Side 19 af 21 FørsteFørste ... 9161718192021 SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 314

Emner: FCK på tv i udlandet eller andre danske byer

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Stockholm - hvor kan man se FC København?

    Jeg kan se på den meget uaktuelle 1. post, at Dubai er efterspurgt.

    Der er (efter min bedste overbevisning) ingen steder der umiddelbart kan vise kampene. Og det et på trods af, at emiraterne købte rettighederne til Superligaen for nogle år siden.

    De store europæiske kampe (skulle vi få nogen af dem), bliver formentlig vist på sportspubber og her vil jeg om vinteren anbefale Barasti (det er udendørs, så om sommeren er det for varmt) og om sommeren McGettingans, JLT. De har 1 nice gårdhave, så om vinteren er det også super.

    Befinder man sig i Dubai, og vil gerne se nice fc spille, så er man velkommen til at smide mig en PM.
    Så kan jeg sikkert hjælpe; enten privat eller på pub.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  2. #272
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Stockholm - hvor kan man se FC København?

    Nogle idéer til at se derby i Los Angeles?
    Kan man alternativt købe enkelt kampe til streaming over nettet fra USA?

  3. #273
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Stockholm - hvor kan man se FC København?

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Nogle idéer til at se derby i Los Angeles?
    Kan man alternativt købe enkelt kampe til streaming over nettet fra USA?
    Enkeltkampe kan købes hos Csports, men du kan ikke umiddelbart se dem fra USA.
    Der skal du igennem noget VPN eller (hvad jeg anbefaler) SmartDNS fra Overplay Det koster kun små 30 kroner for en måned, så det burde være ok for at se derby.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #274
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Stockholm - hvor kan man se FC København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Enkeltkampe kan købes hos Csports, men du kan ikke umiddelbart se dem fra USA.
    Der skal du igennem noget VPN eller (hvad jeg anbefaler) SmartDNS fra Overplay Det koster kun små 30 kroner for en måned, så det burde være ok for at se derby.
    Tak - det vil jeg se nærmere på! Man er næsten villig til at betale hvad som helst, for at se Derby :)

  6. #275
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Stockholm - hvor kan man se FC København?

    Er der nogle der kan anbefale en god sportsbar i San Francisco at se Champions - og Europa leauge, og meget gerne hvis man kunne se FC på torsdag ?
    På forhånd tak. FORZA FC
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  7. #276
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Stockholm - hvor kan man se FC København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mighty Lions Se meddelelser
    Er der nogle der kan anbefale en god sportsbar i San Francisco at se Champions - og Europa leauge, og meget gerne hvis man kunne se FC på torsdag ?
    CL kan du se rigtig mange steder. I Little Italy (på Columbus) ligger der fx tonsvis af barer/caféer, som viser store fodboldkampe (og serverer en fin frokost til).

    Ift. vores Europa League-kamp torsdag er du nok lidt mere udfordret. Dels fordi den allerede spilles kl. 10.00 lokal tid, og dels fordi den næppe er interessant for mange derovre :-) Men hvis der er en chance, så er det nok også i Little Italy, alternativt på en af de større sportsbarer som Lefty O'Doul ved Union Square. Men som sagt, jeg ville være pænt overrasket hvis du kan finde et sted at se den.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  8. #277
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Stockholm - hvor kan man se FC København?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    CL kan du se rigtig mange steder. I Little Italy (på Columbus) ligger der fx tonsvis af barer/caféer, som viser store fodboldkampe (og serverer en fin frokost til).

    Ift. vores Europa League-kamp torsdag er du nok lidt mere udfordret. Dels fordi den allerede spilles kl. 10.00 lokal tid, og dels fordi den næppe er interessant for mange derovre :-) Men hvis der er en chance, så er det nok også i Little Italy, alternativt på en af de større sportsbarer som Lefty O'Doul ved Union Square. Men som sagt, jeg ville være pænt overrasket hvis du kan finde et sted at se den.

    /Simon
    Tak har prøvet at google mig lidt frem, og fundet et par steder. Det var mere hvis nogle havde et bestemt godt sted at anbefale, lige præcis den du nævner har jeg ikke fundet frem til, så den vil jeg da lige kigge på. Tak.
    Ses til derby på søndag !
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  9. #278
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Stockholm - hvor kan man se FC København?

    Jeg har oplevet, at en af de store udfordringer ved at finde sportspubber, der viser nice fc i udlandet er, at man ikke ved hvilke kanaler, der viser kampene.
    Nu har jeg (sikkert som den sidste) fundet en portal, der giver et overblik over hvilke kanaler, der viser hvilke kampe.
    Så er det blot at høre pubben, om de har den eller den kanal.
    Værsgo:
    http://liveonsat.com/quickindex.html
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #279
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Stockholm - hvor kan man se FC København?

    Hey! Er der nogen der kender et sted hvor at dagens kamp kan streames? :)

  12. #280
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Portugal - Lissabon

    Har søgt igennem uden at finde svar.
    Nogen barer i Hamborg, der viser FCK? Eller hvad med Hannover? Tænker Hamborg da må være muligt med den forbindelse, der er.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  13. #281
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Portugal - Lissabon

    Kan den her tråd ikke efterhånden summeres op til at der ikke vises FCK eller superliga nogen steder i verden uden for Danmark og Skåne? I takt med den faldende interesse for Superligaen samt mere ordnede forhold på satelit og andre broadcast markeder virker det som om der ikke er mange, hvis nogen, steder tilbage. Mens jeg boede i London holdt F3K f.eks. op med at vise Suppen.

    Alternativt kunne det være fedt med en konsolideret liste (i en ny tråd?) bare med bekræftede steder der viser FCK.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #282
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Portugal - Lissabon

    Har (desværre) lige siddet og set FCM kampen på Gran Canaria via yousee's app uden problemer.

  16. #283
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Portugal - Lissabon

    Er pt. i Miami og ville lige høre, om der er nogen, der kender til et sted, hvor man kan se FCK - Jablonec imorgen? Fx en dansk/skandinavisk sportsbar eller et eller andet.

  17. #284
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    83

    Re: Portugal - Lissabon

    Jeg er i Malaysia og kunne godt tænke mig at se FCK - Sønderjyske. Er der nogle der ved hvordan man nemt kan gøre det online? er sikker på der ikke er en bar der sender FCK's kampe her. :)

    Tak

  18. #285
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Portugal - Lissabon

    En mulighed kan være at oprette en konto hos fx bet365. De viser/viste engang suppekampe gratis når man er uden for dk. Men jeg har også prøvet en gang hvor det ikke lykkedes, så jeg ville spørge deres support på forhånd.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Følger du andre danske hold i Europa?
    By Benjamin19 in forum De lange linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 06.08.10, 08:12
  2. Svar: 135
    Sidste Meddelelse: 16.08.07, 23:01
  3. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 08.09.06, 11:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •