Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Elber på fri transfer?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Elber på fri transfer?

    jaja, endu en dejlig 'urealistisk' spiller. Men kunne da være lidt fedt hvis vi på et tidspunkt kunne hente en sådan spiller, til og med gratis.

    fra bold.dk

    Giovane Elber og Lyon er blevet enige om at ophæve samarbejdet, efter at brasilianeren blev sorteper i klubbens valg af ikke EU-spillere.

    De franske klubber må maksimalt have fire spillere uden EU-pas i truppen, og ved registreringen til den sidste halvdel af sæsonen er brasilianerne Juninho Pernambucano, Cris, Nilmar og Claudio Cacapa blevet foretrukket frem for Giovane Elber.

    Den tidligere Bayern München-angriber har dog heller ikke just gjort sig selv særligt populær i løbet af denne sæson i Lyon, hvor han blandt andet har kritiseret klubbens lægestab i forbindelse med en ankeloperation.

    Spanske Levante nævnes som en potentiel ny klub for 32-årige Giovane Elber, der nu kan hentes på en fri transfer.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Vedr: Elber på fri transfer?

    Som du selv siger er det urealistisk og i mine øjne er han nok også en klasse over de spillere vi skal forsøge at få FCs hold til at bestå af. Spillere med et niveau som linde og hoseth er nok det vi skal gå efter.. Får vi det på alle pladser, tror jeg tilgengæld også godt vi vil kunne lukke noget af hullet op til hold som Anderlecht og Rangers, og give os mulighed for bare en gang imellem at komme i CL..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    22

    Vedr: Elber på fri transfer?

    Hehe kan godt lide at du siger " spillere med et niveau som linde og hoseth" for af alle i fcks trup har linderoth da skuffet mig allermest! En meget dyr herre for os som ikke engang har spillet på 50 % af det niveau man kunne forvente af ham, da han jo har spillet i premier league som er lidt, bare lidt, bedre end suppen!!! Ikke flere dumme, dyre indkøb mere!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Vedr: Elber på fri transfer?

    ›Hehe kan godt lide at du siger " spillere med et niveau som
    ›linde og hoseth" for af alle i fcks trup har linderoth da
    ›skuffet mig allermest! En meget dyr herre for os som ikke engang
    ›har spillet på 50 % af det niveau man kunne forvente af ham, da
    ›han jo har spillet i premier league som er lidt, bare lidt, bedre
    ›end suppen!!! Ikke flere dumme, dyre indkøb mere!

    Jo tak.. Flere dyre indkøb!! Det er den eneste måde vi kan klare os på internationalt. Vi skal dog først og fremmest have en ny træner der kan finde ud af at sammensætte holdet ordentligt. Dette er i mine øjne problemet med Linde. Jeg pålægger ledelsen alt ansvaret for, at linde ikke har har levet op til forventningerne.. Han er uden tvivl en stor kapacitet..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    492

    Vedr: Elber på fri transfer?

    KØB Giovane Elber NU FC !!!!!
    Altid enig med Cookie!
    bmw 25's Avatar

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    41

    Vedr: Elber på fri transfer?

    Uanset hvor urealistisk Elber måtte være, så lad os lukke al diskussion om ham nu. Her til aften er han ifølge tysk tv ved at færdiggøre en kontrakt med Borussia Mönchen-Gladbach.

    Venligst

    Henrik1265



    Idag er han så blevet præsenteret og har fået trøje nr. 10, og surprise, surprise det var ikke hos os men nede hos Gladbach.
    Sidst redigeret af henrik 1265 : 30.01.05 kl. 21:12

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    979

    Vedr: Elber på fri transfer?

    Tro på det!!! Så nærige som de er går det aldrig!! Manden vil jo sikkert have en mill om måneden eller sådan noget... Og hvorfor skulle han dog have lyst til at tage til Danmark?? Ja jeg spør' bare!!!
    Hellere selvglad, end stolt

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    149

    Vedr: Elber på fri transfer?

    Jeg synes mere en angriber som Henry i Arsenal eller måske Schevtjenko i Milan ville passe ind. Elber er ikke holdspiller, det er de to andre i højere grad. Og lad os så samtidig købe Del Piero til at ligge og støbe kuglerne. Jeg mener, vi er trods alt en stor klub, og her skal der være plads til store spillere!!! :)

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    14

    Vedr: Elber på fri transfer?

    Er han ikke på vej til Gladbach

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,274

    Vedr: Elber på fri transfer?

    ›Hehe kan godt lide at du siger " spillere med et niveau som
    ›linde og hoseth" for af alle i fcks trup har linderoth da
    ›skuffet mig allermest! En meget dyr herre for os som ikke engang
    ›har spillet på 50 % af det niveau man kunne forvente af ham, da
    ›han jo har spillet i premier league som er lidt, bare lidt, bedre
    ›end suppen!!! Ikke flere dumme, dyre indkøb mere!

    Ja han har skuffet de fleste, men han bliver jo heller ikke brugt rigtigt. En spiller som Linderoth skal ikke have nogle offensive forpligtelser, men derimod være opsamleren i det defensive. Dette ville han have størst mulighed for i en diamant opstilling. Når det så er sagt ændrer det at han indtil videre har været en skuffelse, ikke på at han er en spiller med et højt niveau. Brian Laudrup var jo også stadig en klassespiller, selvom han var en fiasko i FC, ikk?

    Derudover kan jeg heller ikke se hvorfor vi ikke skulle benytte os af en god økonomi. Dyre spillere er vejen til international succes... det kan vi ikke komme udenom.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Spillere med fri transfer
    By mathiasf in forum Transferforum
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 02.01.09, 11:29
  2. FCK Kontraktpolitik / Fri Transfer
    By MaQ in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 18.01.06, 16:59
  3. Rivaldo på fri transfer
    By [email protected] in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 02.06.04, 08:32
  4. Fri transfer
    By Alikiosk in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 14.01.04, 09:23

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •