Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: støtte drengene?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    14

    støtte drengene?

    nu har jeg læst et par tråde her inde, og mine træ er snart krummet så meget at jeg kan klø mig selv i nakken med dem. det her er ikke ment til dem der tager ud og støtter vokalt, men til dem der heller vil sidde der hjemme og brokke sig over man skal stå lidt tæt i 105 min, man ikke kan pisse i 105 min, man ikke kan få noget at drikke i 105 min, man måske bliver jokket på foden 5 gange i løbet af 105 min, man ikke kan stille sin bil lige ved siden af banen, man ikke kan se banen hele tiden pga der lige kommer et hoved i vejen.

    Og nu til mit spørgsmål, hvordan er det lige i selv syntes det støtter drengene??
    Er det fordi i tænker, ha så kan fx brøndby lærer det? tror ikke spillerne er helt ligeglade om folk sidder der hjemme eller står og støtter, man er vel fodbold fan for at støtte, ellers kunne man vel lige så godt bruge sin tid på at se en film
    Giv en mand en fisk og han er mæt for en dag, lær en mand at fiske og han er mæt resten af livet.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    14

    Vedr: støtte drengene?

    helt enig minox..undrer mig også over folks lidt tøsede holdninger herinde..vi er trods alt fodboldfans, og ikke håndboldfans der sidder i en varm hal, men sponsorerede klap-pølser.
    personligt har jeg ikke de store problemer med bif´s forhold, og jeg har været derude stort set hver gang vi har mødt dem siden 94..
    så helt sikkert, lad det være en opfordring : vi er fodboldfans der (forhåbentlig )kan klare lidt af hvert, og ude i bif har de jo stadig ståpladser, som alle så gerne vil ha tilbage til stadions,hvor man står tæt sammen og uden tvivl skaber bedre stemning, men det er måske bare øregas, og tom snak..

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Vedr: støtte drengene?

    God aften.

    Intet holder mig fra at komme på Brøndby stadion skal det siges, men snakken omkring toiletforhold, samt andre forhold, handler nok mest om at folk undrer sig over, hvorledes man på så flot og så nyt et stadion kan tilbyde så ringe faciliteter. Dernæst er der folk der måske ikke er så vilde som "os andre" og for dem betyder det selvfølgelig noget om der er 5 pr. m2 eller 3 pr. m2, hvilket er helt naturligt.

    Jeg er hamrende ligeglad. Der er ballade, der er den pivringe Faxe-fad, der er umulige transport-forhold, der er neglebideri og muligvis chancen for at man går hjem meget, meget utilfreds, men der er såsandelig også chancen for at man kan stå i abeburet og hysterisk vise alle dem man ikke bryder sig synderligt om, at sejrens sødme nu er er herlig ting.

    Så kom med oprejst pande, glæd dig til stenkaster-olympiaden efter kampen og nyd en kamp, hvor turneringen er ligegyldig, men hvor spændingen er i top alligevel. Og nej, det er ikke det samme foran "fjerneren".

    Sibs

    - Der er ked af at Dan Anton Johansen ikke spiller i venstre forsvarsside, så mine abelyde trænger igennem til ham.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    37

    Re: Vedr: støtte drengene?

    'Og nej, det er ikke det samme foran "fjerneren".'

    I dette tilfælde jo :o) Har 'kun' set én kamp ud af de tre indtil videre spillet i alibi turneringen, - det er det samme, om man ser den på stadion eller sammen med kanariefuglen.... Ligaen derimod....det er en anden side af sagen

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Tillykke til håndbold-drengene!
    By Fckmor28 in forum Diverse
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 22.05.08, 17:47
  2. Drengene er også videre i pokalen, men.....
    By Biologen in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 23.03.05, 08:00
  3. Drengene så glade ud...
    By MagX in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 28.05.04, 21:02
  4. Hvornår er Silberbauer en af drengene
    By kaare in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 10.01.04, 22:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •