Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Pubber og barer i Odense (Byvandring i Odense d.3.april)

  1. #1
    Deichmaniac er offline Venstre forben på Baglæns
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    166

    Pubber og barer i Odense (Byvandring i Odense d.3.april)

    Byvandring i Odense søndag den 3. april

    For alle dem der tager tog, bil eller vandcykel til Odense, er her lidt inspiration til en eventuel gåtur fra Stationen og ud til stadionet.


    Tidligere kunne man gå på ”http://sirclub.dk ” tæt på stationen, og nyde et væld af billige klosterøl fra Belgien, spille billard og råbe højt, men stedet holder nu lukket om søndagen.
    Carlsens Kvarter , måske lidt ude af ruten, men deres sortiment er stort og priserne ok. Hyggeligt sted hvor øllene serveres ved bordene, dog ikke optimalt for den råbende crowd, med lyst til at markere at København er i byen.
    Ryans of Odense , her anmeldt af Pubspotters ude vestfra da jeg ikke kunne finde dem andre steder på nettet, er relativt tæt på stationen, og tager gerne imod lidt støj og cheering, mens diverse pints skylles ned. Eventuelt engelsk PL på fjernsynet.
    Kickoff-sportpub , er Odenses svar på ”Osburne”.. I.a.….., men minder mere om ingenting. Der vises et væld af kampe på diverse skærme, mens øllet skænkes med omhu. En del af Odenses/Carlsbergs ”Tigerbure”, og derfor risiko/mulighed for at rende ind i et par stribede fans med Mitti eller Lindrup på trøjen.

    I vintapperstræde, en smøge til en hovedstrøget, ligger Chr. 4-tal, der med sit store udvalg af diverse europæiske og danske øl, kan varme enhver fan. Desuden siddepladser i eftermiddagssolen.

    Eydes Kælder er provinsen når den er værst. Her finder du et kombineret bar, café og steakhouse i et. Rammerne skal minde en om et eller andet et imellem Texas og Australien, men plads er der massere af, og deres udvalg af øl og kaffe er ok.

    Udover alle de nævnte barer/pubber er der en væld af caféer med mulighed for mad og kedsomhed. Skulle man dog havde behov for en omgang brunch anbefales f.eks. ”Vestergade nr.1 ”, der har den hyggeligste stemning og den bedste brunch i byen ifølge rygterne.



    På vej ud mod stadion, beliggende på gåturen kommer man forbi en to-tre klassiske værtshuse med hvad dertil hører. Dog skal det nævnes at man undervejs har 1½ km. hvor det eneste man støder på er Silvan og togbroer, indtil man i det fjerne kan skimte ”Stadionpubben”. Beliggende på hjørnet af Middelfartvej og ???- der fører op til Odense Stadion, er pubben sidste mulighed for en dram indendørs. Eneste problem er nok at hverken politi eller stedets stamkunder bryder sig for meget om større grupper af fans, der kommer væltende ind af døren.

    Listen bliver eventuelt opdateret hvis jeg kan komme i tanke om flere spændende steder. Det kunne også være andre herinde havde et par bud på hvor man kan pils i Odense en søndag eftermiddag i april 2005.

    Forza "Byvandring i Odense 2005

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Vedr: Pubber og barer i Odense (Byvandring i Odense d.3.april)

    Der vil blive indhaleret lidt godt til halsen hos mig.. Der kommer et par FCK fans fra rundt omkring i landet...

    Ellers kan jeg ikke råde folk til at tage på Time Out.. Det er de tamme tigers legestue - et sørgeligt sted...

    Hmm.. Jeg har boet her i Odense i snart 22 år - og kan på stående fod ikke nævne en pub eller lign., der ikke er nævnt her..

    Det eneste jeg kan huske at have sat føderne hos, er Ryans.. The only Irishhhh Pub on Fuuuun...- det var vidst nok ganske ok..

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    588

    Vedr: Pubber og barer i Odense (Byvandring i Odense d.3.april)

    ›I vintapperstræde, en smøge til en hovedstrøget, ligger Chr.
    ›4-tal, der med sit store udvalg af diverse europæiske og danske
    ›øl, kan varme enhver fan. Desuden siddepladser i
    ›eftermiddagssolen.

    Hvis nogen af jer har (eller tager jer) tid, så gå på Chr. 4-tal og køb en 4-talburger og en Orval (belgisk trappistøl)... det er den største eftermiddagsnyddelse, der findes I Odense. Det er simpelthen GULD!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,689

    Vedr: Pubber og barer i Odense (Byvandring i Odense d.3.april)

    Eydes Kælder er provinsen når den er
    ›værst. Her finder du et kombineret bar, café og steakhouse i et.
    ›Rammerne skal minde en om et eller andet et imellem Texas og
    ›Australien, men plads er der massere af, og deres udvalg af øl og
    ›kaffe er ok.

    Deres øl og kaffe er fint (og deres æbletærte lige så), men de er intet mindre end verdens langsommeste til at servere noget mad. Jeg var der i et selskab på ca. 25 personer for nogle uger siden, og vi ankom kl. ca. 19.15, bestilte maden 19.30 og dem der ikke havde bestilt forret fik deres mad kl. 20.50! Deres undskyldning var noget i retning af at vi jo var mange og at vi bestilte forskellige ting, men en time og tyve minutter til at servere noget så almindeligt som en steak eller en lasagne (som formentlig bare skulle varmes op), det var simpelthen under al kritik.

    Så selv om maden var udmærket vil jeg ikke anbefale nogen af spise der, især ikke hvis man skal nå noget bagefter. Og selv om de har TV er man vel ikke komme til Odense for at se fodbold i fjernsynet hvis man nu har billet til stadion.....
    Mvh.
    Esmis

    -smølle 01:36
    Esmis: du er for begavet og har for meget vid til at være indifferent, og desuden har du briller. Moderne briller, endda. Du er hardcore FC om du vil det eller ej :-)

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,625

    Tricolor giver øl!

    Tricolor giver øl! Jeg fik lige en mail fra tricolor:

    "Hej Henrik
    For at fejre, at København endelig kommer til den her udørk vil jeg da ikke lade Kebabbens tilbud være undergået. Jeg kan ikke logge ind idag, men kan du ikke lade beskeden gå videre, at jeg nok disker op med en palle dåsepils hjemme i haven før kampen!
    -tric"
    Vi är inte med för att byta tröjor, ta autografer och se arenor och sånt skit. Oscar Wendt
    Perec's Avatar

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Vedr: Tricolor giver øl!

    Noteret... Jeg går ud fra at han stadig bor temmelig tæt på min lejlighed, så det tilbud takker man ikke nej til...

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    490

    Vedr: Tricolor giver øl!

    Hvis man kommer med toget og er doven, så ligger der Giraffen på Odense Banegård center.

    Problemet er bare man ikke må synge eller larme.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Vedr: Tricolor giver øl!

    Problemet er bare man ikke må synge eller larme.

    Cue: En eller anden "sjov" bemærkning fra en af de allestedsnærværende BuIF-gæster
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    490

    Vedr: Tricolor giver øl!

    ››


    ›Cue: En eller anden "sjov" bemærkning fra en af de
    ›[IMG]http://forums.freshalloy.com/ubbthreads/images/graemlins/ro
    ›lleyes1.gif[/IMG][IMG]http://forums.freshalloy.com/ubbthreads/im
    ›allestedsnærværende BuIF-gæster
    ›ages/graemlins/rolleyes1.gif[/IMG]


    Det var nu personalet der kom og bad os om at dæmpe os, ellers kunne vi gå.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Vedr: Pubber og barer i Odense (Byvandring i Odense d.3.april)

    Bare rolig, det var ikke noget vendt mod dig. Er tværtimod taknemmelig for råd fra folk der er lidt mere kendt i det fynske end jeg selv. Jeg prøvede bare at foregribe begivenhedernes gang ;-)
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    751

    Vedr: Den Høbske Brist

    Som med stort set alt hvad HØB poster må man svare:

    Det er sjov hvad han fortæller, men ih hvor er det lyv!

    mvh
    Paco er solskin på en regnvejrsdag, et sejrsmål i overtiden, et pressemøde i agurketiden! Paco er den ekstra redningsbåd på Titanic. Paco er nærmere GUD

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    751

    Vedr: Pubber og barer i Odense (Byvandring i Odense d.3.april)


    ›I vintapperstræde, en smøge til en hovedstrøget, ligger Chr.
    ›4-tal, der med sit store udvalg af diverse europæiske og danske
    ›øl, kan varme enhver fan. Desuden siddepladser i
    ›eftermiddagssolen.


    Og man får nok lov at sidde i fred da der vist er lukket om søndagen...

    mvh

    tricolor, der dog ikke frekventerer ret mange andre steder end C4 fordi deres øl-udvalg er i top-klasse...en odenseansk udgave af charlie's
    Paco er solskin på en regnvejrsdag, et sejrsmål i overtiden, et pressemøde i agurketiden! Paco er den ekstra redningsbåd på Titanic. Paco er nærmere GUD

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Vedr: Pubber og barer i Odense (Byvandring i Odense d.3.april)

    Pubber og barer i Odense...??

    Ja ikke for mit vedkommende, da jeg skal op på arbejde om mandagen og er med fan bussen tur/retur !
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    9

    Vedr: Pubber og barer i Odense (Byvandring i Odense d.3.april)

    Der er masser af steder i Odense, og i er ikke velkomne på nogle af dem..

    FORZA ODENSE
    Succes is temporary - Loyalty is forever

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Vedr: Pubber og barer i Odense (Byvandring i Odense d.3.april)

    ›Der er masser af steder i Odense, og i er ikke velkomne på nogle af dem..

    ›FORZA ODENSE

    Inden du smutter,er du så sød at aflevere din signatur til de rette ejere??PUNK!!!!!!!

    bad boy

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Lidt blandet info vedr. barer og pubber i Odense
    By Deichmaniac in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 24.08.07, 17:25
  2. Odense
    By crekke in forum Diverse
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 05.06.05, 22:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •