Se afstemningsresultater: Er Østergaard for synlig i medierne?

Stemmeafgivere
319. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

179 56.11%
  • Nej

140 43.89%
Viser resultater 1 til 15 af 15

Emner: Er Flemming Østergaard FOR synlig i medierne?

Tilmeldingsdato
    Nov 2001

Er Flemming Østergaard FOR synlig i medierne?

Ganske vist findes der en Ø-spotting tråd, men der kan man ikke tilføje en afstemning bagefter.

Anyways.... Nu har vores bestyrelsesformand på ganske få dage, endda helt uden for sæsonen, været ekstremt synlig i medierne. Synes du Østergaard er for synlig i medierne?

mvh
    Karsten

Tilmeldingsdato
    Oct 2002

Vedr: Er Flemming Østergaard FOR synlig i medierne?

På alle måder: ja.

Mvh.
    Maarum

Tilmeldingsdato
    Nov 2001

›På alle måder: ja.

›Mvh.
    ›Maarum

Bedst som man tror at nu er hans "niveau" nået, så får den lige et hak nedaf. Og hvorfor er det ikke Glisser vi ser istedet ??? Han er vel firmaets direktør ???

mvh
    Karsten

Tilmeldingsdato
    Jan 2005

egentlig ikke... jeg mener manden er jo et geni uanset hvordan vi vender og drejer det,...
    så nej han blander sig sgu ikk for meget...
    jeg mener vi skal være glad for alt hvad han har gjort for os...

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Du mangler svarmuligheden "Hvem er Flemming Østergaard", så jeg kan desværre ikke stemme.
    Mvh.
    Morten

Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

Abzalon er offline Lalleglad Jubeloptimist
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002

Re: Vedr: Er Flemming Østergaard FOR synlig i medierne?

›Bedst som man tror at nu er hans "niveau" nået, så får
    ›den lige et hak nedaf. Og hvorfor er det ikke Glisser vi ser
    ›istedet ??? Han er vel firmaets direktør ???

Da Glistrup tiltrådte sagde han at Østergaard ville stå for kontakten til pressen, så Glistrup kunne fokuserer på at køre forretningen. Man skal heller ikke undervurderer afpisningseffekten hos sinkerne fra Vestegnen hver gang Østergaard har "været på". Go' underholdning ;o)

Tilmeldingsdato
    Mar 2002

Den gode Don Ø. ....øhhmm... lad os bare sige, at han er ikke udpræget tilbageholdende mht. optrædender i diverse medier.

Han burde måske begynde at være lidt mere kræsen, og fravælge diverse tv-quizzer, reality-shows, kostumeballer (Lucia-optåg og den slags) o.lign. - det skal med andre ord helst kun handle om PS&E, fodbold og FCK, når han er i medierne.

På den anden side håber jeg absolut ikke på, at han går hen og bliver ligeså røvkedelig som Per Bjerregaard....!

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Jeg er faktisk hamrende ligeglad og han er for meget eller for lidt i medierne. Han er vel en moderne Spies der fra dag 1 har været synonym med F.C. København og så længe de store auktionærer ikke brokker sig over hans 'liderlighed', så er jeg ganske ligeglad. Selv at se ham med linneklæde og et lys i hånden kan ikke ryste mig.

Sibs

- Der dog er træt af at se ham på Nedre C..

Tilmeldingsdato
    Aug 2004

Hva er det her nu for noget. Flemming Østergaard må da gøre hvad han vil, og hvordan han vil. Syntes den slags småtbeskårne indlæg som dette og andre om F.Ø er ganske usmagelige. Lyder nærmest som om janteloven har grundigt fat i en del herinde.

Manden passer sit job, og hvis han ellers gør det godt (og det gør han jo, trods alt) så mener jeg faktisk vi alle kan være ret så kolde overfor hvor tit han er i medierne - Vi er sgu da FCK'er, vi bør da ikke lægge under for den slags fordomme - vi vil og vi kan og vi gør det også - ikke?

Ellers godt nytår til alle herinde

Tilmeldingsdato
    Apr 2003

›Den gode Don Ø burde måske begynde at være lidt mere kræsen, og fravælge diverse tv-quizzer, reality-shows, kostumeballer (Lucia-optåg og
    ›den slags) o.lign. - det skal med andre ord helst kun handle om PS&E, fodbold og FCK, når han er i medierne.

En anden person, der har fået et ry som medie-glad, er eks-jægersoldaten B.S. Christiansen. Han udsendte op til jul en selvbiografi "Et liv på kanten", hvori han understreger at han kun optræder i diverse medier, hvis han føler han kan genkende sig selv i det der kommer ud af det. Og samtidig vil han kun medvirke i ting han har noget at bidrage til med sine egne erfaringer og evner. Bjarne S. Christiansen sparker lidt ud efter dem der kun er med for at blive set - og den kritik kunne jeg godt tænke mig blevet taget til efterretning hos personer som f.eks. Don Østergaard.

Men Don Ø er tilknyttet et firma, der lever af omtale - og hr. og fru leverpostej får sikkert et indtryk af en verdensmand. Spørgsmålet er så om familien leverpostej også tilhører den kundegruppe FCK/PSE sigter efter.
    --
    Nu kan jeg ikke helt oparbejde lige så meget harme over Cirkus Østergaard som de blå/gule ude ved Glostrup. Men jeg kan godt forstå at man kan blive træt af en person som fører sig frem bare for at føre sig frem. Jeg har f.eks. let til kvalme hver gang FCM's Jens Ørgaard synes vi skal se/høre ham.

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

›Jeg er faktisk hamrende ligeglad og han er for meget eller for
    ›lidt i medierne. Han er vel en moderne Spies der fra dag 1 har
    ›været synonym med F.C. København og så længe de store auktionærer
    ›ikke brokker sig over hans 'liderlighed', så er jeg ganske
    ›ligeglad. Selv at se ham med linneklæde og et lys i hånden kan
    ›ikke ryste mig.

›Sibs

›- Der dog er træt af at se ham på Nedre C..

Lige præcis fordi han er "synonym med F.C. København" er jeg sgu træt af at se ham i alle mulige latterlige tv programmer!

Tilmeldingsdato
    Nov 2002

Er der ikke et ordsprog der hedder noget alá det her:

"Selv dårlig omtale er god omtale"?

Manden er jo om nogen blevet synonym med FCK, så hver gang han er i medierne, brand'er han klubben/organisationen.

Jeg kan da personligt også gribe mig selv i at synes det er tåkrummende når han dukker op som Luciabrud, med mere...Men stadig starter sådan en artikel eller indslag med:

"FCK-Formand, Flemming Østergaard er blabla bla...."

Når de 3 bogstaver F-C-K bliver nævnt, skabes der med andre ord kendskab til brand'et FCK og det er sandsynligvis en del af selskabets markedsføringsstrategi, mere end personen Østegaards forfængelighed, selvom ingen er i tvivl om at manden også godt kan lide det:-)

Det er nu engang en af de fire hjørnestene i markedsføring: De 4 P'er - POSITIONERING!!!!!
    Hejsa
    Elver's Avatar

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Hej Karsten
    Bedst som man tror at nu er hans "niveau" nået, så får
    ›den lige et hak nedaf. Og hvorfor er det ikke Glisser vi ser
    ›istedet ??? Han er vel firmaets direktør ???
    Tænker du på nogen speciel hændelse for nylig, eller bare Flemses generelle overeksponering? Jeg undrer mig især over, om folk kan tage ham alvorligt som leder internt i virksomheden med alt det gøgl han stiller op til - og hans navnkundige FÆ-filosofi er heller ikke just det stof, som management bestsellere er lavet af :o)

I min bog burde Flemse holde sig for god til at deltage i programmer, som intet har med FCK/PSE at gøre (Mette Lisbys og Suzanne Utzons talk shows er oplagte eksempler).

mvh Strahne
    Få koll på hvad der er prol
    http://whitetrashoftheday.blogspot.com/

Tilmeldingsdato
    Oct 2004

Han kan være lige så meget sprællemand, julemand og luciabrud som han vil uden at det ændrer mit humør. Jeg kan kun opfordre alle Biffere til i fremtiden at bruge mindre tid og kræfter på at hidse sig op over manden, og i stedet kigge på stillingen i SAS-ligaen - det får man det meget bedre af.....
    Walker
    Når intelligensens sol står lavt kaster selv dværge lange skygger....

Rexus er offline Action Jackson lookalike
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004

›--
    ›Nu kan jeg ikke helt oparbejde lige så meget harme over Cirkus
    ›Østergaard som de blå/gule ude ved Glostrup. Men jeg kan godt
    ›forstå at man kan blive træt af en person som fører sig frem bare
    ›for at føre sig frem. Jeg har f.eks. let til kvalme hver gang
    ›FCM's Jens Ørgaard synes vi skal se/høre ham.

Tænk jeg får nøjagtig samme kvalmende fornemmelser når Børge Bach toner frem på skærmen og bekendtgør at ingen spillere er til salg med mindre prisen er god for derefter at sælge Ståle, Silber og andre jyske tranlamper til hovedstaden for en sukkerknald.

Flemse skal i hvertfald ikke høre et ondt ord fra min side, fordi han vælger at bruge sin fritid på stille op til diverse arrangementer med den bivirkning at Tha Club bliver brandet. Husker skam kun alt for godt den tid hvor ingen medier snakkede om os bortset fra negativt vinklede historier, og hvor Bøf havde celebre fans såsom Lotte Heise, hans-otto bisgaard.

Fakta er at jo mere pop der er om klubben, jo flere penge kommer i kassen hvilket så betyder at vi bør kunne tiltrække bedre spillere. Se på holdet i dag kontra holdet `95 der er da betydelig klasse forskel.

selvom begge hold selvfølgelig har tabt med 5-0 til et østeuropæisk lortehold :-(
    ------------------------------------------------------------------------------
    I have never learned to fight for my freedom. I was only good at enjoying it.

Oscar van den Boogaard

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Flemming Østergaard kommenterer spillerkøb
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 03.03.07, 16:01
  2. Per Bjerregaard vs. Flemming Østergaard
    By Hansen-san in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 18.01.06, 09:24
  3. Flemming Østergaard interview til JP
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 26.10.03, 14:12
  4. Flemming Østergaard, - Vi taber.........
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 24.09.03, 11:30
  5. Flemming Østergaard og håndbold
    By ErikB in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 12.07.02, 12:10

Regler for meddelelser