Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Premier League spilledatoer

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Premier League spilledatoer

    Hej,
    vi er nogle gutter der skal til London og se Chelsea - Birmingham 09.04.05. Samtidig er Spurs - Magpies flyttet fra samme spilletidspunkt til om søndagen 10.04.05, hvilket vil sige at man kunne snuppe begge kampe. Jeg har undersøgt spille-datoer på den (vistnok) officielle Premiership-hjemmeside ,m en kunne godt tænke mig at vide om der nogen her i forummet, der kan fortælle om disse terminer er definitive eller i givet fald hvornår det sker?

    Venligst

    Jake

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Vedr: Premier League spilledatoer

    Der er intet der er sikkert på dette tidspunkt af sæsonnen, og kampe kan blive flyttet pga. Fa cup og europæiske turneringer. Ligeledes bliver kampe flyttet i ligaen til tv kampe hvis de har særligt interessante for op og nedrykning. Jeg har selv oplevet at en kamp bliver flyttet 3 gange men i mit tilfælde gav det heldigvis ikke problemer. Jeg kan næsten forstå på dig du har billet til chelsea kampen. Spurs Newcastle bliver ekstrem svær at få billet til. Newcastle har altid utrolig mange tilskuere med og ofte flere hundrede som håber på at få billet på det sorte marked. Prøv istedet et af de mange andre London hold Watford, QPR, Westham, Millwall, Brentford, Leyton Orient, Barnet mfl. Der er en speciel stemning til disse nationwide kampe der lugter lidt af gammel tipslørdag fra 1980érne.
    Alternativt hvis Fulham spiller er det en klub du næsten altid kan få billetter til på kampdag ved stadion og om ikke andet er det tæt på Stamford og en god lille sightseeing tur hvis du har en time i overskud.
    Sidst redigeret af dixie dean : 15.03.05 kl. 01:13

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Vedr: Premier League spilledatoer

    ›Spurs Newcastle bliver ekstrem svær at
    ›få billet til. Newcastle har altid utrolig mange tilskuere med og
    ›ofte flere hundrede som håber på at få billet på det sorte
    ›marked.

    Men det kan da forsøges - og Spurs kan man bestille billetter til på nettet. Det sker via spurs.co.uk. Man betaler pr. kreditkort og får dem lagt til side. Om der er pladser, om de overhovedet er til salg - aner det ikke :-) Men prøv bare. Ellers ville jeg også satse på en kamp i de lavere rækker - f.eks. QPR på Loftus Road har jeg en lille svaghed for.

    Hvad lige angår kampflytningen, så tror jeg bestemt ikke at Spurs-Newcastle flyttes tilbage til om lørdagen. To dage inden har de nemlig efter al sandsynlighed en kamp i UEFA Cuppen, og det er formentlig netop af den grund den er flyttet frem.

    mvh,
    -smølle

    ps du ved godt at du bommer et derby i Parken på den konto, ikke? ;-)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Vedr: Premier League spilledatoer

    Salget til Spurs kampen åbner online på torsdag kl 10 (engelsk tid). Hvis du er lynhurtig og heldig har du måske chancen for billet her.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Vedr: Premier League spilledatoer

    ›Salget til Spurs kampen åbner online på torsdag kl 10 (engelsk
    ›tid). Hvis du er lynhurtig og heldig har du måske chancen for
    ›billet her.

    Yep - skynd dig ind, Jake, den direkte adresse er http://www.seatbooker.net/thfc/

    Du skal oprette en brugerprofil, det er nemt lavet.

    Derefter kan du - hvis der altså er pladser at købe - selv vælge præcis hvor du vil have til. Du fylder bare pladserne ud.

    mvh,
    -smølle

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    480

    Vedr: Premier League spilledatoer

    du skal osse kig hos skysports .... de ka flytte kampen for TV skylden!
    fckjoe
    "FCK London! The support from abroad. Byenshold is followed from another capital."
    fcklondon.blogspot.com
    fckjoe

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Vedr: Premier League spilledatoer

    off topic?
    Hejsa
    Elver's Avatar

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Vedr: Premier League spilledatoer

    ›du skal osse kig hos skysports .... de ka flytte kampen for TV skylden!

    Kampen er netop blevet flyttet for tv's skyld, til den sene søndagstid: 4.05 lokal tid.

    mvh,
    -smølle

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Vedr: Premier League spilledatoer

    Hej alle,
    tak for svarene, i er længe oppe ;-)
    Jeg er klar over, at jeg går glip at en hjemmeopgør mod de uvaskede, men det er vel også først i kampen på Hjalte/Jörgen/Silber Park at vi stryger forbi ?
    Jeg vil forsøge at få billetter til Spurs, de bliver åbenbart ikke svære at komme af med, hvis de overhovedet kan skaffes. Har også overvejet QPR eller bedre endnu Hammers.

    Igen tak for hjælpen.

    dbh Jakob

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Drømmeholdet.dk - Premier League E09
    By Pipetown in forum Spil
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 12.08.09, 21:20
  2. Premier League Manager
    By thomzen in forum Spil
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 02.08.07, 09:42
  3. Premier League 2006/2007
    By hsmidt in forum Spil
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 18.09.06, 09:22
  4. Premier Fantasy league...
    By A in forum Spil
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 14.08.05, 15:02
  5. Premier League vs Serie A
    By rous in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 16.04.04, 07:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •