Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Bedste-Ondeste-Ondeste-Bedste-Sjoveste

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Bedste-Ondeste-Ondeste-Bedste-Sjoveste

    Nu vil jeg godt snart have gang  den turnering igen, det har været en alt for lang vinter pause.

    Jeg sad lige og tænkte over alle de FCK kampe jeg har set (og det er efterhånden blevet til et par stykker) og så var det jeg kom til at tænke på alle de gode og dårlige (åhh disse minder) mål og kampe.

    Nu ved jeg godt at alle har hver deres subjektive holdning til disse ting, men det kunne være sjovt (og måske også en god opladning til forårsstart) at høre om jeres oplevelser.

    Bedste kamp:

    FCK-SIF (4-1)  05-06-1994: Sif havde 5 uger tidligere lammetævet os 5-0 i Silkeborg, og startede også med at komme foran 1-0, men på 25 minuter i 2.halvleg vendte og vandt FCK kampen hvor ikke mindst tvillingerne tryllede noget af det bedste drible fodbold jeg har set. Fredagaften(hvornår mon der kommer fredagskampe igen?)- 28000 tilskurere i Parken- vejret var sindsygt godt, jeg kan huske at det var shorts og t-shirt, og ikke mindst (med fare for at blive kaldt Roligan) er det første og (gudskelov) eneste gang at jeg har flippet ud over en spontan bølge i Parken. Det var sgu stort. Hvilket bringer mig videre til næste pkt.

    Ondeste kamp:

    OB-FCK (3-2) 12-06-94:Den næste (og sidste) kamp i foråret '94. Holdkæft hvor kan fodbold være urimeligt nogen gange, vi er foran 2-1 når der er pause og det er endeligt begyndt at køre (med henblik på det champange fodbold vi lige havde set mod Sif ugen før), guldet er så godt som hjemme vi skal bare have uafgjort og så er medaljerne der, men men men en OB'er som man aldrig har hørt om siden scorer til 3-2 i sidste minut,- den var svær at sluge. Og nu hvor vi er i gang med det onde tema:

    Ondeste mål:

    FCK-BIF (1-1) 12-05-02: Vi havde dem, de var psykede helt ned i sokkeholderne, de fyrrede deres træner ( hvilket vist ikke er sket før for en træner hvis hold på daværende tidspunkt lå nr. 1 i ligaen), de var rystede for det kæmpe pointforspring, som vi kamp efter kamp havde ædt op, og sidst men ikke mindst, de vidste at det var knald eller fald; de skulle mindst have uafgjort ( for sejren over Lyngbys amatører var jo så godt som sikker;-)). Aldrig før har der været så få "ægte" brøndby fans i Parken og aldrig før har de været så stille blandt dem lige indtil at Svensson trak røven til sig. Av den gjorde ondt i lang tid efter. Men det er jo fortid og vi ser vel ikke noget til dem (bif A/S) de næste mange år.

     Bedste mål:

    FCK-Farum (2-1) 11-08-02: Der er rigtig mange at vælge i mellem, men 32's 2-1 mål 3. minutter inde i overtiden var en perle. Bolden rører ikke jorden fra den bliver sparket ud fra eget felt. Det kan godt være det var et lucky punch, men hold kæft hvor så det godt ud. Samme opbygning som Zuma's saksespark,- 4 possitioner og så er der kasse.

    Sjoveste mål:

    FCK-Lindfield FC (4-0 e.f.s.) 29-09-93: FCK var bagud 0-3 efter første kamp. Lars Højer i sidste minut af den ordinære spilletid. Nu er/var L.H. jo kendt for at sparke rigtigt godt til en bold på frispark, men det her mål kunne han vist ikke rigtig selv tro på. Han lagde bolden tilrette ( og ret mig endelig hvis jeg husker forkert) lige omkring midterlinien, tog sine sædvanlige 25 meters tilløb og hammerede bolden op i trekanten. Jeg kan helt ærligt ikke huske hvilken klasse Lindfields keeper havde, men målet- det var ret sjovt at se.

     

    Kom med nogle indlæg, det kunne jo være at det fik mig til at huske nogle kampe, som måske var smuttet i min hukommelse.

    Jeg skal huske at takke www.nipserstat. dk for lån af datoer og minuttal m.m.

    11 dage endnu.
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    626

    APRILSNAR!

    ;o)

    In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem — if no one else can help — and if you can find them — maybe you can hire Debatredaktionen

  3. #3
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837
    Se dette var en god aprilsnar! *LOL*

    :-)

    vh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Bedste/sjoveste impulsive sang
    By FC Karsten in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.01.10, 01:00
  2. Bedste Flæskestegssandwich
    By dabstar in forum Mad
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 17.10.07, 08:32
  3. Bedste fodboldkommentator i DK
    By Hjaltefanden in forum Diverse
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 04.04.06, 15:53
  4. Bedste 2 midterforsvarere?
    By Andreas in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 30.01.05, 06:41
  5. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 22.02.04, 17:33

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •