Viser resultater 1 til 12 af 12

Emner: Zidan udlejet til Werder - nu officielt.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    345

    Zidan udlejet til Werder - nu officielt.

    Vil lige ønske Zidan tillykke med det hele, på trods af alt balladen omkring hans person, så fortjener han sgu at prøve kræfter med en af de stor ligaer :o)
    Synd for dansk fodbold vil jeg lige tilføje, men selvfølgelig dejligt at vi igen bliver istand til at slå de selvudråbte bønder hjemme ;o)
    Dejligt at se en ledelse som vil spillerene de bedste, zuma burde også have været skudt afsted dengang han var på toppen, synd for ham.

    link her

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Vedr: Zidan udlejet til Werder - nu officielt.

    Hvem er mest troværdig, for her er han solgt. http://www.onside.dk/main/index.phtm...t2=1&id=112798

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    836

    Vedr: Zidan udlejet til Werder - nu officielt.

    Er lidt i tvivl om han er udlejet eller solgt...

    På BTs hjemmeside står der han er udlejet, mens der står han er solgt for 23-30 mill. på onside.

    Men tillykke til ham, håber han får succes. Og rart at han ikke skal plage os i sas-ligaen mere... til gengæld skal han så heller ikke plage brøndby :(
    William!
    JesperFCK's Avatar

  4. #4
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Vedr: Zidan udlejet til Werder - nu officielt.

    ›Er lidt i tvivl om han er udlejet eller solgt...

    Ifølge Werder Bremens hjemmeside er han lejet, så...

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Vedr: Zidan udlejet til Werder - nu officielt.

    ›Dejligt at se en ledelse som vil spillerene de bedste, zuma burde
    ›også have været skudt afsted dengang han var på toppen, synd for
    ›ham.

    *falder død om af grin*

    Mvh,

    J.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Vedr: Zidan udlejet til Werder - nu officielt.

    Efter min mening er det amatøragtigt, at FCM lejer sin bedste, og formentlig ligaens bedste, spiller ud, og dermed alvorligt svækker sine chancer for at hjemføre sit første mesterskab, udelukkende mhp. et evt. salg til sommer.

    De må være lykkelige på Vestegnen...!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    71

    Vedr: Zidan udlejet til Werder - nu officielt.

    Det er tåbeligt af FCM. De risikerer at lave en Peter Madsen. Hvad nu hvis Zidan løber ind i en langvarig skade? Så tjener de ikke en krone.

  8. #8
    Panthios Slettet

    Vedr: Zidan udlejet til Werder - nu officielt.

    Ifølge Sporten på Tv2 har Werder lejet Zidan med førsteretten til at købe ham - indtil sommer.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    6

    Vedr: Zidan udlejet til Werder - nu officielt.

    Jeg er bare glad for at han endelig er vaek fra sas-ligaen.. Jeg braekker mig over ham.. Ja, han spiller mega godt fodbold, men opfoere sig som en stiv svensker paa metadon.. Et rigtig tudefjaes!

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    161

    Vedr: Zidan udlejet til Werder - nu officielt.

    Det er en mærkelig handel (læs lejemål). Er det fordi det er jyske bondeamatører eller er det virkeligt så svært at sælge spillere fra en af europas mest attraktive ligaer. Hvis man ikke kan sælge Zidan til Tyskland, Så bringer Zumas drømme om Spanien og England ham vist ikke langt- bedste fald kunne det blive en lejeaftale med Derby eller Murcia.

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    454

    Vedr: Zidan udlejet til Werder - nu officielt.

    Det sætter endnu en gang salget af Albrectsen i relief som et af de bedste salg i mange år. At vi så savner hans hurtighed i forsvaret er en anden ting.

    Jeg ved ikke om man kan kalde dem jyske amatører. De har da solgt to ganske håbløse angribere (bak og Skoubo) til hhv. 25 og 22 mio.kr. Det er vel ikke så ringe endda som de nok ville sige i det jyske. Men korrekt det er da skuffende for den danske liga at konstatere, at en mand der har været i særklasse, spillemæssigt, i et års tid, ikke kan sælges!!!!!

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    527

    Vedr: Zidan udlejet til Werder - nu officielt.

    Synd for SAS-ligaen og FCM, at de har mistet nok den bedste spiller i den bedste danske række nogensinde.

    Vælger Bremen at købe ham, bliver det for et beløb mellem 22 og 30 mio kr. Jeg mener at den investor-gruppe, der i sin tid hentede Zidan, skal ha´ omkring 10 mio. af beløbet. Zidan gamle klub Ab, skal ha´ 15 % af beløbet, så vidt jeg husker.

    Sælges han for 30 mio. tjener FCM 15,5 mio. Sælges han for 22 mio. tjener FCM 8,7 mio. kr. FCM´s fortjeneste på Zidan kommer altså til at ligge på mellem 8,7 mio. kr og 15,5 mio. kr.

    Hvorfor så sælge ham? FCM kan UMULIGT hente en lige så stor stjerne som Zidan for de penge. Jeg tror at de fleste tilskuere i Herning møder op på stadion, for netop at se Zidan. Så de skal nok også regne med en pæn nedgang i tilskuere.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 242
    Sidste Meddelelse: 10.02.09, 12:34
  2. Atiba til Werder?
    By 13Karat in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 29.05.07, 19:19
  3. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 08.02.07, 23:39
  4. Slår Zidan igennem i Werder Bremen?
    By Gandhi in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 13.01.05, 03:34

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •