Side 21 af 21 FørsteFørste ... 1118192021
Viser resultater 301 til 314 af 314

Emner: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Nu har der i de seneste uger været flere forespørgsler på hvor man kan se FCK i x by i eller uden for Danmark. På den baggrund minder jeg lige om denne tråd.

    Jeg ved ikke om oversigten i første indlæg er vedligeholdt (tror ikke), men vil opfordre til at disse forespørgsler flyttes herover, da man så nemmere kan søge dem frem senere.

  2. #302
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Torremolinos:

    Pub Branigans
    https://facebook.com/braniganstorremolinos/
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  3. #303
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Beñalmadena (Malaga/Marbella-området)

    Beñalmadena på den spanske solkyst mellem Malaga og Marbella har alskens barer, der ikke viser en skid bold, så man kan hurtigt få gået og kørt sig frustreret, hvis man er ivrig efter at få set bold.
    Det nåede jeg at blive undervejs i min jagt, selvom jeg havde en del kort på hånden. Hermed derfor et par steder med størst chance, som jeg kom forbi i min jagt på Zilina-kampen for nylig.

    St. Andrews tæt på Bañalmadenas marina har en hel del skærme og viser også gerne bold. Det er et herligt sted på landskampsaftener, hvor folk af mange forskellige nationaliteter søger hen for at se deres hold.
    Downsiden er, at det kan være svært at overbevise dem om, at de skal vise Danmarks kampe, og de er temmelig fatsvage ift. at rigge piratlinks til når det kommer til FCKs - også selvom det ikke skorter på villigheden.
    https://www.google.dk/maps/@36.59922...6!9m2!1b1!2i33

    Coco's Sports Bar har kun ét Sky-abonnement når PL ligger stille. Skal man se Europakval-bold dér, skal man derfor komme i god tid og sikre sig, at det er ens kamp, de viser på dagen.
    Det forekom mig at være en ganske uatmosfærisk diner-ting ift. at de kalder sig en sportsbar, men alle man spørger peger en i den retning først. For mig uvist af hvilke årsager andre end at det er iøjnefaldende og hedder noget med Sports Bar.
    https://www.google.dk/maps/@36.58627...6!9m2!1b1!2i33

    Ha'penny Bridge har til gengæld al den atmosfære som Coco's mangler. En klassisk britisk bar med en god kromutter og en masse skærme rundt i krogene.
    Jeg så Boxing Day football dér forrige år og havde en fest hele dagen. Til gengæld evnede de heller ikke at finde Europakval-bold til mig.
    Baren ligger temmelig godt gemt nede i bunden af dette her virvar:
    https://www.google.dk/maps/@36.58577...6!9m2!1b1!2i33

    Johnnie's Bar på Bonanza Square ejes af en let-kolerisk Newcastlefan, der insisterede på, at jeg kunne have set den hos ham, hvis ikke det var fordi deres skide Wifi gjorde bøvl.
    Alt lod dog også til at underbygge hans påstand for jeg nåede da så langt som til at se skiltet med deltagerne i dagens kamp, men billede kom der bare aldrig på ...
    https://www.google.dk/maps/@36.59676...6!9m2!1b1!2i33

    Café Copenhagen som ejes af danske Arne, viste sig at være min redning. Et lidt spøjst sted, der slår sig op på salg af hjemmebagt rugbrød, dansk morgenbrød og smørrebrød, og hvor der blev serveret hotdogs og bøfsandwich, mens jeg så fodbold.
    Som fodboldbar fungerede den egentlig ret skidt med et temmelig lille tv hængende udenfor i solen. Det blev dog i dén grad vejet op af, at de i det hele taget viste kampen der, og af hyggen på dagen af de ialt 9 fremmødte danskere (og en enkelt svensker), der fulgte kampen dér.
    https://www.google.dk/maps/@36.59673...7i13312!8i6656

    Skulle alt gå galt, er der også et par muligheder i nabobyen Torremolinos. skroder har nævnt en enkelt ovenfor, men jeg har også set bold (PL ganske vist) på Cheers:
    https://www.google.dk/maps/@36.61478...7i13312!8i6656
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #304
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Beñalmadena (Malaga/Marbella-området)

    Hola! Er der nogen der ved hvor der vises FCK - OB i Madrid i morgen?
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  6. #305
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Beñalmadena (Malaga/Marbella-området)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bastiano Se meddelelser
    Hola! Er der nogen der ved hvor der vises FCK - OB i Madrid i morgen?
    Mit bedste bud er afgjort Café Copenhagen
    https://www.google.dk/maps/@36.59673...7i13312!8i6656

    - medmindre du altså bare har forvildet dig ind i tråden, besvaret sidste indlæg, og selv glemt at skrive, hvor du regner med at befinde dig i morgen, hehe
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  7. #306
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Beñalmadena (Malaga/Marbella-området)

    Citat Oprindeligt indsendt af Awesome Se meddelelser
    Mit bedste bud er afgjort Café Copenhagen
    https://www.google.dk/maps/@36.59673...7i13312!8i6656

    - medmindre du altså bare har forvildet dig ind i tråden, besvaret sidste indlæg, og selv glemt at skrive, hvor du regner med at befinde dig i morgen, hehe
    Fra hvad jeg kan se, så ligger Cafe Copenhagen i Malaga, hvor der er lidt lang vej fra Madrid. Ellers tak ;)
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #307
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    3

    Re: Beñalmadena (Malaga/Marbella-området)

    Hej folkens - så blev det tid til mit første indlæg på sidelinien. Jeg har for nyligt forladt min faste plads i Parken og er flyttet til London, og det er så frygteligt ensomt at se bold alene! Så hvis der skulle være andre der har valgt at bosætte sig herovre (eller er på besøg) så kunne det være fedt at mødes engang imellem på kampdag!
    Any takers?
    Mvh Casper

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #308
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Beñalmadena (Malaga/Marbella-området)

    Citat Oprindeligt indsendt af Hza Se meddelelser
    Hej folkens - så blev det tid til mit første indlæg på sidelinien. Jeg har for nyligt forladt min faste plads i Parken og er flyttet til London, og det er så frygteligt ensomt at se bold alene! Så hvis der skulle være andre der har valgt at bosætte sig herovre (eller er på besøg) så kunne det være fedt at mødes engang imellem på kampdag!
    Any takers?
    Mvh Casper
    Hej Casper.
    Famous Three Kings lige ved West Kensington Station viser nogle af kampene. Ikke alle dog - men jeg har set mange kampe derned (boede 200 meter derfra). vi endte med at være et par stykker, der så de fleste kampe sammen, men ingen af dem bor der mere desværre.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  12. #309
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    3

    Re: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

    Hej alle
    Nogen steder på Bali nærmere Ubud, hvor man kan se derby imorgen?

  13. #310
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    3

    Re: Beñalmadena (Malaga/Marbella-området)

    Tak for svar! Jeg har hoert Famous Three Kings naevnt et par gange nu, saa den maa proeves af - og ser ser vi, om en udekamp mod Horsens er high profile nok...

  14. #311
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Beñalmadena (Malaga/Marbella-området)

    Budapest søndag, nogen bud?

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #312
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Kan Silkeborg-FCK ses i Paris ?

    Nogen der har et bud på et sted i Sydney der viser derby?

  17. #313
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    70

    Re: Kan Silkeborg-FCK ses i Paris ?

    Nogen der kender til et sted i New York City, hvor de kunne tænkes at vise Celtic-kampen og Superliga generelt?

  18. #314
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Kan Silkeborg-FCK ses i Paris ?

    Cala d’or, mallorca, er der nogen bud på hvilken bar der ville afvige fra City V Dortmund og vise Fck v. Sevilla istedet?

Side 21 af 21 FørsteFørste ... 1118192021

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Følger du andre danske hold i Europa?
    By Benjamin19 in forum De lange linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 06.08.10, 08:12
  2. Svar: 135
    Sidste Meddelelse: 16.08.07, 23:01
  3. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 08.09.06, 11:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •