Se afstemningsresultater: Backe Raus?

Stemmeafgivere
407. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja, raus

    70 17.20%
  • Nej, ingen fyring

    337 82.80%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 50

Emner: Skal Hans Backe fyres på gråt papir i landsholdspausen, marts 2005

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Vedr: Skal Hans Backe fyres på gråt papir i landsholdspausen, marts 2005

    Var det helt ærligt nødvendigt at lave denne tråd?

    Nej, selvfølgelig skal Backe ikke fyres så længe det kører som nu.

    Ja, jeg vil stadig gerne have ny træner når Backes kontrakt udløber i 2006.

    Damn hvor er det dog trættende, at hver gang det går godt, er der en eller anden der skal lave en "Vil du måske stadig have Backe fyret, hva'?"-tråd!

    J.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Vedr: Skal Hans Backe fyres på gråt papir i landsholdspausen, marts 2005

    Selvfølgelig skal han fyres, og jo før jo bedre... Jo før det sker, jo mere tid får en ny træner sammen med det hold, der forhåbentlig kan skaffe en smule europæisk tilfredstillelse næste sæson. Vi får alligevel ikke guld i år, og en ny træner kan sagtens etablere holdet på anden pladsen. Backe er kort sagt ikke god nok til at udnytte holdets potentiale, og derfor må han væk..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Vedr: Re: Skal Hans Backe fyres på gråt papir i landsholdspausen, marts 2005

    ›Jeg har stemt for en fyring udelukkende for at være kontrær. :-)
    ›Jeg mener ikke Backe er god nok til os, men jeg må indrømme at
    ›det vil være lidt klodset at fyre ham lige nu.


    ›Mvh,
    ›Z


    *noterer*

    Mvh.
    Maarum :O)

    PS: BACKE BLEIBT !!!!

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Vedr: Skal Hans Backe fyres på gråt papir i landsholdspausen, marts 2005

    For første gang nogensinde har jeg stemt nej, ved en Backe-raus-afstemning. Men jeg mener klart at han skal ud af vagten til sommer - uanset hvordan dette forår måtte udvikle sig. Jeg orker ikke at se endnu en sæson i Uefa-sammenhæng gå i vasken som følge af en alt for vattet indstilling, og hvor undskyldningerne bagefter varierer i et mix af alt fra skader, kollektive off-days, uheld og det at være rendt ind i en af det obligatoriske tre kriser pr. sæson. Tiden har været på Backes side - trods alt - og han har imo ikke formået at løfte og udvikle holdet (stabilt) efter de første 9-10 måneder i klubben.

  5. #20
    PEdedrengen Slettet

    Vedr: Skal Hans Backe fyres på gråt papir i landsholdspausen, marts 2005

    Jeg synes sådan set ikke man skal fyre trænere midt i sæsonen.
    Når det så er sagt mener jeg backe skulle have været fyret i vinterpausen knapt halvandet år efter sin tiltræden. Det var hurtigt tydeligt at han ikke kunne bidrage med mere.

    jeg håber i den grad at der er en kompetent træner når efterårssæsonen går i gang. Dvs FCK må gerne, i al stilhed, signe en ny træner nu! Så kan han bruge tiden til at lære superligaen og FCK at kende.

    Der er blevet pumpet så mange millioner i holdet under backe at det er helt vanvittigt efter nordiske forhold. Og resultaterne og præstationerne har på ingen måde været i rimeligt forhold til de mange penge(I europæsik sammenhæng er backes hold blevet udstillet). Særligt når man betænker at bif i sammen periode er begyndt fra nul, på et meget stramt budget, er det slet ikke godt nok.

    mvh

  6. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    55

    Vedr: Skal Hans Backe fyres på gråt papir i landsholdspausen, marts 2005

    Jeg synes ikke HB passer til FCK, og jeg bryder mig ikke om hans disposition mht. spillere og spilsystem.

    Det er også utroligt hvordan folk kan ændre mening så snart holdet har vundet tre kampe, uuuuha så er HB iiiih så god! Folk skifter mening som min kat render i kattebakken og laver bummelum!

    Jeg har stemt for at HB skal fyres nu. Der nævnes at en ny træner ikke kan nå at spille holdet ind - nej, det kan være rigtigt nok, men til hvad skal han nå at spille holdet ind? Sæsonen er formentlig forbi mht. mesterskabet, som jeg vægter højest, selv om jeg stadig håber på mirakler som alle andre.
    Derfor fyr HB og lad en ny træner bruge resten af sæsonen på at spille holdet lidt til og se spillerne lidt an, så han i sommerpausen kan vælge et par nye spillere han mener vil være brugbare i systemet.
    - Ronni

  7. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,219

    Re: Skal Hans Backe fyres på gråt papir i landsholdspausen, marts 2005

    En mere nuanceret afstemning tak.
    Jeg mener uændret, at Backe skal skiftes ud, hvis FCK skal komme videre; men derfra og til at stemme "fyres på gråt papir lige nu" er et godt stykke vej.
    mvh.Anders
    FC København - du ved aldrig, hvad der sker i morgen

  8. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Vedr: Re: Skal Hans Backe fyres på gråt papir i landsholdspausen, marts 2005

    ›En mere nuanceret afstemning tak.
    ›Jeg mener uændret, at Backe skal skiftes ud, hvis FCK skal komme
    ›videre; men derfra og til at stemme "fyres på gråt papir
    ›lige nu" er et godt stykke vej.

    Det er egentlig lidt min pointe. For jeg har da opfattet de hidtidige Backe Raus tråde som stillende spørgsmålet "fyres på gråt papir lige nu". Men hvis man endelig skal påpege et behov for en "mere nuanceret" afstemning, med henvisning til et europæisk perspektiv, hvilke konkrete dispositioner er det så, Backe har foretaget, og som har ført til fiasko i Europa?

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  9. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    481

    Vedr: Skal Hans Backe fyres på gråt papir i landsholdspausen, marts 2005

    Af rent princip har jeg stemt "ja".

  10. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,219

    Re: Vedr: Re: Skal Hans Backe fyres på gråt papir i landsholdspausen, marts 2005

    ›Men hvis man endelig skal påpege et
    ›behov for en "mere nuanceret" afstemning, med
    ›henvisning til et europæisk perspektiv, hvilke konkrete
    ›dispositioner er det så, Backe har foretaget, og som har ført til
    ›fiasko i Europa?

    Den korte version: Han er ikke lykkedes.

    Lidt længere: Nederlaget i Parken mod Rangers vil jeg tilskrive Backes defensive oplæg. Vi var så bange for at tabe .... at vi tabte (som Arveladze sagde efterfølgende). For Rangers var ikke skræmmende, og da vi kom bagud kunne vi tvinge dem til panik.
    Nederlaget i Stockholm til Djurgaarden, nederlaget til Gorica - begge må de tilskrives Backe forkerte forberedelse af spillertruppen,
    (Og så kan alle de kloge komme med "personlige fejl", men det ændrer ikke på, at den nærmeste til at bære ansvaret er træneren.)

    Det katastrofale efterår (det kunne let være ført til/det kan stadig føre til fiasko i Europa efteråret 2005 = at vi ikke kvalificerer bare til noget UEFA-cup) . Hvem andre end træneren skal tage ansvaret?

    Backe har skaffet 2 mesterskaber og 1 pokal, og det skal han roses og hyldes for; men det er på tide at komme videre - og det tror jeg ikke sker med Hans Backe.
    mvh.Anders
    FC København - du ved aldrig, hvad der sker i morgen

  11. #26
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Vedr: Skal Hans Backe fyres på gråt papir i landsholdspausen, marts 2005

    Hvis der umiddelbart kan hives en kompetent afløser til klubben, så ser jeg gerne Backe få silkesnoren. 2x4-0 over middelmådige (i bedste fald) hold kan ikke imponere mig.

  12. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Vedr: Re: Vedr: Re: Skal Hans Backe fyres på gråt papir i landsholdspausen, marts 2005

    ›Det katastrofale efterår (det kunne let være ført til/det kan
    ›stadig føre til fiasko i Europa efteråret 2005 = at vi ikke
    ›kvalificerer bare til noget UEFA-cup) . Hvem andre end træneren
    ›skal tage ansvaret?

    Spillerne måske? Spillerne virkede mætte, ligesom Real Madrid har gjort i denne sæson. De har skiftet træner tre gange, og har det hjulpet. Nej! De sku have forlænget med Del Bosque.

    Backe Bleibt!
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  13. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Vedr: Skal Hans Backe fyres på gråt papir i landsholdspausen, marts 2005

    Squ da ikke lige for tiden, når vi har spillet rigtigt fornuftigt de sidste mange kampe med en svipser i Malmö dog...så jeg syntes ikke at han skal fyres, kun hvis foråret går helt galt.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  14. #29
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    161

    Vedr: Skal Hans Backe fyres på gråt papir i landsholdspausen, marts 2005

    ›Det mener jeg ikke.
    ›Men jeg mener, at man skal finde en ny træner efter denne sæson,
    ›ligemeget om vi henter mesterskabet eller ej. Det ville være
    ›fuldstændig hjernedødt, at skulle have en ny træner nu efter
    ›2*4-0 sejre. + at han kun ville havde en uge til at spille holdet
    ›sammen.

    ›Men jeg mener som sagt stadig vi skal have en ny efter denne
    ›sæson. - Det kan ikke være rigtigt at vi skal blive ved med
    ›spille så elendigt i efteråret, for derefter at skulle hente det
    ›hele i foråret.

    Samme mening her

  15. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Vedr: Skal Hans Backe fyres på gråt papir i landsholdspausen, marts 2005

    "Jeg synes sådan set ikke man skal fyre trænere midt i sæsonen.
    Når det så er sagt mener jeg backe skulle have været fyret i vinterpausen knapt halvandet år efter sin tiltræden. Det var hurtigt tydeligt at han ikke kunne bidrage med mere.

    jeg håber i den grad at der er en kompetent træner når efterårssæsonen går i gang. Dvs FCK må gerne, i al stilhed, signe en ny træner nu! Så kan han bruge tiden til at lære superligaen og FCK at kende.

    Der er blevet pumpet så mange millioner i holdet under backe at det er helt vanvittigt efter nordiske forhold. Og resultaterne og præstationerne har på ingen måde været i rimeligt forhold til de mange penge(I europæsik sammenhæng er backes hold blevet udstillet). Særligt når man betænker at bif i sammen periode er begyndt fra nul, på et meget stramt budget, er det slet ikke godt nok."


    Er helt enig!

    Backe har været en fiasko, vi har kun med nød og meget held vundet mesterskabet med ham, og i Europa har det været en fiasko.

    Er der forresten nogen der kan huske hvilken kamp Backe satte Bisgaard ned som højer back, og dette kostede et mål, dette kunne dog også tages op under en anden tråd ved navn Backes største fejltageser.

    Backe du skulle være taget til Norge..................

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvorfor skal Hans Backe fyres??
    By Den Sorte Snog in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 23.09.04, 00:14
  2. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  3. Så er det tid igen, skal Backe fyres?
    By mathiasf in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 29.11.03, 13:41
  4. Skal Backe fyres, hvis vi taber Frem-kampen?
    By Exadios in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 29.09.03, 22:31
  5. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •