Se afstemningsresultater: Zidan til FCK?

Stemmeafgivere
353. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Nej, vi skal ikke have Zidan

    215 60.91%
  • ZAZ ATTACK : Zuma,Alvaro,Zidan! FCKs nye angreb!

    138 39.09%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 35

Emner: Køb Zidan til jul!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    37

    Køb Zidan til jul!

    Hej Forum,
    Klart vi har et problem i forsvaret,- men for at minde en kamp, skal der laves mål! - og det gør vi desværre heller ikke.
    Møller & Todi bliver ikke ygre, heller ej Zuma, desværre. Alvaro skal finde sin rytme og gerne snart.
    Vi mangler en konstant trussel, - FCMidtjylland sælger Zidan til Jul, derfor ansatte han en agent forleden. FCK-ledelsen, skal være hurtige, og tage han. Lad ham bombe for FCK, og hans værdi stiger med karanti.

    Muhammend Zidan til FC København til jul, det ville være en god julegave?

  2. #2
    Slush er online nu Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Vedr: Køb Zidan til jul!

    Vi skal jo have en afløser til nogle af alle de angribere vi har som er skadet,
    eller som er ved at være for gamle så hvorfor ikke Zidan?

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    350

    Vedr: Køb Zidan til jul!

    ›Vi skal jo have en afløser til nogle af alle de angribere vi har som er skadet,
    ›eller som er ved at være for gamle så hvorfor ikke Zidan?

    Fordi han er en arrogant-hæler-nar!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    169

    Vedr: Køb Zidan til jul!

    Det ville være rigtigt dejligt med Zidan i front, men prisen på ca. 30 mio. er nok lige i overkanten af hvad vi kan tillade os at bruge... Men det ville være et SCOOP af klasse......

    Men han kan jo som alle andre spillere også blive skadet, så styrk hellere vores forsvar + MÅLMAND før vi køber flere angribere... For målene skal nok komme når forsvaret lærer lidt om at holde "nullet" igen...
    VI LIGGER NUMMER 1 VI LIGGER NUMMER 1

    Lad os nyde det imens vi kan....

  5. #5
    Slush er online nu Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Vedr: Køb Zidan til jul!

    Estatic Manden laver jo de MÅL som vores ejne angriber ikke formår,
    og det burde i sig selv fint nok. Hvad han så laver i sin fritid er dsv en lille ulempe det er vi enige om, MEN MÅL FOR POKKER DA!!

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Vedr: Køb Zidan til jul!

    ›Hej Forum,
    ›Klart vi har et problem i forsvaret,- men for at minde en kamp,
    ›skal der laves mål! - og det gør vi desværre heller ikke.
    ›Møller & Todi bliver ikke ygre, heller ej Zuma, desværre.
    ›Alvaro skal finde sin rytme og gerne snart.
    ›Vi mangler en konstant trussel, - FCMidtjylland sælger Zidan til
    ›Jul, derfor ansatte han en agent forleden. FCK-ledelsen, skal
    ›være hurtige, og tage han. Lad ham bombe for FCK, og hans værdi
    ›stiger med karanti.

    ›Muhammend Zidan til FC København til jul, det ville være en god julegave?


    For 30 mill???? Nixen bixen!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    719

    Vedr: Køb Zidan til jul!

    ›Estatic Manden laver jo de MÅL som vores ejne angriber ikke formår,
    ›og det burde i sig selv fint nok. Hvad han så laver i sin fritid
    ›er dsv en lille ulempe det er vi enige om, MEN MÅL FOR POKKER
    ›DA!!

    Alvaro lavede også mål inden han kom til FCK - han har vel lavet 2 i efterårets 10-12 kampe! Brattbakk lavede vel 110 mål pr. sæson i Rosenborg - hos os blev det vist til 12 ... såå - Zidan i FCK? 6-7 mål pr. sæson og endnu en drøm om det store udland brast! Der sker et eller andet med angribere (midtbanespillere og målmænd?) der kommer til FCK - straks daler deres niveau til 30-40% af deres virkelige formåen og vi ser der kun i ganske korte glimt! Skrækkeligt, men ikke desto mindre sandt!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    7

    Vedr: Køb Zidan til jul!

    Køb ham endelig - alle spillere bliver dårligere af at komme til Fck, så det vil være en stor fordel for alle konkurrenter. Guderne må vide hvad det skyldes. (find selv på alle årsagerne)

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Vedr: Køb Zidan til jul!

    ›Muhammend Zidan til FC København til jul, det ville være en god julegave?

    Det ville være fuldstændig åndssvagt.

    For det første vil FCM formentlig have en solid stak millioner (minimum små 20?) for ham, hvilket er alt for meget, når det gælder en handel med en konkurrerende dansk klub.

    For det andet mangler vi ikke en type som Zidan. Vi har rigeligt med bevægelige offensivtyper. Skulle ledelsen kigge efter forstærkninger i FCM, så ville det snarere være Frank Kristensen, der skulle kigges efter, for med Møller og Todis alder in mente, så kommer vi mere til at mangle en targetman inden alt for længe (og Steffen Iversen ville være den gode julegave her).

    For det tredje er det forsvaret/defensiven mere end angrebet/offensiven, der halter for tiden. Vi har inkasseret 23 mål i 14 ligakampe og 6 mål i 2 europæiske kampe. Det er hårrejsende ringe. Vores forsvar har jævnligt dette efterår sejlet hovedløst rundt i kampene, og målmandsposten er heller ikke just besat af frygtindgydende gode spillere.

    For det fjerde - og vigtigst - så spiller vi ærligt talt bare rigtig skidt for tiden. At miste point i Herning er isoleret set ingen katastrofe, men det har sæsonen indtil nu været samlet set. Det peget stærkt i retning af, at vi mest af alt trænger til forstærkning på trænerposten.

    Så den gode julegave ville være, at ledelsen havde gjort deres research ordenligt i et par måneder og fået en ny træner til klubben, der kan tilføre holdet mere end Backe formår det. Skulle vi shoppe til truppen er det i mine øjne målmandsposten, der trænger mest. Derudover ville en forsvarsstyrmand og en ny targetplayer være ønskeligt, hvis de helt rigtige typer var at finde.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Vedr: Køb Zidan til jul!

    Jeg synes det ville være et super køb.

    Giv FCM kr. 20 mio. samt Urmas, Fredgaard og Todi. De mangler jo en venstre back (Urmas eller PC, ham kan de også få!). Fredgaard ville sikkert blive et hit hos dem under Erik Rasmussen. Todi er færdig hos os (trist men sandt)

    De kan for min skyld også få Løns (undskyld Kurt Strand), vores målmænd og vores træner.

    Måske sådan en lille pakkeløsning kunne friste dem.

    Det ville ihvert fald spare os for nogle lønkroner :O)

    Hilsen

    FCKrogh, der synes Backe burde tage sit tøj og gå til vinter.

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,010

    Vedr: Køb Zidan til jul!

    Jeg mener nu også, der er et superpotentiale i Zidan, men det ville desværre nok være utænkeligt, at han kom til FCK. Han vil jo selv (forståeligt nok) til udlandet, da han stadig har store ambitioner og ikke (endnu) er en pengegrisk middelspiller, så han satser nok selv på en større klub i Sydeuropa. Hvis han spiller sine kort rigtigt og tænker sig om, er jeg helt overbevist om, at han med sine talenter kan ende som en superbomber i en ret stor klub, og ikke slå sig til tåls med en tilværelse som enestjerne i en ussel sekundær liga med diverse udskejelser til følge.

    Og thundersen, jeg vil give dig helt ret i, at Zidan ikke lige er den type spiller, vi står og mangler; alligevel ville han (hypotetisk?) være en klar forstærkning af holdet, men lad os i stedet bruge pengene et andet sted.

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,754

    Vedr: Køb Zidan til jul!

    Jeg stemte ja, men har fortrudt.
    Vi skal IKKE give så høj en pris, som FCM vil have..

    Jeg ville intet have imod hvis Zidan spillede hos os, og er sikker på han ville blomstre op og modnes sammen med de andre spillere (især da han ser op til Zuma, og har ham som idol).. Men, men, men.. Vores klovn til sportsdirektør kunne have hentet ham for en slik for et års tid siden, men gjorde (nærmest som sædvanligt) intet.
    Det ville være at tabe ansigt fra ledelsens side, at give penge (endda mange) for en spiller som de kunne have fået nærmest gratis.. Og tabe ansigt er jo det værste de kan forestille sig.. Derfor vi stadig har mumien på mål.

    Zidan - nej tak, men kun på grund af hans prisskilt

    Og hold da kæft hvor var det dumt af ledelsen ikke at nappe ham.. Det havde også givet en ret god handel når han skulle have været shippet herfra igen.

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Vedr: Køb Zidan til jul!

    ›Og thundersen, jeg vil give dig helt ret i, at Zidan ikke lige er
    ›den type spiller, vi står og mangler; alligevel ville han
    ›(hypotetisk?) være en klar forstærkning af holdet, men lad os i
    ›stedet bruge pengene et andet sted.

    Det er jo det. Isoleret set kunne vi da sagtens bruge en Zidan, men når han koster, hvad han (formentlig) koster, når der er andre pladser eller andre spillertyper på holdet, hvor forstærkninger i højere grad må siges at være nødvendige, og når årsagen til vores pivringe efterår ikke er mestendels angribernes/offensivens skyld...ja så synes jeg ikke, at det lige er navnet Zidan der lyser mest op, når man går op håber på udskiftninger i truppen/staben.

    Hvis jeg skulle nævne tre navne alene fra den hjemlige liga, så ville jeg ønske mig Fernando Derveld, Jesper Christiansen og Ove Pedersen.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    250

    Vedr: Køb Zidan til jul!

    ›Brattbakk lavede vel 110 mål pr.
    ›sæson i Rosenborg - hos os blev det vist til 12 ...

    Ja, det blev ikke til flere pga. Roy.
    Han scorede 15 mål og spillede kun 35.
    Og uden tvivl den angriber i FCKs historie med de mindste fødder.
    (Kilde: Nipserstat)

    ›Hvis jeg skulle nævne tre navne alene fra den hjemlige liga, så
    ›ville jeg ønske mig Fernando Derveld, Jesper Christiansen og Ove Pedersen.

    Hvorfor Ove P? Han har da ikke klassen, der er jo ingen grund til allerede,
    at gøre alvor af FØs nedtrapningsplaner og anskaffe OP

    Neil

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Vedr: Køb Zidan til jul!

    ››Hvis jeg skulle nævne tre navne alene fra den hjemlige liga, så
    ››ville jeg ønske mig Fernando Derveld, Jesper Christiansen og Ove Pedersen.
    >
    ›Hvorfor Ove P? Han har da ikke klassen, der er jo ingen grund til allerede,
    ›at gøre alvor af FØs nedtrapningsplaner og anskaffe OP

    Well det var hvis jeg skulle vælge en træner fra den danske liga. Jeg kan ikke få øje på nogen bedre i SAS-ligaen, inkl. Backe og Laudrup.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hva ønsker du dig til jul?
    By Kralle in forum Diverse
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 29.11.09, 13:33
  2. Glædelig Jul og Todi til Herfølge
    By Spurs fan in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.12.04, 23:42
  3. Hvad ønsker du dig til jul ?
    By Woody II in forum Diverse
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 02.12.04, 09:37
  4. Ønskeseddel til jul
    By Dr. Månsson in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 11.11.04, 12:23
  5. Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 11:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •