter.

    ›Vi har altså kun tabt 4 kampe i superligaen, og hvis nu spillet
    ›måske kommer til at fungere lidt bedre, kan det måske være, at vi
    ›ikke taber så mange kampe i den resterende sæson - og hvis vi er
    ›så heldige, kan det også være at vi vinder lidt flere opgør. Sig
    ›mig lige engang, er det ikke nok for os?
    ›Og så skal vi altså huske på, at Backe allerede har lært os, at
    ›et hold går gennem tre kriser på en sæson, og da vi aldrig
    ›formåede at kæmpe os ud af den der startede mod Silkeborg i
    ›superligaen, så må vi jo bare læne os tilbage, og forvente at
    ›yderligere to er i vente. Det må altså være ok, når nu Backe
    ›havde forberedt os på det, ikke?

    ›Desuden hjælper det ikke at skælde ud og være negative. Spillerne
    ›er utroligt sårbare, og de har brug for vores støtte, uanset
    ›hvordan de mener at selvsamme støtte skal udnyttes, behandles og
    ›belønnes. Det kunne sgu da være, at nogen af dem var trætte efter
    ›at have været på bytur dagen før en kamp, så hey gutter, tag lige
    ›og giv dem en chance. De er jo også bare mennesker. Og de skal
    ›sgu også have lov til at more sig - så vigtigt er fodbold altså
    ›heller ikke, at man inden en kamp ikke må gå ud og tage sig en
    ›swing-om til ud på de små timer.

    ›Jeg synes i hvert fald at ledelsen træffer de rigtige
    ›beslutninger altid, og alle dem der ikke er enige i det, er nogle
    ›forbistrede medløbere, der enten ikke har været med da vi altid
    ›blev nr. 8 (for det er nemlig ret så relevant i forhold til den
    ›position i dansk fodbold vi har nu), eller ikke formår at vise
    ›loyalitet (nej, det at være kritisk er ikke foreneligt med at
    ›være loyal - det er illoyalt!).



    ›- Og havde et par udsendte på Muhjylland stadion, men fuck det,
    ›vi tabte bare en kamp, uden at have spillet bare tilnærmelsesvis
    ›acceptabelt. Men ikke et ondt ord herfra, for det ville fandeme
    ›være illoyalitet og usaglighed af værste skuffe.

    ›Hurra for Backe. Hurra for spillerne. Hurra for NCH. Hurra for
    ›den lagte taktik. Hurra for PS&E. Alle andre udbrud ville
    ›SAGTENS kunne devalueres med en cool hentydning om, at man ikke
    ›har set en tilfældig kamp... det er i den sammenhæng skide
    ›hamrende ligegyldigt, om vi skulle have leveret 15 tilsvarende
    ›elendige og uacceptable præstationer (nå ja, det har vi jo rent
    ›faktisk... SHH! For fa'en, det er illoyalitet, det der).

    Jeg er en smule i tvivl om det er for sjovt, men det antager jeg, da jeg stadigvæk klapper mig på lårene af grin.

    OLE T. burde ikke have lov til at spille, jeg har før været efter ham, og fået på puklen for det, men manden er skidt.........det der pis med at Zidan er hurtig på fødderne og Ole er langsom havde jo så ikke lige noget med målet han kostede os idag at gøre............neeeejjjjjj et rigtigt indøvet hovedstød lige op i luften, hvorefter " Hjerneblødningen " gud hjælpe mig kigger efter hvor fan bolden blev af, go ser ud som om at han er overrasket over at den sgu kommer ned igen, også er der mååååååååååååållllllllll.

    Som jeg har sagt før..............Ole T. er en skilpadde og skal foræres til Herfølge ( de vil sgu nok ikke engang have ham ) og så brug for fan de folk I handler , istedet for at lade dem sidde over, mens vi gang på gang skal se på det sløve læs til en skildpadde, luffe rundt som han var på en ferieø.

    Man bliver sgu dårlig af det.

    Mvh Thomas

    Ps. Bingohanz virker sgu også alvorlig, men til gengæld tror jeg sgu han mener det han skriver,selvom jeg håber det er ironisk ment ?
    ****************************** ***************************
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hans Backe om dagens kamp i FotbollDirekt
    By Hans Forza in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 13.05.04, 14:13
  2. Hvad ender dagens kamp??
    By 44fire44 in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 28.03.04, 16:36

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •