Side 12 af 12 FørsteFørste ... 29101112
Viser resultater 166 til 170 af 170

Emner: Små sjove spil jeg kan fordrive tiden med (fx sænke slagskibe)

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,625
    Vi är inte med för att byta tröjor, ta autografer och se arenor och sånt skit. Oscar Wendt
    Perec's Avatar

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Små sjove spil jeg kan fordrive tiden med (fx sænke slagskibe)

    Tiden har jo på mange måder overhalet denne tråd. Ikke fordi folk er stoppet med at fordrive tiden, men fordi tidsfordrivet vel primært er skiftet over til mobile enheder siden tråden blev født i 2003. Derfor forslår jeg, at tråden udviddes til også at rumme diverse apps man kan finde til tablets og/eller smartphones. Og hér vil jeg anbefale Sky Force 2014!



    Et rullende skydespil, som man kender det fra arkadeklassikere som 1942 og R-Type. Det er underholdende, flot lavet og relativt stort, og tilbyder samtidigt mange timers genspilningsværdi i forsøget på at opnå diverse powerups. Spillet er freemiumware og i modsætning til så mange andre i den genre kan man rent faktisk fint spille det uden at bruge nogle penge.

    Det findes til Android og iOs. Windows må vist vente lidt på det endnu.[/QUOTE]
    Sidst redigeret af Dingo : 10.12.14 kl. 15:30
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #168
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Små sjove spil jeg kan fordrive tiden med (fx sænke slagskibe)

    Så vil jeg gerne slå et slag for det herlige tidsfordriv, 'Cards & Castles': http://www.cardsandcastles.com/main/ der nogenlunde kan betragtes som en bastard skabt midtvejs mellem 'Magic the Gathering' og 'Battle Chess'.

    screen520x924+(49).jpeg

    'Magic the Gathering' fordi man skal samle kort til bunke, man så udvælger en delmængde (et 'deck', red.) fra for at starte et spil op.
    'Battle Chess', fordi selve spillet foregår turbaseret, hvor man i sin tur kan spille sine kort fra hånden ud på et 5*9-bræt, hvor de forvandles til brikker, bygninger eller spells, man kan benytte i kampen for at smadre modstanderens fæstning før din egen ryger.

    Her en herlig teaser-video:


    Den største dybde i spillet ligger afgjort i at udvælge præcis de 40+ kort til ens deck, der sikrer ens størst vinderchancer mod et hvilket som helst andet. Selve spillene kræver en masse strategiske valg, men i sidste ende er de betinget af dit forarbejde. Hvis man ikke gider det første vil man dog alligevel være i stand til en udmærket spiloplevelse, da man i ranking-delen parres mod spillere i samme leje, og i træning-delen kan spille mod venner, og teste lidt strategi af uden det koster ranking-point.
    Desuden har man mulighed for 'sealed pack'-matches, hvor deltagerne hver får udleveret en mængde kort at random til låns, man så skal bygge et deck i hast af inden man mødes i en miniturnering. Herved er alle på lige fod ift. at gamle brugere eller $$$-spenders normalt har alle tilgængelige kort til rådighed.

    Spillet er freemiumware med rig mulighed for at spendere $ på kort som ingame purchase, men det kan sagtens spilles uden, da man vinder nye kort at random ifm. spillene, og køber dem ud fra samme princip. Jeg selv har i hvertfald muntret mig adskillige måneder nu, og lå kort før jul i top-40 på verdensranglisten uden at have brugt så meget som én krone på dette herlige spil :o)

    Oh, hvis nogen får lyst, så start med at gennemføre HELE rækken af trænings-scenarier først. Byg derefter et deck, og smid en invite til 'AwesomeDK' sammen med en PMer her, så jeg ved, hvem jeg spiller mod. I'm game! :o)

    Det har været ude til Android og iOs siden april 2014 vist, og forsøges nu at komme på Steam: http://www.onrpg.com/articles/news/c...am-greenlight/
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af Awesome : 02.02.15 kl. 23:07
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  6. #169
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Små sjove spil jeg kan fordrive tiden med (fx sænke slagskibe)

    Til os der er gamle nok til at have spillet tekstbaserede spil er her en lille perle i "survival horror" genren:

    http://www.kongregate.com/games/rete...hit-your-pants

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #170
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Små sjove spil jeg kan fordrive tiden med (fx sænke slagskibe)

    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

Side 12 af 12 FørsteFørste ... 29101112

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  3. Top Dog og andre små online spil
    By Lodberg in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 03.12.04, 18:40
  4. Lidt pokalstatistik til at fordrive ventetiden med...
    By Nikolaj N in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 18.05.04, 22:58

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •