Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 19

Emner: Er tiden inde til at stile højere?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Er tiden inde til at stile højere?

    Hej alle sammen. Hermed et lille subjektivt følelsesladet indlæg, som er ment som en stemningsvejring. Hvad synes I: Er det på tide at vi nedtoner hadet og smædekampagnerne mod de pisgule lidt og stiler mod højere mål?

    Nå, men historien starter jo med mig. Jeg har fået det sådan, i løbet af et års tid ca, at Brøndbykampene ikke er så spændende som de har været. Før i tiden har jeg været spændt helt op, og faktisk følt mig syg af nervøsitet og kampgejst forud for et "New Firm"-opgør, men nu er det væk. Bevares. Jeg bliver da stadig revet med og jeg begejstres da af samtlige de "New Firms" jeg ser, men der mangler noget... Hvad er det så han mangler? Spørger du sikkert. Jeg tror at det der mangler er hadet/indignationen/følelsen af at Brøndby IF repræsenterer alt det jeg er imod.

    Faktisk er mit fokus skiftet til de europæiske kampe. Hvilket selvfølgelig er noget af en nedtur i år ;) Men mit store håb og min drøm for Fc København er at vi når CL/markerer os alvorligt i UEFAen. Der er brug for det synes jeg. Et dansk mesterskab er fantastisk, men jeg synes at Fc bør være Nordens Galacticos. IMHO. Og jeg synes at det økonomiske og spillemæssige potentiale bør kunne indløse billet til CL indenfor en overskuelig årrække. Hvis ikke, ja så synes jeg at DØ, NCH og HB burde se sig selv dybt i øjnene og se på om København stiler højt nok! Nok om det. Men mod Rangers var hele det gamle følelsesregister i spil. Og jeg føler også at BIF støt og sikkert er ved at blive kørt agterud sammen med resten af dansk fodbold.

    Intet hold kan nægte at en så enorm forskel i økonomisk formåen som den der gør sig gældende mellem FCK og resten af den danske liga, over en årrække, MÅ afspejles i tabellen. Penge er bestemt ikke alt. Men spillere af den kaliber og i den bredde som FCK har må alt andet lige slå mere til end FCMs...og herunder også BIFs. Som jeg ser det er BIF alt for afhængige af talentarbejde, alt for afhængige af transferindtægter og alt for dårligt økonomisk ledet, hvilket jeg spår at den fremtidige Multihalsdrift i Høje Taa. også vil bevise. Per B har ikke formatet til at bringe BIF i nærheden af op på siden af FCK i økonomisk forstand. Og for mig at se er det blot et spørgsmål om tid og fravær af skader førend den økonomiske forskel slår igennem på banen i en om ikke ander så TYDELIG grad. Derfor retter jeg blikket mod stjernerne og siger:

    Er det ikke på tide at vi koncetrerer os mere om os selv og CL og mindre om BIF?

    Bl.a. synes jeg det virker lidt "utidigt" at stå og synge "Vi hader GF, vi hader Brøndby", fordi det gør jeg simpelthen ikke..? De er da meget søde og spændende modstandere, men vi er på vej ud af deres vægtklasse tror jeg...så er løven ude af buret og mine små strøtanker er på papir - please comment and make me feel rediculous! ;) Nik

    PS Jeg ved godt at vi er afhængige af konflikten med BIF i vores definition af os selv. Jeg prøver blot at antyde at en lidt anden vægtning måske var på sin plads, også i lyset af Royal League...
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    10

    Vedr: Er tiden inde til at stile højere?

    For at stile højere, så er det altså nødvendigt at vinde DM - først. Desuden har FCK aldrig været i CL - modsat eksempelvis hold, som du mener er letvægtere - AaB og Brøndby.

    Fint nok at have ambitioner - bare det ikke bliver luftkasteller.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    22

    Vedr: Er tiden inde til at stile højere?

    spørgsmålet er om du ikke netop er blevet revet med af fcks sejer over bif?
    de økonomiske forhold mellem bif og fck er altså ikke så store som du vil gøre det til, Bif er ikke afhængige af at sælge spiller mere. Fck har heller ik bedre spillere hvis man tager dee bedste 11 fra hvert hold vil jeg siger bif har en fordel. Men fck har tilgængæld en lidt breddere trup.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Vedr: Er tiden inde til at stile højere?

    ›spørgsmålet er om du ikke netop er blevet revet med af fcks sejer over bif?
    ›de økonomiske forhold mellem bif og fck er altså ikke så store
    ›som du vil gøre det til, Bif er ikke afhængige af at sælge
    ›spiller mere. Fck har heller ik bedre spillere hvis man tager dee
    ›bedste 11 fra hvert hold vil jeg siger bif har en fordel. Men fck
    ›har tilgængæld en lidt breddere trup.


    Tjah, revet med af sejren over Bif, kan da godt være han er det, men han starter jo også med at skrive det er et subjektivt indlæg.
    Desuden til din kommentar om hvem der har en fordel af FCK og Brøndby, når man tager dem mand for mand, kan jeg objektivt set ikke se den fordel du snakker om. Tværtimod syntes jeg resultaterne i kampene mellem de 2 taler sit tydelige sprog, mig bekendt har FCK over de sidste sæsoner overtaget på den konto.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    719

    Vedr: Er tiden inde til at stile højere?

    "men vi er på vej ud af deres vægtklasse tror jeg"

    ... erhh? 16 point?

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Vedr: Er tiden inde til at stile højere?

    ›For at stile højere, så er det altså nødvendigt at vinde DM -
    ›først. Desuden har FCK aldrig været i CL - modsat eksempelvis
    ›hold, som du mener er letvægtere - AaB og Brøndby.

    Jeg er snart træt af at høre om AaB, der kom i CL... og det er ikke fordi rønnebærerne er sure. Men såresimpelt måden de kom med i CL. Det var sgutte fordi de havde fortjent det.

    Det eneste hold som i mine øjne har været i CL er Brøndby og det var dengang også fortjent og de gjorde det hæderligt - så bestemt.

    Hvad har AaB ellers opnået i europæisk sammenhæng?
    Så jo jeg vil bestemt også mene at AaB er en letvægter. Om Brøndby også er det, ved jeg ikke rigtig. Så længe deres økonomi halter lidt som den stadig gør (og det kan man vel ikke benægte selvom det ser meget bedre ud nu efter de kom af med AJ og Matthias), så grænser de lidt ned mod det niveau. Men sportsligt er de da med - ingen tvivl om det - selvom der var en lidt sur pils de måtte fordøje. (Ikke at FCK skal stå og spille hellige!)

    Men det kan vel snart kun blive bedre for dansk fodbold - er vi ikke snart ved at have nået bunden? :)

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,597

    Vedr: Er tiden inde til at stile højere?

    Dit indlæg havde måske været mere passende i sommers - hvor man godt kunne have følelsen af at vi var ved at få et gedigent forspring i forhold til de andre klubber (omend mesterskabet først blev sikret i anden halvleg af sæsonens sidste kamp, men følelsen var at vi var inde i en proces af fortsat fremgang).

    Men efter et efterår hvor vi sluttede som nr. 5 - 16 point efter Brøndby på førstepladsen. Og en stor del af tiden lå i den nedre halvdel af tabellen - for slet ikke at tale om den unævnelige kamp i CL-kvalifikationen. Så er det lidt malplaceret at snakke om at vi skal stile højere, vi skal måle os i forhold til andre europæiske klubber og at vi er på vej ud af de andres vægtklasse!

    Når det gælder hadet til Brøndby, så er det jo så indgroet i hele vores kultur og vores selvforståelse som FC København-fans at jeg har svært ved at se at det skulle være noget der er, kunne være eller burde være på retur. Ikke engang hvis vi engang skulle få forløst vores ambitioner om at stile højere (for det drømmer vi vel stadig alle om at kunne en dag).

    Brøndby er og bliver ærkefjenden. Og netop det at vi har den ærkefjende at spejle os i, holder jo vores store følelser omkring FC København i gang. Og det er det der har været med til at udvikle den danske fankultur så meget de sidste 10 år.
    Det er muligt du mangler det, men jeg vil i den grad sige at jeg føler lige præcis at Brøndby står for ALT det jeg ikke står for, og jeg er imod!
    Her tænker jeg ikke så meget på de fordomme vi selv har bygget op om at det er sølle bistandsklienter og narkomaner fra forstadens slum. Hvis bare det kun var det, så kunne man i det mindste have lidt medlidenhed med dem. Men det er også (og måske især) forstædernes parcelhuskvarteres småborgerlige mænd fra den nedre middelklasse med deres biler og deres ugentlige Bilka-besøg, og deres TV2-programmer og Lars Lilholt-CD'er og deres familien Danmark-idyl. Eller som Dansk Folkeparti (uden det skal blive politisk) med deres fremmedfjendskhed blandet med en forloren snak om sammenhold og fællesskab og gamle traditionelle arbejderklasseværdier og Morten Koch-nostalgi. Kort sagt: Bonderøve!

    Det er rigtigt at føleleserne i Rangers-kampen gik højt, stemningen var intens og nok den bedste jeg har oplevet i mange år, og skuffelsen over resultatet ligeså. Men det er jo netop fordi det var en helt særlig kamp. Selvom jeg hadede Rangers fans lige i det øjeblik, så kan det jo på ingen måde sammenlignes med det had og det modsætningsforhold der er opbygget til Brøndby igennem mange år. (og de af os der havde fornøjelsen af at støde på Rangers-tilhængere rundt om i byen før og efter kampen havde da også svært ved at hade dem særligt længe. Selvfølgelig findes der også flinke Brøndby-fans (jeg har jo selv familie og venner der holder med de forkerte), men når det gælder fodbold så er vi bare ærkefjender og sådan er det. Og det ved alle parter. Sådan var det jo ikke med de flinke Rangersfans. Vi havde jo intet andet udestående med dem end lige den ene kamp!).

    Rasmus

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    191

    Vedr: Er tiden inde til at stile højere?

    Hvis vi skal stile højere, skal vi have en træner der også er villig til at udvikle FCK's spil, på andet og mere end på at lukrere på modstandernes fejl og et udgangspunkt i en en bundsolid 4-4-2.

    Når selvsamme træner holder fast i en målmand med synsbesvær!!, der ikke kan bedømme afstand, i et system der går ud på fejlminemering, og at vinde snævre 1-o sejre hjem, så tag det roligt, med Backe som træner distancerer vi ingen af de hjemlige hold.

    Det sørgelige er, at vi på mange pladser har de bedste spillere, men vi spiller stort set aldrig bedre - vi kan ikke fastholde et angreb, men vi vil gerne have bolden meget - på egen banehalvdel.

    Jeg tror ikke vi får europæisk succes med Backe som træner. Det er meget meget ærgeligt, for med FCK's økonomiske råderum, kunne en hvilken som helst anden træner, have bragt os milevidt foran de andre klubber i DK, og på det europæiske plan have opnået tilsvarende succes som Rosenborg, der spiller langt mere underholdene og chanceskabende end vi gør.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Vedr: Er tiden inde til at stile højere?

    ›Hej alle sammen. Hermed et lille subjektivt følelsesladet indlæg,
    ›som er ment som en stemningsvejring. Hvad synes I: Er det på tide
    ›at vi nedtoner hadet og smædekampagnerne mod de pisgule lidt og
    ›stiler mod højere mål?

    Næh. Dels udelukker det ene vel ikke det andet - vi kunne godt stile højere og stadig "hygge os" som altid med opgørene mod BIF - dels er vi i løbet af dette efter bombet resultatmæssigt tilbage til tiden omkring årtusindskiftet. Som andre også bemærker, synes jeg derfor, at det er et underligt tidspunkt, at du lader dine drømme om FCK som en nordisk fodboldstormagt få frit løb.

    Vi ligger nr. 5 i en liga, hvis repræsentanter i de europæiske turneringer i denne sæson ligger på linie med nationer som Moldavien, Cypern, Irland og Finland. Og det er ikke os, der trækker årets gennemsnit for de danske hold i vejret. Bortset fra en enkelt UEFA-sæson har vi jo heller ikke just leveret noget i europæisk sammenhæng i de senere år, der er værd at tage hatten af for. De bedste resultater siden de glade Ajax- og Dortmunddage er knebne nederlag til et af de to store skotske hold og reserveholdet fra en spansk primera-klub samt en heldig og ikke særlig fortjent sejr over et ungarsk hold. Det er ikke særligt meriterende.

    I den hjemlige liga er vi jo heller ikke just altdominerende og i en position, hvor vi kan smile af vestegnens kolossale helte eller de andre hold i SAS-ligaen. I det forgangne efterår har det været helt skidt, men i de tidligere 3-4 sæsoner har vi jo heller ikke været suveræne i den grad, som jeg synes, at du lægger op til. Vi har vundet DM 3 gange på 4 år (og været i to DONG cup finaler hvoraf den ene blev vundet), og det synes jeg såmænd er imponerende, når man tænker på, hvor elendige vi var få år forinden "genopstandelsen". Men vi har vel først og fremmest vundet vores mesterskaber på at udvise en større stabilitet end de andre hold - bl.a. afledt af at vi har haft marginalt bedre spillere og først og fremmest en trup, der var mindre sårbar overfor skader, spillersalg og formnedgang end hos de fleste andre klubber. Ind i mellem har der været kampe, hvor modstanderen er blevet kørt ud af banen eller kortere perioder, hvor man har været underholdt i Parken og midt i 2. halvleg været sikker på at sejren var hjemme, fordi hjemmeholdet havde kontrol over begivenhederne. Alt for mange andre gange har der været tale om fodslæbende kedeligt spil og smalle sejre i kampe hvor man som tilskuer skulle igennem 15 minutters svedetur eller nervøse trækninger til sidst.

    Vi står i 2005 nogenlunde samme sted, bortset fra at vi har haft 2 perioder i efteråret, hvor vi har været pinligt ringe. Inden vi begynder at drømme om CL og lignende igen, så burde vi drømme om at nå 1-2 skridt videre mht. kvaliteten af holdet og dets præstationer i den hjemlige liga. Jeg gider ikke hakke på Backe eller pege på 1-2-3 spillere der burde fyres og erstattes af hvem end der nu i dag er røget på transferlisten et sted i Europa eller Sydamerika. Konstateringen herfra er bare, at indtil vi har stabiliseret os på et niveau, hvor vi er i stand til at spille bedre fodbold end hidtil, så er der ingen grund til at bilde os selv ind, at vi skal skue mod Europa. Det er rigeligt svært i SAS-ligaen, lader det til.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Vedr: Er tiden inde til at stile højere?

    Hep. Så må jeg hellere svare lidt for at holde debatten på plads. Først et par grundlæggende småting:

    - Jeg er opmærksom på at vi ikke ligger godt til sportsligt efterhånden. 16 pts jaja. Og desuden en næsten meriterende evne til underpræstation i efteråret. Men...

    - ...jeg skriver netop ikke om de UMIDDELBARE sportslige niveau, men om at der formentlig på et tidspunkt vil indtræffe en situation hvor, hvis den nuværende forrentningskurve fortsætter, FC København vil have et økonomisk råderum som er VOLDSOMT meget større end alle andre danske klubbers, inkl BIFfernes. NÅR dette sker, og det mener (subjektivt baseret i objektive fakta) jeg det gør indenfor en overskuelig, men ikke umiddelbar, fremtid, så kan det vel ikke undgå at afspejles i den sportslige situation? FX er det jo i høj grad de danske skatteregler (og viljen selvfølgelig) der skiller FC fra, hvis viljen var der, at kunne signe større spillere end Alvaro og Linde fx.

    - Jeg medgiver Urbanus hvad han skriver i sit indlæg. Det er klart at rivaliseringen bærer Danmarks fodboldkultur i en god retning. Og at vi ikke kan undvære BIF som modpol og modsætning. Netop derfor forsøgte jeg også at pointere at jeg blot ville høre om andre havde den samme fornemmelse af en utålmodig forskydning fra stort fokus på BIFkampe til en større længsel mod Europa. Jeg tror faktisk at ledelsen forsøger, hvor inkompetent det til tider kan se ud, at sigte europæisk i indkøbspolitik etc...

    Hep fra lapsen

    PS At BIF og AaB har været i CL, men er vel dybest set ikke relevant i denne diskussion. Og det er selvfølgelig selvklart at en debat om FCK-fans følelser ikke vedkommer fans fra andre klebber? Ellers burde man nok overveje om man har et liv. Jeg skriver jo ikke at "FCK er bare det bedste fordboldhold", men derimod om en økonomisk forventelig situation og dens indvirkninger på fodbolden i DK, samt mine følelser omkring FCK...
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  11. #11
    mjølner er offline Absolut et voksenproblem
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    543

    Vedr: Er tiden inde til at stile højere?

    ››For at stile højere, så er det altså nødvendigt at vinde DM -
    ››først. Desuden har FCK aldrig været i CL - modsat eksempelvis
    ››hold, som du mener er letvægtere - AaB og Brøndby.

    ›Jeg er snart træt af at høre om AaB, der kom i CL... og det er
    ›ikke fordi rønnebærerne er sure. Men såresimpelt måden de kom med
    ›i CL. Det var sgutte fordi de havde fortjent det.

    ›Det eneste hold som i mine øjne har været i CL er Brøndby og det
    ›var dengang også fortjent og de gjorde det hæderligt - så
    ›bestemt.


    ØHHHHHHHHH, DE SLOG BAYERN og hvordan gik det ellers........er det to sæt de er nede imod Man.U?

    ›Hvad har AaB ellers opnået i europæisk sammenhæng?
    ›Så jo jeg vil bestemt også mene at AaB er en letvægter. Om
    ›Brøndby også er det, ved jeg ikke rigtig. Så længe deres økonomi
    ›halter lidt som den stadig gør (og det kan man vel ikke benægte
    ›selvom det ser meget bedre ud nu efter de kom af med AJ og
    ›Matthias), så grænser de lidt ned mod det niveau. Men sportsligt
    ›er de da med - ingen tvivl om det - selvom der var en lidt sur
    ›pils de måtte fordøje. (Ikke at FCK skal stå og spille hellige!)

    ›Men det kan vel snart kun blive bedre for dansk fodbold - er vi
    ›ikke snart ved at have nået bunden? :)
    Prøv nu at kigge ud over brillekanten og se det hele UDEN for universitetet og dets evige politiske korrekthed.
    THE REAL WORLD!!!

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    348

    Re: Er tiden inde til at stile højere?

    Kampene mod brøndby er ikke det samme som det var for blot et enkelt år siden. Det skyldes éen ting : Royal League.

    Før dens fødsels, skulle vi møde BIF 3 gange i ligaen, og så måske en eller to gange i pokalen. Værst tænkelige scenario for i år var : 3 gange i ligaen, 2 gange i pokalen (semifinalen), 2 gange i Royal League gruppespillet, og 1 gang i Royal League Finalen.
    Det giver tilsammen 8 kampe på en sæson mod de uvaskede!!!
    Det værste ved at tabe til brøndby var, at der normalt var måske 4-5-6 måneder til at der var mulighed for at få revanche mod dem. Nu ligger revanchen jo lige om hjørnet.

    Det tætteste man kommer på en løsning, er at man ændrer RL gruppeindelingen således at Nr 1 og nr 2 fra samme land ikke kommer i samme pulje.

    /a
    Erik Mykland....

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Vedr: Er tiden inde til at stile højere?

    Du har bestemt fat i en ting dér anarchoi, men min fornemmelse er altså ældre end Ceres League...
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    146

    Vedr: Er tiden inde til at stile højere?

    En hurtig kommentar, da det øvrige omkring FCK vel ikke vedrører blå/gule fans så frygtelig meget.

    "ØHHHHHHHHH, DE SLOG BAYERN og hvordan gik det ellers........er det to sæt de er nede imod Man.U?"

    Brøndby havnede i gruppe D, som også blev kaldt dødens pulje med Bayern, Barcelona og Man U.

    En sejr over Bayern er vist det maksimale for et dansk hold, og tvivler på andre danske hold havde gjort det bedre. Selvfølgelig kan denne påstand ikke bevises, men ligefrem at nedgøre indsatsen, fordi Brøndby kun slog Bayern og fik store kløg af Man. United synes jeg er underligt...

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Vedr: Er tiden inde til at stile højere?

    ›- Jeg er opmærksom på at vi ikke ligger godt til sportsligt
    ›efterhånden. 16 pts jaja. Og desuden en næsten meriterende evne
    ›til underpræstation i efteråret. Men...
    ›- ...jeg skriver netop ikke om de UMIDDELBARE sportslige niveau,
    ›men om at der formentlig på et tidspunkt vil indtræffe en
    ›situation hvor, hvis den nuværende forrentningskurve fortsætter,
    ›FC København vil have et økonomisk råderum som er VOLDSOMT meget
    ›større end alle andre danske klubbers, inkl BIFfernes. NÅR dette
    ›sker, og det mener (subjektivt baseret i objektive fakta)
    ›jeg det gør indenfor en overskuelig, men ikke umiddelbar,
    ›fremtid, så kan det vel ikke undgå at afspejles i den sportslige
    ›situation? FX er det jo i høj grad de danske skatteregler (og
    ›viljen selvfølgelig) der skiller FC fra, hvis viljen var der, at
    ›kunne signe større spillere end Alvaro og Linde fx.

    Vi kan begynde at tage fat på de "problemer", hvis og når der er tegn i sol og måne på, at det er ved at ske. Indtil da (og jeg tror ikke på, at der sker inden for de næste 3-5 år) synes jeg, at det er fjollet og proportionalitetsforvridende at stå i Parken og drømme om CL, mens AGF tæver os 3-2 på et mål to minutter før tid af Morten "Duncan" Rasmussen...eller glemme det sure danske efterår på Silkeborg stadion og i stedet lade tankerne spadsere til Bernabeu - alt imens Peter Degn laver SIFs fjerde kasse mod et FCK-hold, der aldrig kom ind i kampen trods det, at deres mandskab økonomisk set er 6-8 gange mere værd. Når vi fire gange i træk er ude af stand til at slå Viborg FF hjemme i Parken eller - for nu at tage det europæiske - når et ellers rimeligt FCK hold kan dumme sig som mod Mallorca, så er CL og lignende drømme da langt langt væk.

    ›- Jeg medgiver Urbanus hvad han skriver i sit indlæg. Det er
    ›klart at rivaliseringen bærer Danmarks fodboldkultur i en god
    ›retning. Og at vi ikke kan undvære BIF som modpol og modsætning.
    ›Netop derfor forsøgte jeg også at pointere at jeg blot ville høre
    ›om andre havde den samme fornemmelse af en utålmodig forskydning
    ›fra stort fokus på BIFkampe til en større længsel mod Europa. Jeg
    ›tror faktisk at ledelsen forsøger, hvor inkompetent det til tider
    ›kan se ud, at sigte europæisk i indkøbspolitik etc...

    Jeg kan godt følge dig en smule, for jeg har også i de seneste par år eller 4 set de europæiske kampe som krydderiet på fodboldsæsonen. Omvendt er BIF kampene altid nogle af årets mest intense og derfor værd at glæde sig til (omend 7 kampe på et år udvander det hele en smule). Derudover så er der intet som den lokale rivalisering, der danner og fastholder det fællesskab, der udgør fankulturen. BIF er vigtig for os, som vi er for dem - det samme kan vel siges om hele "København vs. provinsen" tingen. Det er vigtigt at have nogle at pege fingre af eller bare definere sig i forhold til. :-)

    Og så nytter det sgu derudover ikke at drømme sig til noget, man er langt fra at være. Jeg vil se vores økonomiske pondus vekslet et yderligere hak opad rent sportsligt, før jeg overhovedet gør mig ambitioner på FCKs vegne om et længerevarende europæisk kampagne. Indtil videre går jeg ud fra, at vi er færdige i Europa før novemberregnen sætter ind. Og endnu før det skal vi i dette forår lige møve os forbi tre provinsklubber, så vi i det mindste kan blive nr. 2 i årets turnering.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Mandagstræneren når det til tiden
    By mandagstræneren in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 02.08.06, 16:26
  2. Ugens Ræb er oppe - til tiden!
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 04.06.04, 08:50
  3. Hvad får FCK tiden til at gå med dagen før dagen i Viborg
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 29.11.03, 22:17
  4. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 02.10.03, 20:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •