Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 22

Emner: VM titel til DK, eller mesterskab til FCK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    77

    VM titel til DK, eller mesterskab til FCK

    Inspireret af mit tidlige indlæg i denne tråd: http://www.fckfc.dk/forums/showthread.php?t=13287

    Hvad ville i helst have skulle ske i til år 2005/2006. FCK napper mesterskabet foran BØF og retov stoppper ;). Eller Danmarks drenge går imod alle odds og hele vejen til VM-pokalen.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Vedr: VM titel til DK, eller mesterskab til FCK

    Burde dette ikke have været en afstemning?

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Vedr: VM titel til DK, eller mesterskab til FCK

    Kommer der en afstemning?

    Under alle omstændigheder vil jeg til enhver tid vælge et FCK-mesterskab - slet ingen tvivl der!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    77

    Vedr: VM titel til DK, eller mesterskab til FCK

    Jo det var meningen der skulle have været en afstemning, men kunne ikke finde ud af det, som i måske kan se er jeg forholdsvis ny herinde... Måske en af jer ville lave en!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    168

    Vedr: VM titel til DK, eller mesterskab til FCK

    klart FCK fremfor DK... :)

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    922

    Vedr: VM titel til DK, eller mesterskab til FCK

    Ville vælge skabet til FCK.
    Ellers ville BIF vinde to titler ;)
    "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."
    - Bill Shankly

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    77

    Vedr: VM titel til DK, eller mesterskab til FCK

    I må tænke en på hvilken folkefest det ville blive hvis Danmark vandt VM... Nu er jeg 18 og oplevede ikke EM-sejren på samme måde som mange andre gjorde. Jeg er grøn af misundelse!!!
    Jeg er godt klar over at det også ville være en kæmpe fest hvis FCK vinder. For helvede jeg har jo været med et par gange. :D
    Tænk over at hele befolkningen går amok på den måde som vi gjorde da vi vandt sidste år og sidste år igen(og som vi kommer til igen i år). Det må da være den vildeste oplevelse længe....

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Vedr: VM titel til DK, eller mesterskab til FCK

    Helt klart et mesterskab til FCK. Landsholdet har ikke sagt mig noget som helst siden..... Tja MO overtog.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Vedr: VM titel til DK, eller mesterskab til FCK

    Mesterskabet til FCK - Klart! Kan simpelthen ikke hidse mig op over det danske landshold...

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Vedr: VM titel til DK, eller mesterskab til FCK

    ›Inspireret af mit tidlige indlæg i denne tråd:
    http://www.fckfc.dk/forums/showthread.php?t=13287

    ›Hvad ville i helst have skulle ske i til år 2005/2006. FCK napper
    ›mesterskabet foran BØF og retov stoppper ;). Eller Danmarks
    ›drenge går imod alle odds og hele vejen til VM-pokalen.

    Det er et af de der spørgsmål, der nærmest er urimelige at svare på...

    Man kunne også spørge om mesterskabet er vigtigere end folketingsvalget.. Et lidt mere kvalmende spørgsmål kunne også være: Hvad ville du helst undvære: Hungersnøden i Dafur eller Brøndby som mestre?. Sandheden er, at de har heldigvis intet har med hinanden at gøre.

    Så min drøm er at:

    FCK bliver mestre
    Hungersnøden og borgerkrigen i Dafurregionen stopper
    Danmark vinder VM
    Anders Fogh skrottes...

    Og disse begivenheder er heldigvis ikke afhængige af hinanden, og man kan da håbe at det hele lykkes..

    /mceppe

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    43

    Vedr: VM titel til DK, eller mesterskab til FCK

    Jeg er nu ikke i tvivl....

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Vedr: VM titel til DK, eller mesterskab til FCK

    ›I må tænke en på hvilken folkefest det ville blive hvis Danmark
    ›vandt VM...
    Jeg vil til enhver tid, langt hellere feste sammen med my fellow FCK´ere, end hele befolkningen! Festen er efter min mening absolut i top, efter et vundet mesterskab alligevel, og da blodet ikke rigtigt pumper når landsholdet spiller alligevel, vil jeg klart foretrække København!
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,274

    Vedr: VM titel til DK, eller mesterskab til FCK

    FCK som mestre uden tvivl! Bevares... Danmark som verdensmestre oplever vi nok allerhøjest 1 gang, mens FCK som mestre forhåbentlig bliver noget vi oplever mange mange gange endnu. Men det danske landshold har jeg ganske enkelt ikke den store interresse for. Har det efterhånden bare sådan, at landskampe det er noget jeg ser bare fordi... ja, at det gør man bare. Mens FCK er en oplevelse HVER gang.

    Blodet pumper derudaf og jeg lever virkelig ind i kampene mens FCK spiller, men landsholdet er jeg faktisk ligeglad med. Eller... jeg håber da selvfølgelig de vinder, men det gør ikke rigtig noget hvis de ikke gør.

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    24

    Vedr: VM titel til DK, eller mesterskab til FCK

    Klart mesterskabet til FCK. Som mange andre også mener, kan landsholdet altså på ingen måde hidse mig. Min glæde over endnu et mesterskab til FCK ville klart overskygge glæden over en VM-titel til Danmark.

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Vedr: VM titel til DK, eller mesterskab til FCK

    ›I må tænke en på hvilken folkefest det ville blive hvis Danmark
    ›vandt VM... Nu er jeg 18 og oplevede ikke EM-sejren på samme måde
    ›som mange andre gjorde. Jeg er grøn af misundelse!!!

    Tja som jeg husker det, blev jeg fuld og skæv på Roskilde Festival mens Danmark slog Tyskland 2-0 dengang i 1992. Bla. sammen med to nordmænd, der gav gratis øl i litervis følgende John Faxe Jensens mål til 1-0, fordi de mente, at John Faxe var nordens bedste fodboldspiller, hvorfor de var spritlykkelige over hans mål (nordmænd er sære). Senere samme aften så jeg Nirvana spille foran jeg ved ikke hvor mange tusinde kistelykkelige europamestre . Det var skideskægt...

    ...og jeg ville stadigvæk gerne have byttet en sådan oplevelse væk for at opleve årets mesterskab gå til FCK. Det er og bliver det vigtigste. For søren da...jeg ville bytte en dansk VM-triumf væk for et mesterskab til Spurs, men at Tottenham vinder den engelske liga er sgu mere urealistisk end at Danmark vinder VM :-)

    ›Tænk over at hele befolkningen går amok på den måde som vi gjorde
    ›da vi vandt sidste år og sidste år igen(og som vi kommer til igen
    ›i år). Det må da være den vildeste oplevelse længe....

    Det var sjovt, da det skete i 1992, men landsholdet siger mig ikke rigtig noget som helst (mere). Derfor er det også svært at sætte et ønske om en dansk VM-triumf særligt højt. Ikke at jeg ikke ville blive glad på holdet og landets vegne og alt det der, skulle DK vinde VM. Det er bare ikke noget stort ønske.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Er FCK på vej til den 16. titel?
    By FCKim in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 28.09.05, 11:13
  2. DonØ lover nyt mesterskab til FCK...
    By 44fire44 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 03.04.05, 19:45
  3. Mesterskab eller ikke mesterskab.
    By NewerNN in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 30.03.04, 11:22

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •