Viser resultater 1 til 13 af 13

Emner: FCK sætter prisskilt på Zuma...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    FCK sætter prisskilt på Zuma...

    http://www.onside.dk/main/index.phtm...t2=1&id=114712

    Hans agent Rob Moore siger blandt andet:
    Ledelsen siger, at de forventer, at han skal indbringe dem omkring 10 millioner kroner. Men det, må jeg desværre sige, ikke er særligt realistisk. Vi taler altså om en mand, der ikke er nogen mål-maskine, og som ikke har EU-pas."

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    165

    Vedr: FCK sætter prisskilt på Zuma...

    Tjaa, godt det ikke er min agent. For det første er han dybt uproffesionel når han refererer fra et sådant møde, for det andet er han da vist ikke særlig positiv omkring den spiller han skal forestille at sælge... Men så passer han jo nok meget godt på Zuma, der bare har vist sig at være et tudefjæs af rang.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    146

    Vedr: FCK sætter prisskilt på Zuma...

    Prisskiltet på 10 mio. lyder umiddelbart ikke særligt afskrækkende, og det burde man vel kunne få for en spiller af Zumas kvalitet.

    Men omvendt, så er det måske et stort beløb for de klubber han har niveau til, da vi nok ikke snakker topklubber i hverken Spanien, England, Italien eller Tyskland. Man skal nok nærmere kigger på klubberne i den nedre halvdel af disse ligaer, eller topholdene i den næstbedste række...

    Som det nævnes, så har han hverken EU-pas, scorer synderligt mange mål eller har den store udvikling til gode, da han er kraftigt på vej mod de 30...

    Så for 10 mio. kunne det tænkes, at klubberne hellere ville satse ungt end en "udbrændt" stjerne fra sas-ligaen.

    Håber dog på han ryger afsted, dels fordi jeg egentlig godt kan unde ham det, han har trods alt bidraget med en masse lækkerier til dansk fodbold. Men den primære grund er vel, at han har det med at gøre det godt mod Brøndby, og scorer sine 3 eller 4 sæsonmål i disse kampe :o)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    363

    Vedr: FCK sætter prisskilt på Zuma...

    http://www.onside.dk/main/index.phtm...t2=1&id=114712

    ›Hans agent Rob Moore siger blandt andet:
    ›Ledelsen siger, at de forventer, at han skal indbringe dem
    ›omkring 10 millioner kroner. Men det, må jeg desværre sige, ikke
    ›er særligt realistisk. Vi taler altså om en mand, der ikke er
    ›nogen mål-maskine, og som ikke har EU-pas."

    Så ku' det jo være Zuma skulle koncentrere sig om sit arbejde og komme igang med at score nogle mål...

    Har altid holdt meget af Zuma og betvivler bestemt ikke den betydnig han har haft for holdet, men come on...10 mio er sgu meget for en humørdribler

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Vedr: FCK sætter prisskilt på Zuma...

    10 mio er en ok pris. Det helt store problem for Zumas transfer er hans manglende EU nationalitet, og den manglende eksponering i CL. Han har gjort det udemærket på landsholdet, så det må da være nu hvis det skal være.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    31

    Vedr: FCK sætter prisskilt på Zuma...

    Så skyd ham dog afsted. Vi kan da ikke bruge en spiller der ikke er interesseret i at spille for os.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Vedr: FCK sætter prisskilt på Zuma...

    Jeg tror ikke det er et problem at skyde ham afsted, hvis der er en køber.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Vedr: FCK sætter prisskilt på Zuma...

    ›Jeg tror ikke det er et problem at skyde ham afsted, hvis der er en køber.

    Vil vi virkelig gerne af med ham??? Hvis det nu kan lade sig gøre at få 10 mio. for ham, kan vi så få en anden for de samme penge, der er bedre? Hvad med at vi gav ham vores utvetydige opbakning næste gang han løber på banen. Hvis det ikke får ham til at føle sig mere tilpas i FC, så vil det om ikke andet være en god måde at sige, at vi helst ikke vil af med ham, men hvis han gerne vil, så siger vi mange tak for denne gang. I mine øjne, så er han den spiller i FC, der har betydet mest (i hvert fald i top tre) for klubben i klubbens relativt korte levetid. Jeg synes han fortjener lidt mere end "skyd ham bare afsted" ol. og mener stadig, han er et vældigt godt aktiv for klubben..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Vedr: FCK sætter prisskilt på Zuma...

    Jeg har svært ved at forestille mig en Premiership klub som kan bruge Zuma. Selv bundklubberne har stærke angribere i spillertruppen. Hvis vi ser på den absolutte agterlanterne WBA har de bla. Kevin Campbell, Kanu og Robbie Earnshaw på kontrakt. Earnshaw er måske ikke så kendt men lavede 25-30 mål da han spillede i næstbedste række og har også lavet nogle kasser i år. Zuma har med hånden på hjertet absolut intet at gøre der. Der er større chance for Arsenal køber Peter Møller.

    Jeg tror vi taler en Belgisk, tyrkisk eller græsk klub eller måske en mindre tysk klub som Freiburg eller Hansa Rostock, hvis han er heldig.

    Hvis man som angriber på, set over en 4 årig periode, bedste hold i Danmark og ikke formår at lave flere mål trods et utal af "direktører" har man ganske enkelt ikke klasse til at forvente at komme til store klubber, og måske ikke engang til at komme videre fra superliga. Derudover er der en lang skadeshistorie som trækker kraftigt nedaf. Hvis man som forward er dårlig til at afslutte og trods sublim teknik stivner og forkramper hver gang man har en stor chance mangler man ganske enkelt niveau. En angriber der ikke kan lave mål på sine chancer er som en målmand der ikke kan tage med hænder.

    Jeg ved der er delte meninger om Zuma, men selv hans største tilhængere må da indrømme, at der er noget om snakken, når han selv mener et prisskilt på 10 mio kr er urealisktisk. Hvor fantastisk en angriber er man så?

    Jeg ved det kan lyde utaknemmeligt overfor en spiller, som trods alt har givet store oplevelser i perioder og lejlighedsvis brilliante mål. Jeg mener dog, at han selv har åbnet op for en diskussion af hans plads på holdet med hans mishagsytringer over for FCK i den danske sladderpresse. Den goodwill han har sparret op i FCK, mener jeg, godt vi kan forsøge at se lidt udenom og objektivt diskutere, om han har det som der kræves for at spille angriber i FCK i 2005 set i forhold til der, hvor vi gerne vil hen. Noget kunne tyde på det for alle parter ville være fint med lidt forandring.
    Sidst redigeret af dixie dean : 26.01.05 kl. 16:31

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Vedr: FCK sætter prisskilt på Zuma...

    Nu er det altså hans agent der udtalte det om hans prisskilt. En agent er jo altid interreseret i et lavt prisskilt, så han kan sælge sin spiller. Hvis Zuma var EU borger, så var prisskiltet også højere (IMO). Jeg er ikke ude på at sælge Zuma for hvad som helst, men vi må kigge realistisk på det, og en pris på 10 mil. er ok. Faktisk ville jeg bliver lykkelig hvis Zuma erklærede at han spiller for FCK resten af hans karriere, men drømmen om de store ligaer er nok hans store drivkraft, så.....

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    165

    Vedr: FCK sætter prisskilt på Zuma...

    ›Nu er det altså hans agent der udtalte det om hans prisskilt. En
    ›agent er jo altid interreseret i et lavt prisskilt, så han kan
    ›sælge sin spiller.

    Det er vist en sandhed med modifikationer. Jeg synes

    1. Zuma skal finde en ny agent
    2. Zuma skal holde op med at tude, og bide tænderne sammen, kæmpe røven ud af sine Kappa Shorts
    3. Vi skal hylde ham og vise vi gerne vil beholde ham.

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Vedr: FCK sætter prisskilt på Zuma...

    ››Nu er det altså hans agent der udtalte det om hans prisskilt. En
    ››agent er jo altid interreseret i et lavt prisskilt, så han kan
    ››sælge sin spiller.

    ›Det er vist en sandhed med modifikationer. Jeg synes

    ›1. Zuma skal finde en ny agent
    ›2. Zuma skal holde op med at tude, og bide tænderne sammen, kæmpe
    ›røven ud af sine Kappa Shorts
    ›3. Vi skal hylde ham og vise vi gerne vil beholde ham. <<< Lige præcist det synes jeg, at vi har gjort næsten lige siden han kom....også her på det sidste hvor det er gået ned af bakke for ham.
    Tror at lige meget hvor meget vi hylder Zuma, vil han stadigt væk og til en anden klub. Så lad ham dog tage afsted, hvis der er en køber, og skidt med prisen, bare han finder en klub hvor han føler sig tilpas.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Vedr: FCK sætter prisskilt på Zuma...

    ›Tror at lige meget hvor meget vi hylder Zuma, vil han stadigt væk
    ›og til en anden klub. Så lad ham dog tage afsted, hvis der er en
    ›køber, og skidt med prisen, bare han finder en klub hvor han
    ›føler sig tilpas.

    Dette er dog ikke helt rigtigt, det er ikke mere end et par måneder siden, at Zuma udtalte til Onside, at han overvejede at blive i FCK resten af sin karriere!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK sætter rekorder i år
    By Gundaris in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 27.05.09, 07:30
  2. Linderoth sætter sig igennem...
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 03.10.04, 14:48
  3. Svend Gehrs sætter mit ... i kog!
    By George in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 03.08.04, 14:53
  4. BIF sætter priserne op
    By /Simon in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 29.04.04, 11:45
  5. FCK sætter sit dybe præg på verdensøkonomien
    By General Belgrano in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 19.01.04, 14:49

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •