Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Never change a winning team!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    16

    Never change a winning team!

    Ja Hr. Backe, det betyder at Linderoth må sidde på bænken, og vi husker jo alle sidste forår hvem der styrede vores midtbane mod mesterskabet.......

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    15

    Vedr: Never change a winning team!

    Enig !!!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Vedr: Never change a winning team!

    ›Enig !!!!

    Jeg vil ikke mene, at det specielt var Traores eller Hjaltes fortjeneste, at vi vandt. Faktisk mener jeg, at den eneste svaghed der var i kampen var på den midterste midtbane (specielt sidst i førsthalvleg).. Så det er ikke på baggrund af den kamp, at man skal udelukke Linderoth

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,929

    Vedr: Never change a winning team!

    ››Enig !!!!

    ›Jeg vil ikke mene, at det specielt var hverken Traore eller
    ›Hjalte fortjeneste. Forskellen var forsvaret...

    Til dels enig. Selvfølgelig gjorde forsvaret det godt, men jeg vil mene at Theo er en af topkandidaterne som MoM. Hjalte gjorde ikke det store væsen af sig, det vil jeg give dig ret i...

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Vedr: Never change a winning team!

    Jeg vil bestemt ikke mene at Linderoth har spillet sig af. slet ikke!! kritikken er jo altid stor når vores nye spillere ikke spiller som vi gerne så at de ville gøre. Bare se på Silbebauer, ham var der faktisk ingen som synes var noget særligt før dagens kamp. Det er jo det pragtfulde med fodbold, alting vender hurtigt!

    Jeg synes bestemt ikke at Hjalte og Traore var det stærke led på holdet idag. Jeg vil snarere nævne Lars Jacobsen og Dan Tomassen i forsvaret og for en gangs skyld også Bo Svenson, som svingede pisken, som en ægte anfører.

    På midtbanen vil jeg selvfølgelig nævne Silberbauer, som var suplim idag på alle leder og kanter. Og i angrebet idag var Alvaro jo også ovenpå igen efter en længere down-periode, og vi forventer nu alle med sindsro at Alvaro kommer i STOR-form i denne forårssæson! (7-9-13)

    jeg bliver samtidig mere og mere glad for 32, han arbejder HVER gang 110% for holdet og ikke kun for sig selv, virkelig en kæmpe gevinst at vi har sådan en spiller i vores trup.

    jeg synes at den måde vi spiller på idag er meget klogt, og også meget Norsk. Fordi vi står meget diciplineret i forsvaret og sparker bolden af helved til når vi kom i fare på vores banehalvdel. Typisk norske Kick-an-rush-fodbold til tider...men HAMRENDE Effektivt!!! Vi har åbenbart lært meget af at spille mod nordiske hold, både på la manga og i RL. Vi skal stadigvæk blive bedre til at virke mere sultne og kyniske foran mål, fordi specielt Møller havde jo ihvertfald 2 kæmpe chancer som burde have givet mål. Men alt i alt en fremragende kamp af byens hold, og en sejr som vi faktisk kan bruge til mere end man egentlig går og regner med....iaften kan vi ihvertfald bruge den til at hovere en lille smule over BIF og deres hold...og det er jo altid sjovt! frem med popcornene :O)
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    166

    Vedr: Never change a winning team!

    Enig.

    Bænken venter for dem som ikke præsterer.
    Ikke tilfældig at vi vinder med HN og CT på midten.

    ›Ja Hr. Backe, det betyder at Linderoth må sidde på bænken, og vi
    ›husker jo alle sidste forår hvem der styrede vores midtbane mod
    ›mesterskabet.......

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. We only sing when we're winning
    By FCKenneth in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 06.12.07, 15:44
  2. C13/14 Sing When Your Winning
    By PANIK in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 21.03.06, 18:18
  3. You only sing when you're winning
    By Martin CX in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 29.04.05, 05:43
  4. Never change a winning team?!
    By jaydee in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 04.03.05, 16:02
  5. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 15.08.04, 20:34

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •