Se afstemningsresultater: Hvilke af disse begivenheder chokerede dig mest?

Stemmeafgivere
71. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Freddie Mercury's død (AIDS)

    14 19.72%
  • Kurt Cobain's selvmord

    27 38.03%
  • Dave Gahan's selvmordsforsøg

    2 2.82%
  • Selena's død (skudt)

    0 0%
  • Mordet på 2Pac

    11 15.49%
  • Mordet på Notorious B.I.G.

    4 5.63%
  • Whitney Houston's kokainmisbrug

    2 2.82%
  • Michael Hutchence's selvmord

    4 5.63%
  • Lise Left Eye Lopez' død (trafikulykke)

    0 0%
  • Aaliyah's død (flystyrt)

    7 9.86%
Viser resultater 1 til 12 af 12

Emner: Hvad chokerede dig mest??

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,204

    Hvad chokerede dig mest??

    Hep,

    Hvis nu jeg nævner nogle dødsfald/breakdowns fra musikindustrien, som jeg på en eller anden måde husker for omtale og eget 'chok' over begivenheden (dvs. siden 80'erne), så skal I sætte hak ved det der rørte jer mest. OK?

    Edit: Der kan naturligvis være ting du husker, som jeg ikke husker, men sæt hak ved det af det jeg husker, som du også husker, som du synes var mest chokerende. Et eksempel kunne være Holly Johnson's død (Frankie GTH), eller ham Bee Gees-Gibb'eren, eller Pantera-guitaristen's død, eller George Harrison's død, som jeg vel egentlig har glemt, men om de direkte chokerede mig ved jeg egentlig ikke ... *undskylder i øvrigt for e'et i Lisa*

    Nå, for min egen del må det blive Whitney, tæt forfulgt af Freddie. Mest fordi WH var et lysende talent, som aldrig helt har ramt toppen af den tunge, mere voksne pop, fordi hun fandt den forkerte mand - musikindustrien havde siden 80'erne været så meget rigere med et andet Houston-forhold...ikke mindst fordi Madonna som 'eneste tilbageværende' kvindelig superstjerne fra dengang alene har kunnet tegne eftertidens stilbølge uden skyggen af musikalsk talent (Britney) andet end sans for at spotte tidens producere. Bah. Jeg blev ret chokeret, da jeg så Whitney's supertynde spøgelseslignende krop synge til en prisuddeling for et års tid siden. Derfor min stemme.

    Freddie fordi annonceringen af hans sygdom og efterfølgende død var en brat stillingtagen til AIDS og nærmest dag-til-dag erkendelse af konsekvenserne i og med hans død. Jeg husker også annonceringen af hans død i TVA.
    Sidst redigeret af Faithkeeper : 21.02.05 kl. 13:34

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Vedr: Hvad chokerede dig mest??

    SÆT IGANG !!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,625

    Vedr: Hvad chokerede dig mest??

    Well, ingen af dem chokerede mig egentlig, men Mercury var jo én af de første kendte, der 'offentligt' døde af Aids, så han får min stemme.
    Sidst redigeret af Perec : 21.02.05 kl. 13:11
    Vi är inte med för att byta tröjor, ta autografer och se arenor och sånt skit. Oscar Wendt
    Perec's Avatar

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Vedr: Hvad chokerede dig mest??

    Er enig med Henrik, der var heller ingen af dem der sådan rigtigt decideret var chokerende for mig....har dog valgt Kurt da jeg syntes det var lidt chokerende, at han plaffede skallen af sig selv nu hvor bandet havde pæn berømmelse på det tidspunkt.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    1,484

    Vedr: Hvad chokerede dig mest??

    Jeg har også stemt på Mercury, fordi hans dødsfald er det eneste på listen, hvor jeg kan huske selve meddelelsen, som for mit vedkommende kom i radioavisen.

    Men hvis det gælder alle dødsfald fra musikbranchen, må jeg sige, at det gjorde største indtryk på mig, da TV-Avisen en aften kunne fortælle, at Kim Schumacher var død.
    -


    "Vi er stolte som ind i helvede."
    (Don Ø, 23. august 2006.)



    ♪ Die Meister, Die Besten, Les Grandes Equipes, The Champions♪

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Vedr: Hvad chokerede dig mest??

    ›Hep,

    ›Hvis nu jeg nævner nogle dødsfald/breakdowns fra musikindustrien,
    ›som jeg på en eller anden måde husker for omtale og eget 'chok'
    ›over begivenheden (dvs. siden 80'erne), så skal I sætte hak ved
    ›det der rørte jer mest. OK?

    ›Edit: Der kan naturligvis være ting du husker, som jeg ikke
    ›husker, men sæt hak ved det af det jeg husker, som du også
    ›husker, som du synes var mest chokerende. Et eksempel kunne være
    ›Holly Johnson's død (Frankie GTH), eller ham Bee Gees-Gibb'eren,
    ›eller Pantera-guitaristen's død, eller George Harrison's død, som
    ›jeg vel egentlig har glemt, men om de direkte chokerede mig ved
    ›jeg egentlig ikke ... *undskylder i øvrigt for e'et i Lisa*


    Mig bekendt er Holly Johnson nu ikke død, men med hans livsstil så er det vel nærmest chokerende, han ikke er :-)

    Mit bud er helt klart Kurt Cobain. Jeg husker tydeligt, hvordan jeg lå på sofaen, og var ved at falde i søvn til TV2 nyhederne i pausen af Eleva2eren, da nyhedsoplæseren fortalte, at han var død. Sjældent er jeg blevet frisk igen så hurtigt. Det var rimelig chokerende. Også fordi Nirvana var et band, jeg - ligesom så mange andre - var ret vild med dengang.

    Freddie Mercurys død husker jeg også. Jeg hørte det en morgen i P3, hvor radioværten fortalte det på en måde, så jeg ikke kunne undgå at få en lille klump i halsen.

    Tilføjelse - Kim Schumacher vil jeg heller ikke glemme. Det skete under VM i fodbold i Italien. Det kom også som et chok. Mest fordi han på det tidspunkt havde kæmpe succes med quiz'en Labyrinten. En helt nede på jorden quiz, hvor man kunne vinde diverse DR tingeltangel og en glasskål med ti'ere. Modsat TV2's pengeræs med Lykkehjulet.
    Sidst redigeret af Dan Abnormal : 21.02.05 kl. 20:27

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Mest om Kim Schumacher

    http://www.kimschumacher.dk/

    slip din indre studie 88 løs og se bla. det her

    Hmmmm, nemlig, sådan! I selskab med hmm hmm og "Taste of sugar", er Studie 88 ved at være færdig med at bevæge sugekopperne for i dag, men bider sig fast i radioavisens nyhedskuvøse, om et par minutter! Jeg er Kim Schumacher, personlighedsspaltningen der aldrig skændes når han holder op med at tale med sig selv, og du og jeg ka' spalte personlighederne sammen om 2 små uger fra nu, nemlig mandag den 12. december, hvor discodværgen fejrer fødselsdagsmix, samme tid, sted og frekvens, hvis du tør! Indtil da, husk, at hvis det var guds mening at mennesket skulle kunne flyve, havde han ikke opfundet busserne, Og ha' det du ved... wrraaaauuu rigtigt fantastisk!
    Studie 88 28-11-1988

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    802

    Vedr: Hvad chokerede dig mest??

    Jodle Birges død, for dælen! Det rystede mig da langt mere end en eller anden patetisk, klynkende narkorocktabers selvmord eller Freddie-dead-but-still-crap-Mercury's selvforskyldte endeligt! Jodle Birge, mand! Tarmrensning bli'r aldrig det samme igen! :-)


    Mvh.
    CF39 Thomas

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    13

    Vedr: Hvad chokerede dig mest??

    Jeg har stemt på Mordet på 2Pac.. Men ellers var Lise Left Eye Lopez' død og Aaliyah's død også chokerede..
    Er ny herinde på FCKFC Forum..

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Vedr: Hvad chokerede dig mest??

    Chokerede det mig at folk døde, ville jeg være i chok konstant. Da dette heldigvis ikke er sagen, må jeg stemme blankt.

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Vedr: Hvad chokerede dig mest??

    At en hjerneforladt fan træder op på scenen og åbner ild mod Damageplan og derefter publikum og således dræber blandt andre Dime-Bag Darrell er for mig langt mere chokerende end bøsser der dør af Aids, klynkende rockstjerner der skyder hovedet af sig selv eller rivaliserende rappere der skyder hinanden.

    Iøvrigt må jeg hellere lige nævne at jeg ikke har noget imod bøsser og rappere.
    Dog har jeg lidt imod klynkende rockstjerner.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    346

    Vedr: Hvad chokerede dig mest??

    8 December 1980 er for mig det mest chokerende, en hjernedød "fan" skyder John Lennon ned foran dakota bygningen i New York.
    FCFE. (M)
    " Blind faith in your leaders or anything, will get you killed" Bruce Springsteen 1985

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Top 3 - hvad glæder du dig mest til?
    By Vagn30 in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 19.10.05, 18:28
  2. Mest synd for dig Morten Olsen
    By fc vandmand in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 07.06.05, 17:26
  3. Hvad glæder du dig mest til i OL?
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 21.08.04, 21:53
  4. Hvad irriterer dig mest?
    By Pope Dope in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 01.12.03, 15:28
  5. Hvilken musik tænder dig mest?
    By Hjaltefanden in forum Kultur
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 30.04.03, 12:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •